donderdag 30 juli 2009

Gelukkig getrouwd

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.


Ik ben een gelukkig getrouwde vrouw. Al twee jaar. Met Kennedy, die zoals de naam laat uitschijnen van Afrikaanse oorsprong is. Met zijn meter zesennegentig is hij tien centimeter groter dan ik. Hij is lekker gespierd en weinig zaken maken me gekker dan dat stevige mannenlijf boven op me en zijn mieterse pik in me te voelen. Ik ben dus gelukkig getrouwd.

“Mag ik even langs”, vroeg Karin, mijn niet-zo-naaste-collega, aangezien zij op een andere dienst werkte. De ruimte waar het koffiezetapparaat stond was smal en zelfs al boog ik mijn bovenlichaam naar achter toch kon ik niet vermijden dat haar borsten bij het passeren rakelings langs de mijne schuurden. Hoe vluchtig die aanraking ook was, toch bracht ze me volledig van mijn stuk.

Vergeefs trachtte ik die nacht de sensatie, die me heel de dag had losgelaten, die avond in de armen van mijn man te vergeten. Zelfs hij was verbaasd over mijn seksuele vraatzucht en over die plotselinge fixatie op mijn tieten. Ik wou dat ie ze streelde, op ze zoog en me ertussen neukte. Maar hoe intens mijn orgasmen ook waren, toch slaagden ze er niet in die éénvoudig aanraking van mijn borst door haar borst te bannen.

De volgende dag voelde ik me ongemakkelijk in Karin’s gezelschap. Ik zocht haar gezelschap op en tegelijkertijd meed ik haar. Ook zij bejegende me anders, had ik de indruk, maar daar vergiste ik me waarschijnlijk in.

Ik moest er het fijne van weten. Ik pakte het verschrikkelijk onhandig aan. ““Hoe is het met je vriend?”, vroeg ik haar toen ik haar een volgende keer alleen aan het koffieapparaat trof. Ik had getracht nonchalant te klinken, maar het kwam totaal kunstmatig over.
Ze bekeek me meewarig en schudde haar hoofd.
“Waarom vraag je me niet rechtuit af wat je van we wil weten? »
Mijn gezicht was zo rood als mijn haar geworden.
«Wat dan? »
«Of ik op vrouwen val. »
« Doe je dat dan? », stotterde ik.
«Ja. En jij trouwens ook. »
Verdedigend stak ik mijn ringvinger de hoogte in. «Ik ben getrouwd.
«Wat heeft dat ermee te maken? »
Mijn weerstand brak
« Die dag », begon ik haperend, « die dag toen je borst de mijne raakte. »
« Ja. Toen voelde ik het ook», zei ze ernstig.
Ze strekte haar arm uit, nam bij hand in een gebaar dat zwaar was van eenvoud en legde die tegen haar borst. De aanraking volstond om mijn zinnen en mijn emoties in tumult te brengen. Haar vlees was zacht en toch stevig, en ik voelde haar hart kloppen tegen de palm van mijn hand. Wat overkwam me toch?
Ze had haar hand over de mijne gelegd en neigde haar hoofd naar me toe. Haar lippen waren slechts enkele centimeters van de mijne verwijderd, en ik meende haar adem te proeven.
« Straks komt er iemand langs», protesteerde ik vaag, maar reeds zoende ze me. De kus was niet opdringerig, eerder zacht. Nooit had een zoen zo een waaier van emoties bij me losgeweekt. De kus hield slechts enkele seconden aan en toen ik mijn ogen opnieuw opende was ze weg.

De week die erop volgde vermeed ze me opzettelijk. Het maakte dat ik me nog verwarder ging voelen. Waarom martelde ze me zo? Ik begreep er niets van. Na acht dagen lang vergeefs geprobeerd te hebben mezelf tot de orde te roepen, brak ik. Dit was nog erger die eerste hopeloze verliefdheid. Die avond wachtte ik haar na het werk op.
“Hoi Loïs”, groette ze me vriendelijk alsof er niets aan de hand was. Ik begon net niet te huilen. “Waarom vermijd je me?”, vroeg ik. “Ik hou het niet meer uit. Wat heb ik je in hemelsnaam misdaan?”
“Niets. Ik wou je nog gekker op me maken.”
Ik lachte hysterisch. “Nou dat is je helemaal gelukt. Ik ben stapelverliefd op je.”
“Neen dat ben je niet.” Ik wilde protesteren maar ze legde een vinger tegen mijn lippen.
“Je bent verward. Omdat ik je eerste vrouw ben. Dat is op zich al mooi genoeg.”
Ongetwijfeld had ze gelijk.
“Wanneer?”, vroeg ik.
“Ik ben blij dat je me aangesproken hebt vandaag”, bekende ze. “Want om eerlijk te zijn kan ik ook niet meer wachten.”
“Wanneer”, herhaalde ik.
“Kan je de dag na morgen een snipperdag nemen?”

De ochtend van die bewuste dag had naar gewoonte bij het ontwaken seks met Kennedy. Terwijl hij me neukte, spookte de anticipatie van haar naakte lijf tegen het mijne me door het hoofd. Die fantasie verleende mijn climax een perverse dubbelzinnigheid.

Het was vroege namiddag eer ik bij haar aanbelde. Ze leidde me naar de leefkamer en liet me op de sofa plaatsnemen, terwijl zij een paar drankjes uitschonk en daarna bij me kwam zitten. Ik was verschrikkelijk zenuwachtig en schoof ongemakkelijk heen en weer. Ik hoorde niets van wat ze zij door het kloppen van mijn bloed in mijn oren.
“Je kan niet wachten hé?”, riep haar stem me ineens tot de werkelijkheid terug.
“Het is niet dat ik niet met je wil praten”, zei ik.
“Maar je bent niet gekomen om te praten”
“Neen.”
“Je bent gekomen om te neuken”.
Dat ‘harde’ woord volstond om me bloedgeil te maken.
“Ja”.
Ze stond op en nam me bij de hand. Haar vingers waren slank en koel in de mijne.
Bij de hand leidde ze me naar haar slaapkamer, één hoog. Het bed was rond en groot en uitnodigend. ‘Hoeveel vrouwen voor mij?’, vroeg ik me af.
“Ben je dominant?”, vroeg ze ineens.
“Neen”, antwoordde ik naar waarheid.
“Ik wel. Mijn vader noemt me nog steeds een mislukte jongen. En net als jongens ben ik tuk op vrouwen.”
“Mag ik je uitkleden?”. Ik kreunde. Het was alsof ik haar handen reeds op mijn naakte vlees voelde.
Ze trok mijn topje over mijn hoofd. Eronder droeg ik een opengewerkte bh van Aubade. Maar daar had ze geen ogen voor. Haar wangen hadden een blos gekregen en haar blik stond koortsig. Ze kwam tegen me aanstaan zodat ik opnieuw de druk van haar borsten voelde. Ik stak mijn armen de hoogte in, zodat zij de hare onder mijn oksels door kon schuiven en mijn bh losmaken. Ze keek met onverholen begeerte naar mijn borsten. “Je hebt verrukkelijke tieten”, zei ze schor. Ik was inderdaad best fier op mijn borsten. Ze waren zwaar met grote tepelhoven. Normaal gezien was de huid babyzacht, maar nu stonden ze vol kippenvel van opwinding. Karin boog haar hoofd voorover en zoende tussen de geul van mijn borsten. Ik nam ze in mijn handen en kneedde ze tegen haar wangen aan. Ze kuste en likte nu onder mijn borsten, duwde ze met haar gezicht omhoog terwijl ze de kwetsbare huid tussen haar lippen nam en die zachtjes uitrok. Karin was duidelijk ervaren in de vrouwenliefde en wist goed hoe ze duivels genot moest verschaffen. Ze had haar hand op mijn ene borst gelegd, de duimnagel tegen mijn tepelkloofje, en zoog mijn andere tepel gulzig in haar mond. Ik zuchtte weldadig en liet mijn armen langs mijn lichaam vallen.

Karin maakte haar mond ongraag los van mijn vlees en keek me aan. “Kom naar bed”, fluisterde ze. Ik vleide me neer en bracht mijn hand naar de rits van mijn rok. “Neen wacht”, vroeg ze, “laat mij.” Maar ze kwam voorlopig niet naast me liggen, doch kleedde zicht nu zelf uit onder mijn hongerige blik. Karin had een kortgeknipt dooiergeel kapsel en droeg een sobere vierkante bril met zwaar montuur. Er kon geen groter contrast bestaan tussen dat strenge uiterlijk en haar weelderig figuur. Ik daarstraks al gezien dat ze niets droeg onder haar strak T-shirt, maar nu ze het uittrok, snakte ik toch nog naar adem. Net als ik had ze zware borsten. De hare waren echter kegelvormig. Ik meende dat ik de tepels stijf zag worden onder de aanraking van mijn blik, terwijl zij haar spijkerbroek en string reeds afstroopte. Haar geslacht was kaalgeschoren op een streepje gele stoppels boven de lichtjes uitstaande schaamlippen na. Ik rook haar opwinding en de geur van haar vrouwelijkheid vocht met die van haar parfum toen ze zich eindelijk naast me uitstrekte. Ze hielp me mijn rok losritsen en floot toen ze zag dat ik geen slipje droeg, enkel jarretels. “Wat ben je toch een lekker geil ding”; zei ze, voor ze naast omlaag schoof en haar tong in een vloeiende beweging door de sleuf van mijn kut haalde. Er voer een preorgastische kramp door mijn bekken en mijn rug kromde zich in afwachting van de volgende aanraking van die tong. Die niet kwam. Ze was te geraffineerd voor het voorspelbare.

Met lenige vingers maakte ze de klemmetjes van mijn jarretels los. Met haar tong en haar tanden duwde ze de ene kous tergend traag langs mijn been naar omlaag terwijl ze met een hand het andere kousenbeen afrolde en tegelijk streelde. De sensatie en de traagheid waarmee ze het deed waren ondraaglijk heerlijk. Toen mijn benen naakt waren, nam ze een kleine sierlijke voet in haar hand, zoende de aders aan de bovenzijde, likte met haar tong over mijn zool en dan tussen mijn tenen, voor ze mijn dikke teen in haar mond zoog. Ik zwijmelde. De meeste van mijn minnaar stopten bij mijn knieën, maar niet zij. O neen, niet zij. Ze zoog vurig op mijn dikke teen zoals ik op het harde geslacht van mijn man. Ondertussen streelde haar hand opwaarts over het malse vlees van mijn kuiten, met de vingernagels over de onderhuidse zenuwuiteinden krassend, me kietelende tintelende sensaties bezorgend, waarvan ik de naweeën voelde zinderen in mijn tepels en in mijn klit.

Haar tong, haar lippen en nu ook haar tanden volgden haar vingers, likkend kussend bijtend. Karin had mijn linkerbeek geplooid en het over haar schouder gelegd. De bezwete huid van haar rug was glad tegen mijn hiel. Ze was de holte van mijn knie gaan likken. Doordat de bloedbanen daar praktisch aan de oppervlakte lagen, was dat stukje huid extra gevoelig. Ik huiverde. Maar hoewel of beter gezegd juist omdat wat ze met me deed zo ontzettend lekker was, verbeet ik mijn geduld nauwelijks. En nu ze bij mijn dijen was aanbeland en ik haar hete adem haast tegen mijn kut voelde, moest ik mijn uiterste best doen om me niet te gaan vingeren, zozeer snakte het orgasme naar me. “Lik me. Lik me asjeblieft”, hoorde ik een stemmetje in mijn hoofd, maar ik liet het niet naar buiten. Nog niet. Nog niet wilde ik haar smeken. Maar lang zou het niet meer duren. Een ontzettende onrust had zich van me meester gemaakt. Vertwijfeld plukte ik aan mijn stijve tepels om mijn handen vooral toch maar bij mijn kut weg te houden. Nooit was het plezier zo ondraaglijk geweest.

En het was net op het ogenblik dat ik er helemaal niet meer in geloofde, dat haar vingertoppen mijn buitenste schaamlippen van elkaar deden, zij in mijn neukgaatje blies en ik eindelijk een gil van bevrijding kon slaken. Voorbarig want ze begon me niet gelijk te likken. Terwijl ze mijn kutje bleef open houden met gespreide vingers, bewoog haar mond zich opwaarts en treiterde haar puntige tong mijn navel. Van louter frustratie ging ik met knedende handen mijn tieten mishandelen en dan ... duwde zij een van haar borsten tegen mijn geslacht aan. De aanraking van dat zachte vlees tegen mijn schaamlippen en van die harde tepel die de opening van mijn kut zocht en tenslotte ook vond en er dan inschoof, maakte me uitzinnig. “O ja. Asjeblief”, smeekte ik. Het kon me niet meer schelen dat ik alle controle kwijt was. Ik wilde me volledig overgeven aan deze vrouw. Ze had haar borst opgetild en wreef de tepel tegen het kapje van mijn klit aan. Mijn kut leek zich via dat kwikzilveren bolletje over mijn hele lijf te vertakken zodat ik de aanraking van die tepel meende te voelen in de mijn tepels, in mijn vingers en in het tipje van mijn tong. Wat richtte ze toch met me aan? Zelf wreef ze haar poesje aan bezeten tegen mijn scheenbeen aan.

Haar hoofd bewoog zich weerom omlaag, naar mijn geslacht. Mijn anus schrijnde in mijn kut en vroeg een vinger. Ik tilde mijn kont lichtjes van het laken zodat ze het voorste kootje van haar pink bij me kon inbrengen. De sensatie was heel aangenaam. Haar ene duim liet ze over een bloeddoorlopen schaamlip trillen terwijl ze rond mijn neukgaatje likte en me dan met haar tong doorprikte. Ik had me half opgericht op mijn ellebogen om beter te kunnen kijken en trok mijn borsten naar me toe in een vergeefse poging mijn opstaande spenen te likken. Karin trok haar spitse tong van mijn kutgaatje naar mijn klit en tikte die aan. Hoe zacht de tik ook was, toch bracht die me aan het randje. “Ik ga komen”, kreunde ik. Ik had alle zeggenschap over mijn benen verloren en zag oncontroleerbare sidderingen door mijn bekken en dijen gaan. Karin had inmiddels een vinger in me en rekte de wand van mijn vagijn op. Ze keek me diep in de ogen van tussen haar wimpers en liet haar tong dan snel als de vleugels van een kolibrie vibreren tegen mijn klit. De prikkel ging door het merg van mijn ruggengraat rechtstreeks naar mijn hersens in een geweldige ontlading. Mijn orgasme was niet van deze wereld. Ik sloot mijn ogen een tijdloze flits tegen mijn blinde oogleden vergat ik alles en iedereen, zelfs Karin, zelfs haar, en was enkel nog genieten.

Toen ik de ogen opnieuw opsloeg, lag Karin naast me en keek me aan. Haar wangen waren kleverig van mijn rijkelijke sappen en haar de pupillen van haar ogen, die er zonder bril onbeschermd uitzagen, waren sterk verwijd. Was ze ook gekomen? Hoe dan ook, dolblij trok ik haar heel dicht tegen me aan, in een heel emotionele en kwetsbare toestand door mijn orgasme. “Ik hou van je”, zei ik, mijn stem verstikt met tranen. “Ik hou van jou lieveling”, zuchtte zij. Na het klaarkomen had ik er altijd een enorme behoefte om me bemind te weten en dat te horen zeggen.

Mijn lippen vonden de hare in een lange kus. Ik was dol op zoenen en kon éénvoudigweg niet genoeg krijgen van een warme mond op de mijne. Ik meende vaag de smaak van mijn geslacht en van mijn orgasme op haar lippen te proeven. En genoot volop van het gevoel van haar warme naakte lichaam tegen het mijne.

“Ik wil met je vrijen”, lispelde ze toen onze lippen zich node van elkaar hadden losgemaakt. “Mmmm ja”, zuchtte ik. Ze lachte lief alsof ik niet begreep wat ze bedoelde. Toen maakte ze zich van me los, kwam overeind en schoof op haar bips naar de rand van het bed en zwaaide haar enen erover. Ik vroeg me niet af wat ze in haar nachtkastje rommelde want ik was totaal opgeslorpt door de kromming van haar rug en haar magnifieke kont, geplet tegen het laken. Zuchtend keek ik naar de kromming van haar rug en haar brede kont, geplet tegen het laken. Ik draaide me op mijn buik, schoof naar haar toe en zoende haar onder aan de rug. Ze rilde. Ik likte met mijn tong over de elke individuele schakel van haar ruggengraat en legde een hand op haar rechterborst. Haar vlees was zacht op die harde punt in het midden na, die prikte in mijn handpalm. Zat wou ik me vreten aan die tieten van haar.

“Kom”, fluisterde ik schor. “Ik ben geil”. Ze draaide zich naar me toe, eerst enkel haar gezicht over de blote schouders en dan scharnierde ook haar bovenlichaam mee, zodat ik zag wat ze uit net nachtkastje had genomen. Het was een leren harnasje met twee rubberen kustpikken op het kruisstuk. Ik was ogenblikkelijk teleurgesteld. Waarom verbrodde ze het nou? Ik ervoer die speeltjes als een sta-in-de-weg, waar ik intimiteit wilde. Ze moest mijn ontgoocheling gezien hebben, want het was met een ernstige blik dat ze zei: “Vertrouw me nou toch lieveling”.

En dat deed ik. “Help me het om te doen”, vroeg ze lief. Voor mezelf ga ik toe dat ik het spannend vond de kleinere binnenwaarts gerichte pik in haar te doen en dan het gespje dicht te maken. “Mmmmm, zuchtte ze. “Lekker”. Ik legde mijn hand rond de buitenwaarts gerichte penis en voelde het materiaal. Het was zwart als de penis van mijn man en nog sterker dooraderd als de zijne. Een vlaag van geilheid ging door me heen. “Zal ik je pijpen?”, vroeg ik met hese stem en liet mijn tong een cirkel rond mijn lippen beschrijven. “Doe niet zo vulgair lieveling”, vermaande ze me. “Ik wil met je vrijen.”

En ineens was er niets waar ik meer verlangde dan door haar, mijn vrouwelijke minnaar genomen te worden. Ik rolde me op mijn rug en deed mijn benen wijd voor haar. “Neem me”, zei ik, nauwelijks hoorbaar voor mijn eigen oren. Ze kwam boven op me liggen, steunend op de knik van haar ellebogen. Haar borsten wogen zwaar door op mijn borsten; als waren ze er een spiegelbeeld van, en haar spenen leken in een bloedrode vlek uit te vloeien in mijn tepelhoven. Haar lippen waren slechts enkele centimeters van de mijne verwijderd zodat ik haar adem letterlijk kon proeven. Ze keek voorbij mijn ogen en dan, met een zachte druk van haar bekken, drong ze in me. Ik snakte naar adem. De sensatie was hoogst eigenaardig en een ogenblik lang wenste ik dat ze een echte mannenpik had gehad, ééntje van vlees en bloed en bronstig sperma, maar de ribbels in het materiaal waren speciaal ontworpen voor mijn genot, net als het ruwe stukje dat mijn klit stimuleerde telkens ze in me ging. De pik was lang en dik. Hij vulde me helemaal en ging heel diep. Telkens ze me penetreerde, gingen er golven van weldadigheid door me heen vanuit de tip van die pik, diep in mijn binnenste. Ik wist dat ik opnieuw klaar zou komen, misschien minder geweldig, maar veel bevredigender, omdat ik haar aan kon kijken terwijl ze met me vrijde, omdat ik het genot haar gezicht trek voor trek zag vertekenen net als het deed met het mijne. Minuscule druppeltjes zweet druppelden op haar wellustige bovenlip en in haar wenkbrauwen.

We zoenden niet, omdat kussen enkel maar de aandacht zouden afleiden die we nodig hadden voor elkaar. Ik genoot van de druk van haar lijf, van de geur van haar zweet en van het ademen van haar poriën in die van mij. Mijn vingers streelden over haar schouders glad, haar schouderbladen hoekig, de oneffenheden van haar ruggengraat, het bewegen van haar vrouwelijke spieren onder haar huid terwijl ze in me bewoog tot ik mijn handen tenslotte op haar billen legde en op ze drukte telkens ze in me ging. Onmerkbaar was ik gaan kreunen. Ritmisch begon ik mijn kut samen te trekken rond de stotende lul. “O ja”, hijgde ze. “Ik voel je pulseren in me.”

Haar gezicht was intussen onherkenbaar geworden. De pijn van het genot deed haar hard in haar onderlip bijten. Nauwelijks opgeweld likte ik de druppel bloed, die proefde naar zilt en ijzer en hete vrouw. “Ik ga zo meteen komen”, fluisterde ze tegen mijn lippen aan net voor ze inderdaad kwam. Ze weerstond de reflex om haar ogen te sluiten alsof ze er meer plezier puurde dat zij zag hoe ik zag hoe zij kwam. Een ogenblik had in de indruk dat ze diep in mijn kut ejaculeerde en het was die ultieme vorm van zelfbedrog die mij op mijn beurt liet komen, anders en verontrustender dan daarstraks.

Ze bleef op me liggen terwijl het genot verdampte op haar huid. Pas na wat een eeuwigheid van geluk leek, wentelde ze zich van me af, veel te vroeg. Toen ik de ogen opsloeg en haar aankeek, was ze naakt en glad, alsof ze nooit dat neukharnas had gedragen. Ik draaide me op mijn zij, met mijn ogen en mijn vingers genietend van de kleinste onvolmaaktheid, die haar schoonheid volmaakt maakte. Zoals ik al zei: ik ben een gelukkig getrouwde vrouw. Zeer gelukkig getrouwd zelfs. Maar ik hou van vrouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten