dinsdag 14 juli 2009

Voetbalgekte



Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou voetbalde voor de sport of om kerels op te scharrelen. Maakt het trouwens wat uit?
Feit is dat kleedkamer en douche me volop de gelegenheid gaven mijn ogen te trakteren op prachtig gebouwde mannenlijven. Vandaag ging mijn aandacht in het bijzonder naar Regilio, de kersverse aanwinst van ons team. Of het cliché dat negers zwaar gebouwd zijn klopt, weet ik niet, maar hij was in elk geval geen bewijs van het tegendeel. Kortom: hij had een lul om een hengst jaloers te maken. Ik fantaseerde ongebreideld hoe het zou zijn die hete eikel achterin mijn keel te voelen kloppen terwijl ik hem stevig zou aftrekken.


"Ben je aan het vrouwtje aan het denken?", doorprikte Regilio ineens het ballonnetje van mijn dagdromerij. "Hoezo?", vroeg ik. "Nou man, kijk eens naar omlaag." Verrek, ik had een joekel van een erectie! Terwijl ik snelsnel een handdoek rond mijn middel drapeerde, trachtte ik mijn verlegenheid weg te lachen. "Van het vrouwtje gesproken. Het is traditie bij ons dat we nieuw spelers uitnodigen voor een etentje. Het is vroeg dag, maar schikt vanavond je eigenlijk?" "Wie ben ik om een traditie te doorbreken. Graag dus".

Joyce had voor de gelegenheid een kort champagnekleurig kleedje aangetrokken waar haar tepels zo doorheen priemden. Regilio deed angstvallig zijn best om niet naar haar borsten te staren toen ze de deur voor hem opende. Hij was nog niet aan het eind van de verrassingen die avond, want terwijl hij als begroeting een vluchtige kus op haar wang wilde geven, deed zij "Nou wees toch niet zo verlegen man." en bood hem haar mond.

Van over haar schouder keek hij niet-begrijpend naar mij, alsof hij van mij hulp verwachtte. "Ik had je moeten vertellen dat nieuwe spelers neuken ook een traditie is." "Als dat voor jou geen probleem is, dan...", repliceerde hij. "Niet zo snel jongens", kwam Joyce tussen. "Eerst even controleren of ie inderdaad zo zwaar gebouwd is als jij gezegd hebt." En fluks ging ze door de knieën, maakte zijn broeksriem los, ritste zijn gulp open en trok zijn slip tot onder zijn ballen zodat zijn pik omhoog veerde tegen zijn kraakheldere hemd. "Mmmm ja van jou ga ik lekker smullen", kreunde Joyce, waarbij het niet duidelijk was of ze zich tot Regilio of tot zijn lul richtte. Dat werd duidelijk toen ze overeind kwam en hem bij zijn pik achter zich aan trok. "Komaan jij lekkere boy, mee naar bed."

Ik lummelde achter hen aan de trap op. "Doe je kleren uit en ga op bed liggen", commandeerde Joyce terwijl ze zelf haar kleedje over haar hoofd trok en naakt voor hem stond. Hij bleef echter verbouwereerd naar haar zware borsten kijken. "Nog nooit een naakte vrouw gezien?" jende ze hem. "Of heb je liever dat ik je uitkleed?" Op zijn antwoord wachtte ze niet, ze duwde hem achterover op het bed en ging prompt over zijn middel heen zitten. Ze had al snel zijn hemd uit en draaide zich dan om om zijn broek af te stropen zodat zij nu tegen zijn lul en hij tegen haar billen en kut aankeek. Joyce geselde zijn lul enkele seconden met haar lange haren, wat hem deed kreunen van anticipatie, en gaf dan een reeks beetjes in zijn schacht als ging het om een maïskolf. Hij nam wraak door zijn handen op haar weidse kont te leggen en een gulzige hap uit haar kut te nemen. Zij kreunde wellustig om dan haar lippen rond zijn eikel te stulpen en hem centimeter voor centimeter in haar mond te zuigen.

Onttrokken aan zijn zicht, trok ik mijn kleren uit en ging op het bed zitten. Joyce keek me van onder haar wimpels aan en gaf zijn pik met mondjesmaat weer prijs. Het zicht van die zwarte schacht, glimmend van haar mondsappen, deed mijn eigen erectie opkomen. Met moeite verbeet ik mijn ongeduld, mezelf zachtjes aftrekkend tot het ogenblik dat ze zijn lul eindelijk helemaal had gelost. "Waarom stop je nou?", mopperde hij van tussen haar billen. "Ga asjeblief door met pijpen." Dat was het woord waarop ik wachtte. Met opengesperde kaken stortte ik me op zijn pik en schoof die tot achteraan in mijn keel. "O ja ga door", kermde hij bij de geestdrift waarmee ik hem afzoog en zijn gezwollen ballen masseerde. "Vind je 't lekker?", vroeg Joyce schor. Voor hij de tijd had om zich te realiseren dat ze onmogelijk kon praten en pijpen tegelijk, was ze reeds van hem afgeschoven zodat hij nu met eigen ogen kon zien dat ik het was die op hem aan het zuigen was.

"Gatver", vloekte hij en maakte aanstalten om overeind te komen. Met vastberaden handen drukte Joyce hem weer tegen de matras. "Wees niet zo bekrompen man", wees ze hem terecht "Je bent toch niet bij de SGP?" "Ja maar..", klonk zijn protest al wat zwakker. "Ja maar wat? Laat je gaan. Ik word hartstikke geil van twee kerels die elkaar pijpen." Bij die woorden draaide ik mijn lijf in een halve cirkel, zodat mijn lul en ballen boven zijn gezicht kwamen te bengelen. Zijn warme adem tegen mijn pik wond me geweldig op. "Waar wacht je nog op?", daagde Joyce Regilio verder uit, om me dan zelf maar voorin de mond te nemen en tegelijk met haar vingernagel door mijn sluitspier te prikken. Ze zoog een paar keer op me, elke keer dat haar wangen hol gingen staan haar vinger diep in mijn reet duwend en liet me dan weer los. "Gezien hoe het moet?", vroeg ze Regilio en brak meteen zijn mond open met mijn eikel. Aanvankelijk aarzelend maar geleidelijk met meer overgave begon hij me te pijpen. Het was zalig mijn lul harder en dikker te voelen worden in zijn mond, en ik werd helemaal gek toen hij een knobbelige vinger voorbij mijn kringspier masseerde en mijn darmwand van binnenin oprekte.

Ik liet prompt zijn pik uit mijn mond floepen om te kunnen kreunen. "O ja man wat heb jij toch een jammie pik", koerde ik smachtend terwijl ik aldoor die zwarte harde vleesstengel zoende en likte en aftrok, mijn vingers rond de vuistdikke pulserende schacht, mijn duimnagel tegen zijn paars aangelopen eikel. "Ik wil dat je klaarkomt in mijn gezicht", hijgde ik telkens als het snijvlak van mijn hand een deuk maakte in zijn balzak. Ik kreeg er telkens een fikse tik op mijn billen voor terug, wat ze onderhuids lekker deed tintelen. Hij vingerpookte mijn anus met draaiende bewegingen als was het een nauw kutje. Elke keer dat ik de knokkel voorbij mijn sluitspier voelde schuiven, joeg hij me over een nieuwe drempel van waanzin. Ik ging nu mijn kont achterwaarts over die vinger duwen en dan weer voorwaarts, zijn keel neukend met mijn lul.

Er gingen onwillekeurige schokjes door zijn bekken, wat mij alleen maar aanmoedigde om nog harder aan zijn lul te snokken, terwijl Joyce zich in mijn ooghoek als een losgeslagen bacchante masturbeerde. "Ik wil jullie allebei zien spuiten", siste ze met een rood aangelopen gezicht, haar haren nat van liefdeszweet tegen haar wangen en voorhoofd aanplakkend.

Haar woorden waren nauwelijks koud of Regilio trok zijn mond weg van mijn stotende pik. "Ik ga komen", gilde hij. Onmiddellijk brak de kegel van zijn lul open en braakte hij hete klodders zaad in mijn gezicht. "Maak me klaar", smeekte ik, maar Regilio was te ver heen om zich nog om iets anders dan zijn eigen genot te kunnen bekommeren. Ik stak dan maar mijn eigen arm tussen mijn benen en trok mijn vuist als een wurgtrouw dicht rond mijn eikel. Een paar halen volstonden. Bevrijd begon ik te spuiten. Zo krachtig ejaculeerde ik dat het sperma van zijn gezicht tegen mijn buik en mijn schacht spatte. Zelf bleef ik het zaad met stevige bewegingen door de holle buis van zijn lul omhoog pompen tot hij helemaal leeggespoten was en zijn balzak rimpelig tussen zijn dijen hing.

Ik draaide me opnieuw op en kwam tegen zijn bast aanliggen, blank aan zwart. Mijn zaad was in witte vegen uitgelopen over zijn gezicht terwijl ik de hete druppels van zijn sperma op mijn huid voelde sissen. Zonder dat er een woord hoefde te vallen, begonnen we te zoenen en het geil van elkaar af te likken. Die ervaring was zo intiem en emotioneel intens dat het niet lang duurde of ik voelde mijn pik tussen onze lijven in tegen de zijne overeind komen. Die sensatie was overweldigend vooral het schuren van zijn naakte eikel tegen de mijne en van zijn stugge schaamhaar tegen mijn dij. "Hey tortelduifjes, ik ben er ook nog", wekte Joyce me uit mijn roes. Regilio en ik lachten als uit 1 mond en schoven van elkaar weg. "Kom maar tussen ons in liggen", klonk het opnieuw unisono. Joyce nestelde zich in Regilio's armen. Ze kreeg kippenvel over heel haar lijf toen hij zijn geslacht tegen haar poesje duwde. Terwijl zij met hem vurig aan het tongzoenen ging, kwam ik tegen haar aanliggen, haar schouders kussend en de geur van haar huid indrinkend. Ik duwde mijn lul tegen haar billen aan en prompt begon zij met haar kont draaiende bewegingen te maken, mijn schacht plettend tussen haar malse achterste en mijn buik. Ik stak een arm tussen haar dijen door en maakte me meester van Regilio's lid, dat dronken van zaad en bloed in mijn hand trilde. Hij kreunde en toen ik zijn eikel tegen haar schaamlippen en daarna haar klit aanwreef ook zij. Met ongeduldig bekken trachtte Regilio mijn hand en zijn lul naar de ingang van haar kut te manoeuvreren terwijl ik achterlangs mijn pik hard tegen haar bilnaad aanreed.

"Ik wil jullie allebei", hijgde ze hitsig en duwde me met een fellere por van haar kont op mijn rug. Nog voor ze schrijlings over me heen kwam zitten, had ik mijn pik al de hoogte in gericht. Ze nam hem van me over, de eikel bevochtigend voorin haar kut, en zette de punt van mij pik dan tegen haar kontgaatje aan. Regilio's mond opende zich in een geeuw van ongeloof terwijl zij zich over me liet zakken en haar darm als een condoom van vlees over mijn lul afrolde. Elke centimeter die haar kont uit mijn pik hapte, leek de zijne te groeien. Van de loutere inspanning braken Joyce en ik uit in zweet en toen ze me eindelijk volledig in zich had waren onze beide lichamen glanzend en drijfnat.

Behoedzaam liet ze zich achteroverkantelen tot ze met haar rug tegen me aanlag, haar hoofd in de holte van mijn schouder. Haar gezicht was vuurrood aangelopen. Ik schroefde mijn handen vast op haar bekken en bewoog haar moeizaam over en weer langs mijn schacht terwijl zij haar tieten tussen haar vingers en de muis van haar duim fijnkneep. Over haar schouder keek ik toe hoe Regilio zich was gaan aftrekken, zijn vuist tegen de trommel van zijn ballen aanroffelend. "Kom op me. Kom in me", hijgde Joyce.

Regilio liet zich niet bidden. Even nadat hij zwaar bovenop was gaan liggen, voelde ik door de dunne scheidingswand tussen haar kont en haar kut hoe hij in haar drong; door dat elastische vlies schuurden de ribbels van zijn schacht over de mijne. De sensatie was adembenemend en meer nog toen hij eenmaal tot aan het gevest in haar stak, ik kon de ontbotte knop van zijn geslacht tegen de mijne voelen pulseren. Het was alsof zijn hartslag zich via zijn eikel aan me meedeelde.

Regilio zette zich in gang, haar met diepe halen neukend. Ik stelde me ermee tevreden mijn anus ritmisch dicht te knijpen zodat mijn eikel uitzette telkens als hij in haar schoof. Ik had mijn handen van haar heupen gehaald en stak ze onder haar oksels door, haar tieten knedend terwijl zijn borst over de rug van mijn handen schuurde. Zijn adem was heet in mijn gezicht, dat slechts een paar centimeters van het mijne verwijderd was. We waren zo geil dat we met zijn drieën elkaars tong af zaten te likken en onbeschaamd in elkaars mond kwijlden. Maar tenslotte werd het genot Joyce teveel om nog langer te kunnen zoenen. Ze staarde ingespannen in het oogzwart van Regilio, in zijn gespierde rug en billen klauwend terwijl hij met een grimas in haar zwoegde. Ik was stik jaloers op Joyce omdat zij hem in haar had terwijl ik op dit ogenblik naar niets meer verlangde dan dat harde zwarte lid in mijn ingewanden te voelen. Dat maakte dat ik maar half genoot. Inwendig vervloekte ik Joyce omdat haar orgasme zo lang uitbleef. Het kwam als een bevrijding toen haar anus onwillekeurig begon te pulseren en haar rug, geplet als ze was tussen onze lijven, zich trachtte op te spannen. "Ooooh ik kommm klaarrrrrrr", kreunde ze. Regilio verstilde in haar en wachtte tot haar orgasme uitgeraasd was, om zich van haar af te wentelen.

"Je bent niet gekomen", hijgde ze toen ze tot zichzelf was gekomen en Regilio's nog immer staalharde lul zag. "Zal ik je pijpen?", boog ze haar hoofd al naar zijn bekken. "Nee toe niet. Ik wil..", ontsnapte het me in een hartenkreet.. Regilio en Joyce keken allebei verbaasd naar me. Ik gaf me volledig bloot. "Ik wil je", fluisterde ik tegen Regilio. "Wil je?", vroeg ik aarzelend.

Hij antwoordde me niet, maar ging in kleermakerszit op het bed zitten, zijn trillerige pik pal tegen zijn buikwand. "Kom", zei hij eenvoudig. Ik kwam bij hem, legde mijn arm rond zijn schouders en liet me dan voorzichtig zakken. De pijn van het binnendringen was haast niet te houden, zo groot was hij geschapen, en het was met veel moeite dat hij erin slaagde zijn eikel voorbij het verzet van mijn kringspier te persen. Ik wachtte een beetje om aan het gevoel te wennen en reeg me dan verder op hem vast tot mijn billen op het zachtharde kussen van zijn ballen en bovenbenen kwamen te rusten. Het was geweldig hem in me te hebben. Het was alsof zijn pik mijn hele lichaam van binnen in lichterlaaie zette. Me met mijn handen afduwend tegen zijn schouders, begon ik hem te neuken, zijn pik met elke neerwaartse beweging villend zodat ik zijn rauwe vlees schuurde met mijn darmwanden. Hij wilde zijn hand rond mijn lul leggen om me te masturberen, maar dat wou ik niet. "Nee", fluisterde ik. "Ik wil je enkel voelen."

We spraken niet, we zoenden, we keken elkaar enkel in de ogen. Er was niets in de wereld buiten wij tweeën, onze zwaar hijgende adem terwijl ik op en neer en op en neer en op en neer ging langs zijn machtige geslacht, eb en vloed in me. Het was heus niet de eerste maal dat ik een man neukte, maar dit was een van de weinige keren dat het klikte. Zelden had ik me zo intieme met iemand gevoeld, laat staan met een andere man. Het was met intens genoegen dat ik zag hoe het plezier zijn gezicht vertekende en hertekende en hoe zijn trekken eerst heel hard en dan haast vrouwelijk zacht werden toen hij tenslotte kwam. Zijn ejaculatie stuwde stroomstoten door mijn eigen lul en deed mijn eikel tintelen tot ik haast spontaan was gekomen. Maar toch niet.

Hij wilde spreken. Ik duwde zijn lippen echter dicht met een vinger, zoende hem vluchtig en zei toen" Dank je." Alhoewel ik zelf niet klaargekomen was, was ik intens bevredigd. Voor mij zat de avond erop, want ik wilde deze herinnering niet laten verdringen door een andere. Ook Regilio had dat begrepen, want hij trok zijn kleren alweer aan terwijl Joyce beteuterd toekeek.

Die nacht sliep ik alleen en droomde van zwarte gespierde lichamen. Zolang Regilio bij de ploeg was, nam ik geen andere minnaar. Maar ook met hem ging ik nooit meer naar bed, te angstig als ik was dat een tweede keer die eerste keer niet zou kunnen evenaren, te angstig voor de gal van de ontgoocheling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten