dinsdag 14 juli 2009

Het neusje van de zalm

Haar had ik nog nooit gezien in het grootwarenhuis, waar ik nochtans elke vooravond mijn inkopen deed. Eerst zag ik haar helemaal alleen terwijl ze haar boodschappenkarretje aan het vullen was. Ze had kortgeknipt sinaasappelkleurig haar. Het was echter niet haar kapsel dat haar verschijning zo opvallend maakte, het was de grote neus met gebogen neusbrug die de rest van haar gezicht in de schaduw stelde. Veel mannen – de meeste vermoedelijk – vonden haar om die reden waarschijnlijk onaantrekkelijk, mij was het net dat atypische dat me evenzeer aantrok als de roetzwarte negerin met klak dat ’s ochtends in de metro had gedaan.

De tweede maal dat ik haar zag stond ze voor het loterijkioskje, dat zich in de supermarkt bevond, niet ver van de ingang. Ze was niet langer alleen, maar in gesprek met twee jonge mannen aan weerszijden van haar, terwijl zij recht voor zich uitkeek.

Daarom merkte ze nu wel dat ik haar aanstaarde. Ze keek brutaal terug en zei “Wat kijk je me zo aan man? Vind je me soms een circusattractie met die neus van me?”. Ik liet me niet uit het lood slaan. “Het is net die neus die me aantrekt”. “O een freak”, reageerde ze sarcastisch. Om op de zelfde toon verder te gaan “Of je denkt misschien dat ik een makkelijke prooi ben en geen mannen kan krijgen met die voorgevel van me. Daar vergis je je sterk. Is het niet jongens?” “Inderdaad”, zeiden die in koor. “En neen het zijn geen gigolo’s” anticipeerde ze mijn repliek. Haar schatte ik inderdaad op een jaar of veertig, terwijl de twee kerels vooraan in de twintig waren.

“Wat een prestatie”, smaalde ik op mijn beurt, “een paar onervaren jongens oppikken”.
“Onervaren?”, ze gierde het bijna uit. “Ik weet heel zeker van niet” Haar blik kreeg iets geils over zich. Meteen wist ik dat ze zich straks door die twee kerels ging laten naaien. En kwam bij mij een erectie opzetten.

Daarom ging ik verder “Moet ik je soms op je erewoord geloven?”
“Hoe dan wel?”, zei ze. En dan “Wil je soms kijken?” Ze keek beurtelings naar de jongemannen aan weerszijden van haar, alsof ze hun toestemming zocht. Maar ze had al beslist. “Mij goed”, zei ze terwijl ze de schouders ophaalde alsof het haar niet kon schelen. Maar de idee wond haar op. Dat wist ik zeker.

Ze bleek met de wagen te zijn en reed ons met ervaren hand naar de buitenrand van Brussel, de sociale woonwijk Floréal. Voor haar geld deden de jongemannen het dus inderdaad niet. Haar huis was allerbekoorlijkst. Een van de twee mannen opende de deur voor ons met zijn sleutelbos. Woonden ze bij haar in?

Hoe dan ook, zij ging ons onmiddellijk voor naar de slaapkamer en het kingsize bed.
“Kleed je uit”, zei ze, vuur in de ogen.
“Ik dacht dat ik degene was die moest kijken”, antwoordde ik gevat.
“Ga je dan niet met jezelf spelen als je naar ons kijkt”, zei ze minachtend.
“Dat kan ik zo ook”, liet ik me niet van de wijs brengen, terwijl ik mijn gulp open ritste en mijn lul door de opening trok. “Maar goed jij je zin”, ging ik verder voor ze de kans had nog een denigrerende opmerking te maken. Ik kleedde me zonder complexen uit aangezien ik wist dat ik een goed lijf had.
Haast tegen haar zin gaf ze dat ook toe. “Je hebt best een goed lijf”, zei ze. Om er gemeen aan toe te voegen. “Voor iemand van jouw leeftijd.”
“Ik hoop dat ik van jou hetzelfde zal kunnen zeggen”, zei ik. Ik schatte haar immers even oud als mezelf.
“Ik dacht dat jij alleen ogen had voor mijn neus”, sloeg ze de bal terug. Ik begon plezier te scheppen in dat wederzijds gesar en ik vermoedde zij ook.
“Kom Jan”, zei ze toen tegen een van de twee jongemannen, die zich inmiddels ook hadden uitgekleed. Ze leken wel naaktmodellen, want ze hadden allebei een prachtig lichaam, gespierd, maar niet teveel. En daarbovenop een erectie om U tegen te zeggen. Zij keek er met onverholen lust naar. Jan kwam achter haar staan en trok haar topje over de omhoog gestoken armen. Hij gooide het in een hoek en haakte de onopvallende bh los. Ze had kleine hoog geplaatste borsten, die perfect pasten bij haar frêle lichaam. Hij knielde vervolgens achter haar. Ik zag haar rillen en kippenvel krijgen. Haar tepels werden ogenblikkelijk stijf. Toen zag ik zijn grote hand tussen haar dijen verschijnen, die ze lichtjes van elkaar deed door haar voeten verder van elkaar te zetten. Haar haakte zijn vingers achter de rand van haar slip en trok dat dan over haar heupen naar omlaag. Ik heb liefst een gladgeschoren geslacht, maar niets werkte meer erotiserend als dat klein ros toefje haar op haar venus. Ze was voetje voor slank voetje uit haar broekje gestapt. Zijn hand ging langs kuit, buitenkant knie en binnenkant dij naar boven om dan haar schaamlippen met gespreide vingers van elkaar te doen en me het roze binnenste van haar kut te tonen. Met haar ogen richtte ze mijn ogen daar naartoe. Ze kreunde hard alsof mijn blik een fysieke aanraking was en nog harder toen ik mijn harde penis beet nam en me langzaam begon te masturberen.

Ik zag haar gezicht veranderen toen haar hand achter zich ging en ze hem aan zijn lul naar voren trok. De blik op mij gericht trok ze hem af op het tempo waarmee ik dat deed. “Onervaren hé?”, sneerde ze. “Ik had het niet over jou. Ik had het over hen”, zei ik terwijl ik met mijn kin naar de jonge mannen wees, die verveeld voor zich uit keken als interesseerde ze het niet.

De ene die zij bij pik had, liet zich door haar meetronen naar bed. Ze strekte zich uit op haar zij terwijl hij op de matras kwam zitten. “Laat eens zien hoe onervaren je wel bent”, zei ze over haar schouder. In tegenstelling tot wat ik had gedacht ging hij niet tegen haar rug aanliggen om haar achterlangs te nemen, maar nam hij haar bovenliggend been vast en duwde dat de hoogte in terwijl hij met de knieën aan weerszijden van het andere been over het laken naar voren schoof, tot hij bij haar bekken was aanbeland en het been in het hoek van haast negentig graden omhoog stak, de voet rustend op zijn schouder. Hij nam zijn pik stevig vast, boog hem door en dreef hem dan zonder verdere boe of ba in de gekartelde wonden van haar kut. Hij begon meteen te stoten waarbij hij vreemd genoeg star voor zich uitkeek en zijn minnares geen enkele blik gunde alsof hij een opblaaspop aan het naaien was in plaats van een begeerlijke vrouw van vlees en bloed. Ondanks zijn onverschilligheid leek zij er erg van te genieten. Tenzij haar gekreund bedoeld was om mij op mijn plaats te zetten.

“Nu jij Frans”, zei ze na een vijftal minuten. Jan? Frans? Dat konden toch onmogelijk hun echte namen zijn. Jan trok zich zonder enig protest terug. Zij wentelde zich op haar rug, en gooide dan haar onderlichaam en benen de hoogte in, zodat ze op haar schouders kwam te rusten. Daarna plooide ze de benen naar zich toe, de knieschijven naast haar gezicht. In die ongemakkelijke houding stak haar kont de hoogte in. Frans kwam over haar heen staan, zijn gezicht van haar wegkijkend, zakte lichtjes door de hengsels van zijn knieën en dreef zijn pik in haar kut. Ook hij neukte haar stevig, maar met even weinig belangstelling als de andere. Ik raakte stilaan geïntrigeerd.

“Genoeg”, steunde zij na een korte poos. Frans stond zijn plaats direct af. Ze handelden als automaten en zo behandelde zij hen ook. Of was het omgekeerd? Ditmaal ging ze op handen en voeten zitten, steunend op de scherpe ellebogen. Jan schoof dicht tegen haar aan en nam haar met lange diepe halen, even onverschillig als tevoren. Wat bond hen toch aan haar, vroeg ik me met steeds meer nieuwsgierigheid af. Hoe indrukwekkend hun technisch kunnen ook was, toch begon dat mechanisch geneuk me te vervelen.

Daarom kwam ik nu voor haar zitten, mijn gezwollen lid slechts een adem van haar gezicht verwijderd. Ik zag haar tong een ogenblik aarzelen of ze me zou likken. In plaats daarvan hijgde ze moeizaam: “Onervaren hé?”
“Ik ben onder de indruk van de demonstratie”, gaf ik grif toe, “maar hun hart is er niet bij.” “Hun hart?”. Ze spuwde die woorden haast in mijn gezicht. “Hoor je dat Jan?”. Meteen begon hij haar harder te neuken, zodat haar tieten aan het dansen gingen als lenteappeltjes in de bries. Zijn gezicht bleef echter een masker als voorheen en hij keek dwars door me heen met niets ziende ogen.

“Hun hart is er niet bij!”, herhaalde zij minachtend, de stem hikkerig door het ruwe stoten in haar bekken. “Alsof dat er toe doet. Volgens mij verzin jij eender wat om mij te kunnen neuken.”
“Dat klopt”, zei ik. “En toch heb ik gelijk. Mijn hart zou er wel bij zijn.”
“Maakt dat dan een verschil?”
Ik zei niets en keer haar aan.
Opeens lachte ze. “Jij wint. Komaan jongens. Jullie kunnen beschikken. Ik bel jullie wel als ik jullie nodig heb.” Alhoewel de twee jonge mannen niet klaar gekomen waren, verdwenen ze toch zonder enig protest. Heel de tijd hadden ze niet een woord gesproken. Bevreemdend. Maar het maakte me niet langer uit. Ik had wie ik wilde.

“Hoe wil je me?”, vroeg zij, nog steeds op handen en voeten, haar neus een scherp mes die haar gezicht in tweeën leek te delen.
“Hoezo?”
Ze keek me aan alsof er meer dan een paar flesjes ontbraken in mijn kratje bier. “Ben je traag of wat? In welke standje wil je me naaien?”
“Voorlopig wil ik je in mijn armen.”
“O een romanticus”, spotte ze. Toch deed ze wat ik haar vroeg. Ze ging op haar zij liggen en ik nestelde me tegen haar aan, haar stevig in mijn armen nemend. Het gevoeld van haar naakte lichaam tegen het mijne was overweldigend. “Ik wil je”, zei ik, mijn stem schor van emotie en kuste haar. Ze zoende hartstochtelijk terug. Haar mond was warm, haar tong bedreven. Ze drong haar bekken tegen mijn stijve penis aan. Toen haar hand zich tenslotte om mijn geslacht sloot, werden haar kussen ongeduldiger. Spoedig maakten haar lippen zich van de mijne los. “Ik wil je in me”, kreunde zij.

“Nog niet”, drukte ik twee vingers tegen haar lippen. Met een zachte druk van mijn bekken kantelde ik haar op haar rug terwijl ik mijn hoofd boog en een van haar kleine borsten in mijn mond zoog. Om haar ongeduld te temperen duwde ik mijn duim in haar vagina, die zich er onmiddellijk omheen spande. Ze zuchtte heet. Ik liet mijn duim draaiende bewegingen maken in haar kut; terwijl ik mijn middenvinger in haar bilspleet gleed en aan haar holletje begon te krabbelen. “Mmm ja”, moedigde ze me aan. Ik masseerde het voorste vingerkootje behendig voorbij haar kringspier, die zich er omheen sloot als daarstraks haar kut rond mijn duim had gedaan.

Ik zit haar borsten voor wat ze waren en trok met mijn tong een nat spoor over haar middenrif en door haar navel terwijl ik van onder mijn wimpers merkte dat haar handen het van mijn mond hadden overgenomen en haar tieten hard kneedden als brooddeeg. Ik had mijn duim en vingers uit haar kut en anus terug getrokken. Met twee vingers pinde ik haar schaamlippen vast als de vleugels van een vlinder en likte het glimmende vruchtvlees. Steunend op het scherp van haar ellebogen had ze het bovenlichaam opgericht om beter te kunnen toekijken. Ze kneedde haar tieten nu slechts nog met een hand; haar andere arm strekte ze uit om haar klit te prikkelen.

“Doe een vinger in je kutje”, vroeg ik haar echter.
“Vind dat geil? Kijken hoe ik mezelf vinger?”, vroeg ze.
Ik antwoordde niet. Toen ze echter een vinger in zich gestopt had, gleed ik ook een van mijn vingers langs de hare in haar kut. “Wat geil”, reageerde ze nu zelf. We gingen haar allebei vingerneuken. Als zij haar vinger naar binnen schoof, trok ik de mijne terug en vice versa zodat de knokkels langs elkaar raspten in haar kut. Terwijl zij verder ging, stopte ik en hield mijn vinger stil in haar, maar liet mijn duim kringetjes draaien over haar klit. Haar bekken schokte. “Als je op die manier verder gaat, hou ik het niet lang meer”, jammerde ze alsof er haar iets ergs stond te overkomen.

Ik hield op wat haar nog meer aan het jammeren bracht. Ze stopte toen ik over haar plaatsnam op gestrekte armen. “Oh ja. Maak me klaar met je pik”, zei ze met nauwelijks hoorbare stem terwijl haar gezicht voor mijn ogen veranderde in een masker van geilheid. Een hand reikte naar mijn geslacht om mijn gezwollen lid zelf in haar te leiden. Ik was haar echter voor, nam mijn lul stevig in een hand en liet mijn eikel als een trilei over het klitkapje vibreren. Een hevige preorgastische siddering ging van kop tot teen door haar heen. “Vlug”, hijgde ze. “Doe hem in me. Asjeblief. Ik ga komen.” Ik penetreerde haar en drukte door tot in aan mijn ballen in haar zat. Haar kut reageerde krampachtig. Ik hoefde verder niet in haar te bewegen want reeds kwam ze met opverende rug. Ze had de ogen gesloten en trok zich helemaal in zichzelf terug als een foetus van lust. Ik keek ingespannen naar haar. Nooit is een vrouw mooier dan in haar climax. Ik voelde haar orgasme in mijn penis pulseren en dan langzaam wegebben terwijl ook haar gelaatstrekken, die zich in de weeën van het genot hadden verwrongen, stilaan ontspanden. En verjongden.

Pas toen trok ik me terug en wentelde me naast haar op mijn rug, mijn heup rustend tegen het gebinte van de hare. Ze opende de ogen, draaide haar hoofd en keek me aan terwijl een hand naar mijn dijen ging en zich rond mijn lul klemde. “Mmmmm”, zuchtte ze. Haar adem was heet tegen mijn lippen, haar ogen schitterden koortsig, haar wangen bloosden. Het orgasme had het vuur, dat diep in haar brandde, nog verder aangestookt, zo leek het. Ze opende de mond en liet haar tong een suggestieve kring beschrijven rond de boog van haar lippen.

Meteen daarop boog ze haar bovenlichaam schuin voorover naar mijn bekken en stulpte haar lippen over mijn pik, de wangen hol zuigend tegen mijn eikel. Haar mond was warm en gul als die van een hartstochtelijke vrouw. “Wekkew”, bracht ze moeizaam uit en begon me dan met overgave te pijpen. Haar mond volgde haar hand terwijl die langs mijn schacht op en neer ging. Mijn ballen waren pijnlijk van ongeduldig zaad. Ik streelde mijn vingers door haar stugge haar terwijl ik aan niets anders kon denken dan aan haar mond en mijn geslacht, hoe hard ik me ook inspande om me iets van mijn leven en van mijn voorgeschiedenis te herinneren.

Haar mond maakte zich tenslotte los. Ze zoende mijn penis verliefd. “Je hebt een mieterse lul”, fluisterde ze. Haar tong aarzelde even tegen mijn eikel, om zich dan toch terug te trekken en dunne speekseldraad naar haar mondhoek wevend. Ze kwam overeind en ging schrijlings over mijn middel heen zitten, de billen tegen mijn bovenbenen geplet. Ze nam mijn geslacht opnieuw vast, de punt de hoogte in, haar vuist rustend op mijn balzak, die zwaar ademde als een blaasbalg.

“Je hebt een mieterse lul”, herhaalde ze en liet zich dan over me zakken waarbij haar mond zich opende in een o van verwondering. “Je hebt een mieterse lul”, zei ze voor de derde maal. “Zo lang en dik”. Voor het loutere plezier van het binnen dringen, liet ze zich helemaal van me afschuiven en schroefde zich dan weerom op me vast. Ze tilde intens toen ze haar vagijn met een roterende beweging van haar bekken rond mijn lul liet draaien. De greep van haar kut was al even stevig als die van mijn hand.

Ik keek naar mijn pik waar die in haar stak, naar haar buik en het verdwaalde pluisje schaamhaar, naar haar borsten, die fier voor zich uitstaken, en de priemende ogen van haar tepels, naar haar gezicht tenslotte en haar neus. Ze zag me staren en draaide haar gezicht, me haar profiel gevend. “Is het zo dat je me wil zien?”, zei ze spottend met een ondertoon van onbegrip.

“Je hebt een heerszuchtige neus”, zei ik. Ze draaide haar gezicht weer naar me toe. “Ik ben ook een heerszuchtige vrouw”, zei ze hees terwijl ze haar kut omhoog schoof tot in de nok van mijn geslacht en dan haar billen hard tegen mijn ballen aansmakte. Ze had een hand als een onzachte klauw op een borst, terwijl ze de gestrekte vingertoppen van de andere hand als kolibrievleugels zo snel over haar kittelaar liet gaan. “Ik voel je helemaal in me”, zuchtte ze. “Zo lekker. Zo verschrikkelijk lekker.”

Toen zweeg ze. Want ze was me gaan neuken en haar gekreun en mijn gehijg waren veelzeggender dan de mooiste woorden. We hadden elkaar niets te vertellen. We hadden alles immers herleid tot die eenvoudigste kern: vrouw neukt man.

Telkens ze neerkwam, veerden haar borsten op en trok ze de spieren van haar kut samen, zodat mijn schacht over de volledige lengte ontschorst werd als een jonge wilgentak. Daarbuiten, buiten de muren van haar huis, buiten de wanden van haar kut, maakten mensen zich zorgen. Hierbinnen, in de bescherming van haar huis en de omhelzing van haar kut, neukte zij al mijn problemen de wereld uit.

“O god”, kermde ze plots. “Ik ga zo meteen nog een keertje komen”.
“Nog even”, smeekte ik.
“Nog even”, hijgde ze. “Nog even.” Ze beet zich hard in de onderlip als wou ze haar opwellende orgasme verbijten. De bewegingen van haar bekken werden ongecontroleerder naarmate het genot in haar woekerde.
Mijn eikel was dieppaars in haar. Mijn nagels beten in het laken, een kramp schoot in mijn tenen en toen ejaculeerde ik met heel mijn hart in haar. “O ja,” kreunde ze. “Ik wil je zaad in me.” En ze kwam zelf. Deze keer met open ogen. Ik zag haar genieten van mijn climax zoals ik van de hare.

Toen het voorbij was, schoof ze zich van me af en strekte zich naast me uit in al haar naaktheid. Loom van mijn zaad dommelde ze in. Zonder haar te wekken, stapte ik voorzichtig uit het bed en trok mijn kleren aan. Zij kon verder dromen. Ik niet. Mijn leven liet me dat niet toe. Jammer genoeg.

Toch twijfelde ik voor ik de deur van de slaapkamer achter me dichttrok. Ik viste een viltpen uit mijn jaszak en stapte op stille voeten opnieuw naar het bed; Ze had zich omgedraaid op haar buik, het gezicht zijwaarts gedraaid op een kussen. Ik keek naar de kromming van haar neus, naar de kromming van haar rug, naar de opbolling van haar billen. Ik kwam op de zijkant van het bed zitten, een tijdloos ogenblik genietend van de aanblik van dat naakte lijf, en schreef dan rechtstreeks op haar huid.
Bij elk cijfer rilde ze als waren het mijn handen die haar aanraakten.

“Bel me”, fluisterde ik haar onderbewustzijn in. Zou ze me ooit contacteren? Of zou ze blijven een beroep doen op die twee neukrobotten? Als de telefoon rinkelt weet ik het.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een fan lieve geile man

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk dat ik het hier ook maar eens ga volgen.
    u schrijft idd heel spannend en opwindend, vind ik zelf.
    en de dames zijn er terecht heel lovend over...
    complimenten!

    gj2
    http://geilejongen2.sexlog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou hier geen uitgever voor te vinden zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal eerlijk zijn, ik heb je verhaal vandaag weer gelezen en ik kwam weer fantastisch klaar. Een betere recensie kan ik je niet geven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tararaaaaaaaaaa geweldig!!! Ik ga hier vaker komen ;))
    Tham

    BeantwoordenVerwijderen