dinsdag 14 juli 2009

Déjà vu

Toen ik haar die avond zag in de plaatselijke supermarkt was ik meteen gefascineerd. Niet omdat ze zo fabelachtig mooi was. Het tegendeel was namelijk het geval: ze was uitgesproken lelijk. Dan had ik het niet over haar lichaam, maar over haar gezicht, dat het best te vergelijken viel met de tronie van de Amerikaanse acteur Jack Palance. Voor een man zou dat nog zijn meegevallen. Zij was echter een vrouw.

Net daarom interesseerde ze me zozeer. Ik vroeg me immers af hoe het zou zijn met zo een gezicht te leven en hoe dat haar bestaan en manier van denken beïnvloedde.

Bovendien was ze ook nog eens zwart.

Tot mijn verbazing was zij echter totaal niet verbaasd toen ik haar aansprak en voorstelde om iets met me te gaan drinken. “Jij valt dus op rariteiten”, nam ze me de wind uit de zeilen. “Gelukkig val ik op normaal”. Zonder het letterlijk te zeggen, had ze me daar meteen mee duidelijk gemaakt dat ik mezelf niet als een spetter moest beschouwen. Wat ik inderdaad niet was.

Ze dronk pils, wat ik niet had verwacht, maar zoals ik had verhoopt bleek ze even interessant en verwrongen als die karakterkop van haar. Ik was dus ontgoocheld toen ze na een halfuurtje opstond. “Moet je nu al weg?”, vroeg ik teleurgesteld. “Jij niet dan?” Ik begreep het niet. “Ik dacht nochtans dat je op rariteiten viel. Ik nog steeds op normaal”, zag ze zich genoopt te verduidelijken. Ik was wat traag. Nu was ik echter mee.

Mijn huis was op enkele minuten stappen. Nauwelijks had ik de sleutel in het slot gestoken of de deur draaide naar binnen open. Mijn huisgenoot Karel stond op het punt uit te gaan. “Ik ben gaan winkelen”, zei ik geheel overbodig. “Ja, ik zie het”, lachte hij terwijl hij naar mijn metgezellin keek. Hij keek niet geschokt aangezien hij mijn vreemde smaak in vrouwen inmiddels genoegzaam kende. “Wat heb je voor me meegebracht?”, grapte hij terwijl hij naar haar keek. Ik keek op mijn beurt naar haar. “Wel zou je ons niet voorstellen?” “O ik heb het al begrepen”, grinnikte hij toen ik hem het antwoord schuldig bleef. “Alicia”, reikte ze hem haar wang voor een zoen. “Rudi, mag ik je Alicia voorstellen”, nam hij mijn rol over. Nu was het aan mij om haar een zedige kus te geven. Het was de eerste keer dat ik haar aanraakte. De koelte van haar huid joeg rillingen door mijn ruggengraat. Ik raakte zichtbaar in verwarring door de intensiteit van dat vluchtige contact.

“Nou jongelui”, zei Karel. “Ik laat jullie dan maar. Maak niet teveel lawaai straks als ik thuiskom”. Zijn slaapkamer grensde immers aan de mijne en de muren waren dun en hadden oren bovendien. Karel wist maar al te goed dat we er een spel van maakten zo luidruchtig mogelijk te vrijen wetende dat de ander in de kamer ernaast alleen in bed lag.

“Waarom kom je niet gewoon meedoen. Dan heb je er geen last van”, antwoordde zij brutaal. Karel en ik keken elkaar aan, niet wetend of we dit als een scherts moesten opvatten of niet. “Of hou je soms niet van lelijk?”, daagde ze hem verder uit. Daar kon je onmogelijk een juist antwoord op geven. Dat deed hij dan ook niet. Hij stelde er zich mee tevreden zijn mantel terug aan de haak te hangen en ons voor te gaan, de trap op. De avond nam een heel andere wending dat ik had gepland.

Karel koos mijn kamer. Alicia kleedde zich zonder een verder woord uit. Haar lichaam was spaarzaam en hoogst onvrouwelijk; het was al even gespierd als haar gezicht masculien. Het enige reliëf in haar lijf was het silhouet van haar klaplippen. Borsten had ze namelijk niet, op de zwelling van haar tepels na, maar de kerf tussen haar benen loog er niet om. Naakt liet ze zich op de zwarte lakens vallen. Haar lichaam leek zich er in op te lossen zodat het was alsof het bed ogen had gekregen en Karel en mij aanstaarde terwijl we nu ook stripten. We vermeden angstvallig elkaar aan te kijken, want we voelden ons toch behoorlijk onwennig.

We vleiden ons elk aan een kant van haar neer, doelloos strelend en zoenend. Voor Karel en voor mij was een trio onontgonnen terrein, voor Alicia niet, zo bleek. Ze draaide zich op haar zij, en gaf mij haar mond en Karel haar rug. Ik nam haar vol in de armen en zocht de onbestaande zachtheid van haar tieten met mijn borst, terwijl zij haar dij tegen mijn harde lul aanwreef. Ze zoende onzacht, niet op zoek naar emotie maar naar lust. Karel was tegen haar komen aanschurken, haar in de hals zoenend. Aan de gretigheid waarmee ze mijn tong in haar mond zoog, voelde ik dat hij zijn pik tegen haar billen aanduwde. Want inderdaad, laat je vooral niets wijsmaken: vrouwen houden niet van gelul, maar ze zijn dol op lullen. En ze willen ge-pe-ne-treerd worden. O ja!

Alicia zette zich met haar handen af tegen mijn schouders en dwong me op mijn rug. Verstrooid likte ze over mijn tepels en mijn navel, want haar aandacht was er niet bij. Ze had enkel gedachten voor mijn pik en pas toen ze daar was aanbeland werd verstrooidheid opnieuw concentratie. Haar lippen huiverden enkele centimeters boven mijn geslacht. Zonder me aan te raken, louter met haar adem deed ze mijn pik reageren. Toen boog ze het hoofd en zoog mijn ene teelbal voorzichtig in haar mond, er met haar tong een web van speeksel rond wevend. Haar jongensachtige billen waren daarbij de hoogte in gegaan. Er was slechts één ding dat Karel kon doen. En dat was: op zijn knieën achter haar kruipen, haar billen splijten tot in de kern en haar penetreren. De pijn van het genot deed haar instinctief in mijn ballen bijten om in de seconde erop haar mond open te breken in een diepe luide kreun. “Auuuuuuuw”. Karel schrok van die reactie en bevroor in zijn beweging. Maar hij had haar totaal verkeerd begrepen. Met een korte snok van haar nekgewricht toonde Alicia hem een boos gezicht en draaide haar kop pas mijn kant toe nadat zijn bekken de penetratie had hervat. “Au”, kreet ze weerom. Maar nu stopte hij niet. Haar tong kwam tevoorschijn en naarmate Karel zijn pik in haar dreef, trok ze die in een lange haal over de hele lengte van mijn pik. Toen hij volledig in haar zat stulpte zij haar lippen rond mijn lul en schoof ze over mijn schacht tot ik haar strottenhoofd tegen mijn eikel voelde trillen. Alicia’s hoofd bewoog mee met Karels pik alsof haar kop was vastgeprikt op het uiteinde van zijn schacht en er een verlengstuk van vormde. Karel schepte er genoegen in het tempo waarop ze me mondneukte te regelen met zijn lul. Hij ging haar met opzet sneller fokken met korte vinnige stoten, die haar tanden het vel van mijn lul deden schrapen. Mijn pijnlijke grimassen deden hem het ritme nog opdrijven. Haar lippen schoven niet langer vlot over mijn schacht, maar haar mond was een rasp geworden, waarmee ze mijn lustvlees levend vilde. Het was niet te harden.

Kermend etaleerde ik mijn machteloosheid terwijl ze me pijpte. Mijn ogen zochten de hare en seinden haar dat ik op het punt stond te komen. Ze liet me uit haar mond ontsnappen, legde haar vuist rond mijn schacht en begon me met draaiende bewegingen af te trekken, om dan wanneer de bovenkant van haar hand de richel van mijn eikel raakten, haar vuist neerwaarts tegen mijn ballen aan te smakken, dan weer opwaarts draaiend naar mijn eikel, opnieuw neerwaarts, opwaarts, neerwaarts. Na drie vier keer hield ik het niet meer. Voor mijn geestesoog zag ik mijn zaad door de holle buis van mijn pik opwaarts stuwen. En toen spoot ik. In twee drie stralen melkwit bloed kwam ik klaar. Dan was het alweer over, mijn orgasme nog slechts een snel afkoelend spoor van sperma op mijn buik.

Bevrijd van het egoïsme van mijn climax, had ik terug ogen voor haar en voor hem. Alicia legde haar wijsvinger tegen een neusvleugel, boog haar hoofd en snoof mijn zaad op als was het een lijntje coke. Karel bleef intussen onverminderd doorneuken. Met zijn kort gemillimeterd haar en zijn gespierde bovenlijf leek hij wel op een robot, die keer op keer zijn pik als een stang in haar dreef. Zijn blik stonden op oneindig alsof een zonnebril zijn ogen onzichtbaar maakte. Er was totaal geen band tussen hen beiden, ondanks het onmenselijk plezier dat hij haar bezorgde en dat haar gezicht een heel andere lelijkheid gaf. Haar naakte schedel glom dof en bij elke stoot in haar onderlichaam vielen er kleine druppeltjes zweet van de pinnen van haar tepels. Ze zette haar vingers in de matras en klauwde onzacht in het vlees van het bed.

“Ik kom”, bracht ze moeizaam uit tussen haar gekartelde tanden. Haar vingers kromden zich in haar tenen; het laken scheurde als een maagdenvlies en haar tong werd bloed in de wonde van haar mond.

Bevredigd schoof ze van hem af en draaide zich op haar rug. Haar lichaam glansde. Haar poriën ademden seks. “God,” hijgde ze toen ze Karels stijve lul zag. “Je bent nog hard”. Karel had zijn hand in een vuist rond zijn lul gelegd en trok zich steunend en kreunend af, nog steeds blind voor haar. Alicia en ik echter niet voor hem. Gebiologeerd keken we toe en ondanks mezelf voelde ik mijn lul lichtjes reageren op zijn erectie. Ik moest bekennen dat hij een mieterse pik had. Alicia trok zich deels overeind uit haar liggende houding en ging Karels opgerichte roede verliefd zoenen. Ik kroop naderbij en boog mijn hoofd naar haar dijen toe, maar ze weerde me af “Wacht. Mijn kut is nog te gevoelig”, zei ze. Wat ze wel deed was me bij de hand nemen en die om Karels schacht leggen, die zelf zijn greep had gelost. Het was eigenaardig een andere pik dan de mijne beet te nemen en de kracht in zijn schacht te voelen pulseren. “Trek hem af”, hijgde ze verhit, haar gezicht vlakbij zijn geslacht, terwijl ze een hand rond mijn halfslappe lul legde. Ik begon hem af te trekken zoals ik het zelf graag had, met zelfzekere bewegingen, op en neer, recht door zee. Naargelang ik zijn lul pompte, voelde ik het bloed in mijn pik stromen als waren het twee communicerende vaten. Het zwellen van mijn pik deed Alicia’s vingers wijken. Ik vuistte Karel stevig, en trok de voorhuid zo ver mogelijk omlaag, de krans van zijn eikel helemaal ontblotend. Karel kreunde verrukt. De macht die zijn genot me over hem gaf wond me sterk op. Ik ging ook kreunen terwijl ik hem aftrok alsof ik me zelf aan het strelen was, en niet Alicia die me met zachte hand masturbeerde. Karel ademde moeizaam en ook zijn ballen hijgden zwaar. Hij had zijn ogen neergeslagen en keek verlekkerd naar zijn eigen lul en naar de fascinatie waarmee Alicia en ik naar zijn barstens rijpe pik keken. Mijn pols begon stilaan pijnlijk te worden en ik begon me ongeduldig af te vragen wanneer en of hij verdomme klaar zou komen, toen hij ineens vette fluimen sperma in Alicia’s gretige gezicht begon te spugen. Mijn eikel jeukte sympathisch terwijl hij ejaculeerde. Karels gelaatsuitdrukking vertrok in het genot. Het was alsof ik mezelf aankeek, als al die keren dat ik me nieuwsgierig voor de spiegel had afgetrokken en in verwondering zag hoe elke scheut sperma mijn gezicht deed veranderen, de ene seconde pure blijdschap, de andere verkrampt als in pijn.

Langzaam zag ik Karels aanzicht terug keren naar normaal terwijl ik de laatste druppels zaad uit zijn pik melkte. En van zodra die alledaagse Karel zag dat ik het was die zijn lul in mijn hand had, liet ik los. Alicia verlegde haar blik van hem naar mij en staarde me straal in het gezicht, terwijl ik in haar ogen de opwinding over mijn pik las. En inderdaad, ik had een enorme erectie, even wanstaltig als zij grotesk was. Karels zaad had vuile vegen getrokken over haar wangen, voorhoofd en schedel. De obsceniteit ervan was onweerstaanbaar. En tegelijk leidde haar lelijkheid me minder af dat haar schoonheid zou hebben gedaan. Ze wist dat ik haar niet begeerde omwille van haar uiterlijk, maar om wie ze was: feeks, tovenares, heks, Vrouw.

“Neuk me”, zei ik met stomme lippen. Alicia ging schrijlings over mijn middel zitten en loodste me in haar. Haar geoefende spieren zogen haar kut vacuüm rond mijn lul, waardoor de wand zich in de huid van mijn geslacht leek op te lossen, en ik niet langer wist waar ik eindigde en zij begon. Het was alsof haar kut mijn voorhuid was, die bij elke neergaande beweging over de lengte van mijn schacht naar beneden werd getrokken. Ik hield ervan bereden te worden door deze dierlijk duivelse negerin. Ze was achteruit gaan leunen, de armen zijwaarts gestrekt, de gespreide vingers van haar handen plat op de matras. Neen ze was niet mooi, ze was veel meer dan dat: haar lelijkheid was afzichtelijk geil. Zij had het genot niet nodig om haar gelaat te vervormen. Ik keek van dat gezicht, dat door haar grijns nog breder leek, alsof het werd weerkaatst door een bolle spiegel, naar haar tepels, net spijkers die door haar huid priemden, naar haar kut, die op een neer schoof over de bloederige stomp van mijn lul. Haar kut was het mes waarmee ze me vilde. De huid afgeschorst, lagen de zenuwen van mijn pik aan de oppervlakte: het voelde aan als trok ze me af met een om mijn pik gevouwen vel schuurpapier.

Karel was recht gestaan en wreef zijn halfstijve pik tegen haar wangen en de onzichtbare stoppels van haar schedel. Het hoofd af en toe draaiend, gaf ze af en toe een zoen op of een lik over zijn schacht, met volle teugen genietend van de vulgariteit die ze op ons afstraalde. Ze lachte hees en grof en staarde schaamteloos naar de vervoeging van kut&pik. Ze neukte alsof ze gefilmd werd en regisseerde haar en ons lijf om bekeken te worden. Elk van haar gebaren was van een weergaloze expliciteit. Haar handen gingen boetserend over haar middenrif en ribbenkast als trachtte ze zichzelf uit rib en vlees de borsten te kneden die ze niet had. Ze had haar bovenlijf gerecht en tilde haar billen van mijn buik, zodat ze enkel nog de tip van mijn schacht in haar had, met haar bekken draaiende bewegingen makend rond mijn eikel. Ik kon me niet herinneren wanneer ik zo goed genaaid werd.

Ze maakte zich van me los en liet me achteruit schuiven, tot ik met mijn rug tegen de muur aan het hoofdeind van het bed aanlag, mijn benen voor me uitgestrekt. Dan kwam ze weer over me zitten, maar het hoofd van me weg. Met naar voren hellend bovenlichaam schoof ze haar kut achterwaarts over mijn doorgeplooide pik, terwijl ik met beide duimnagels over de roetvlek van haar anus kraste. Toen ik tot aan mijn ballen in haar stak, kwam haar bovenlichaam overeind, zodat haar rug tegen mijn borst drukte, mijn wang langs haar wang. Met haar handen op haar bekken liet ik haar op en neer gaan, terwijl ik over mijn schouder toekeek. Karel kwam voor ons staan, zijn voeten aan weerszijden van haar knieën en mijn middel, de handen tegen de muur. Zijn harige ballen dansten vlak voor ons gezicht en ik rook de sterke muskusachtige geur van zijn geslacht. Alicia gaf met haar vlakke hand kleine klapjes tegen zijn lul om dan lukraak naar dat zwiepend geslacht te happen. Tenslotte plaatste ze haar vingers in de deuk van zijn heupen en loodste ze zijn pik in haar mond. Hij begon onmiddellijk te stoten. Ik keek er recht op en voelde haar wang tegen de mijne opbollen door zijn eikel. Bij elke stotende beweging, kneep zij haar kut in een instinctmatige reactie rond mijn lul samen. Nu legde ze haar hand stevig rond de basis van zijn pik. De volgende keer dat hij zich terugtrok, gleed zij haar mond helemaal van hem af en toen hij weer voorwaarts stootte, richtte ze zijn pik licht opzij zodat de eikel tegen mijn lippen duwde. Ik opende ze ongraag en voelde de pik in mijn mond dringen. Hij schoof ver door. Hij was enorm en het voelde aan alsof hij mijn hele mondholte vulde. Ik trachtte te slikken, maar het lukte niet, en ik kreeg zo een angst te verstikken dat ik een paar seconden lang vergat door mijn neus adem te halen. Toen begon ik automatisch te zuigen, overdadig speeksel aanmakend. Zijn warmte en zijn geur prikten in mijn neusvleugels. Voor mij was het een hoogst vreemde sensatie en Alicia raakte er door het dolle heen van. Ze likte haar tong over mijn opbollende wang en haar kut pulseerde als een dolgedraaid hart.

Het allerallerlaatste dat ik wou was dat hij in mijn mond zou klaarkomen, maar Karel was zo ver heen dat hij alle controle over zijn bekken had verloren. Ik zoog niet langer en trachtte mijn mond te sluiten voor zijn stotende pik. Het was echter net die weerstand die hem nog meer genot bezorgde. Uit een bange ooghoek keek ik naar Alicia, maar las enkel pervers genot in haar ogen. Ze beet haast in mijn wang, zo geil was ze, en ze had een hand tussen haar dijen gebracht en liet haar vingertoppen over haar klitkapje roffelen. Karel steunde hard, zijn hele bewustzijn vernauwd tot de tunnel van mijn mond. “Ik kom”, gilde hij. “God neen”, bad ik vergeefs, want reeds voelde ik zijn hete sperma tegen mijn verhemelte en in mijn keel spuiten. Het was alsof ik verdronk. En paradoxaal deed die angst nu mijn eigen orgasme doorbreken, in een zenuwachtige ontlading, een droge ejaculatie. Mijn bekken schokte hevig, en toen Karel zijn verslappende lul eindelijk terugtrok en ik bevrijd naar zuurstof hapte, begon ik toch nog te spuiten in een tweede, eigenaardig genoeg minder intense climax. Alicia draaide haar gezicht en duwde haar tong diep in mijn mond, in een povere imitatie van Karels pik, terwijl ik speeksel&sperma doorslikte. Er ging een hevige rilling door haar heen en toen kwam ze ook. Met panache. Ik hield haar stevig vast terwijl ze climaxte en voelde voor het eerst iets van tederheid voor haar. We bleven zoenen zolang haar orgasme aanhield, tot haar kussen koude as werden.

Toen maakte ze haar mond de mijne los en draaide ze haar hoofd van me weg. Een druppel zaad op haar uitgestoken tong, schoof ze van mijn lul af, en gaf ze een likje over Karels uitlekkende lul, zaad in haar ogen, zaad in mijn mond.

Karel stapte van het bed af en kleedde. Niet omdat hij schaamte voelde. Dat deed ik ook niet, al was de ervaring niet voor herhaling vatbaar.

“Nou jongelui. Ik laat jullie dan maar. Maak niet teveel lawaai straks als ik thuiskom”, herhaalde Karel zijn woorden van daarstraks, al had de hele episode niet plaatsgevonden.
“Waarom kom je niet gewoon meedoen. Dan heb je er geen last van”, antwoordde Alicia brutaal, als waren ook haar herinneringen gewist.
“Of hou je soms niet van lelijk?”, daagde ze hem verder uit terwijl haar vooruitgestoken bovenlichaam tieten veinsde.
Daar kon je nog steeds onmogelijk een goed antwoord op geven. Dat deed Karel dan ook niet. Hij vergenoegde er zich mee zich uit te kleden en zijn kleren aan de kapstok te hangen. Hij had opnieuw een erectie. Ik hoorde Alicia verlangend zuchten, terwijl ze een blote arm naar hem uitstak.

Karel kwam echter niet haar het bed toe, hij liep er van weg en verliet de kamer. Alicia stond op en volgde hem als een slaapwandelaarster, zonder naar me om te kijken. Die nacht hoorde ik haar door de flinterdunne scheidingsmuren heen schreeuwen terwijl Karel haar murw neukte. “Waarom kom je niet gewoon meedoen? Dan heb je er geen last van”, echode haar stem in mijn oren telkens ze kwam. “Of hou je soms niet van lelijk?”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten