donderdag 30 juli 2009

Duister hart

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.

Is het nauwelijks een week geleden dat ik hem leerde kennen? Ik kan het nauwelijks geloven. En toch is het zo. Nauwelijks een week geleden zat ik op een terrasje te genieten van een kopje espresso, de lentezon en de blikken van de mannen. Waaronder hij. Groot. Gespierd. En zwart. Hij zat een tafeltje van me verwijderd en droeg opzichtige gouden sieraden, wat hem in mijn ogen een viriel cachet gaf. Uit een ooghoek zag ik hem naar me kijken. Ik hou wel van plagen en kruiste mijn benen zodat hij een royale portie dij te zien kreeg onder mijn korte rokje.
“Ik begrijp het niet”, zei hij hardop. Had ie het tegen mij? Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en bekeek hem vragend.

“Ik begrijp niet dat een aantrekkelijke dame als U alleen is”.
Dat was een fletse aankomer, maar ik vond hem best aantrekkelijk en bovendien was ik in een frivole bui. Ik hoopte enkel dat hij niet te ernstig zou blijken te zijn.
“U vergist zich. Ik ben niet alleen”, antwoordde ik met een lachkuiltje in mijn wangen.
“Hoezo?”
“Jij komt zo meteen toch naast me zitten?”, zei ik.
Hij toonde me het wit van zijn tanden, stond op en schoof bij me aan.
Tot zijn verbazing kwam ik nu overeind.
“Ik had middagpauze”, verklaarde ik mijn gedrag. “En nu moest ik weer eens gaan werken.” Toch stapte ik niet meteen op en draalde even op mijn hoge hakken.
Hij beet in het aas.“Zal ik je bellen dan?”
“Ja. Is prima”, zei ik net iets te enthousiast en schreef het nummer van mijn privé-mobieltje op mijn naamkaart, die ik hem aanreikte.
En ik stapte weg terwijl ik zijn blikken voelde branden op mijn benen en op mijn deinende billen.
Ik schonk aan het voorval niet meer belang dan aan eender welke andere oppervlakkige flirt. Misschien nam hij contact op en misschien ook niet. Pech voor hem in dat geval, dacht ik terwijl al weer een andere man, die van uit de tegenovergestelde richting kwam gestapt, mijn gezicht en lichaam bekeek en me bleef nastaren nadat we elkaar hadden gekruist. Inwendig jubelde ik. Ik was een vrouw. Ik werd begeerd. Ik was het die de lente deed zomeren.

Een week ging voorbij eer ik terug van hem hoorde. Het was bijna middernacht toen mijn telefoon overging. “Met Loïs”, zei ik zakelijk terwijl ik me afvroeg wie me op dit late uur nog belde. “Hallo”, klonk een diepe mannelijke stem aan de andere kant.
“Met wie heb ik de eer?”
“Prince. Je hebt me je nummer gegeven, weet je nog?”
‘Verwaande kerel’, dacht ik bij mezelf. ‘Denkt ie nu echt dat hij de enige man is aan wie ik mijn nummer geef.’
“Toen op het terras”, vulde hij aan.
“O jaaa”. Het daagde me.
“Ik had je al eerder willen bellen. Maar ik heb er opzettelijk een week mee gewacht omdat ik niet te happig wou overkomen. En nu heb ik me toch verraden.” Hij grinnikte kort.
Ik beloonde zijn biecht met een parelende lach. “Misschien heb je je kans wel verkeken”
“Waar ben je?”, vroeg hij dan.
“Ik lig in bed”. Dat jokte ik. In werkelijkheid zat ik voor mijn computer nog wat formaliteiten af te werken voor mijn startend bedrijfje.
“Alleen?”
“Je treft het. Vannacht wel.”
“En wat draag je?”, nieuwsgierde hij verder.
“Chanel n° 5”, antwoordde ik plagerig. “En jij?”
“Opium for Men”
“Neen, ik bedoel: waar ben jij?”
“In bed… alleen.”
“En wat heb je aan?”
“Dat zei ik je toch net.“
“En verder?
“Niets. Ik lig naakt in bed.”
De gedachte aan hem naakt, de telefoon in zijn ene hand en zijn andere hand ….wond me ogenblikkelijk op. Misschien is hij zich wel aan het strelen, fantaseerde ik, terwijl mijn eigen hand afdwaalde naar mijn dijen die ik lichtjes had gespreid. ‘Stop’; trachtte ik mezelf tot de orde te roepen. Maar de beelden waren te sterk. Mijn vingers glipten onder de rand van mijn rok en van mijn slipje.
“Je hebt een hele sensuele stem aan de telefoon”, hoorde ik hem zeggen.
“Enkel aan de telefoon?”, plaagde ik.
“Dat kan ik maar op één manier ontdekken”, lachte hij.
“Vraag je me soms uit?”
“Graag”, antwoordde hij en liet het klinken alsof ik hem had gevraagd. “Ik pik je morgenavond op.“
“Oké”, zei ik en verbrak de verbinding, gehaast om mijn mobieltje in te ruilen voor mijn vib.

De dag erop voelde ik me op een vreemde manier zenuwachtig. Alsof het de eerste maal was dat ik een afspraakje had. Ik koos een extra vrouwelijke outfit uit: hoge hakken, zwarte naadkousen, een vuurrode kanten stringbody en een zwarte jurk met een gewaagde halsuitsnijding. Maar eerst schoor ik mijn seks zorgvuldig. Ik had voor mezelf al uitgemaakt dat ik met hem naar bed zou gaan. En waarom niet? Ik was volwassen. Ik was een vrouw. Die wist wat ze wilde. Een man. Deze man. Vannacht althans.

Keurig op tijd hoorde ik de parlofoon zingen. “Hoi”, zei ik. “Ik doe open. Kom maar naar boven. Vijfde verdieping.” ‘Verrek’, dacht ik. ‘Ik versier hem hier ter plekke. We kunnen iets gaan eten nadat we hebben gevreeën. Of ik maak zelf iets klaar.’

Mijn fantasie werd doorprikt als een zeepbel. “Neen. Ik wacht je op beneden.”
“Ook goed, “dacht ik verongelijkt terwijl ik mijn handtas greep en me naar de lift begaf.
Zijn auto stond vlak voor de deur te wachten en belemmerde het verkeer. Een andere man – ook al een Afrikaan – hield de achterste portier voor me open. “Mijn chauffeur Danny”, lichtte hij toe. “O ben je soms een echte prins?”, vroeg ik vleierig terwijl ik instapte en doorschoof. De zetels waren overtrokken met een tijgerbekleding. Niet echt stijlvol, maar het voelen van de harige vacht aan mijn zijden kousenbeen zond erotische prikkels door mijn merg.

Hij kwam naast me zitten en de auto zette zich in gang. Ik draaide me in half profiel naar hem toe. Ons gesprek ging nergens over en we flirtten openlijk met elkaar. Ik genoot ervan hoe zijn ogen over een weer sprongen tussen mijn ogen, mijn mond en mijn decolleté. Bij het praten had ik schijnbaar achteloos zijn hand vastgenomen. Die was warm, mannelijk en gespierd. Ik hoorde allang niet meer wat hij en ikzelf zeiden, maar beeldde me in hoe die hand mijn naakte lijf zou strelen. Straks. Spoedig. Weldra. Ik nam mezelf voor niet lang weerstand te bieden tegen de verwachte verleidingspogingen. Ik wilde gewetenloos geneukt worden. “I wanna get laid tonight. I wanna be fucked”, speelde het als een melodie tussen mijn oren.

Met zijn hand spelend bracht ik die naar mijn mond. Ik drukte mijn lippen tegen de knokkels en zoog dan zijn duim langzaam in mijn mond. Ik zoog er hartstochtelijk op alsof het zijn geslacht was. De chauffeur bekeek ons in de achteruitkijkspiegel en dat maakte me nog roekelozer. Met mijn vrije hand trok ik mijn jurk omhoog tot boven de rand van mijn kous zodat de chauffeur en Prince zicht kregen op mijn blote dij. Ik liet de vinger ontsnappen uit mijn mond en zette mijn tanden zachtjes in de malse muis onder aan de duim. Tegelijk zwaaide ik mijn linkerknie buitenwaarts, haakte een vinger onder de string van mijn body en trok die een stukje opzij zodat mijn gezwollen schaamlippen zichtbaar werden. Ik was bloedgeil.

Het was mijn initiatief dat me in deze situatie gebracht had en toch wist ik niet meer hoe dit nu verder moest. Zou ik me in de auto laten nemen terwijl de man voorin toekeek?

En toen kwam de wagen tot stilstand, de spanning momentaan onderbrekend. Danny zette de motor af, stapte uit en hield de portier aan mijn kant voor me open. Ik kwam naar buiten, onvast op de benen.

We bevonden ons voor een omgebouwd pakhuis. Woonde hij hier soms? Ik hoopte van wel want ik kon heus niet meer wachten in de toestand waarin ik verkeerde. Prince ging me voor naar een vroegere goederenlift. Ik had gedacht dat de chauffeur beneden zou blijven, maar hij vergezelde ons en zette de lift in gang.

Nauwelijks hadden de liftdeuren zich gesloten of Prince kwam voor me staan. Ik aarzelde geen seconde. Ik haakte mijn vingers in de gespierde nekvouw van zijn kale schedel en zoende hem vol op de mond. Die was warm en hongerig. Schaamteloos duwde ik mijn bekken tegen het zijne aan. Door de stof van zijn broek heen voelde ik zijn harde pik branden. Ik dreef in mijn schoenen, zo nat was ik. De chauffeur keek recht voor zich uit, maar mij kon hij niet bedriegen.

De lift kwam veel te snel en niet snel genoeg tot stilstand. De deuren gingen open en ik stapte rechtstreeks in een sober vertrek zonder ramen. “Wij komen zo meteen terug”, zei Prince voor de deuren van de lift zich sloten. Nieuwsgierig keek ik om me heen. Drie van de witte wanden waren voorzien van immens uitvergrote zwart-wit foto’s van zwarte fallussen, of beter gezegd close-ups van de dooraderde schacht alleen. Met ontzag keek ik naar die fier opgerichte mannelijkheid en vroeg me af of die van mijn gastheer er ook tussen zat. De vierde wand, die zich vlak tegenover de liftdeuren bevond werd voor een groot deel in beslag genomen door een vlakscherm. En midden in de kamer bevond zich een cirkelvormig bed dat ingezonken was in de donkere betonnen vloer, zodat de bovenkant van de matras op gelijke hoogte was met die vloer, waartegen de witte lakens fel afstaken.

De omgeving gaf me een beklemd gevoel en ik vroeg me af waar en waarin ik terecht was gekomen, toen de deuren opnieuw opengingen en de beide mannen naar binnen traden. Ze waren blootsvoets en droegen enkel nog een witte pofbroek, bij het middel samengehouden met een lus. Verder waren ze naakt en hun gespierde bovenlichaam glansde olieachtig. Het verschil tussen chauffeur en gastheer was opgeheven en het was me duidelijk dat dit niet de relatie was waarin ze tot elkaar stonden.

“Ben je een kunstenaar? Een fotograaf? Of een model misschien?”, vroeg ik en gaf met mijn hoofd een knik naar de foto’s aan de zijmuren. Prince antwoordde niet. Hij diepte een afstandsbediening op uit de zak van zijn pofbroek en liet het scherm oplichten. Een bovenaanzicht van het ronde bed verscheen in beeld, maar dat bed was niet leeg. Neen, hij lag er op. Spiernaakt en met een monumentale erectie leek hij me recht in de ogen te staren. Alsof zijn hand reageerde op mijn verlangens, zag ik die naar beneden gaan, met een duimnagel een gezwollen ader volgend, voor zijn hand zich tot een vuist maakte en zich rond die schacht sloot. Ik kreunde hulpeloos toen hij zich begon af te trekken.

Een vrouw stapte nu het beeld binnen. Ze was al even blank als hij zwart en ging schrijlings over zijn bovenbenen heen zitten. Zijn geslacht met beide handen beet pakkend verhief ze haar billen en liet zich op het zadel van zijn penis zakken. Naarmate de pik in haar kut verdween opende haar mond zich in een geluidloze schreeuw. Ik veréénzelvigde me totaal met haar zodat ik de penetratie haast fysiek mee beleefde. Toen hij tot aan de ballen in haar stak en zij zich in beweging zette, begon het bed heel langzaam te roteren zodat ze eerst in vooraanzicht, dan in profiel en tenslotte op haar rug aan het cameraoog voorbijtrok.

Ik draaide me naar de mannen toe en stapte op Prince af, met een korte ruk de lus los makend zodat de broek op zijn voeten viel. Daarna deed ik hetzelfde bij Danny. Ze waren beiden als gebeeldhouwd, met prachtige spierenbundels. Hun geslacht was zwaar, maar ze moesten haast over een onmenselijke zelfbeheersing beschikken, want het verkeerde nog in rusttoestand. Ik ging voor hen staan, aan de andere kant van het bed en met mijn rug naar het scherm toe.

“Wordt dit ook gefilmd?”, vroeg ik terwijl mijn ogen de plafondhoeken en de lambrisering af zochten naar verbogen camera’s. Uit mijn schoenen stappend, trok ik mijn jurk over mijn hoofd. Het gevoel van mijn borsten die eerst op- en dan weer neer veerden vervulde me mijn wellust. Tenslotte trok ik mijn stringbody uit en zag hoe de pikken overeind kwamen. Ze waren beiden groot geschapen en hun eikels waren van het opgestuwde bloed zo dieppaars aangelopen dat het haast zwart leek.

We waren alle drie naakt nu. Beide mannen gingen op het bed liggen, maar lieten een plek vrij in het midden. Ik zette mijn voeten op wat een watermatras bleek te zijn en nam tussen hen plaats. Ik draaide me op mijn zij naar Prince toe, ging zwaar tegen hem aanleunen, mijn tieten tegen zijn borstkas geplet en gaf hem mijn mond. Zijn tong drong diep door en neukte mijn mondholte, als een belofte van de penetratie. Ik bracht een hand tussen onze lichamen en tastte naar zijn gezwollen lid, dat hard tegen mijn buik aandrukte. Danny vleide zich tegen mijn rug aan en wreef zijn stijve pik tegen mijn satijnen billen aan. Hij ademde heet in mijn nek en boorde zijn tong dan in mijn oorschelp. Ik zwijmelde.

Ademloos maakte mijn mond zich van die van Prince los. “Fuck me”, hijgde ik. Maar ik was het die hem op zijn rug duwde en dan boven op hem ging zitten net als de vrouw op het beeldscherm voor me. Maar nu ik goed toekeek, zag ik dat ik mezelf aanstaarde, dat ik het was die zijn pik beetpakte, dat ik het was die mezelf op hem vast spietste, dat ik het was die hem neukte. Narcistisch ging ik op in dat geile plaatje, en genoot ik schaamteloos van mijn eigen naakte schoonheid als wanneer ik me masturbeerde voor een spiegel.

Lang kreeg ik de kans niet om van het schouwspel te genieten, want Danny kwam overeind en ging voor me staan, mijn blikveld vullend met zijn opgerichte roede. Ik stulpte mijn lippen uit in de vorm van zijn eikel en nam hem in de mond. De muskusachtige geur vrat zich door mijn neusgaten rechtstreeks naar mijn hersens, alsof ik een popper had gesnoven. Ritmisch kneep ik in zijn ballen, die bol stonden van zaad. Hij had zijn blik neergeslagen en keek me recht in de ogen. Ik genoot van het genot in zijn blik, en van het gevoel van zijn warme pik in mijn mond. Met een hand maakte ik draaiende bewegingen rond de huid van zijn schacht, terwijl de andere naar omlaag ging, tussen mijn dijen, naar mijn ontloken klit, als zocht ik daar bevestiging van de aanwezigheid van zijn pik diep in me. Zijn eikel zond elektrische pulsen uit en bezorgde stroomstoten aan mijn tepels, die pijnlijk stijf stonden.

Aan zijn gejaagde ademhaling en aan zijn pik in me te merken, stond Prince op ontploffen. Zijn orgasme dwong mijn aandacht. Ik maakte mijn mond los van Danny’s pik en schoof van Prince af. Zijn geslacht glansde van mijn sappen. Verliefd boog ik me voorover en zoog hem in mijn mond. Hij rilde hevig en ik voelde dat hij al zijn zelfbeheersing nodig had om niet klaar te komen. Ik wilde dat hij in me ejaculeerde, ik wilde zijn zaad proeven zoals ik nu de smaak van mijn eigen kut proefde op zijn schacht. Met mijn vuist begon ik pompende bewegingen te maken. Zijn pik had gigantische afmetingen aangenomen en was haast nog mooier dan op de foto’s aan de wand. Ik keek recht voor me uit en zag mezelf over zijn hoofd heen in de ogen staren. De bleke rondingen van mijn billen staken af tegen de vuurrode halo van mijn haren. Danny knielde achter me en legde zijn zwarte knuisten op mijn billen. Nog voor hij me penetreerde, liet ik Princes pik uit mijn mond ontsnappen en schreeuwde ik het uit. Ik was uitzinnig van vreugde toen hij eindelijk in me drong, hysterisch lachend. Ik hield ervan op deze manier genomen te worden, totaal onderworpen en toch de baas. Ik hield van het zware deinen en doorhangen van mijn borsten, waarvan ik me nimmer bewuster was dan zo: op handen en voeten. Ik hield van het gevoel dat hun hele gewicht door de zwaarte naar mijn tepels leek te vloeien, die nu net loden kogeltjes waren geworden die mijn borsten hard neerwaarts trokken. Ik hield ervan genomen te worden door een man die ik niet zag en die ik enkel ervoer via de harde hete penis die in me drong.

En terwijl ik genomen werd en ik geen enkele controle had over de manier waarop hij me nam, was ik in totale controle over de man die ik in mijn handen had. Naarmate de ene man me meedogenlozer naaide, ging ik wilder aan Princes lul sleuren, hem bijna hatend om de hardnekkigheid waarmee hij weerstand bood.

En toen brak hij. De geilheid had mijn zinnen schier oneindig verscherpt en het leek me alsof ik het zaad door de holle schacht van zijn schacht omhoog zag bruisen en tenslotte uitbarsten. Het zaad spoot recht omhoog in een geiser. Ik hapte verlekkerd naar de vlokken sperma. De spatten die op zijn gezicht neer regenden brandden diep in mijn huid. Zijn lul verslapte snel al leek hij nauwelijks in omvang af te nemen.

Zelf focuste ik me nu totaal op mijn eigen orgasme. De wereld kon me gestolen worden. Het hele universum was vernauwd tot het stormoog van mijn kut. “Fuck me. I need you to really fuck me now”, gilde ik Danny over mijn blote schouder toe.

In plaats daarvan verliet hij me. Niet voor lang echter. Gelukkig maar, want het gevoel van gemis die paar seconden dat hij niet in me was, was ondraaglijk. Danny vroeg me op mijn zij te gaan liggen en schoof dicht tegen me aan. Hij haakte de vouw van zijn elleboog in het scharnier van mijn been, plooide het en plaatste mijn voet stevig op de matras achter zijn benen, de knie de hoogte in gericht. In driekwartslag tegen zijn borst aan leunend, keek ik in het beeldscherm recht in de gekartelde scheur van mijn kut. Mijn schaamlippen waren sterk gezwollen. Ik herkende mezelf niet meer in mijn spiegelbeeld. De krul was uit mijn haren, die tegen mijn gezicht aanplakten, dat koortsig aangelopen was. Princes zaad droogte in korstige lidtekens op mijn gloeiende huid. Mijn pupillen waren verwijd en mijn lippen waren voller geworden. Het zweet dat mij er verwilderd liet uitzien, gaf aan de schouders en de kale schedel van de man die tegen me aanlag daarentegen een goddelijke glans. “Fuck me. I badly need you to really fuck me now”, herhaalde ik mijn smeekbede en richtte mijn ogen voor me naar het beeldscherm, in het brandpunt van mijn kut. Ademloos en alsof het een andere vrouw betrof, zag ik zijn penis in me dringen. Het zicht was van een onvoorstelbare vulgariteit, obsceen lelijk en daarom zielsmooi. Hij had zijn voorarm onder mijn oksel doorgeschoven. Zijn hand tekende zich als een zwarte inktvlek af op mijn borst. Enkel het rood van mijn tepel lichtte op tussen zijn gespreide vingers.

Hij begon me te neuken met diepe onverfijnde stoten. “Fuck me. Yeah fuck me”, bracht ik met van dronkenschap dikke lippen uit. Die woorden uit mijn eigen mond te horen, wonden me nog sterker op. Ik draaide mijn gezicht half naar hem toe. Het zweet welde in dikke druppels op uit zijn poriën en maakte een doordringende geur van mannelijkheid los. Neen dit was geen liefde. Dit was pure seks. Ik wist niets van hem af en toch was hij op dit ogenblik de belangrijkste man in mijn leven. Hij neukte me en dat was wat ik nodig had.

Mijn klit schrijnde. Het nu was mijn kut.

Prince, die bij was gekomen, boog zijn hoofd en zijn gewelfde schouders naar mijn dijen. Hij ademde tegen mijn klit aan. Een geweldige siddering trok door me heen. Ik bracht een hand naar omlaag en legde die op zijn schedel, zijn hoofd dichter tegen me aan drukkend. In het beeldscherm verlustigde ik me aan zijn naakte lichaam: de brede gespierde schouders, de kromming van zijn rug, de strakke billen en dat alles in de mooiste zwarte huid.

“Mijn lieve god”, hoorde ik mezelf smachtend zeggen. En toen zoende hij me op mijn klit. Daar. Meer dan alles, meer nog dan die knedende hand op mijn tieten, meer nog dan die hete adem in mijn nek en mijn oor, meer nog dan die mieterse pik in me was het de fluwelen aanraking van zijn lippen die me deed komen. En precies in de alles verblindende flits van mijn climax, ejaculeerde Danny. Ik voelde hoe zijn hete sperma rechtstreeks in mijn bloedstroom gepompt werd. De morfine van het orgasme vervulde me een eeuwigheid van seconden met vreugde en geluk. En secondenlang wist ik wat het was om echt te voelen: ik voelde de uiteinden van mijn haar, ik voelde de adem van mijn wimpers.

De intensiteit van het geluk verdampte snel als alcohol, maar bleef achter als een loom spoor van weldadigheid en intense bevrediging. De mannen strekten zich naakt en woordeloos naast me uit. Ik rolde me in een balletje op tegen Princes borst en ervoer een enorm gevoel van geborgenheid. Ik zoende hem zachtjes op de lippen en meende een vage echo van mijn orgasme te proeven.

De tederheid legde het echter snel af tegen de opnieuw opkomende koortsaanval. Ik liet me op mijn rug rollen en streelde mijn handen over mijn borsten en buik naar mijn bekken. Ik genoot schaamteloos van de schoonheid van mijn eigen lijf en van de macht die dat me gaf. Zelfzeker keek ik naar de twee naakte kanjers die naast me rustten en lachte kort en triomfantelijk. Het was geen mooie lach. Het was een lach van macht en van lust.

Ik bracht de kom van mijn handen naar hun kaalgeschoren schedels en neigde die naar mijn borsten, naar mijn tepels toe. Simultaan zogen ze me in hun mond, gelijk en toch anders, want terwijl Danny aan me sabbelde, gaf Prince een reeks korte beetjes op mijn tepel. Ik liet mijn handen langs hun schouders naar hun bovenarmen gaan en dirigeerde hun onderarm met het scharnier van de elleboog naar mijn dijen die ik wijd deed. Hun vingertoppen streelden langs de uitgestulpte randen van mijn kut. Ik was nog steeds supergevoelig van mijn orgasme en rilde hevig toen ze me daar raakten. En toen ze elk een vinger in me masseerden, eerst de een, dan de ander, en ik die vingers in me over elkaar voelde schuiven, kon ik een kreun niet onderdrukken. Die kreun zwol nog aan toen ik zag hoe hun schacht zich vulde en langzaam omhoog kroop langs hun dijen en tenslotte pal overeind ging staan tegen hun buik terwijl de eikel bijna onmerkbare trillende bewegingen maakte en draden geil spon. Ik hield van pikken en van hun onvergelijkbare schoonheid.. De wetenschap dat ik binnen weinige minuten zou gepenetreerd worden, deed me inwendig jubelen. Mijn verbeelding maakte reuzensprongen, want terwijl zij hun stijve lul tegen mijn kuiten aanwreven, zag ik al hoe ik de ene in mijn kut had en de andere in mijn mond of misschien wel in mijn … ‘O god, je bent waanzinnig’, dacht ik bij mezelf, maar de gedachte was éénmaal ik ze gedacht had niet langer ondenkbaar.

“Fuck me”, fluisterde ik oorverdovend stil. Ze keken allebei omhoog, alsof ze in mijn ogen het antwoord zochten op de vraag wie van hen. Ik genoot van hun twijfel en van de teleurgestelde blik op Princes gezicht toen ik me naar Danny toe draaide. Hij schoof omhoog en wilde me in zijn armen nemen, maar ik drukte hem reeds met de schouders tegen de matras. Schrijlings ging ik over hem heen zitten, mijn gevouwen benen aan weerszijden van zijn dijen. Ik nam zijn geslacht beet. Het gevoel van die warme en gezwollen kracht in mijn hand deed me duizelen. Ik richtte hem de hoogte in, tilde mijn billen van zijn bovendijen en zette de punt van zijn pik toen tegen mijn kontgaatje. Zijn ogen verwijdden zich toen hij begreep wat ik van plan was en hij prevelde “Sweet Jesus”. Met veel moeite perste ik de dikke kop voorbij mijn sluitspier. Het zweet was ons alle twee uitgebroken en biggelde langs mijn wangen terwijl het hem in dikke druppels op voorhoofd en wangen stond. Tegen de weerstand van zijn opstaande schacht in, drukte ik mijn bekken naar omlaag. Tergend langzaam schoof hij in me en ik voelde hoe de huid over de hele lengte van zijn schacht afgeschorst werd. Princes mond had zich geopend in een pijnlijke grijns alsof het zijn lul was die levend gevild werd. Eindelijk zat Danny helemaal in me. Het gevoel was niet echt aangenaam, maar de idee dat ik die zware zwarte pik in mijn darmen had bezorgde me een geweldige mentale ontlading. Met gestrekte armen plaatste ik mijn handen naast zijn schouders en liet me voorover zakken tot mijn tepels zijn borst net raakten en onze lippen slechts een kus van elkaar verwijderd waren. Zijn handen gingen naar mijn volle billen, die hij stevig begon te kneden.

Ik zweette nog steeds overdadig van de inspanning. Het druppelde langs mijn samengeklitte haren en van mijn wangen in de poriën van zijn gezicht. Hij had zijn tong uitgestoken en trachtte het op te vangen. Op mijn beurt stak ik mijn tong uit, en likte over de zijne, het zout van mijn zweet proevend, voor ik zijn tong tussen mijn lippen zoog. Zijn lul maakte pulserende bewegingen in mijn binnenste terwijl we elkaar binnensmonds tongden.

Ademloos maakte ik zijn mond los van de zijne. Prince was naast Danny’s schouders komen knielen. Met trage hand pompte hij zijn schacht. Ik keek naar hem en liet mijn tong een cirkel rond mijn geopende lippen beschrijven. Mijn hoofd zijwaarts buigend, schoof ik mijn mond over zijn eikel en pijpte hem. Danny had één hand in mijn nek gelegd en liet mijn hoofd als een jaknikker op en neer gang langs de gerichte roede van zijn vriend terwijl ik aan het aan- en afzwellen van zijn pik in mijn darmen voelde hoe hij zijn anus ritmisch samenkneep.

Prince legde een hand onder mijn kin en duwde me van zijn pik af. Ik zoende de eikel vluchtig, draaide mijn gezicht en likte een draad geil naar Danny’s lippen. Dan rechtte ik mijn bovenlichaam en liet beide mannen enkele tellen lang smachtend naar het lome wiegelen van mijn tieten kijken. Langzaam en met mijn handen op zijn borst, krikte ik me omhoog langs Danny’s lul tot enkel zijn eikel nog in me zat en schroefde me dan weer naar beneden. Ik keek niet langer naar hem, maar naar mezelf in de spiegel en zag met ongelovige ogen hoe die massieve zwarte schacht tussen mijn dijen in het angstigkleine gaatje van mijn poeperd verdween.

“Je bent ongelooflijk” zuchtte Danny nadat ik mijn blikken weer naar hem had gericht. “Ik ben mezelf niet”, loog ik naar waarheid, en dat bewees ik door, heel moeizaam en zonder zijn lid uit me te laten ontsnappen, een halve draai te maken, zodat ik nog steeds op zijn dijen zat, maar hem met de nek aankeek. Langzaam liet ik me achterover kantelen tot ik met mijn rug tegen zijn borst aanlag. Hij was mijn bed van pijn. Danny zoende me hijgend in de hals, een hand als een klauw op mijn rechtertiet, terwijl zijn andere hand met gekromde vingers mijn klit en het gemis van mijn kut besloop.

“Come on. Come on me. Come on top of me.”, fluisterde ik naar Prince, die zijn vuistdikke pik neukte met de kut van zijn hand. Prince kwam zwaar op me liggen. Ik werd verpletterd tussen die twee gespierde lijven. Hun doordringende mannelijke geur lag als een klamme deken op me en het was alsof hun zweet mijn longen vulde. “Neem me”, smeekte ik, mijn stem nat van hun adem en van hun huid. Mijn hand gleed naar omlaag, klampte zich vast aan zijn lid en leidde dat tegen beter weten in, in mijn schede. Het binnendringen ging moeizaam en door het dunne membraan tussen kut&kont voelde ik de dooraderde schacht van zijn lul langs Danny’s knoestige pik schuiven en schuren. Ik had mezelf totaal uit handen gegeven.

Prince begon me te neuken, met de tederheid van een man. Hij kreunde luid telkens zijn eikel bij het doorstoten tegen die van Danny aanduwde. Danny zelf had zijn handen om mijn middel heen op Princes billen gelegd en gaf het ritme aan waarop zijn vriend me neukte, als waren ze één in mij. En dat waren ze ook.

Toen ik me die avond had gekleed en opgetut om uit te gaan, had ik geweten dat ik ging neuken vannacht. Mijn zenuwachtigheid van overdag had ik toegeschreven aan het jeuken van mijn bloed. Maar misschien was het een voorgevoel geweest van het ongelooflijke wat nu met me gebeurde. Die lentenamiddag leek zich in een andere dimensie te hebben afgespeeld. Ik bevond me niet langer in een universum van zon en lucht en wind, maar in een universum van vlees en bloed en pompend zaad.

De dag had plaats geruimd voor de nacht, een nacht die zwart was als mijn minnaars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten