dinsdag 14 juli 2009

Oud merg jong zaad

Judith was één van mijn weinige echte vriendinnen, alhoewel ze veertig jaren ouder was dan ik. Dat kwam omdat ik haar al van kleins af kende en haar als het ware had overgeërfd van mijn ouders, na hun overlijden. Na de dood van haar echtgenoot was de band nog inniger geworden doordat ik me over haar had ontfermd. Samen met mijn huidige vriendin trouwens, een achternicht van haar, die ik in dat rouwproces had leren kennen.

Vijfenzestig werd ze vandaag en dat was ook aan haar te merken. De tijd had namelijk flink zijn tanden in haar lichaam en haar gezicht gezet. Maar die groeven en die onmiskenbare sporen van verval maakten haar wie ze was. Het leven dat zij leidde had haar getekend en dat was goed zo. Op je zestigste wil je er immers niet uitzien alsof je niet hebt
geleefd.

Hoe ze er dan uitzag? Een generatie ouder, was ze uitgesproken petite;haar grijze haren trachtte ze niet te verstoppen onder een laag verf maar droeg ze als een trotse helm. Nog steeds slank, had ze zich door de tijd geen extra kilo's laten aanpraten. Haar gezicht was niet zozeer gerimpeld als doorgroefd, wat getuigde van karakter. Kleden tenslotte deed ze zich modieus en modern, maar niet jong. Die vorm van ijdel zelfbedrog was niet aan haar besteed.

Voor die zestigste verjaardag hadden mijn vriendin Esther - haar familie had duidelijk iets met Bijbelse namen - en ik haar thuis uitgenodigd. Ik hoorde hoe Judith en Esther luide gelukwenssmakken uitwisselden en hoe Judith dan vroeg. "Waar is Rudi?". Haar stem klonk hol. "Die krijg je nog wel te zien", zei Esther al even hol. "Maak nou maar je geschenk open". "Moeten we niet op Rudi wachten?". "We wachten helemaal niet op hem", antwoordde Esther gedecideerd. Ik hoorde papier ritselen, kunstlicht scheen in mijn ogen en ik zag Judith vanuit ooievaarsperspectief op me neerkijken. Eindelijk kon ik tevoorschijn komen uit de doos waarin ik me het voorbije kwartier in hurkzit verborgen had gehouden.

Judith deinsde achteruit en sloeg de handen voor de mond toen hoe mijn blote torso en daarna ook mijn naakte onderlichaam voor haar ogen oprezen. "Wat is dat?", vroeg ze met ongespeelde verbazing.

"Dat is je geschenk", antwoordde Esther nuchter.
"Maar dat is Rudi."
"Dat heb je mooi opgemerkt ja. Hij is je geschenk. Voor vanavond. Om mee te doen wat je maar wil."
"Je bedoelt toch niet.."
"Jawel."
"Maar hij is jouw man".
"Ja. Hij is van mij. En vanavond leen ik hem uit aan jou. Niet dat hij er iets op tegen heeft hoor. Wil je hem soms niet?"
"Natuurlijk wel. Oh wat zeg ik nou toch."
"Dat je hem wil neuken", zei Esther grof. "Dat is toch wat je wil hé?"
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja. Ik wil hem neuken."

"Heerlijk meid. Prettige verjaardag nogmaals". En bij die woorden gaf ze Judith nog een keer drie zoenen op de wang. Ik was inmiddels uit de doos geklauterd en gaf haar ook drie smakken.

Judith bleef er wat onwennig bij staan toen we ons van elkaar hadden los gemaakt, alsof ze niet goed wist hoe het nu verder moest. Opnieuw was het Esther die haar een zetje gaf.

"Nou meid. Zou je je niet eens uitkleden."
"Hier?"
"Hier of in de slaapkamer, wat maakt het uit. Of ben je verlegen voor me?"

Het was dat de gebeurtenissen haar overvallen hadden, maar Judith was een heel assertieve dame. Geen oud en aftands kneusje.

Ze antwoordde dus niet en begon zich methodisch uit te kleden. Enkel het lichte trillen van haar vingers verried haar opwinding. Eerst maakte ze de houtje-touwtje sluiting van de jas van haar broekpak los en knoopte dan haar bloes open, de zachte stof over de slijtage van haar schouders trekkend. Haar schoenen had ze reeds uitgetrapt met okerkleurig gelakte teennagels en ook de pantalon volgde, tot ze nog slechts in slipje en bh voor ons stond. Haar lijf was diepbruin, zonder tanig te zijn en de huid zat nog steeds strak. Met slechts een kleine aarzeling bracht ze de armen naar haar rug en haakte ze haar bh los. Toen wachtte ze, me recht in de ogen kijkend. Haar borsten waren verfijnd en petite, net als haar gestalte. Ondanks het onmiskenbare verval, vertelden haar gelaat, haar lichaam en mijn herinnering me dat ze vroeger ongetwijfeld een grote schoonheid was geweest. En dat was ze nog, voor wie ogen had en verder keek dan haar leeftijd. Meer dan wat dan ook, straalde ze karakter en weerstand uit.

"Zie je wel, hij vindt je begeerlijk", fluisterde Esther, die naast Judith was blijven staan. Terwijl ik naar haar keek kwam mijn geslacht inderdaad met kleine schokjes overeind tot het pal tegen mijn buikwand aanstond.

"Zo heb ik je niet meer gezien sinds je een kleine baby was. Alleen is de komma nu een uitroepteken geworden", zei Judith, maar haar intonatie een het gemaakt spontane lachje dat ermee gepaard ging, klonken vals. ulgariteit was ik niet van haar gewoon. Ik schreef het toe aan haar opwinding, die ze op die onhandige manier trachtte te verhelen.

"Je bent mooi", zei ik alsof ik haar vorige woorden niet gehoord had.Meteen stroopte ze ook haar broekje af. Ondanks haar leeftijd was ze bij de tijd gebleven, en haar schaamhaar was uitgedund tot een stofferig grijs streepje over de verhevenheid van haar seks.

Onbeschaamd keek ik naar haar kut, wat haar ogenblikkelijk in kippenvel deed uitbreken, alsof de aanraking van mijn ogen lichamelijk was.

Ik verzadigde mijn erectie nog een laatste keer aan haar aanblik en stapte dan op haar af, haar stevig in mijn armen nemend. Haar lichaam reageerde met een hevige rilling op de druk van mijn penis tegen haar buik Zich op slanke tenen oprichtend sloeg ze haar armen rond mijn hals en bood me haar mond, terwijl ik haar billen de vorm gaf van mijn handen. Ondanks haar merkelijke hartstocht, zoende ze me voorzichtig, alsof ze niet goed wist of ze zich kon laten gaan in Esthers aanwezigheid.

"Kom tortelduifjes", zei die. "Volgens mij zijn jullie klaar voor bed".Ik gleed mijn vingers in die van Judith, als een stel verliefde bakvissen, en volgden Esther die ons voorging naar de slaapkamer, één hoog, de deur voor ons openhield en het licht aanknipte. Judith vleide zich neer op het bed en trok het laken over zich heen, ondanks mijn gebeeldhouwde erectie dus nog steeds onzeker van haar lijf. "Doe niet zo mal meid, " trok ik het gelijk van haar af. "Ik wil je zien."

"Ja en ik ook", klonk Esthers stem uit een hoek. Judith leek pas nu te beseffen dat mijn echtgenote mee de kamer in gekomen was, want in een reflexbeweging haalde ze het laken terug naar zich toe. Om het dan weer van zich af te gooien, het belachelijke van haar houding beseffend. "Ja, jij mag toekijken", zei ze tegen Esther, eindelijk de zelfverzekerdheid herwonnen die ik haar vanouds kende. Ik had me ondertussen naast haar neergevleid, en zij drong vurig tegen me aan, een opdringerige dij tegen mijn gezwollen geslacht aanrijdend. De druk van haar kleine borsten was nauwelijks voelbaar, haar stijve tepels tintelden als prik tegen het verhemelte van mijn borst. Ze zocht mijn mond en brak die open met brutale bek. Ditmaal legde ze zichzelf in haar kus, me zonder enige terughoudendheid zoenend, nu eens tongend met open mond en vochtige lippen, dan weer mijn onderlip uitrekkend tussen de hare dan of mijn mondholte neukend. Haar gretigheid nam me compleet bij verrassing zodat ik pas langzaam en beetje bij beetje aan bod kon komen, en het zoenen iets van ons beiden werd in plaats van enkel van haar. Haar mond was warm, veeleisend en begrijpend tegelijk.

Aan de veranderende druk op de matras, voelde ik dat Esther op het bed kwam liggen. Ik opende mijn ogen en keek tersluiks over Judiths schouder naar haar. Mijn vrouw was spiernaakt. Ze rustte op haar zij, het ene been gestrekt, het andere geplooid, de knie de hoogte in wijzend, het hoofd steunend in de kom van haar hand. Ze was prachtig zoals ze daar lag, net een Oosterse odaliske en al even overdadig. Niet enkel in leeftijd was Esther immers het tegendeel van Judith. Waar Esthers borsten spaarzaam waren, had Judith zware kegelvormige tieten waarmee ze me gek maakte wanneer ze me bereed. Met haar meter tachtig kwam ze ook aardig in de buurt van mijn eigen lengte, terwijl Judith zoals gezegd petite was. Mijn vrouw had opgemerkt dat ik naar haar keek en trok een puntige vingernagel door de verwijde gleuf van haar schaamlippen tot tegen het haast doorzichtige kapje van haar klit, om de vinger dan in haar kut te duwen, eerst het voorste kootje, dan de knokkel.

Ik sloot mijn ogen voor dat geile beeld en viel met schuldige honger opnieuw op Judiths mond aan. Haar ene hand zwierf over mijn rug en billen, de andere rustte eerst op mijn schouder of wroette door mijn wilde haren, maar dan bracht ze de arm tussen onze lichamen in en nam ze mijn geslacht beet, de vingers vlak onder de knop van mijn eikel sluitend en knellend zodat die als een paddenstoel van vlees nog verder uitstulpte. In die zelfde seconde, had haar mond zich van de mijne losgemaakt. "Ik kan niet meer wachten", hijgde ze verloren. "Ik wil je in me."

"O ja Rudi schatje. Ga in haar", kwijlde Esther.
"Ja. Jij mag toekijken", herhaalde Judith haar plagende woorden van daarstraks.

Ze wentelde zich op haar rug. Op gestrekte ellebogen vatte ik boven haar post. Ze keek enorm ernstig nu, vlak voor de penetratie. Ik nam mijn pik in een hand beet en gleed hem naar binnen. Langzaam drong ik in haar, gierig naar elke verandering in gelaatsuitdrukking. Ik had Judith gekend in vreugde, in woede en in verdriet, maar dit gezicht had ik haar nooit gekend: angst, verbazing en ontzettende levensvreugde die om beurt om voorrang streden en al de oppervlakte kwamen. Voor niets ter wereld zou ik haar willen kwetsen, deze vrouw, deze kostbare vrouw. Toen ik helemaal in haar was, rustte ik even. Ik wilde me herinneren hoe elke individuele porie van haar kut, hoe elke zenuwcel van het kloppend hart van haar vagijn aanvoelde. Ze lag roerloos onder me, even begerig als ik dit moment voor eeuwig bij te houden. Pas toen het wachten ondraaglijk werd, zette ik me in beweging.

Judiths vingertoppen lagen licht als vlindervleugels op mijn huid, het spannen en ontspannen van mijn rug- en bilspieren volgend terwijl ik haar nam. Ik had dit veel eerder moeten doen, besefte ik, want ik had kunnen weten hoe zij en zij alleen mijn lichaam, dat lichaam dat ze als baby had gepamperd en gewiegd, dat kinderlichaam dat troost had gezocht bij haar boezem, dat volwassen lichaam dat haar nu beminde en als een lome deken van vlees op haar lag, hoe zij en zij alleen mijn lichaam zo goed kon kennen en naadloos weten hoe ze het onvermoed plezier kon bezorgen..

De zoete inspanning deed ons baden in het zweet. Het gaf haar lichaam een soepele glans als die van een jonge vrouw, terwijl de krampen van het genot nieuwe groeven trokken in haar getekende gezicht.

Judith steunde. Esther kreunde. Oude vrouw, jonge vrouw. Zoverschillend, en toch dezelfde. Esther liet zich totaal meeslepen, alsof ze me een andere vrouw moest zien neuken om echt te begrijpen wat het was door een man genomen te worden. Ze vingerde zich op hetzelfde tempo waarmee ik Judith nam alsof haar vinger mijn pik was of mijn pik de vinger waarmee zij Judith masturbeerde.

Maar die illusie volstond spoedig niet meer. Ze kwam over mijn onderbenen heen zitten, haar poesje tegen een kuit aanduwend. Ze was kletsnat, alsof haar geslacht zich oploste in water, en het gewrijf maakte een doordringende geur los, die de opwinding nog verder deed stijgen. Met het plat van haar handen duwde ze hard op mijn billen telkens ik in Judith drong, me geestdriftig aanmoedigend. "Neuk haar
Rudi. Neuk haar asjeblief". Judith keek vertwijfeld onder me. Haar lippen waren voller en roder, de pupillen van haar ogen verwijd. Haar rusteloze hoofd draaide alle kanten uit, alsof ze naar hulp zocht voor het genot, dat zo groot was dat het ondraaglijk werd. Haar handen waren van mijn rug afgegleden, de gestrekte armen klauwden met verkrampte vingers in het laken als was het mijn vlees, het laken dat tot leven scheen te zijn gekomen en klam van het zweet was als onze huid.

Het vocht droop van mijn lichaam op het hare in druppels die rood kleurden op haar tepels. Ik neukte haar nu met vinnige ondiepe stootjes die de verrukkelijkste rillingen door haar borstjes lieten gaan en haar gekreun als staccato gehik deden klinken. Esther had zich voorover gebogen en beet van zuiver ongeduld hard in mijn kontje. Ik gilde kort. Judith kreeg kortstondig een verschrikte blik over zich, in de waan dat ik ging klaarkomen. "Neen. Asjeblief. Nog niet. Nog even niet", fluisterde ze met geluidloze lippen. Maar opnieuw gilde ik kort, ditmaal niet van pijn maar van onversneden lust, want Esther had mijn billenhelften van elkaar getrokken en blies hete lucht regelrecht in mijn anus. Een kramp schoot in mijn tenen en ik verstijfde een seconde lang. Met ontspoorde fantasie masseerde Esther een knokkel voorbij mijn kringspier, en ik voelde hoe de beweeglijke vingertip tegen mijn darmwand wreef en die oprekte. Automatisch kneep mijn anus zich samen zodat mijn eikel nog verder uitzette in Judiths kut, jeukend van ongedurig zaad. Mijn bewustzijn was vernauwd tot de holle buis van haar kut, tot de holle buis van mijn pik.

Het vergde mijn uiterste wilskracht om mijn zelfbeheersing te herwinnen, vooral toen Esther, haar vinger nog steeds in mijn aars, zich in volle lengte boven op me uitstrekte, haar zware tieten met haar gewicht breed uitsmerend over mijn schouderbladen, terwijl Judiths borsten door de zwaarte van die twee lijven op haar haast in haar borstkas geplet werden. "Neukt hij je lekker", hijgde Esther langs mijn wang in Judiths gezicht. "Mmmmm", stamelde die, met de grootste moeite articulerend. "Ik ...voel....hem ....he-le-maal ... in ...me."

Ik was haar weerom trager gaan neuken. Zij had haar knieën ingetrokken zodat ik nog dieper in haar kon gaan. "Mjaaaaaaaa. Ik voel je overal. In me. Op me.". Ik wou dat mijn pik nog langer was en dat ik mijn ganse lijf met het roekeloze vel van haar kut had kunnen omspannen. Esther was mijn kontje gaan neuken, mijn bewegingen regelend met die pokende vinger, zodat ik niet langer wist of zij of ik het was die Judith aan het neuken was. Bij het binnendringen wreef ik de basis van mijn pik zo nauw mogelijk tegen haar bekken aan om haar klit te stimuleren. Mijn schacht was een wig die ik steeds verder in haar dreef, in een zich steeds vernauwende tunnel, die zijn nerven steeds dieper in de bloedbanen van mijn pik prentte.

"Ik ga zo komen", raspte Judiths stem schor. Haar rug spande zich in een vergeefse boog en toen kwam ze. Langdurig. Intens. Met het geduld van een oude vrouw. Esther en ik gleden elk aan een andere kant van haar af, lichamelijk beiden nog onvoldaan maar dat kon wachten. Nu ervoer ik, en ik was zeker ook Esther, een onvoorstelbare mentale gelukzaligheid bij Judiths climax. Met verliefde blik keek ik naar haar terwijl ze met gesloten ogen lag te genieten en naschokken het broze latwerk van haar lichaam teisterden. Ze leek zienderogen te verjongen. Dat doet het orgasme met een vrouw.

Slechts langzaam sloeg ze de ogen op. Haar ogen waren nog troebel en ze herkende ons slechts langzaam.

"Ik voel mijn benen nauwelijks nog", zei ze. "Dat was ......."
"Ongelooflijk?", vulde Esther aan.
"Ongenaakbaar?", probeerde ik.

"Onbeschrijflijk", lachte Judith, volledig relax door haar orgasme.Omhoogkijkend zag ze zichzelf in de plafondspiegel. "Ben ik dat? Die schaamteloos naakte vrouw", lispelde ze verlekkerd bij haar eigen aanblik, terwijl ze haar handen over haar borsten, buik en middel naar haar dijen liet strelen.

Ze deed de benen lichtjes van elkaar en raakte zichzelf aan. Daar. Op die plek. En sidderde hevig in een nawee. "Ooooooooooo".
En draaide zich dan op haar zij, tegen mij aan, haar bezwete wang tegen mijn borst. "Je hebt me overheerlijk doen genieten Rudi."
"En jij mij".
Ze keek naar omlaag en haar stem klonk opnieuw schor toen ze zei "Je bent nog steeds hard".
"Ja", antwoordde ik. "Voor jou."
"Het is nog lang geen middernacht", suggereerde Esther.
"Ik ben nog altijd geil".

"Lekker ding", lispelde mijn vrouw, die zich opnieuw gaan strelen was.
"Zal ik hem pijpen?"
"Het is jouw verjaardag. Het is jouw geschenk. Tot middernacht. Dan is de kikkerprins terug de mijne."
"Zal ik je pijpen?"
"Het is jouw verjaardag."
"Ja, het is mijn verjaardag. En jij bent mijn geschenk, niet?"
"Ja".

Ze schoof naar onder en kwam half over me heen liggen, haar gezicht ter hoogte van mijn middel en van mijn zwaar ademende balzak. "Je hebt een prachtige penis", zei ze. Met een vinger volgde ze een strakgespannen ader over de lengte van mijn schacht, die glom van haar sappen, en liet haar nagel dan een cirkel beschrijven rond de richel van mijn eikel. Mijn pik reageerde met een klein schokje op die aanraking. Ze legde haar voorarm op mijn pik, haar pols tegen de gezwollen knop.
"Ik voel je geslacht kloppen in mijn polsslag".
"En ik jouw hartslag in mijn lul".

Ze nam hem voorzichtig maar klemvast beet, de huid zo ver mogelijk naar omlaag trekkend, tot de onderkant van haar vuist tegen mijn balzak rustte en de krans van mijn pik helemaal ontbloot was. Ik snakte naar adem toen haar gezicht naar me toe neeg, de lippen reeds geopend. Haar mond sloot zich rond me. "Oh lieve god Rudi", kreet Esther ontredderd. "Ze zuigt je af".

Maar dat deed ze niet. Nog niet. Ze likte me binnensmonds terwijl ik mijn eikel met mijn duim streelde door de bolling van haar wang. Ik ontklitte de plakkerige pieken van haar haar met mijn vingers en door zachte druk uit te oefenen tegen haar achterhoofd liet ik haar gezicht als een lome ja-knikker op en neer bewegen over mijn stijve lul. Al mondneukend zoog ze haar wangen hol rond mijn schacht. Ze had haar hand onder mijn balzak gelegd en kneedde die opwaarts omhoog tegen mijn lul.

Esther hield het niet langer. Ze nestelde zich aan de andere kant van mijn bekken, haar gezicht slechts centimeters verwijderd van Judiths kauwende kaken. "Laat me. Laat me nou. Toe", bedelde ze. Nauwelijks had Judiths hand haar greep gelost, of Esther zoog mijn ballen; pijnlijk van het zaad aanmaken, gretig in haar mond, eerst de ene dan de andere. Maar dat kon haar geeuwhonger niet stillen en verschafte mij nauwelijks opluchting. De vochtige balzak floepte dan ook dra met een ploppend geluid uit haar mond. Ze nam de gespannen huid tussen haar tanden en rekte die nog verder uit terwijl ze met haar hand een plek rond mijn stam trachtte te bemachtigen, net boven de wortel. Judith legde haar vingers rond die van Esther en schoof haar mond van mijn lul.

Ik had een paar kussens onder mijn schouders gepropt en keek vanuit die eenzame hoogte op de wedijverende dames neer, die zichzelf naarstig aan het vingeren waren, mij met vereende handen vuistten, en mijn eikel zoenden of met vurige tonguithalen likten. Judith gaf kleine beetjes in mijn doorbloede eikel, terwijl Esther haar tanden in de kolf zette.

Ik zag zaad in de pupillen van hun ogen, ik las zaad in hun handen, ikhoorde zaad in hun gekreun.

"Kom Rudi schatje", kreunde Judith
"Kom Rudi.", echode Esther.

Ik keek met verliefde ogen naar omhoog in de spiegel zoals ik naar mezelf keek wanneer ik me masturbeerde. Een laatste keer kwam de oudjonge vuist op mijn balzak neer. Ik zag mijn gezicht verkrampen en in de seconde daarop kwam ik. Mijn orgasme was ongemeen heftig. De brutale zweep van mijn ejaculatie trok withete striemen over de zongebruinde huid van Judiths en Esthers gelaat.

Verliefd bleven ze mijn verslappende geslacht zoenen terwijl ze delaatste druppels genot uitmolken.
"Lekker ding", lispelde Judith. "Ik zou je helemaal op kunnen eten."
"Lekker ding", herhaalde Esther "Ik zou je helemaal op kunnen eten.".
Zij fleemde dat echter niet tegen mij, maar in Judiths zaadbevlekte gezicht. Die reageerde niet langer verrast. De gedeelde geilheid en de overgave van het orgasme hadden de laatste schroom gewist.

"Vind je me lekker dan", zei ze gespeeld, terwijl ze haar vraag logenstrafte door zich reeds op de rug te rollen. Ik keek toe terwijl die twee vrouwen in mijn leven de ultieme mannelijke fantasie speelden. Esther ging op handen en voeten over Judith heen zitten. Haar borsten hingen zwaar door tussen de pijlers van haar armen en leken in de tepels in hun kleinere spiegelbeeld over te lopen. Met lange halen likte ze mijn zaad van Judiths kin, wangen en gezicht en gaf haar dan haar tong. Hun kussen ontbeerden voorlopig emotionaliteit, en waren louter geilheid, met veel vertoon van tong.

Verzadigd van haar mond was Esther Judiths keel aan het zoenen. Judith had haar hoofd achterovergekanteld zodat Esther de hypergevoelige ader van haar hals kon kussen. Ze rilde zichtbaar. Esthers hoofd schoof door de benige gleuf tussen Judiths borsten naar omlaag. Met haar gezicht duwde ze haar borsten omhoog, de onderkant zoenend en stukje huid in haar mond zuigend. Judith plukte zenuwachtig aan haar opgerichte tepels, die Esther ongemoeid had gelaten. Ze was erg rusteloos en wreef haar poesje tegen de inmiddels glibberige knie van mijn echtgenote aan.

Zelf voelde ik stilaan terug prikkels in mijn penis, die ik heel teder ging strelen. Ik vergenoegde me er voorlopig nog steeds mee toe te kijken. Esthers tong trok een nat spoor over Judiths middenrif en buik naar haar navel, die ze vluchtig neukte met het spitse uiteinde. Ze schoof een eind naar achter over het laken zodat haar kont de hoogte in rees en deed Judiths benen wat wijder van elkaar. Die kreunde van verwachting., gekreun dat van langsom meer ongeduldig klonk daar Esther niet meteen op haar geslacht aanviel, maar meer dan haar tijd nam om de binnenkant van Judiths dijen te zoenen en te likken, haar wang tegen Judiths hongerige kut aanwrijvend. Toen Esther dan uiteindelijk toch haar tong in een ongelooflijk sensuele haal van het stervormig gaatje van haar poeperd door de gekartelde sleuf van haar schaamlippen naar haar klit likte, begon ze ontzettend te jammeren. "Laat me bij je
Esther liefje. "

Mijn vrouw liet zich niet bidden en draaide haar lichaam 180 graden zodat ze als een zes bovenop de negen van Judith kwam te liggen. Esther had een magnifieke kont, een weinig te zwaar in verhouding tot haar lichaam, maar nu haar zolen en haar achterwerk het enige was wat ik van haar zag, waren haar billen de volmaaktheid zelve. Judith legde haar handen op Esthers derrière en zette haar lippen aan de vlezige mond van haar kut.

Ik liet de dames een eindje betijen, maar toen werd het me toch te machtig. Mijn penis was inmiddels zo hard als gewapend beton. Ik schoof op mijn knieën tot vlak achter Judiths grijze hoofd en plooide mijn pik door. "Neen, laat mij", fluisterde ze haast onhoorbaar, nam mijn lul van me over en loodste die in Esthers kut. De vreugde van het binnendringen deed haar hoofd van tussen Judiths dijen opveren. "O ja Rudi. Dit is het helemaal. Naai me." Judiths gezicht dook weer naar omlaag en aan het driftige op en neer gaan van haar hoofd kon ik opmaken dat ze met vertienvoudigde geestdrift op Esthers schaamlippen gaan sabbelen was.

Ik gaf het haar hard en goed. God wat voelde ik me zalig in haar vel. Toen ik omlaag keek naar het in- en uit van mijn lul en haar het tartende gaatje van haar poep, zag ik Judiths ogen me echter aan weerszijden van mijn stotende stam smekend aankijken. "Neem mij. Neem mij asjeblief nog een laatste keer", bedelde haar blik.

Ik kon daar onmogelijk weerstand aan bieden en trok me terug. Dat was heus geen zelfopoffering. Ik geilde enorm op Judith. Het speet me alleen dat ik me niet kon ontdubbelen om ze beiden tegelijk te nemen.

Maar ontdubbelen kon ik me nu éénmaal niet en in de seconde dat ik uit haar gleed, snokte Esthers gezicht zich boos over haar bezweten schouder naar me toe. "Waarom stop je nou toch. Het was net zo lekker". Maar toen zag ze mijn gelaatsuitdrukking. "Verrek", zag ik haar denken. En dan luidop: "Toe nog even. Ik ben er zo.". Die opmerking was duidelijk voor Judiths oren bedoeld. Heb nog even geduld. Dat was de boodschap. Geholpen door Judith drong ik opnieuw in haar. Na enkele stoten slechts bedacht ze zich echter reeds.

"Stop", zei ze en schoof van mij en van Judith af. "Vanavond is jouw avond lieverd."
"Vind je het niet erg", vroeg Judith schuldig.
"Neen. Ik zei het toch. Vanavond is jouw avond".

Judith had zich opgericht op haar knieën en schoof naar Esther toe. "Jij bent de beste vriendin ooit", zoende ze Esther vederlicht op de lippen. "En jij bent een lekker ding", zei die. "En je hebt een zalige kut.Jammie". En ze duwde een spitse vinger bij haar naar binnen. Judith hijgde verrast.
"Komaan. De tijd tikt weet je. Neuk hem. Neuk hem plat".
"Ja. En jij mag kijken.",zei Judith, haar wanhoop van zo-even reeds vergeten.

Ik was op mijn rug gaan liggen. Esther kwam naast me zitten en richtte mijn pik de hoogte in. Met gespreide dijen nam Judith over mijn middel plaats. Langzaam en met ingehouden adem liet ze zich op me zakken. Zes paar ogen vernauwden zich in het brandpunt van haar lichaam, in haar kut. De aanblik van mijn moddervette pik die in dat frêle lijf stak, was afzichtelijk. Van de krachtinspanning was haar gezicht hoogrood aangelopen en ze had haar tanden in haar onderlip gezet om de lustpijn van de penetratie te verbijten.

"Jezus Mina Rudi", bracht ze nauwelijks verstaanbaar uit, terwijl het zweet in dikke druppels van haar voorhoofd en kin droop. "Ik ben helegaar beurs van binnen man". Haar stem klonk rauw en ze ademde pure verdorvenheid.
"Zo ken je me niet hé?", vroeg ze, haar vingers door mijn schaamhaar kroelend.
"Ik blijk je helemaal niet te kennen."
"Ik blijk mezelf ook helemaal niet te kennen", zei ze. "Ik ben zo heet.
Ik ben zo verschrikkelijk heet. "
"Ik hou wel van die nieuwe jij", steunde ik, want ze had zich inmiddels in beweging gezet, zich met haar handen tegen mijn borstkas afzettend.

Esther had zich naast me uitgestrekt en genoot met volle teugen van het schouwspel, zich onbeschaamd voor Judith masturberend. Af en toe stak ze me een vinger toe om me van zich te laten proeven. Haar smaak was sterk en kleverig, als dikte de kolf van haar kut het plezier in tot een dikke koppige stroop.

"Mmmm", kreunde ik, mijn zinnen beroezend aan dat naakte lijf naast meen dat naakte lijf voor me, aan de geur van seks, zweet en sperma dat verdampte op een vrouwenhuid. Judiths kut was net een rasp waarmee ze laag naar laag van mijn penis afschraapte tot ik nog slechts een naakte zenuw was. Het kostte me moeite te geloven dat zij het was die me aan het naaien neuken fokken was, zij die me had gewiegd, zij bij wie ik uitgehuild had om de schrammetjes op mijn knieën en later de schrammen op mijn ziel. Maar ik was het tenslotte die dit had gewild, ik die zoveel emoties met haar had gedeeld en nu ook deze laatste emotie met haar wou delen: het orgasme.

Ik haar gezicht zag ik hetzelfde verlangen. Ze was haar klit gaan strelen. "Ik ga zo komen", kreunde ze met een verloren blik. Naast me was Esther al zo ver. Er gingen geweldige schokken door haar lichaam heen. Maar op dit ogenblik had ik enkel ogen voor Judith en zij voor mij. "Kom in me", zei ze. Ik liet me gaan. Ondanks de hevigheid van mijn eerste orgasme, kwam ik opnieuw zeer intens. De climax verscherpte mijn zintuigen tot in het oneindige zodat ik volop kon genieten van Judiths climax, die er één uit de duizend was. Toen de eerste lustscheuten voorbij waren, liet ze zich op me vallen. "Pak me stevig beet", vroeg ze. Ik legde mijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen me aan, tot het bijna pijn deed. Ze tilde haar gezicht op en keek me diep aan. "Zeg dat je van me houdt asjeblief". De jaren waren van haar afgevallen. Haar huid en haar ogen straalden. Ik nam haar wangen met beide handen beet,en wachtte even, tot de glans begon weg te trekken en ze opnieuw 65 was. "Ik hou van je schat", zei ik. "Ik hou verschrikkelijk veel van je". "Als je wist hoe blij je me maakt. Ik wil dat horen van een man als ik kom. Ik ben heel kwetsbaar dan weet je". Haar stem klonk geëmotioneerd en ernstig. Ik had haar niet enkel in haar kut geneukt, en ze was niet enkel daar klaargekomen, maar ook tussen haar oren, tussen haar ogen, in haar ogen, in haar hoofd.

Ze wentelde zich van me af. We lagen zwijgend naast elkaar, Esther, ik,Judith, de stilte enkel doorbroken door het trage aftikken van de uurwekker naar twaalf uur.

Tien.
Negen.
Acht.
Zeven.
Zes
Vijf
Vier
Drie
Twee
Een
Nul.

Judith was aan haar zesenzestigste jaar begonnen.
Nog even bleef het stil. "Nog 365 dagen. Drie honderd vijf en zestig",
zei Judith met intreurig gezicht.
"Hoe bedoel je", vroeg Esther, al wist ze maar al te best.
"Nog 365 dagen tot mijn volgende verjaardag."
"Schatje toch. Er is ook nog mijn verjaardag."
"En de mijne", vulde ik aan.
"Er is Kerstmis"
"En daarvoor nog Sinterklaas".
"En wie weet wat de Paasklokken brengen"
"En Sint-Valentijn."
Judith lachte.
Maar ze wachtte niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten