dinsdag 14 juli 2009

Haar


“O profeet Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar hoofd laten hangen Dit is beter opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen”. Al-Ahzaab 59.

We zagen elkaar haast dagelijks, aangezien we vlakbij werkten, ik in een organisatie voor internationale samenwerking, zij in het kinderopvangcentrum naast de deur, en we ‘s morgens en ’s avonds op ongeveer hetzelfde tijdstip uitklokten. En toch kenden we elkanders naam niet en hadden we in al die jaren zelfs nooit gedag gezegd.

Zij ging steevast gekleed in een sober broekpak en strenge hoofddoek, en toch slaagde ze erin haar vrouwelijkheid op discrete manier uit te stralen via de frivole laag uitgesneden schoenen en de tot fijne penseelstreepjes geëpileerde wenkbrauwen. Mij bleef echter vooral de heerszuchtige Arabische neus bij.

Ze was één van die verschijningen in een mensenleven, waarvan je je slechts sporadisch afvraagt wie ze zijn, hoe ze heten en wat ze bezig houdt. Dat zou ongetwijfeld zo gebleven zijn indien felle windvlaag die avond haar hoofdbedekking niet had afgerukt en voor zich uitblies. Ze had lange blauwzwarte haren, die de wind een grille sarabande liet dansen in haar gezicht en tegen haar wangen, terwijl zij achter haar voortvluchtige kledingstuk aanholde. Waarschijnlijk hoorde het niet, maar wat kon ik anders doen dan het doek oprapen, toen het voor mijn voeten voorbij woei, en het haar aanreiken.

“Marilyn Monroe”, ontsnapte het me.
“Marilyn Monroe?”, vroeg ze, haar gezicht één groot vraagteken, van de lichtjes geopende mond tot de kromming van haar wenkbrauwen. Inmiddels had ze de hoofddoek van me overgenomen en maakte die zorgvuldig vast.
Nu ik éénmaal a had gezegd, moest ik ook b zeggen. “Wel ja”, antwoordde ik, “Heb je nooit die film gezien waarin een warme luchtstroom haar jurk laat opwaaien wanneer ze over een metrorooster loopt?”
“O”, zei ze, met pretkuiltjes in de wangen, “Jij associeert de blote benen van Marilyn dus met mijn ontblote haren?”. En ze stopte de laatste lokken zorgvuldig weg.
“Ja”, knikte ik, hevig blozend.
“Je weet toch dat wij onze haren nooit aan vreemde mannen mogen laten zien?”, ging ze ernstig verder. “Daarom ben jij dus geen vreemde man meer voor me”, draaide ze de redenering behendig om. “En dus mag ik thuis voor jou mijn sluier afnemen Mohammed”.
“Ik heet helemaal geen Mohamed”, bracht ik verward uit.
“Voor mij heet jij vannacht Mohamed”, sprak ze finaal.

‘Thuis’ bleek niet ver te zijn.
Wat ze echter niet deed toen de deur van het kleine appartement achter ons dichtviel, was haar hoofddoek afleggen. Ze liet me plaatsnemen op de sofa en zette mierzoete muntthee voor ons op het bijtafeltje.
Wat ze wel echter wel deed toen ik van het groene brouwsel had geproefd, was al haar andere kledij afleggen.
Vestje.
Broek.
Bloes. Het was waar wat mijn huisdokter zich ooit in een onbewaakt moment had laten ontvallen. Haar lingerie was van een grote luxe.
Bh. Haar borsten waren kegelvormig en veel te zwaar voor dat slanke lichaam, maar dat maakte net hun aantrekkingskracht.
Slip. Haar geslacht was glad op de kleine inkeping na, die ze met haar spitse vingernagel maakte.
Dan pas legde ze haar hoofddoek af en schudde ze haar haren los. .En dan pas was ze naakt in mijn ogen.

Ze draaide zich om, haar haren als een sjerp over haar blote schouder gooiend, de hoofddoek nog steeds in haar andere hand als een signaalvlag. Ik stond recht en volgde haar, geleid tot de ritmische knik van haar billen en het roze oplichten van haar hielen.

Ze liet me op de rug plaatsnemen op het bed. Met haar ogen knoopte ze mijn hemd los en trok ze mijn broek en short over mijn heupen, benen en voeten, totdat ik naakt was. Haar lichaam was olijfkleurig, het mijne bleek, op het rode uitroepteken van mijn geslacht na.

Schrijlings kwam ze over me zitten, de knieën wijd aan weerszijden van mijn dijen, haar onderlichaam enkel centimeters boven mijn middel zwevend, de handen als een klem rond mijn polsen, die ze boven mijn schouders tegen het bed pinde. Ze liet zich lichtjes door de scharnieren van haar ellebogen zakken en streelde de zijden zachtheid van harenuiteinden over mijn wenkbrauwen, wimpers, wangen en lippen. Ik rilde. Ze schoof naar achter, me enkel rakend met de sluier van haar haren, die ze langzaam over mijn borst, mijn harde tepels en mijn buik trok. Dan schuierde ze haar haren langs de hele lengte van mijn geslacht, naar mijn ballen die eerst rimpelden en dan uitzetten. Mijn erectie schoof uit als een telescoop onder die aanraking en ik voelde hoe mijn eikel uit de omknelling van mijn schacht werd geperst. Met een korte ruk achterwaarts kantelde ze haar hoofd in haar nek, en dan nog sneller voorwaarts, mijn stijve roede ranselend, alle individuele haren evenveel zweepslagen die op me neer regenden. Het was meer dan ik kon verdragen. Mijn tenen kromden zich, ik kermde luidruchtig, en begon in krampachtige stralen te spuiten, die hoog tegen mijn borst uiteen spatten. Machteloos keek ik hoe het witte levensbloed uit de slagader van mijn pik gepompt werd. De vroegtijdigheid van mijn orgasme gaf het plezier een bittere bijsmaak.

Ik verwachtte ontgoocheling en misprijzen in haar ogen te zien, maar zag enkel begrip. Haar tepels en de punten van haar haren in het afkoelend wit van mijn zaad dippend, kwam ze overeind en keek ze op me neer. “Begrijp je nu waarom we onze haren bedekken?” vroeg ze me. Vol ontzag knikte ik van ja, terwijl zij de hoofddoek, die ze over haar nachttafeltje had gedrapeerd opnam en stevig rond haar hoofd vastknoopte. Pas nadat ze haar haren veilig had weggestopt, waagde ze het zich naast me en tegen me aan te vleien. Haar mond was warm en bood troost tegen de verkleuming; haar lichaam was zacht, op de smeulende sigarettentippen van haar tepels na. Mijn lendenen, verdoofd van het orgasme, zwegen voorlopig en drongen mijn andere zintuigen niet langer naar de achtergrond, zodat ik haar niet enkel met mijn pik, maar nu ook met de ogen van mijn lippen, de oren van mijn tong en de neus van mijn huid van haar kon genieten. Haar slagader smaakte naar zilt bloed onder de tere hals. Ik begroef mijn hoofd tussen haar borsten, mijn gezicht nu eens deze, dan weer gene kant opdraaiend om van dat gulle vlees te zwelgen. Tenslotte zoog ik me vast op één van haar tepels, terwijl mijn duim en wijsvinger de greep van mijn mond rond haar andere speen imiteerden. De knieën optrekkend, zette zij haar zolen in mijn zij, zette zich met haar handen tegen mijn voorhoofd af en duwde me met haar voeten naar omlaag, naar haar geslacht. Hoe gaaf en glad haar lichaam was, zo gekarteld en grillig was haar kut. Met wijs- en middelvinger plette ze het sponzige weefsel van haar buitenste schaamlippen. Mijn tong prikte door die gespreide vingers in haar kut. Ze huiverde. Ik gaf me zelf wat ruimte en trok mijn tong door de sleuf van haar geslacht, tegen het knopje in de punt van de v tussen haar vingers aantikkend. Van tussen mijn wimpers zag ik haar op me neerkijken. Haar lippen waren lichtjes geopend en telkens ik de mijne tegen haar klit aantikte verscheen het tipje van haar tong. Ik gleed een vlakke hand tussen de zwetende lakens en haar satijnen billen, en masseerde het voorste kootje van mijn ringvinger in haar kontje. Mijn duim deed ik over haar gezwollen schaamlippen vibreren en over het doorzichtige druppeltje van haar klit likte, dat zich nooit scheen op te lossen, hoe vloeibaar ze ook werd. Beide handen op mijn achterhoofd nu, drukte ze mijn gezicht in haar kut, haar benen als een bankschroef rond mijn nek, mijn wangen vochtig van de damp van haar dijen. Haar kut ademde in mijn keel. Beroesd van geilheid zoog ik haar hele geslacht in mijn mond en begon wild op haar te kauwen. Ik duwde de knokkel van mijn ringvinger voorbij de weerstand van haar kringspier, die zich vast spande rond mijn vinger en dan weer ontspande. Ik kantelde mijn bovenlichaam wat, zodat mijn ene schouder dieper in het laken werd gedrukt en zij iets op haar zij kwam te liggen. Op die manier kon ik haar makkelijker in haar kontje vingeren, mijn tong in haar kut duwend telkens ik mijn vinger in haar anus dreef. Ik moest hard slikken om haar sappen bij te houden, zo nat was ze inmiddels. Terwijl ik haar tongde, stootte ik mijn hard geworden pik ritmisch in de vouwen van het laken, als in een surrogaatkut.

“Ik wil je in me, habibi”, kreunde ze, haar tong dik van dronkenschap. Haar stem klonk hol door de vloeibare muur van haar dijen. Met een draai van haar bekken, dwong ze me op mijn rug, zelf overeind komend zodat ze nu pal op mijn gezicht zat. Ik verstikte in het gewicht van haar billen en verdronk in haar kut, die ze brutaal op en neer reed over het scherp van mijn kin en neus, terwijl ze tegelijk achter zich tastte naar mijn lul. Op het ogenblik dat haar tengere vrouwenhand zich rond mijn gezwollen lustvlees sloot, kreeg haar gelaat een gretige gierige uitdrukking. Ze gleed zijwaarts van me af en kwam over mijn benen liggen, de wreef van haar kut tegen mijn kuit, haar gezicht ter hoogte van mijn bekken. Twijfelend tussen bijten en zuigen, begon ze hongerig op mijn ballen te kauwen terwijl haar hand draaierige bewegingen maakte rond mijn schacht.. “Mmmm”, murmelde ze toen ze haar lippen opende en dan weer sloot rond de botte knop van mijn eikel. Ze mondneukte me hartstochtelijk, en ik zag gefascineerd toe hoe mijn lul nu eens de ene dan weer de andere wang deed opbollen. Uiteindelijk schoof ze mijn pik tot achterin haar mond tot voorin haar keel, terwijl ze me straal in de ogen staarde. De kokhalsbewegingen die ze erbij maakte, bezorgden me onbeschrijflijke sensaties.

Net stond ik op het punt te ontploffen toen ze me uit zich liet glippen; de tip van haar tong enkel nog door een ragfijne draad van speeksel of geil verbonden met mijn eikel. Met een kordate vuist knelde ze mijn ballen en mijn eikel stevig af, zodat ik geen kans kreeg klaar te komen terwijl ze mijn schacht en eikel schoonlikte.

Dan kwam ze overeind en zette ze zich met gespreide knieën neer op het bidmatje van mijn lichaam, haar malse kont op mijn bovenbenen.. Haar lijf glom van het zweet, haar lippen en haar ogen hadden de glans van mijn eikel. Hand over hand nam ze wederom bezit van mijn pik, die ze de hoogte in richtte terwijl ze haar billen van mijn dijen tilde. “Ik wil je in me, habibi”, zei ze met een haast plechtige stem toen ze zich langzaam en met schroefwentelend bekken over me liet zakken. Naarmate mijn pik in haar verdween, sperden haar ogen en lippen zich steeds wijder open tot haar mond een scheur was in haar gezicht. Ze had het vlak van haar handen stevig op mijn borstkas geplaatst en helde lichtjes voorover, wat de kegels van haar borsten aan het schommelen bracht, schommeling die deining werd toen ze de huls van haar kut achterwaarts stotend over mijn doorgeplooide pik gleed en dan weer naar voren, naar achter, naar voren, over en weer, op en neer, af en aan in het eeuwenoude ritme van vrouw en man. Ze neukte me gestaag, haar billen plettend tegen het stootkussen van mijn ballen, terwijl de pendel van haar tieten het getij van onze lichamen regelde en de stilte van de kamer verder enkel doorbroken werd door het jaloerse gekreun van het bed .

Ze rechtte zich en plaatste haar handen achter zich, zodat haar bovenlichaam een schuine hoek vormde met het mijne. Ze ging me harder neuken, als een uitlaatklep voor haar eigen geilheid, en vleide haar billen niet langer tegen mijn dijen bij het neerkomen maar sloeg ze er hard tegen aan, geëchoed door het luide kletsen van haar borsten tegen haar bovenlijf. De ruwe poriën van haar kut schraapten de huid van mijn schacht tot die helemaal gevild was, eikel en stam, één lillende pijn- en lustzenuw. Onze blikken kruisten elkaar regelmatig terwijl we beurtelings naar het gezicht van de ander en naar dat even obscene als mooie schouwspel van kut&pik keken. Van de inspanning was ze nog overdadiger gaan zweten. Het vocht liep tappelings tussen de geul van haar tieten en haar tepels leken dikke druppels zweet op haar borsten. Ook haar hoofddoek was doordrenkt.

Het was op die hoofddoek dat ik me uiteindelijk fixeerde. “Leg hem af”, smeekte ik gebiedend. Ze bracht haar handen achter haar hoofd zodat haar tieten nog beklijvender naar voren staken, en vroeg me dan “Ben je zeker dat je daar klaar voor bent?”
“Ja”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten