dinsdag 7 juli 2009

De trein is altijd een beetje reizen

Zaterdagochtend. 10u02. Station Brussel Schuman. Ik zat geduldig in de stoptrein naar Ottignies-Louvain-La-Neuve te wachten tot die vertrok. Nog een minuutje. Verstrooid bladerde ik in de krant toen ik opeens achter me heel zwaar en aanhoudend gehijg hoorde. Ik keek om en zag een meisje dat naar adem snakte.
“Moeten rennen?”, vroeg ik vriendelijk.
“Neen gevingerd”, klonk het brutaal terug.
“Heus?”
“Neen. Gerend.”
“Jammer”
“Doe jij dat dan soms wel?”
“Wat?”
“Je masturberen op de trein?”
Ik haalde mijn schouders om en kwam recht tegenover haar zitten. Ze was een stevige meid met halflang bruin haar en zware borsten. Haar boezem ging nog steeds zwaar op en neer van de inspanning.
“Ik heb anders wel zin gekregen”, keek ik haar aan.
“Waarin?”
“Me te masturberen”
“Ja geniepig in de toiletten zeker terwijl je over mijn tieten fantaseert?”
“Neen. Hier.”
“Ga je gang maar”, daagde ze me uit, haar ogen als spleetjes op mijn kruis gericht. De opbolling was onmiskenbaar. Ik liet mijn hand even over de harde stof gaan en zuchtte. “Mmmm. Lekker. Kijken?”
“Komaan dan. Laat zien die lekkere paal”, zei ze, de stem schor van opwinding
“Enkel als ik naast je mag komen zitten”
“Neen man. Ik wil alles kunnen zien van op de eerste rij.”
“En ik wil de treinconducteur zien voor die mij ziet”.
“Oooh. Toch niet zo een lefgozer hè? Nou oké dan”.
Ze schoof opzij zodat ik naast haar kon plaatsnemen aan het raampje. We zaten op de achterste bank in de laatste wagon. Op die manier kon ik de kaartjesknipper zien binnenkomen en moest die de hele coupé door voor hij bij ons zou zijn aanbeland. Gevaar te worden betrapt was er nu haast niet. Toch bleef het razend spannend.
Ik deed de knopen van mijn gulp los, duwde de rand van mijn slip tot onder mijn ballen en haalde mijn stijve lul te voorschijn.
“O god”, hijgde de meid naast me, nu echter van opwinding, haar gezicht zijwaarts en neerwaarts naar mijn schoot gericht. “Je doet het echt. Jezus Mina!”.
“Wat dacht je”. Ik legde mijn vuist om mijn pik en begon me met stevige halen af te trekken.
“Toe laat mij”, kreunde ze. “Ik wil hem voelen. Hij is zo dik en lang”.
“Enkel als ik jou ook mag doen”.
“Verrek. Ik moet wel mal wezen. Ik ken je helegaar niet. Maar kom. Vooruit”. Ze haalde de slippen van haar bloes uit haar broek en drapeerde die over haar bekken en dijen. Toen tilde ze haar billen op, maakte haar jeans los en trok die samen met haar string een eind omlaag. Dan nam ze me bij de rechterhand en drukte die tussen haar benen. Haar poesje was glad en broeierig. Met wijs- en ringvinger deed ik haar schaamlippen van elkaar en duwde dan mijn middenvinger in haar kutje. Haar rug kromde zich zodat haar borsten bol gingen staan in de stof van haar bloes. “Mmmm”, klonk het genietend.
“Je bent nat”, zei ik
“Drijfnat”, zuchtte ze terwijl ze mijn vinger met melkende bewegingen dieper in haar kutje zoog.
“Je bent hard”, zei zij want ze haar linkerhand ondertussen rond mijn stijve lul gelegd.
“Keihard”, zuchtte ik terwijl ik mijn poepgaatje dichtkneep zodat mijn pik nog dikker ging staan tussen haar vingers.
De trein had zich al een poos in gang gezet. We hadden zo een vijf minuten voor we het volgende station zouden bereiken.
Zij legde haar rechterhand nu over de mijne en drukte die nog steviger tussen haar dijen. En ik spande mijn linkerhand rond die van haar zodat we elkaar met verenigde handen aan het aftrekken en vingeren waren.
“Ik wil neuken”, kermde ze.
“Ik ook. Zo meteen in de toiletten. Maar eerst wil ik spuiten”.
Voor mijn geestesoog zag ik al hoe ik haar straks zou nemen, rechtopstaand, haar rug tegen de wand van het compartiment, mijn handen onder haar magnifieke billen, mijn hoofd begraven tussen die zware tieten van haar, haar dijen rond mijn billen, mijn pik stotend in haar, haar bekken steeds verder splijtend, haar vuisten roffelend van geilheid op mijn schouders, haar gegil.
“Neuk me. Ja neuk me”. Ze was overduidelijk in de greep van dezelfde fantasie.
Haar vuist ging steeds sneller langs mijn schacht, als gaf ze het tempo aan waarop ik haar moest neuken. We hadden nu elk één vinger in haar en met de druk van haar hand liet ze de muis van mijn duim wrijvende bewegingen maken over haar klit.
Plots verstarde haar hand rond mijn lul. In een ongecontroleerde beweging kruisten haar bovenbenen zich rond onze polsen, onze handen nog dieper in haar persend. Haar kut maakte pulserende en zuigende bewegingen rond onze verstrengelde vingers. “Ooooo. Ik kom”, schreeuwde ze, haar gil smorend door hard op haar onderlip te bijten. Ik gaf zelf nog een harde ruk aan mijn lul en kwam dan ook. Mijn zaad spoot in twee drie stralen omhoog en mijn eikel bleef daarna nog enkele tellen gul naschuimen over de rand van onze handen.
De trein was reeds binnengereden in het station. Op de achtergrond van mijn orgasme hoorde ik een schril fluitje het vertrek aankondigen, het geluid van het portier opzij de oude wagon dat openging en …. dan verscheen de kaartjesknipper in ons blikveld. Ik had nog net de tijd mijn hand voor mijn blote pik te slaan.
“Moeten rennen jongelui”, vroeg hij vriendelijk terwijl hij onze zwaar hijgende gezichten aankeek.

We bekeken hem en elkaar en proestten het uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten