dinsdag 14 juli 2009

Cut

Ik deed de deur open. Jenna zat rechtop in bed en keek me aan met niets ziende ogen. Haar gezicht drukte onvoorstelbaar lijden uit. Maar het was echter niet van pijn dat ze schreeuwde want tussen haar dijen staken een paar behaarde mannenbenen en in haar kut stak een onvervalste stijve.
Ik keek gefascineerd toe hoe zijn ballen opveerden telkens nadat ze op hem was neergekomen, ondertussen werktuiglijk mijn riem losgespend en mijn broek en boxerslip naar omlaag trekkend. Pas toen ik op het bed kwam gekropen en mijn lul tegen haar gil aandrukte, leek ze zich bewust te worden van mijn aanwezigheid. Haar lippen smoorden mijn pik. Haar handen smolten samen met mijn billen. Haar geringde vinger zocht en vond mijn anus. Terwijl haar pijpmond me deed kreunen, keek ik over haar bezwete schouder naar de andere man.
Het was John. Alsof hij we wou tonen dat hij er niet om maalde ‘betrapt‘ te zijn, begon zijn bekken wild opwaarts stotende bewegingen te maken. De schokken planten zich voort tot in mijn lul.

Ik trok mijn pik van tussen haar raspende tanden. « Draai je om » beet ik haar toe. Zij tilde eerst haar ene en dan haar andere been over zijn bovenlichaam, zodat haar gezicht nu naar hem was toegekeerd. Zonder dat ik haar nog verdere instructies hoefde ze geven, kantelde ze voorover en kwam ze bovenom hem te liggen. Zonder dat ik hem iets hoefde te vragen, trok hij haar billenhelften open en ontblootte hij de obscene grijns van haar aars. Ik wette mijn eikel met mijn duimnagel en zette de punt van mijn schacht tegen haar monding. Haar darm stulpte zich rond mijn pik als een levend condoom. Ze kermde toen ik doordrukte. « Oh god. No ! ». Ik wist dat ze het niet meende en schoof tot aan mijn ballen naar binnen. Door haar ingewanden en de sponzige weefsels heen, voelde ik zijn pik tegen de mijne pulseren.

We naaiden haar tegendraads, hij uit wanneer ik in, ik uit wanneer hij in. We hadden niets gemeenschappelijk met elkaar, tenzij haar lichaam en ons nakend orgasme. Toen ik het voelde komen, haalde ik mijn lul uit haar darmen en kneep hem als een tube tandpasta leeg op haar schuimende rug, het goedje uitsmerend terwijl mijn climax wegebde.

« Cut », schreeuwde de regisseur. Oef, de lange werkdag zat er weeral op. Ik hoopte maar dat mijn vrouwtje iets lekker had klaargemaakt, dacht ik terwijl ik me aankleedde. Ik was uitgehongerd. « See you tomorrow », riep ik mijn medespelers nog toe eer ik van de set verdween.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten