dinsdag 14 juli 2009

Een oude man en de zee

Zij stond ademloos mooi te wezen aan de achterreling van het schip, haar silhouet afgetekend tegen de blauwe achtergrond. Ik kwam op korte afstand van haar staan, schijnbaar uitkijkend over de zee, maar uit een ooghoek naar haar glurend. Ze was een stuk kleiner dan ik en droeg een minuscuul bikinitopje zodat ik ruime zicht had op de glooiing van haar borsten. De natuur was niet gierig met haar geweest. Ach watt is het toch prachtig jong en begeerlijk te zijn, dacht ik nostalgisch.
“Nooit ga ik nog op een cruise”, doorbrak een luide zucht mijn bitterzoete mijmeringen. “Heb ik eens een reis gewonnen en denk ik flink uit de bol te kunnen gaan. Nou moe!. Niets dan oude knarren aan boord”. Ik schraapte mijn keel “Had je kunnen weten. Enkel oude knarren als ik kunnen zo een reis veroorloven”. Ze draaide zich een kwartslag naar me toe en lachte kort “Oeps. Voor een oude knar mag u er best wezen hoor”. En weer lachte ze. Waarom voelde ik me zo gevleid door haar excuses. Oude gek!

Opnieuw zuchtte ze “. Na veertien dagen staan mijn dijen zo wat in brand weet U. Ik ben er zo hard aan toe dat ik me straks nog vergrijp aan één van die oude kerels”. “Zo wanhopig?” vroeg ik. “Weerom oeps. Was niet op u bedoeld hoor. “ “Dat van die oude kerels of dat van dat vergrijpen?”, vroeg ik luchtig alsof ik een grapje maakte.

Ze lachte flirterig. “O. U ziet er helemaal niet zo oud uit hoor”. En bij die woorden richtte ze haar ogen op mijn zwembroek, die een onmiskenbare zwelling vertoonde. Ik bloosde als de puber die ik al een eeuwigheid niet meer was. “U hoeft zich niet te schamen. Daar ben ik zeker van”, zei ze. Ze had zich nu helemaal naar me toegedraaid en zette haar linkerbeen een pas vooruit zodat haar dij tegen mijn opgerichte geslacht drukte. “Zie je wel. Lekker hard en dik”, zei ze zwoel maar met pretlichtjes in haar ogen. “Maak jij je maar vrolijk over een oude man”, antwoordde ik, halfboos maar tegelijkertijd ook opgewonden door haar koketterie. Ze boog haar bovenlichaam naar me toe zodat ik nu ook de zachte druk van haar borsten voelde en fluisterde in mijn oor. “Ik maak me heus niet vrolijk. Ik ben geil als boter”. Haar ademhaling was als een streling langs mijn oor. “Neem me”. Ik wilde haar dolgraag geloven. Maar kon ik dat? “Your place or my place?”, zei ik nonchalant alsof ik het nog steeds als een grap opvatte. “Hier”, zei ze. “Wat? Ben je gek. Iedereen kan ons zien.” Ze zette een stap terug en keek beteuterd. “Ben je dan toch een oude man?. Toon wat durf. Niemand heeft het in de gaten als je achter me komt staan, dicht tegen me aan”.

Ik aarzelde nog maar toen nam mijn pik, het getreuzel moe, de leiding resoluut over. Hij nam me bij de hand en leidde me tot achter haar. Ze duwde haar kontje achteruit en wreef haar billen tegen mijn harde geslacht aan. Vergiste ik me of ging er een rilling door haar. “Jammie. Je maakt me helemaal gek”. Alsof zij het niet was geweest die mij van in het begin had opgegeild. Cockteaser. Ze bracht een arm tussen onze lichamen en trok het reepje stof zijwaarts over één bil. Ik keek omlaag en zag de krop van haar geslacht schemeren. Mijn bloed klopte tot in mijn slapen. “Komaan.. Waar wacht je op. Ik wil die lekkere lul van je in mijn kutje. Neuk me”. Haar stem klonk schor. Ik uit mijn de rand van mijn zwembroek tot onder mijn ballen, nam mijn pik beet en gleed hem in haar, zo dicht mogelijk tegen haar aanschuivend. Ze zuchtte vulgair. “Ooo wat lekker. Een warme dikke pik in me. Je moest eens weten hoe hard ik dit nodig had.” Haar kut spande zich rond mijn geslacht en begon melkende bewegingen te maken, zo intens dat het leek alsof ze mijn eikel er af zou knijpen. Op een paar meter van ons stonden andere mensen. Die leken niets te merken. Voor het onopmerkzame ogen waren we waarschijnlijk een oom die met zijn jonge nichtje uitkeek op zee. Maar heel de tijd was er het stoten van mijn bekken diep in haar in perfecte harmonie met het rollen van de golven.

“Ik ga komen”, kreunde ze na een tiental minuten met onderdrukte stem. Ik had het zelf geen vijf tellen langer kunnen uithouden en ejaculeerde hevig terwijl de schroeven van het schip de zee tot schuim maalden.

Mijn verslappende pik gleed uit haar. Ik trok mijn zwembroek terug omhoog en ging naast haar uithijgen, mijn rug tegen de reling. Ze keek me aan met een loerende blik. “Heb je genoeg krachten om het zo dadelijk nog eens uitgebreid over te doen tussen de lakens?” Mijn ogen dachten haar bikini weg en toonden me het spiernaakte lichaam dat ik weldra in mijn armen zou voelen. Ik kon mijn geluk niet geloven. “Ja”, bracht ik haast stotterend uit. “Ik ben blij dat je het gratis voorproefje op prijs hebt gesteld, jij oude knar”. Haar stem had plots een koude metalen klank gekregen. “Maar je begrijpt hopelijk dat je voor méér geld zal moeten neertellen hé opa”. Dat beklemtoonde “Opa” bleef nog als een oorvijg nagloeien op mijn wang, terwijl zij reeds weg beende, haar spottende billen wiegend.

Mijn blik kruiste die van een begrijpende medepassagier. Maar onmachtig haalde ik de schouders op en stapte ik haar achterna door de scherven van mijn zelfrespect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten