dinsdag 14 juli 2009

Busstop

Elke zondag dat ik De Lijn nam om mijn ouders te bezoeken, zat zij ook op de bus. Zij: een oudere vrouw met prachtig asgrijs haar en een stijlvol broekpak. Enkel de roodgestifte mond was wat benepen, maar verder straalde ze pure klasse uit.
Die avond, toen ik later dan anders naar huis terugkeerde, zag ik haar voor het eerst richting Brussel. Gewoonlijk stapte ik uit aan metrostation Hermann-Debroux, maar nu zij geen aanstalten maakte om de bus te verlaten, bleef ik ook zitten.
Pas aan de allerlaatste halte Schumann, steeg ze uit en stapte langs de Wetstraat richting centrum. Ik volgde haar, enerzijds omdat dat de kortse weg naar huis was, anderzijds omdat ik wel nieuwsgierig was waar ze naartoe ging. Het was al behoorlijk donker geworden en af en toe keek ze wantrouwig over haar schouder, tot ze uiteindelijk bleef stilstaan, zich omdraaide en op me afkwam. "Moet je wat van me?", vroeg ze me op de man af. "Als je denkt me te overvallen. Geld heb ik niet op zak. Zeg dus wat je van me wil, en rot anders op". Ik was te verbijsterd om iets anders dan de waarheid uit te brengen. "Jou wil ik", hakkelde ik. Ze gooide haar hoofd in haar nek en lachte parelend. "Ach ja, nu herken ik je, jij bent dat kereltje dat altijd naar me zit te gluren op de bus". Kereltje? Ik was verdraaid 30 jaar. Nu ja, nog steeds half zo jong als zij natuurlijk. "Wacht jij altijd tot de vrouwen je aanspreken?", vroeg ze. "Nou neen, gewoonlijk niet", trachtte ik vergeefs mijn zelfverzekerdheid vergeefs te herwinnen. Ze lachte opnieuw. "Je bent me een rare. Afijn, we kunnen evengoed samen opstappen, nu we kennis gemaakt hebben". We babbelden wat over koetjes en kalfjes, maar echt vlotten deed het gesprek niet. "Zo, hier woon ik", zie ze plots toen me bij een statige herenwoning waren aangekomen. En toen ik besluiteloos bleef staan. "En probeer je zelfs niet te vragen of je mee naar binnen mag?" Weer die ondermijnende lach. "Je moet het zelf weten hoor", en ze verdween naar binnen. De deur had ze wel laten openstaan. Ik stommelde haar achterna de trap op. Ze keek over haar schouder en deed de deur van het slot. "Jij eerst", zei ze hoffelijk.

Ik stapte naar binnen ... en zag een zestigjarige man die comfortabel van een glaasje wijn aan het genieten was in de sofa. "Hallo schat, mag ik je - Rudi, vulde ik aan - Rudi dus voorstellen. Hij wil met me naar bed." "Is dat zo?", zei 'schat', terwijl hij me indringend aankeek. "Wat heb je daarop te zeggen jongeman?" "Ik wist niet dat ze getrouwd was", hakkelde ik. "Bovendien, ze vroeg me naar binnen." "Wie zegt je dat ik getrouwd ben",zei zij schamper. "En bovendien, misschien heb ik je wel naar binnen gevraagd voor een kopje koffie. Wil je een kopje koffie trouwens?". "Ja, dat sla ik niet af", antwoordde ik domweg. Ze barstte uit in een minachtende lach. "Ik begin zin te krijgen om je met je staart tussen je benen naar huis te sturen. Heb je dan echt geen ballen aan je lijf? En is er dan niks anders dan een bakje koffie dat je wil?". Ze had haar handen in de zij geplaatst en keek me uitdagend aan, haar borsten naar voren gestoken. Ach verrek. "Ik wil je dolgraag neuken". En bij dat woord voelde ik de onvermijdelijke erectie opkomen. "O eindelijk is het hoge woord eruit.". En toen richtte ze zich tot 'schat'. "En jij?" "Ja, ik wil je ook dolgraag neuken". Hij kwam overeind en keek me aan. "Je zal je beurt moeten afwachten jochie" en hij stapte haar achterna, die reeds in het deurgat van de slaapkamer stond. Ik begreep er niets meer van, zeker niet toen ze me over de schouder van haar vriend of haar man een knipoog gaf.

Ik stapte op mijn beurt de slaapkamer binnen en keek toe hoe ze zich methodisch uitkleedde: schoenen, vest, broek, bloes, bh en slipje. Neen ze had niet meer het lichaam van haar twintig jaar, maar dat interesseerde me niet. Ik had veel liever een lijf met een verleden en dat had zij. Ze zag me kijken en ik zag hoe er een rilling door haar heen ging en haar huid kippenvel werd. "Mmmm", zuchtte ze. Ze lag inmiddels op bed en liet haar handen strelend over borsten, buik en heupen gaan.

Hij was ondertussen ook naakt en kwam naast haar liggen. Hij nam haar in zijn armen en begon haar te zoenen. "Ik ben botergeil", kreunde ze. "Ik wil dat je meteen in me komt." Ze deed haar dijen voor hem van elkaar, hij gleed bovenop haar en binnenin haar. Ik voelde de lust van de penetratie natintelen in mijn eigen eikel. Hij neukte haar met lange regelmatige halen, terwijl zijn haar nagels scherpte op zijn rug. Ik wist helemaal niet meer wat er van me verwacht werd. Hoe dan ook was het erg opwindend. Werktuiglijk ritste ik mijn gulp los, trok in de rand van mijn slip tot onder mijn ballen en ging me ik aftrekken. "Toe nou neen", fluisterden haar lippen geluidloos. Waarom ik naar haar luisterde weet ik niet, ik deed het gewoonweg. Er restte me niets anders dan toe te kijken. Toe te kijken hoe zijn bewegingen sneller en ongecontroleerder werden, toe te kijken hoe hij naar een haal of twintig ineens verstijfde. "Ik kom klaar", gromde hij teleurgesteld. Ze drukte hem hard op te billen terwijl hij zijn frustratie en zijn wrok over zijn afgenomen uithoudingsvermogen in haar leegde.

Tenslotte rolde hij van haar af."Nu weet je waarom ze je naar binnen heeft gevraagd"; zei hij misnoegd tegen me. Nu wist ik het ja. Ik kleedde me snel uit en nam zijn plaats naast haar in. "Je bent maar aan beurt zolang ik niet op krachten ben", waarschuwde hij me. Ik wilde haar gelijk penetreren, maar ze hield me af. Zich omdraaiend op haar buik, trok ze haar knieën onder zodat haar kontje de hoogte in kwam. Haar ellebogen had ze aan weerszijden van haar mans dijen geplant. Het hoofd door de schouders gezakt zoende en likte ze zijn verslapte geslacht. Ik kroop geknield achter haar, nam haar stevig bij de billen en dreef mijn pik in haar. Zij kreunde hoorbaar, niet half zo luid als hij echter. "Niet zo hard man, ze beet mijn lul haast doormidden." Hard? Ik had haar helemaal niet hard genomen, maar die uiting van haar opwinding maakte me dolblij. Zeker toen ze haar gezicht een flard lang naar me toedraaide en me een blik in een afgrond van genot gunde, voor ze zich weer over zijn pik boog. Ik gaf haar het beste van mezelf, haar nu eens met lange diepe halen neukend dan weer met vinnige korte stoten voorin haar. Ze was niet passief. Ze had een arm onder haar lichaam doorgestoken, haar klit wrijvend met de muis van haar hand, terwijl ze haar vingertoppen achter mijn ballen had gehaakt, die ze lichtjes kneedde. En haar kut, ja haar kut was fabelachtig, telkens ik me terugtrok, krampende bewegingen makend. Die weerstand bezorgde me de allerzaligste sensaties.

"Wat ben je heerlijk hard en groot", hijgde ze. Niet tegen mij helaas, zo merkte ik toen haar man overeind kwam. Geen van beiden hoefden iets te zeggen. Node trok ik me terug. Waar ik zo-even zat, zat hij nu en penetreerde haar. De verrukking van het binnendringen maakte dat ze hard op haar onderlip bijten en het laken deed blozen met een druppel passiebloed. "Kom", siste ze van tussen haar tanden. Ik knielde voor haar. Secondenlang streelde ze mijn schacht louter met de hitte van haar adem. Niets had ooit prettiger aangevoeld dan die niet-aanraking. En toen haalde haar tong als een plotse zweepslag uit naar mijn eikel. Totaal verrast hapte ik naar adem. Tijd om me te herstellen kreeg ik niet, want reeds stulpten haar lippen, die het tegendeel van benepen bleken, zich rond mijn eikel. Ze had haar vuist inmiddels om mijn pik gesloten en trok me voorzichtig af, terwijl ze me pijpte. Ik legde het vlak van mijn handen tegen haar slapen, haar hoofd stilhoudend, en dreef mijn pik tegen het verzet van haar vuist in haar mondholte. Maar ze duwde me met mijn buikwand van zich af zodat ik uit haar gleed. "Neen", kreunde ze hees. "Ik wil je in me". En tegen haar man. "En wil jou ook in me. Ik wil jullie allebei in me voelen. God wat wil ik dat".

De tijd die het haar nam om op haar zij te gaan liggen, maakte haar man zich van haar los om dan opnieuw tegen haar billen aan te schuiven en zijn lul tegen haar kontgaatje aan te drukken. "Neen, niet in mijn kontje. In mijn kut.", kermde ze geil. Haar man tilde haar bovenliggende been op en legde het in de vouw van zijn elleboog en zij kantelde driekwartslag tegen zijn borst aan zodat ik goed kon zien hoe zijn pik in haar gleed. Het was aan haar gezicht en ogen af te lezen hoe opgewonden te ervan werd dat ik toekeek hoe ze geneukt werd. Haar gezicht was hoogrood aangelopen en vertrokken in een afzichtelijke grijns. in niets leek ze nog op de vrouw die ze nauwelijks een uur tevoren nog dacht te zijn. Naakt en verdorven was ze eindelijk zichzelf: vrij.

"Nu jij", kermde ze. Ik kwam langs voren tegen haar aanliggen. Toen haar man zich na haar eerst heel diep te hebben gepenetreerd terugtrok, liet hij zijn pik helemaal uit haar glijden zodat ik op mijn beurt in haar kon binnendringen. En toen ik me na één haal terugtrok, was het weer aan hem. Zo neukten we haar afwisselend, ik uit hij in, hij uit, ik in, zo perfect op elkaar ingesteld dat het leek alsof we één en dezelfde man waren. En zo voelden me ons ook. Zij genoot als nooit tevoren, met gestrekte vingertippen de zeldzame snaar van haar klit tokkelend, haar tieten met een arm tot geil moes plettend tegen haar eigen lijf, of de vleesmond van haar borsten omhoogduwend naar haar gezicht zodat zij en ik de opstaande tepel konden likken.

Hij zoende haar in de zachte hals en stak zijn handen onder haar oksels door, haar borsten stevig knedend met gespreide vingers, waartussen ik haar spenen oprekte met mijn lippen of er zachte beetjes in gaf. Die mengeling van pijn en roes deed haar extatische gilletjes slaken. We neuken haar nu razendsnel, uit op haar orgasme omdat ze onszelf nog nauwelijks konden bedwingen. Enkel nog met rauwe kreten en het kletsen van onze ballen tegen haar dijen en billen communiceerden we.

"Mmmmmm", smachtte ze. "Ik voel me zo goe-e-e-e-d. Ik ga komen." Haar lichaam begon te pulseren, zich eerst achterwaarts en dan voorwaarts krommend. Maar ze kon geen kant meer uit. En ze kwam. De verzengende vlam van haar orgasme verbrandde ook hem en mij. Ik voelde zijn kokend hete sperma tegen mijn dijen en mijn ballen spatten, terwijl ik zelf diep in haar kwam en kwam en kwam. "Hou je van me. Zeg dan dat je van me houdt", kreunde ze aanhoudend terwijl ze met haar vuisten op mijn schouders roffelde.

En toen was het voorbij en maakten we ons los van elkaar, intens bevredigd. Ze lachte kort voor ze zich op een arm oprichtte en op me neerkeek, haar geur als een onuitwisbaar stempel op mijn huid. "Voortaan", hijgde ze, "Voortaan mag jij op de bus naast me komen zitten", en drukte ze een vinger als kus aan mijn lippen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten