dinsdag 14 juli 2009

Upstairs downstairs

In de manshoge spiegel voor me keek ik naar mijn naakte zelfbeeld en stelde goedkeurend vast dat ik er, ondanks mijn terugwijkende haarlijn en mijn vijftig jaren, nog best mocht wezen. Mijn huid zat nog strak, op mijn armen en op mijn dijen zaten nog altijd spieren en geen vet, en als ik naar omlaag keek ontnam mijn buik nog steeds het zicht niet op mijn zware geslacht. Bij de gedachte dat ik daar straks mijn echtgenote mee zou laten gillen, kwam de gewenste erectie opzetten. Fier keek ik toe hoe mijn pik zich vulde met bloed en stokstijf tegen mijn buikwand overeind kwam.

Ik ging zo erg in mezelf op dat ik haar aanwezigheid pas merkte toen ik haar naakte lijf tegen mijn rug voelde.

“Meneer bewondert zichzelf?”, zei ze zwoel langs mijn wang terwijl haar nagels krassend over mijn schouders gingen.

“Meneer vindt zich een hele piet, niet?”, spotte ze verder terwijl ze haar vuist rond mijn pik sloot, maar haar stem klonk meteen een stuk heser en haar adem werd heet.

Met haar bekken duwde ze me vooruit tot ik vlak tegen de spiegel aanstond, mijn wang en mijn lul tegen het kille oppervlak aangedrukt. Mijn ademhaling deed het glas beslaan. Zij was genadeloos aan mijn pik beginnen rukken, de huid nog verder over mijn eikel naar beneden trekkend. Haar vrije arm had ze tussen mijn borst en de wand gewrongen en met duim en wijsvinger kneep ze onophoudelijk in mijn tepels. Ze had de voeten iets uit elkaar gezet, de knieën om mijn ene been klemmend zodat ze haar poesje tegen mijn dij aan kon wrijven.

Ze was drijfnat en de wrijvende bewegingen maakten een penetrante geur van vrouwelijkheid los, die door mijn neusschot heen vrat me in een roes van zinnelijkheid bracht. Ze had haar greep verplaatst naar de basis van mijn pik, mijn ballen telkens ze aan mijn lul trok stevig plettend met het geweld van haar vuist. Haar tepels waren ondertussen zo stijf dat ze gaatjes prikten door mijn huid. Ik gromde bronstig en reed met mijn massieve pik tegen de spiegel op, vuile vegen makend met mijn vocht. Ze bracht haar andere hand nu ook naar omlaag en kneep genadeloos in mijn balzak, terwijl ze als een furie aan mijn neuklat sleurde en me in tot bloedens in mijn oorlel beet. Hoe meer ze me pijnigde, hoe hitsiger ik werd.

“Komaan ga je nou eindelijk spuiten of heb je soms geen zaad in je ballen?” siste ze agressief terwijl ze haar hand nog vaster rond mijn lul klemde, die als een drilboor klopte en trilde.

Nog een paar snokken en mijn bekken begon te schokken. Mijn eikel barstte open als de kegel van een vulkaan en begonnen dikke klodders zaad te spuien. Straal na straal spatte tegen de spiegel. Er leek maar geen eind aan te komen. Mijn onderbuik krampte pijnlijk terwijl haar hand heet sperma door de holle buis van mijn schacht naar boven bleef pompen. Tot het laatste spatje.

Gehaast duwde ze me opzij en boog zich naar de spiegel, de slierten sperma achterna likkend en het goedje met haar tieten verder uitsmerend tot ze uiteindelijk op handen en voeten neerzat, haar wangen en haar kin druipend van mijn geil. Ik keek gefascineerd naar haar zuiderse billen die pront naar me toestaken en naar de schemering van haar geslacht. Nog slechts op één elleboog steunend, verscheen er een roodgelakte vingernagel van tussen haar dijen, die me leek te wenken. Voor mijn pik de kans kreeg te verslappen, nam ik haar bij die magnifieke kont en dreef mijn pik als een wig in haar. Ze jankte kort en draaide haar hoofd van over haar schouders naar me toe, haar gezicht een masker van perversiteit en hartstocht.

« Neem me. Naai me. Neuk me. Fok me » sneerde ze hatelijk als droeg ik de schuld voor haar hitsigheid.

Ik nam haar langzaam omdat ik mijn pik tijd wou geven op krachten te komen. Ze hielp me door met haar kut melkende bewegingen te maken en me steeds dieper in zich te zuigen. Aanvankelijk haast onmerkbaar begon mijn lul opnieuw te zwellen en uit te zetten tegen de wanden van haar geslacht.

« Ja », kreunde ze. « Ga nou helemaal in me ».

Ik drong tot aan mijn ballen in haar. Ze had haar hoofd weer van me afgewend en staarde zichzelf in de ogen. Haar borsten hingen log door de pijlers van haar armen en schommelden telkens ik haar nam, alsof mijn stoten zich vanuit het starre middelpunt van haar tepels voortzetten tot in haar tieten. Die waren te zwaar om mooi te zijn, maar fantastisch voor de liefde. Doordat mijn eikel nog wat ongevoelig was van mijn recente orgasme, kon ik deze keer extra lang gaan. Af en toe haalde ik mijn pik uit haar en zwiepte hem tegen haar billen, tot ze smeekte hem opnieuw in haar te doen. Het genot deed haar uitbreken in zweet dat in dunne straaltjes in de geul van haar rug liep en haar huid een bovenaardse glans gaf. De spelletjes beu, was ik haar in een gestaag tempo gaan neuken, dat hand over hand toenam. Ik graaide wild in haar langzwarte haren, gaf een korte rug zodat haar hoofd met een snok in haar nek kantelde en dreef tegelijkertijd mijn pik tot in het uiterste ik van haar kut. Me aan haar haren vastklampend, nam ik haar staccato, met korte vinnige stoten, met mijn vrije hand zachte tikken gevend, die zich onderhuids voortplantten en haar billen even intens deden blozen als haar wangen, haar lippen en haar karmozijnen tepels.

Ik voelde niets voor haar en zij niets voor mij en net daarom was de lust puur, onaangelengd met emoties. Had ze om me gegeven, was ze te verlegen geweest om zich te laten gaan als ze nu deed.

« Komaan. Doe het met me. Neuk me plat met die geile paal van je. Douw hem tot aan je ballen in mijn ku-u-u-u-ut. O ja. Ik hou het niet langer. Ik ga kooooooooooomen. ».

En ze kwam. Het pulseren van haar kut was zo hevig dat ook ik een tweede maal hevig klaarkwam. Ik deed mijn ogen dicht en zij ongetwijfeld ook, elk opgesloten in ons eigen ondeelbaar moment van genot. Langzaam opende ik ze opnieuw voor de werkelijkheid en trok mijn pik terug. Zij kwam op wankele benen overeind en leunde zwaar tegen me aan, me dankbaar zoenend.

« Wouw. Dat was geweldig.».

« Dat kan je wel zeggen », zuchtte ik, nog helemaal duizelig, en dan ineens ernstig. « Maar zou jij je kleren niet stilaan aantrekken. Mijn vrouw kan elk ogenblik thuiskomen».

Maria trok een Spaanse pruillip. « Zoals u wenst meneer».

En reeds was ze verdwenen, maar niet na me een raadselachtige Mona Lisa-glimlach te hebben geschonken. Die zelfde glimlach, maar nu spottend, zweefde nog rond haar lippen toen ze later op de namiddag de spiegel oppoetste onder het strenge oog van mijn vrouw. En diezelfde glimlach schemerde nog steeds verwijtend voor me in het glas toen ik laat die nacht mijn rijke vrouw besteeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten