dinsdag 14 juli 2009

Zwanger


"Vind je me lelijk?" vroeg Loïs toen ze naakt voor me stond.

"Ben je mal meid", antwoordde ik. "Je ziet er prachtig uit". En dat meende ik ook. Loïs was hoogzwanger. Haar roodkrullende haren glansden, haar ogen straalden, haar lippen en haar borsten waren voller, de tepelhoven een stuk donkerder, haar wangen hadden een roze blos die haar huid van binnen uit leek te verlichten en de bolle buik maakte het prentje perfect. Ik kleedde me op mijn beurt voor haar uit en ging bij haar staan. Ze zoende me gretig. Haar hand ging meteen naar mijn stijve geslacht, dat ze stevig omvatte, als wou ze zekerheid.

"Het is niet meer normaal", hijgde ze toen haar mond zich van de mijne los maakte. "Ik ben doorlopend opgewonden sinds ik zwanger ben." Haar hand ging op een neer langs mijn schacht terwijl ze dit zei, mijn gezwollen balzak vuistend. Haar oogopslag was puur verlangen. Ik vleide me languit neer op het bed. Lois kwam half tegen mijn borst aanliggen, eveneens op haar rug. Ik zoende haar in de hals en kneedde haar zware borsten. De tepelhoven waren erg groot en donker, alsof de spenen over haar tieten waren uitgelopen. Loïs hijgde zwaar. Een arm onder haar buik door, speelde ze met haar klit en schaamlippen, terwijl ze met de andere zo hard aan mijn lange vette lul sleurde dat ik haar moest vrager het wat kalmer aan te doen.

"Kalmer schatje. Ik wil nog niet komen.".

"Ik vind je lul zo lekker", protesteerde ze. "Mieters lang en dik".

Ze kneep haar hand hard samen onder mijn eikel, die dieppaars was aangelopen en nog verder uitstulpte. Maar ze liet daarna wel af en vergenoegde er zich mee haar vingers over mijn stam en gezwollen pikader te strelen. Mijn ballen waren pijnlijk van het driftig zaad aanmaken. Ik wentelde me onder haar vandaan. Zij draaide zich meteen op haar zij. Ik liet mijn vingers, lippen en tong over de kwetsbare ballon van haar buik strelen, dat wonder vol leven en schoonheid.

"Je bent lief Rudi", kreunde ze. "Zo verschrikkelijk lief. En ik ben heet. Zo verschrikkelijk heet".

Ik zoende haar navel een allerlaatste keer en ging dan naar de bron van haar opwinding. Ze had een been geplooid, de knie de hoogte in zodat ik makkelijker bij haar geslacht kon. Haar schaamlippen waren sterk gezwollen. Ik was dolverliefd op dat poesje van haar.

"Je hebt een prachtige kut", fluisterde ik tegen haar lippen aan, zoog de opstaande randen in mijn mond en rekte ze op met mijn lippen.. Ze smaakte beroezend naar hete en natte vrouw, en haar sterke geur prikte in mijn neusgaten. Ik had me helemaal gedraaid zodat mijn voeten naar haar gezicht wezen. Ik rustte mijn hoofd met de wang op haar stevige dij en at van haar. Met gevouwen tong likte ik overlangs haar klithuls door de sleuf van haar kut tot helemaal naar haar sterretje, waaraan ik pulkte met een vingernagel. Loïs’ ademhaling werd gejaagder, doorspekt met korte hoge gilletjes telkens mijn tongzweep het klitkapje striemde. Haar bolle buik sidderde zachtjes. Ik had een knokkel voorbij haar kringspier in haar anus gemasseerd, die zich ritmisch rond de draaiende en stotende vinger samentrok. Mijn tong concentreerde zich nu louter op haar clitoris. Met kleine tikjes bracht ik het kostbare bolletje aan het rollen in de huidplooi.

"Ik ga zo komen lieveling", zuchtte ze met dikke tong, dronken van lust. "Kom in me asjeblief. Neem me." Ik nam achter haar plaats en kroop dicht tegen haar aan. Ze haakte de voet van haar geplooide been achter mijn knieholtes, zodat ze in driekwart slag tegen me aan kwam te liggen. Ik nam mijn penis en dreef hem in haar satijnen schede. De zwangerschap had haar kut strakker gemaakt, zoals ik aangenaam merkte toen ik in haar drong. Ik neukte haar gestaag, mijn pik telkens in volledig in haar stak een draai gevend en tegen haar aanwrijvend. Intussen fluisterde ik lieve niemendalletjes in haar oorschelp. Löis kreunde genietend zoals enkel zij dat kon. Ze nam me bij de hand en legde die over haar buik.

"Ik heb het kindje voelen bewegen", zei ik vol ontzag.

"Fantastisch, is het niet?", zei zij. "Het leven in mijn buik en jij tegelijkertijd in mij, je kracht, jouw leven. Ooooo." Het was deze gedachte die de stugge trekker van haar orgasme overhaalde, want meteen na haar woorden bereikte ze haar climax. Ik hield haar stil in mijn armen terwijl ze kwam. Haar kut krampte rond mijn pik. Ogenblikkelijk ejaculeerde ik heftig en vulde haar met mijn semen. Het was echter niet mijn zaad dat haar buik zo vruchtbaar had doen rijpen. Het was dat van haar echtgenoot. Ik bleef tegen haar aanliggen terwijl het orgasme een herinnering werd. Ze nam mijn hand van haar buik en bracht mijn vingers naar haar mond, de tippen zachtjes zoenend met haar lippen.

"Dank je schat. Je hebt geen besef hoe hard ik daaraan toe was. Een mannenlijf tegen me te voelen. In me te voelen".

Haar man was slechts voor veertien dagen naar het buitenland. Maar het was zoals ze daarstraks bekend had: "Het is niet meer normaal. Ik ben doorlopend opgewonden sinds ik zwanger ben." En sinds zij zwanger was, had zij mij nooit begeerlijker geleken.

Ik was opgestaan en trok mijn kleren aan. Zij draaide zich op haar rug, haar vingers verstrengeld over haar buik. Haar ogen waren gesloten en haar gezicht had een raadselachtige vreugdevolle glimlach gekregen, alsof ze naar het geluk en naar het leven keek dat ze in zich droeg. Het leven dat niet ik verwekt had, dacht ik bij mezelf met een gevoel van heimwee naar wat niet langer mogelijk was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten