donderdag 30 juli 2009

Sjans

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.


Het was een prachtige zomerdag: geen wolkje aan de azuurblauwe hemel en het kwik steeg in de thermometer als het zaad in de schacht van een ejaculerende penis. Op mijn blote huid droeg ik een luchtig zomerjurkje, dat eigenlijk eerder paste bij mijn tienerdochter, en mijn lange benen en ook een flink deel van mijn borsten liet zien, maar ik was in een roekeloze bui. Het was per slot van rekening zomer. En op mijn veertigste was het verlangen om me vrouw en verleidelijk te weten, haast nog dwingender dan toen ik achttien was. Zonnebril en kurkzolen open schoenen vervolledigden mijn imago van zorgeloze en vrijgevochten vrouw.

Ik had de kap van mijn cabriolet neergeklapt. Eigenlijk was dit een dag om het gaspedaal flink in te duwen en me te beroezen aan snelheid en de wind door mijn wilde rosse haren. Helaas was ik niet de enige die aan een dagje strand gedacht had. Ik stond met andere woorden in de file. Stapvoets.

Na de aanvankelijke ergernis, en de aanvaarding kwam er stilaan interactie in de opstopping. Mensen begonnen om zich heen te heen kijken naar hun lotgenoten in de file. Kinderen pletten gezichten tegen achter- en zijramen en trokken rare smoelen. Jongeren zagen of er niemand was om mee te flirten.

Ik had meteen ‘sjans’. Een gammel wit bestelbusje kwam in het baanvak naast me gekropen. Uit het raam van het passagierskant hing een mannenarm met een smeulend peukje. Ik voelde hem naar me staren. Hij zat een stuk hoger dan ik in mijn laagliggende wagen en kon vanuit die positie regelrecht in mijn halsuitsnijding kijken, met zicht op de welving van mijn zware borsten en de duizelingwekkende geul ertussen. Ik deed alsof ik het niet gewaar werd tot ie zijn kop uit het raampje stak en me aansprak. Ik keek op. Het was een jonge Marokkaan met haar dat aan de zijkanten heel kort was geschoren zodat je de huid van de slapen door de stoppels kon zien schemeren en dat enkel op de kruin dikker was. Hij was zeker niet onaardig om aan te zien.
- Hé meid, zei hij familiair. Waar gaat het naartoe?
Ik schoof mijn zonnebril omhoog op mijn voorhoofd en keek hem aan.
- Naar het strand
- Het naaktstrand?
De brutale rekel. Ik mocht dat wel.
- Misschien wel, zei ik nonchalant. Inwendig genoot ik van dat onbeschaamde geflirt.
- Heb je niemand nodig om je spulletjes te dragen?
- Mijn handdoek en tube zonnebrandolie kan ik best alleen af hoor.
- En het insmeren dan? Kan je dat ook alleen af?
- Ik vind op het strand vast wel een knapperd die dat voor me wil doen, zei ik zwoel.
- Die heb je immers al gevonden
- Oh? Ik deed alsof ik hem niet begreep en keek om me heen.
- Hier kijken!
- Oh bedoel je jezelf. Beschouw jij jezelf als een knapperd dan?
- Jij niet dan?
- Dat laat ik je op het strand wel merken.
En met die belofte brak ik het gesprek af. We waren immers bij een afrit aanbeland en ik had geen zin om nog uren voort te blijven slakken. Ik sloeg af, vast besloten een plekje te vinden om te eten en de file uit te zitten op een terrasje. Ik glimlachte terwijl ik verder reed want de aandacht van die jonge kerel had me deugd gedaan. Je hebt het nog steeds, dacht ik bij mezelf.

Tenslotte vond ik wat ik zocht en parkeerde de wagen. Ik nam een gehakte biefstuk met frietjes en een karaf frisse witte wijn. Eenvoudig, maar lekker. Ik was tevreden met mezelf. Ik kruiste de benen en trok de zoom van mijn jurk nog een stukje hoger zodat voorbijgangers niet enkel mijn décolleté maar ook een stevig en gebruind dijbeen konden bewonderen. Misschien zou ik wederom sjans hebben.

En op dat ogenblik verscheen het witte bestelwagentje weer in beeld. Zouden ze me gevolgd zijn? En was dat niet een beetje opdringerig?

De portieren gingen open en twee mannen stapten uit. De passagier, die ik reeds kende, en de bestuurder, eveneens een Marokkaan, met identiek dezelfde macho haarsnit. Het waren stoere kerels met een afgetraind lichaam en een gewelfde borstkas onder het strakke T-shirt, observeerde ik terwijl ze met zelfzekere pas op me afkwamen. Echte haantjes. Maar daar had ik een zwak voor.

Ze kwamen ongevraagd aan mijn tafeltje zitten. Geïntimideerd door ze was ik echter allesbehalve. Ik voelde me thuis bij Marokkanen, want ik had tien jaar lang een relatie gehad met een Noord-Afrikaanse man. Dat was eigenlijk een relatie waar alles om de seks draaide. Verder was er niet veel. Als we elkaar zagen begon het gelijk. De manier waarop hij naar me keek maakte me bloedgeil. Een spoor van kleding en het bijna bruut ontdoen ervan wakkerde het vuur alleen maar aan. Zelfs toen we in Marokko waren tijdens de ramadan, zat hij met een stijve als ie me zag. Hij was degene die me had leren genieten van seks trouwens. Voor hem wist ik niet dat het zo lekker kon zijn. Daaraan dacht ik terug terwijl ik beurtelings naar de twee jonge mannen zag. De herinnering had me een gevoel van opwinding bezorgd. Ik kon enkel hopen dat ze mijn stijf geworden tepels niet door de dunne stof van mijn kleedje konden zien priemen. Ik wou namelijk absoluut niet de indruk geven een makkelijke prooi te zijn.

- Ben je me gevolgd, …?, vroeg ik aan degene die me op de snelweg had aangesproken, een spatie laten voor zijn naam.
- Rachid. Neen hoor. Ik zat immers niet aan het stuur
- Jij dan, …? Vroeg ik aan de andere
- Mohamed. Nou ja, we wilden je het risico niet laten lopen ons niet terug te vinden op het strand.
De handigaard. Hij duwde mij in de rol van verleidster. Ach neen. Ze waren niet opdringerig. Het was het eeuwige spel van vrouw en man. Ik vond dit hoogst plezierig.
- Ben ik niet wat te oud voor jullie?. Ik ben tenslotte veertig hoor.
- Wij zijn ook veertig hoor, zei Rachid die tegenover me zat.
- Hoezo? Mij zie je er eerder twintig uit.
- Nou ja. Twee maal twintig maakt toch veertig. Neen?
Ik lachte om die doldwaze versierpraat. Maar waarom zou ik me ook niet laten verleiden? Al verwachten zij waarschijnlijk nooit dat ik er op die avances in zou gaan. Het was maar oefenen voor ze.
- Je bedoelt dus dat er twee van jullie nodig zijn voor één als ik?, ging ik verder op Rachids elan.
Ik had inmiddels mijn toetje gekregen en liet mijn tong wellustig over het bolletje ijs likken.
Rachid bleef even zonder woorden.
Ik draaide me naar Mohamed, die naast me zat en fluisterde hem in het oor waar ik aan dacht.
“In de bestelwagen?”, herhaalde hij hardop.
“Schrik je terug?”, daagde ik hem uit. “Ben je niet gewoon dat een vrouw het initiatief neemt?”
“Dit is een droom”, stamelde Rachid.
“Ja zeker”, zei ik. “De mijne”. En stak mijn tieten naar voren zodat hij niet langer naast mijn harde tepels kon kijken.
Ik had afgerekend en was opgestaan. Ik wandelde langzaam weg en gaf ze het nakijken naar mijn enkels, blote benen en mijn bolle billen. Toen ik begon te twijfelen of ze het lef wel hadden, kwamen ze tenslotte toch overeind.

Mohamed opende de achterdeuren, we keken even om ons heen of er niemand keek en kropen toen in de laadruimte. Die was leeg en er lag zelfs een deken op de vloer. Comfortabel was het niet echt, maar de spanning maakte dat gemis ruimschoots goed. Ik ging op mijn knieën zitten en trok mijn jurk over het hoofd. Op mijn slipje na was ik naakt. Ik zag de mannen naar mijn zware borsten staren. De onverholen begeerte in hun ogen maakte mij erg geil. “Kleed je uit”, zei ik schor.

De T-shirts vlogen meteen over de achterbank. Hun bovenlichamen waren inderdaad gespierd, zonder een grammetje vet. Rachid ging op zijn rug liggen. Ik trok zijn broek met de onderkant van aan de pijpen van zijn benen en deed daarna hetzelfde bij Mohamed. Hun slip stroopten ze zelf af. Ze hadden mooie besneden pikken. Die van Rachid was korter en stomper dan die van Mohamed, die lang en slank was, met diepzwart schaamhaar. Ik merkte dat de donkere eikel een dun draadje geil spon naar zijn navel. Lekker.

Ik kroop op mijn knieën naar Mohamed toe en schudde mijn haren open over zijn buik, dijen en schacht. De aanraking deed hem rillen. Ik borstelde mijn haren terug achter mijn oor zodat niets verborgen bleef voor zijn ogen. Vanonder mijn oogwimpers keek ik hem aan terwijl ik mijn tong veelbetekenend de omtrek van mijn mond liet beschrijven. Mohamed kreunde van anticipatie. Ik tuitte mijn lippen en stulpte ze rond zijn eikel. Hij had een muskusachtige smaak; die ik tot in mijn neusgaten proefde. Met de scherpe randen van mijn tanden beet ik kort en zacht in zijn stam, net onder de verdikking van de richel. Ik legde mijn hand rond de pik, trekkende en draaiende bewegingen makend met mijn pols. Ondertussen zoog ik mijn wang hol rond de eikel. Uit mijn ooghoek zag ik Rachid toekijken hoe ik zijn vriend pijpte. Hij masturbeerde zich traag. Het was hem aan te zien dat hij wat jaloers was. Zelf had ik me graag ontdubbeld want ik kon die twee mieterse pikken wel verslinden. Met een smakkende zoen liet ik Mohameds piemel uit mijn mond glijden. Ik draaide mijn hoofd zijwaarts. Zonder mijn greep op zijn lul te lossen, duwde ik Rachids vingers van zijn pik en gaf met mijn tong een lange natte haal over de hele lengte van zijn mannelijkheid. Hij kreunde extatisch. Mohamed had zijn hand inmiddels rond de mijne gelegd en trok zich daarmee af . Ook hij genoot hoorbaar. Het feit dat ik als veertigjarige vrouw twee jonge mannen die nog in de kiem van hun leven waren, zo heet kreeg, droeg onvoorstelbaar bij tot mijn plezier, dat al evenzeer mentaal als lichamelijk was. Ik richtte de stompe toren van Rachids pik de hoogte in, sperde mijn kaken in de wijdst mogelijke hoek en schoof mijn mond over zijn paal totdat die tot aan de ballen in me stak. Zijn eikel klopte achterin mijn mondholte tegen mijn verhemelte. Ik onderdrukte de kortstondige neiging te kokhalzen en begon hem te mondneuken. Mijn duim, wijs- en ringvinger had ik onderaan de wortel van zijn lul en onder zijn ballen geklemd zodat die omhoog werden geduwd. Rachid had zijn hand tegen mijn achterhoofd gelegd en liet me nu zelf als een ja-knikker op en neer gaan langs zijn pik.

Hij mompelkermde tegen Mohamed in het Arabisch. Die steunde in dezelfde taal. Prompt liet ik Rachids pik uit mijn mond floepen en verstilde mijn vuist rond de penis van zijn vriend. “Als jullie het over mij hebben, versta ik liefst wat jullie zeggen”, zei ik vermanend terwijl ik hem straal in de ogen keek. “Ik beaamde dat je fantastisch bent”, sprak Mohamed verontschuldigend. “En ik dat je verschrikkelijk goed pijpt”, zei Rachid snel, bang het verbrod te hebben. Eigenlijk had ik vrij goed begrepen wat ze onder elkaar gezegd hadden, want mijn Marokkaanse ex-minnaar had me een onbehoorlijk mondje bedjargon bijgebracht. In feite had Rachid gezegd dat ik zoog als een stofzuiger en Mohamed dat ik een lekker wijf was. Maar wat gaf het? Ze waren jong en vurig. Bovendien was ikzelf tijdens de liefde ook behoorlijk vulgair gebekt. “En jij bent een lekker ding”, zei ik tegen Rachid in gutturaal Marokkaans dialect terwijl ik zijn pik zoende. “Verrek”, schrok hij. En lachte dan bevrijd.

Ik liet de jongens, want dat waren ze in mijn ogen toch nog steeds, op hun knieën en de billen van de onderbenen getild tegenover elkaar plaats nemen, niet langer als vrienden maar als mededingers om mijn aandacht. Ik kwam op mijn buik voor ze liggen, steunend op de ellebogen. Ik nam hun pikken en boog ze naar elkaar toe, de eikels tegen elkaar aanwrijvend. Dat had ongetwijfeld nog niemand met ze gedaan. “Oooo”, kreet Rachid voor hij het besefte. Ik liet mijn gezicht zakken en zoog op zijn volle balzak, die haarloos geschoren was. Dat was voor mij als vrouw een bewijs van zeldzame zorgzaamheid bij een jonge knaap als hij. Was dat uit zichzelf of had een ervaren vrouw hem dat bijbracht tot haar en dus ook zijn plezier? Zijn ballen waren zwaar van het zaad, dat hij straks in me zou ejaculeren. De gedachte tintelde tot in mijn kut. Verlekkerd beet ik in zijn stijve neukvlees. “Au”, kreet hij pijnlijk. “Je bent zo lekker schatje”, zuchtte ik en nam hem in mijn mond. En dan Mohamed, ze beurtelings en afwisselend pijpend, vuistend, zoenend, aftrekkend, likkend. Ze waren volkomen aan me overgeleverd.

Of toch niet. Het was Mohamed die zich tenslotte van me losmaakte en achter me post ging vatten. Zodra ik raadde wat ik van plan was, trok ik mijn knieën onder mijn lichaam zodat mijn kontje de hoogte in ging. Ik had nog steeds mijn slipje aan. Mohamed nam de bovenrand tussen zijn vingers en gaf er een stevige ruk aan, zodat de dunne reep van de string diep in mijn kut beet. Ik slikte Rachids eikel bijna door, zo zalig was het gevoel. Mohamed trok de van mijn liefdessappen doorweekte stof opzij en zoog mijn kut in zijn mond, mijn gezwollen lippen oprekkend met de zijne; Toen deed ie mijn broekje helemaal uit. Het was zalig helemaal naakt te zijn. Hij zette de afdruk van zijn tanden ondiep in mijn kont, als was het een perzik. Hij likte mijn billen met lange tonghalen. Ik voelde de huid glanzen van zijn speeksel.

Ik had al mijn ervaring nodig om Rachids pik niet aan zijn lot over te laten, want Mohamed verwende me als een veel oudere minnaar. Hij zoemde weer op mijn kutje in, me tussen de schaamlippen neukend met zijn spitse tong. Ik liet Rachids lul een seconde lang uit mijn mond ontsnappen, omdat ik naast adem moest happen toen Mohamed een vinger in me bracht. Ik keek Rachid verwilderd in de ogen, me vastklampend aan de wortel van zijn vette pik terwijl ik mijn andere arm onder mijn lichaam doorstak en een vinger in me dreef, naast die van Mohamed. Ik voelde de knokkel over de zachte onderkant van zijn vinger schuiven. Mohamed zoog het voorste kootje van mijn vinger uit mijn poesje en likte hem helemaal schoon. Zelf bleef hij me vingeren. Zijn mond zoog zich hartstochtelijk vast op mijn anus. Ik liet mijn vingertippen over mijn klitkapje vibreren terwijl hij me met één hand petsen gaf op mijn billen, die verrukkelijk gingen tintelen.

Opeens stopte hij. Oooh. Hij stond op het punt me te neuken. Hoe goed een man ook mocht zijn met zijn lippen, tong en vingers, toch had ik hem het liefst in me. Ik hou van echte mannen, die niet te verlegen zijn om een vrouw te nemen. En niets wilde ik op dit ogenblik liever dan genomen te worden. Mohamed plaatste een van zijn handen stevig op mijn kont, de nagels als klauwen in mijn zachte vlees en penetreerde me. Ik was me verschrikkelijk bewust van mijn kut: naarmate hij in me drong voelde ik hoe elke individuele cel, elk afzonderlijk zenuwuiteinde van mijn vagijn elektrisch geladen werd door de wrijving van zijn penis. Ik zoog vurig op Rachids lul, al had ik meer zin het uit te schreeuwen van genot.

Mohamed neukte me zeker niet om het even hoe, maar met afwisseling zodat ik nooit wist waar ik aan toe was. Nu eens naaide hij me met vinnige stootjes voorin mijn kut, dan weer haalde hij hem uit me , om met de eikel klapjes op mijn billen te geven, dan weer ging hij met lange diepe halen in me, of gaf hij zijn penis een roterende draai mee. Voor zijn leeftijd was hij er erg begaafd minnaar. Het ritmische geklets van zijn ballen tegen mijn billen en de zuigende geluiden van mijn mond waren de ademhaling van het busje. Mohamed boog zijn bovenlichaam voorover en vleide zich met de borst tegen mijn rug aan, terwijl hij me achterlangs bleef nemen. Zijn lul was als een wig die me doormidden spleet. Hij stak een arm onder mijn oksel door, mijn zwaaiende tieten tegen mijn lijf prangend. Hij had de controle over zijn bekken totaal verloren. Zijn penis stootte wild in me. Alle signalen wezen er op dat deze prachtige jongeman weldra zou klaarkomen in me. Aan mijn ego gaf dat een geweldige boost. Ik koos dit ogenblik uit om mijn lippen van Rachids piemel af te schuiven, niet enkel om eindelijk aan mijn geestdrift lucht te kunnen geven, maar ook omwille van een pervers trekje in mijn karakter. Over mijn schouder keek Mohamed nu immers recht tegen de kaarsrechte lul van zijn vriend aan. Dat vond ik geil. Ik gaf een paar geweldige snokken aan Rachids lat. Hij gromde. Zijn nekspieren spanden zich tot dikke kabels. Het vergde het uiterste van zijn zelfbeheersing om de crisis te verbijten en niet te spuiten.

Met mijn vlakke hand gaf ik klapjes tegen Rachids lul zodat die heen en weer zwiepte voor Mohameds ogen. “Kom schatje kom”, hijgde ik, niet tegen Rachid echter maar naar Mohamed. Die had echter generlei zeggenschap meer over zijn orgasme. Het was niet langer brein maar bekken dat regeerde. Met zijn tanden gaf hij een harde knauw in mijn schouders, die me een korte gil van rauwe pijn deed slaken, en hij spoot zich met vreugdekreet in me leeg. Het was echter veel meer dan enkel wit zaad waarmee hij me vulde. Ik voelde hoe hij me in zijn sappen zijn kracht, zijn verlangens en zijn hoop meegaf. De climax van mijn partner was ook voor mij steeds een sterke emotionele ervaring

Langzaam kwam Mohamed van me af. Hij liet zich languit op zijn rug naast me neervallen. Ik draaide me ook om op mijn rug, Rachid even aan zijn lot overlatend. Emotioneel wou ik nog even bij Mohamed dralen vooraleer ik mijn en Rachids lusten bevredigde. Terwijl Mohamed in zijn broekzakken naar aansteker en sigaretten rommelde, nam ik zijn lul beet, die nog steeds ontroerend mooi was, ook nu hij begon te verslappen, en melkte de laatste druppels afkoelend genot op zijn dij. Hij had zijn peukje inmiddels aangestoken en blief immens bevredigde rookwolkjes uit. “Je was geweldig lieverd”,fluisterde ik, zijn balzak masserend. “En nu wil ik dat je toekijkt hoe je vriend me neemt”. Mohamed glimlachte lief. Hij keerde zich op zijn zij, rokend, kijkend, genietend van zijn ontspannenheid en van mijn spanning.

“Neuk me”, zei ik tegen Rachid. Hij was bij me komen zitten. Ik zag zijn ogen over mijn naakte lijf gaan, van mijn gezicht – verwilderd en de haren plakkerig tegen mijn koortsige wangen – over mijn borsten en de blos van mijn tepels, naar mijn dijen,die ik voor hem spreidde en naar mijn geslacht, dat ik met twee vingers open pulkte, zodat er niets meer te raden viel. Dat was overgave. Ik had zijn blikken met de mijne gevolgd en zijn opwinding had zich aan mij meegedeeld. Ik was geil als boter. “Neuk me”, herhaalde ik.

Rachid nam me bij de enkels en legde die over zijn brede schouders. Zijn knieën schoof hij deels onder mijn kontje zodat mijn bekken naar achter gekanteld werd en de trechter van mijn kut omhoog keek. Rachid plooide zijn pik door en penetreerde me gelijk. Zijn lul was korter maar dikker dan die van Mohamed en gaf nog meer wrijving. Hij plaatste zijn twee handen met gespreide vingers op mijn tieten, ze plettend tegen mijn bovenlichaam. Rachid neukte anders dan Mohamed. Hoewel hij me aankeek, had ik de indruk dat hij me niet echt zag en door me heen keek; alsof hij al zijn concentratie nodig had voor het in en uitgaan van zijn penis in me. Ik had graag dat mijn minnaar bij me was terwijl hij met me vrijden, niet ergens ver weg op een andere planeet. Het was niet dat hij geen aandacht voor me had, want na een tijdje haalde hij een hand van mijn rechterborst en liet de duim vaardig over mijn klithulsje gaan. Het standje, met mijn benen de hoogte in, was ook heel erg lekker, maar toch wist ik dat ik geen climax zou bereiken op deze manier, geen bevredigende althans.

“Kom op me liggen”, vroeg ik. Onmiddellijk verloor zijn gezicht die onnatuurlijke starheid en kreeg het opnieuw uitdrukking; Hij strekte zich met zijn volle gewicht op me uit zoals ik het wou, zoals ik het in dit hier en nu nodig had. Ik genoot van het gevoel van dat stevige mannelijke lichaam tegen en op het mijne, en van de geur van zijn zweet. Hij rook naar gezonde inspanning, naar open lucht. Ik glimlachte lief, streelde mijn vingers door zijn haren en legde mijn andere hand tegen zijn rasperige wang. Zijn gezicht bevond zich op enkele centimeters van het mijne. Ja, hij was man, maar had tegelijk nog jongensachtige trekken. Het joeg een golf van tederheid door me. Hij was me zeer lief op dit ogenblik. Ik ging met een arm naar beneden; nam hem bij zijn lid en loodste hem zelf in me. Ik kreunde. Hij kreeg een verschrikte uitdrukking die zich weerspiegelde in de mijne. Ik kneep mijn kutje samen rond zijn schacht. “Lekker hé,”, zuchtte ik. Hij knikte. En zette die prachtige en geoliede mannelijke mechaniek in beweging.

Het was vreemd, besefte ik. Alhoewel ik Rachid helemaal niet kende en me door hem liet naaien op de vloer van een bestelwagen terwijl zijn vriend toekeek, voelde ik me toch erg intiem met hem. We zoenden niet, maar keken elkaar recht in de ogen. En ik kon zijn ritme van zijn ademhaling proeven op mijn lippen. Hij nam me goed en hard en daar was ik hard aan toe op dit ogenblik. Met mijn vingers volgde ik de bewegingen van zijn spieren onder de huid van zijn rug, en met mijn andere hand het op en neer wippen van zijn strakke jongenskont. Telkens hij voorwaarts stootte, wreef hij zijn buik over mijn knopje, dat dra op springen stond.

Ik wist éénvoudigweg dat ik samen met hem zou komen. Ik verstrengelde mijn benen rond zijn middel en hielp hem met de druk van mijn dijen en van mijn handen op zijn billen om dieper in me te gaan. Aan de bewegingen van zin bekken, voelde ik dat hij zo zou komen. “Laat je gaan”, hijgde ik in zijn nek, want misschien probeerde hij zich uit misplaatste trots te bedwingen. “Ik kom ook.”. Mijn rug kromde zich en mijn dijen knepen zijn middel bijna doormidden toen mijn orgasme doorbrak. De intensiteit van mijn climax werd nog honderdvoudig vermenigvuldigd toen ik hem in me voelde ejaculeren. Heel de tijd bleven we elkaar aankijken. Ondanks het feit dat we niets gemeenschappelijk hadden, voelde ik me in de waanzin van het genot met niemand meer verbonden dan met hem.

Slechts toen die waanzin en daarmee het begrip was weggeëbd, wentelde Rachid zich van me af. Wat bleef was de medeplichtigheid van het genot en de herinnering. Dat was enorm veel. En reden tot dankbaarheid. Maar niet om te blijven.

Ik vond mijn jurkje en trok het over mijn hoofd. Ik hoopte alleen dat het er niet te verfomfaaid uitzag. Mijn slipje liet ik achter. Als aandenken. Ik deed mijn schoenen aan, zwaaide de deuren open, en stapte de buitenwereld in. Het hele voorval had nauwelijks een uur geduurd. Toch voelde ik me vervreemd, als hoorde ik hier niet langer thuis. De zon deed pijn aan mijn ogen. Op wankele benen en met slappe knieën wandelde ik naar mijn wagen.

Ik vertrok. Naar de autosnelweg. De dag was immers nog jong. Er was nog ampel tijd om naar zee te rijden. De file had zich namelijk opgelost terwijl Rachid en Mohamed me murw hadden geneukt. Dat was me uiterlijk niet aan te zien, dacht ik, maar ik was me sterk bewust van hun jong sperma in mijn vagina en op mijn dij, waar ik het voelde opdrogen tot brosse schilfers. Ik duwde het gaspedaal volledig in. De snelheid en de herinnering maakten me overmoedig. Zou ik straks mijn zware borsten in monokini langs de strandlijn of over de zeedijk flaneren? Ik had zin in sjans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten