dinsdag 14 juli 2009

Krasse tante

Zoals elke dag tijdens de middagpauze ging ik een aperitiefje drinken in de dichtbijgelegen bar. En zoals elke dag stond Anita, directiesecretaresse bij een advertentiebureau, ook nu weer mooi te wezen op hoge hakken en in laag uitgesneden bloes. Ze was in het gezelschap van een jong meisje, dat ik niet eerder had gezien.

“Zou je me je nieuwe collega niet voorstellen Anita?”, vroeg ik terwijl ik naast haar kwam zitten aan de toog. “Waarom? Wil je haar soms verleiden?”, vroeg ze brutaal. “Waarom niet? Jou heb ik immers al gehad”, zei ik even brutaal terug. Het meisje verslikte zich haast in haar cocktail. Conversaties stokten en gezichten draaiden zich naar ons toe. We waren ineens het centrum van de belangstelling, een onderbreking in de saaie werkdag. “Je bedoelt dat ik jou heb gehad”, zei Anita terwijl ze ostentatief de benen kruiste, zoals enkel een sexy kreng dat kan. “Je wou me dus”, stelde ik nuchter vast. “Ik wou weten of het waar was”, zei ze. “Dat ik zo goed ben in bed?” Ze lachte. “Neen, dat je zo makkelijk te versieren bent?” “Ik wou je ego niet kwetsen door neen te zeggen.” “Je speelt dan wel heel goed toneel. Je kwijlde letterlijk.” “Jij anders ook. In bed. Als je niet aan het schreeuwen was van genot”. “Ja. Ik speel dan ook heel goed toneel”. “Je was anders heel overtuigend.” “Je bedoelt dat jij heel makkelijk te overtuigen bent.” Ik antwoordde niet, maar haalde meewarig de schouders op terwijl ik niet haar, maar het meisje naast haar indringend in de ogen keek met de onuitgesproken vraag “Wie geloof je nu?” Ze nam me taxerend op en fluisterde dan iets in Anita’s oor. Die antwoordde luid genoeg dat iedereen het kon horen: “Er is maar een manier om te ontdekken wie het bij het rechte eind heeft.”

Het was natuurlijk een geïmproviseerd spel dat Anita en ik opgevoerd hadden. Op het ogenblik dat zij haar mobieltje uit haar handtas viste om zich die namiddag afwezig te melden, informeerde ik mijn secretaresse dat ik snipperverlof nam. “Kom je nog?”, vroeg ze aan het meisje toen wij allebei hadden afgerekend en van onze kruk waren afgekomen. Het meisje reageerde niet verbaasd toen we een straat verder een hotelletje binnen stapten. Al evenmin als de balieklerk, die het inmiddels gewoon was dat geile collega’s er kwamen kameren voor een snelle middagwip. Het was ook niet voor het eerst dat hij mij en Anita zag. Want in tegenstelling tot onze komedie van daarstraks, neukten we elkaar met de regelmaat van ons temperament.

Anita nam de sleutel in ontvangt terwijl ze de balieklerk een glimlach schonk die hem deed dromen over wat wij gingen doen. We bleven zwijgen tot we de lift instapten. Toen vroeg ik “Zou je me je nieuwe collega niet voorstellen Anita?” Ze schoten allebei in de lach, wat mij perplex deed staan tot Anita zei: “Mag ik je mijn nichtje Anjer voorstellen Rudi? Ze komt stage bij me lopen.” Anjer lachte opnieuw. “Zo had ik me die stage anders niet voorgesteld hoor. Ik wist niet dat jij zo heet was tantetje.” “Jij niet dan?” “Paps heeft me gezegd dat ik in alles naar je moest luisteren”, zei ze met een gezicht als dat van een gehoorzame dochter. “Luister dan vooral naar me als ik zeg dat je dit onder geen beding aan ‘paps’ mag verder vertellen.”

Inmiddels waren we in de kamer aangekomen. Tante en nicht begonnen meteen te strippen. Anita had ik al vaker naakt gezien, dus had ik vooral ogen voor Anjer. Haar slobbertrui had me totnogtoe verborgen dat ze erg zware borsten had, een tikkeltje te groot om mooi te zijn, maar verschrikkelijk lekker in bed. Toen zij haar slipje over de brede heupen naar omlaag trok, was Anita al naakt, op haar jarretels en donkere naadkousen na. Op haar vijfenveertigste zag ze er nog steeds verbluffend uit. Haar schoonheid was er een die bleef, in tegenstelling tot die van haar nichtje, die enkel aan haar leeftijd en de jeugd van haar huid lag, en samen met die leeftijd en die huid zou verwelken. Sinds de laatste maal dat ik Anita geneukt had, was ze slechts in één detail veranderd. Vorige keer was ze glad geschoren, nu wees een dun streepje blond haar met de vinger naar de kerf van haar geslacht. Bij Anjer was het een toefje zwart haar.

Ik was niet achter gebleven bij de dames en had mijn kleren ook uitgetrokken. Ik zag ze met onverholen lust naar mijn naakte lijf kijken. Hun blikken ontmoetten elkaar in het brandpunt van mijn lul. Anita nam haar nichtje bij de hand en duwde die tegen mijn geslacht aan, de vingers gekromd onder mijn ballen, de pols tegen mijn eikel. De aanraking deed haar rillen en haar tepelhoven braken uit in kippenvel. Gelijktijdig gaf Anita me haar mond. Ik nam haar in mijn armen, en trok haar dicht tegen me aan. Anjer kwam dan maar achter me staan, haar zware borsten tegen mijn rug en schouderbladen plettend terwijl Anita haar hongerig poesje tegen mijn dijbeen wreef. “Mmmm. Lekker”, kreunde die laatste nadat haar mond zich van de mijne had losgemaakt om naar adem te snakken.

“Geloof haar vooral niet”, fluisterde Anjer met haar tong in mijn oor. “Zei ze je niet dat ze heel goed toneel speelt.” Ik draaide mijn hoofd opzij. “En wie zegt jij dat jij niet net zo een grote komediante bent als je tante?” Ik voelde hoe haar hand langs mijn heup naar mijn pik ging en die stevig omknelde zodat de eikel verder naar buiten stulpte. “Ik lieg nooit in bed.”, klonk het. Haar adem was heet tegen mijn wang.. “Zorg dan maar dat je haar snel in bed krijgt”, lachte Anita schamper.

Toen ik me omdraaide, had Anjer zich al in haar volle lengte neergevleid op het bed. Ze keek me aan terwijl ze haar handen langs haar borsten, buik en heupen liet strelen. Haar ogen smeulden. Ik ging tegen haar aanliggen en begroef mijn hoofd meteen tussen haar borsten, die zij knedend tegen mijn wangen masseerde. Ik zoog gretig op het jonge vlees. Anita had inmiddels ook op het bed plaatsgenomen, want ik voelde de warmte van haar lichaam en een strelende hand over mijn rug en mijn blote billen. “Mannen zo voorspelbaar”, lachte ze terwijl ze me een pets gaf. “Grote borsten. Daar vallen ze voor.” “Mmmm ik vind het wel lekker zo”, zuchtte Anjer toen ik mijn tong een kringetje liet beschrijven rond haar tepelhof en dan tegen de opgerichte tepels liet aantikken. “Oooooo.”, opende haar mond zich in een verrast kreetje, want ik had mijn hand naar beneden gebracht en mijn duim in haar kutje laten dringen, dan zich in automatische reflex samen trok.

“Wat zou je paps zeggen als hij wist dat zijn dochter een sletje is?” “En wat zou je man zeggen als hij wist dat zijn vrouw een slet is?” “O ja mijn man”, kreunde Anita terwijl haar vingers sneller werden, aangevuurd door haar ontsporende verbeelding. “Die beeldt zich in dat ik braafjes voor mijn computer zit met een strenge bril en een knot terwijl ik in werkelijkheid … spiernaakt …met Rudi … en met mijn nichtje. O god. Ik hou het niet meer….Ik moet genaaid worden. Toe Rudi. Doe me. Ik wil een pik in me. Ik wil jouw pik in me. ” “O ja doe haar”, kreunde Anjer die nochtans slechts enkele honderden meters van haar climax vandaan was. “Doe die ouwe taart. Ik ben nog jong. Ik kan wachten. Maar bewijs me wel een gunst. Neem haar achterlangs.”

Ik trok me uit haar terug, mijn penis glibberig van haar nat terwijl Anita zich reeds op handen en voeten had gezet en me over haar blote schouder aankeek, haar gezicht een masker van opwinding. Ik schoof op mijn knieën achter haar aan. Anita’s mond opende zich in een geluidloze kreun van anticipatie. “Penetreer me”, zuchtte ze. Ik nam mijn pik stevig beet. Verder kwam ik echter niet omdat Anjer toen zei “Hé neen. Laat mij er ook wat pret aan beleven”. Pardoes ging ze op Anita’s rug zitten, haar benen aan weerzijden van haar middel, de voeten stevig op de matras geplant. Met haar handen trok ze Anita’s billenhelften uit elkaar, eerst naar haar gekerfde geslacht starend en dan naar mijn lul, die nog stijver werd onder haar blikken en bij de aanblik van Anita’s kut. Ze tuitte haar mond, boog zich voorover en liet haar mond dan over mijn pik glijden, de lippen net onder de richel van mijn eikel sluitend. Ondanks haar jeugdige leeftijd wist haar mond alles.

“Waar wacht je op”, kermde Anita, die slechts plaats meer had voor een gedachte: geneukt worden. “Ze pijpt me”, antwoordde ik. “Lekker”, zei Anjer, die gestopt was met zuigen en mijn pik nu beetnam. “Hij heeft echt een mieterse lul. Ik ga hem in je kut stoppen tantetje”. Haar stem was schor van opwinding en haar gezicht kreeg een verschrikkelijk geile aanblik terwijl ze mijn lul in Anita’s kut schoof, alsof zijzelf het was die gepenetreerd werd. Ik zette me in beweging en gaf het hard en goed aan Anita’s, die haar vreugde luidkeels uitte.

“Neuk haar”, hijgde Anjer, haar gretige ogen slechts een paar centimeters van mijn stotende onderlijf verwijderd. Ze stak haar tong uit en begon met het spitse puntje aan Anita’s sterretje te morrelen. Die kreunde instemmend. Aangemoedigd werd Anjer nog driester en masseerde een gebogen middenvinger in Anita’s anus. Toen de vinger helemaal in haar zat, duwde ik stevig door. “Oo god”, fluisterde ze. “Ik voel je lul langs mijn knokkel schuren." Aan de bewegingen van haar billen te merken, was zij haar poesje naarstig tegen Anita’s rug aan het wrijven. Anita’s ademhaling ging gejaagder. Ze was niet ver meer van haar orgasme. Als Anjer dat ook aanvoelde begon zij Anita’s billen te kastijden met haar vrije hand terwijl ze haar bleef vingeren. “Kom. Kom dan toch”, riep ze telkens haar hand neerkwam.

“O ja. Oo jaa. Oooo jaaaaaa. Ik kom”, kreet Anita. Haar kut trok zich zo sterk samen dat ik een ogenblik vreesde dat ze mijn eikel er af zou knijpen en dat ik me haast leegschoot in haar. Ze liet zich op haar buik vallen terwijl Anjer reeds van haar afstapte en draaide zich dan onmiddellijk op haar rug, een hand tussen haar dijen. Het orgasme verjongde haar gezicht en streek alle plooitjes en rimpeltjes enkele minuten glad. En het was pas naarmate ze tot rust kwam, dat ze opnieuw verouderde tot haar rijpe zelf.

En toen ontkruiste ze haar benen in dat ultieme gebaar van overgave en vertrouwen. Ze zag me naar haar naakte lijf kijken. Haar hand volgde mijn ogen over haar borsten, klein als hoog geplaatste appels, haar buik en tenslotte haar ademende kut, die ze met een vinger aanraakte. Meteen ging er een geweldige nasiddering door haar heen.

“Mmmm”, zuchtte ze. “Dat was geweldig.” “Nu ik opnieuw”, zei Anjer, die het ongeduld met moeite uit haar stem wist te verdringen. “Nu jij ja”, zei Anita. “Ik wil wel eens zien hoe hij jou neukt” “Neen”, repliceerde Anjer beslist. “Neen?” klonk het uit een mond. Anita’s gezicht en het mijne waren één vraagteken. “Ja”, lachte Anjer geil. “Jij zal zien hoe ik hem neuk”.

Ik ging op mijn rug liggen, mijn pik een reusachtig uitroepteken tegen mijn buik. Ik pakte hem vast en richtte hem de hoogte in. Hij was haast nog dikker en langer dan daarstraks. Anjer kwam over me heen zitten en liet zich tergend langzaam over me zakken, om van elk moment van de penetratie te kunnen genieten. Toen de dikke kop in haar drong, slaakte ze een verrukt kreetje.

Toen ik helemaal in haar zat, begon ze niet meteen te neuken. Ik voelde hoe de wand van haar kut de lengte van mijn schacht aftastte. Ik werd dolgraag in die houding genomen. Niet alleen omdat ik me dan totaal over kon geven aan het plezier, maar vooral omdat ik op die manier kon genieten van het naakte lichaam van mijn partner. En toen zette ze zich eindelijk in beweging. Haar zware borsten namen het ritme van haar bekken over en kletsen telkens ze neerkwam tegen haar bovenlichaam aan. Het was fenomenaal. Ze neukte zowel mijn lul als mijn ogen.

Anita was achter haar komen knielen en fluisterde heet in Anjer's oren. “Lekker niet?” “Lekker? Dat is niet het woord dat bij mij opkomt”, bracht Anjer moeizaam uit en liet mijn lul helemaal uit zich glijden, om er zich dan onmiddellijk weer aan vast te spietsen. Een van Anita’s handen kwam van achter Anjers rug en voor haar buik te voorschijn. Ze liet haar gestrekte vingertoppen over Anjers knopje strelen. De jonge vrouw rilde. “Mmmm ja. Zo heb ik mijn handen vrij om mijn tieten te strelen.” Ze legde haar handen onder haar borsten en duwde er eentje omhoog, zodat ze over de stijve tepel kon likken terwijl ze de andere ruw kneedde. Maar niet voor lang alsof ze instinctief aanvoelde dat ik op dit ogenblik niets zo graag deed als naar het dansen van haar tieten kijken. Ze legde een hand nu over die van Anita en hielp haar om haar klit te prikkelen. Gehypnotiseerd keek ik naar het schommelen van haar borsten. Mijn ogen leek het alsof haar tepelhoven rond het middelpunt van haar spenen draaiden.

Anjers bewegingen werden ongecontroleerder. Ze beet zich hard op de onderlip op mijn plezier te verbijten. Een tweede keer schoof ze volledig van mijn betonharde paal af. “Ik ga zo komen”, zei ze met een klein stemmetje, voor ze zich met haar kut keihard op me vastspijkerde en met gesloten ogen klaarkwam.Toen ze die opnieuw opende, keek ze enkele tellen lang verward al was ze gedesoriënteerd en wist ze niet goed meer waar ze zich bevond. Tot ze mij ineens opnieuw leek te zien. Ik glimlachte haar toe. Zij glimlachte terug, waar hoogst charmante kuiltjes in haar wangen deed verschijnen en gleed van me af.

Mijn lul was nog steeds hard en smeekte om ontlading. Ik legde mijn hand er omheen en begon me zachtjes af te trekken, voor de toekijkende tante en nicht. Ze keken eerst mij en dan elkaar aan met een medeplichtige glimlach. “Elk van ons afzonderlijk volstaat blijkbaar niet om jou te doen komen”, zei Anita schijnverwijtend. “Precies mijn idee tantetje”, stemde Anjer in. “Zullen we dan maar samen…”, vroeg Anita. Anjer antwoordde niet maar ging plat op haar buik naast me liggen haar jonge gezicht ter hoogte van mijn geslacht terwijl Anita haar voorbeeld volgende en aan de andere kant post vatte. Ze legden hun wang tegen mijn buik. Anjer nam mijn trillende lid vast. Anita legde de hare over Anjers hand heen. Met verenigde hand trokken ze me af terwijl ze elk langs een kant mijn eikel kusten en likte. Tegen zoveel vrouwelijk geweld was zelfs een Duitse paus niet opgewassen, laat staan ik. Vanuit mijn tenen voelde ik het zaad onstuitbaar opwellen. “Ik ga komen”, had ik nog net de tijd om te kermen voor ik in krachtige stralen puur genot begon te ejaculeren. De meiden stopten met likken en keken met zaadverslaafde ogen beurtelings naar mijn verkrampte gezicht en mijn spuitende lul. Mijn orgasme was zo heftig dat het sperma tot tegen mijn borst spatte. “Knijp in mijn ballen toe”, smeekte ik terwijl ik bleef komen en komen en komen.

“Jezus mina”, zuchtte ik ongelovig nadat de intensiteit van het plezier was weggetrokken en me achterliet met een gevoel van immense bevrediging. “Ik ben helemaal leeggespoten”.

“Ik hoop van niet”, zei Anjer, die voor me kwam knielen en een pruillip trok terwijl ze tegelijkertijd haar zware tieten verleidelijk voor me liet wiegelen als hoopte ze daarmee de verslapping van mijn piemel te bezweren. “Ik al evenmin”, sloot Anita zich bij haar nichtje aan. Ze kwam tegen me aanliggen en hield me haar naakte arm en polshorloge voor “Het is trouwens pas drie. “ En dan, de stem hees van opwinding. “Mijn man verwacht me pas om zes. Dat wil zeggen dat je nog ruim twee uur hebt om me te naaien.” “En mij”, voegde Anjer er snel aan toe. Haar tepelhoven waren rimpelig van kippenvel. “Komaan meiden. Jullie verwachten het onmogelijke van me”, protesteerde ik tegen Anita die schijnbaar verstrooid met mijn lul gaan spelen was. “Ik ben een oude man”.

Maar mijn stijf wordende pik bewees dat ik loog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten