dinsdag 14 juli 2009

Duizend gezichten van Truus

Truus had een ondankbaar gezicht, ééntje dat maakte dat mannen niet verder omkeken naar haar lichaam. En daar kleedde ze zich ook naar met loszittende slobbertruien. Ze wilde blijkbaar geen valse verwachtingen wekken. Ze wist immers hoe mannen in elkaar zaten. Geef het maar toe. Je loopt achter een kortgerokte vrouw met fantastische benen en een lekkere kont. Je versnelt de pas en als je ter hoogte van haar bent, werp je een sluikse blik om te zien of het gezicht aan dat lichaam beantwoordt. En als dat niet zo is, voel je je bedrogen. Wreed. Maar zo is het nu éénmaal. Zij wenste zich duidelijk de pijn van die ontgoochelde blik te besparen en bleef dus onzichtbaar.

Ik ontmoette Truus vrij vaak vermits we beiden actief waren in enkele verenigingen. We konden het ook uitstekend met elkaar vinden. Soms vroeg ik me wel eens af wat er schuil ging onder die onafscheidelijke rolkraagtrui. Maar dan bedacht ik me hoe mijn kennissen zouden reageren indien ze met het zichtbaar gedeelte van Truus – die kop van haar – op straat zouden ontmoeten. Ik was beschaamd omwille van mijn eigen lafheid, maar dat veranderde er niets aan.

Wat er wel iets aan veranderde was die dag in het zwembad. Ik was lengtes aan het zwemmen om mijn verouderend lichaam in vorm te houden, toen ze opeens naast me opdook.

“Hai Rudi”, lachte ze. “Ik wist niet dat jij hier ook kwam.”

Ik had echter geen oren naar wat ze zei, enkel maar ogen voor haar lichaam. Ze was in bikini en nu zag ik voor het eerst wat een verrukkelijk zwaarrijpe borsten ze had. Toen ze zich even later naast me uit het water hees, kon ik ook haar lange slanke benen en het weidse bekken van een ontloken boerenschoonheid ontdekken. Voor het eerst was ik schuchter in haar nabijheid.

Ik kon de gedachte aan dat weelderige lichaam niet meer uit mijn hoofd zetten. Het werd haast obsessioneel. Ik zocht het zwembad vaker en vaker op in de hoop een glimp van haar op te vangen. Mijn nachten werden bevolkt door haar borsten en ik betrapte me er op dat ik steevast een erectie kreeg als ik haar ontmoette.

Ik had het ineens niet moeilijk meer om mijn lafheid te overwinnen en haar uit te vragen. Ze was duidelijk verrast maar stemde toch in. Ik kwam haar thuis oppikken. Het was voor het eerst dat ik haar in een jurk zag met een verrukkelijke V-hals die net genoeg liet zien om nog voldoende aan de verbeelding over te laten. Ze zag me naar haar staren en begreep mijn blikken totaal verkeerd.

Vuurrood blozend tot in haar haarwortels, zei ze “Kijk zo niet naar me. Ik voel me niet lekker in een jurk”.

Ik antwoordde niet, maar in twee stappen was ik bij haar en nam ik haar in mijn armen. Haar lippen openden zich begerig onder de mijne. Het was echter niet in de eerste plaats haar mond die ik wilde zoenen. Ik kuste haar niet langer dan ik moest terwijl ik heel de tijd aan haar borsten dacht, om dan zodra ik dat fatsoenswijs kon los te maken van haar mond, mijn gezicht tegen haar borsten te pletten. Ik ging met mijn hand in haar décolleté, tilde een van haar borsten uit haar de cup van haar bh en zoog het warme vlees gretig in mijn mond. Haar tepel werd onmiddellijk hard tegen mijn tong en ik hoorde haar hard hijgen. Toch trok ze mijn hoofd aan mijn haren omhoog en keek me vragend in de ogen “Zeg me een ding. Durf je met me gezien worden?”

Ik maakte me van haar los “Ik heb je toch uitgevraagd?”

Zo makkelijk liet ze zich niet afschepen. “Toon het”, zei ze. Ik nam haar in mijn auto mee naar de Beurs. Heel de rit en het korte stukje te voet wimpelde ze mijn handen af. Pas toen we op de trappen plaatsnamen, waar het altijd krioelde van jonge toeristenpaartjes, liet ze me begaan. Een tijdje toch, want ik zoende en streelde haar zo onstuimig dat ze me al na een paar minuten van zich wegduwde.

“Rudi toch, wat doe je nou? Iedereen ziet ons”

“Was dat niet wat je wou dan?”

“Ja eigenlijk wel. Ik wou weten of je beschaamd was om met me gezien te worden.”

Ik nam haar bij de kin en draaide haar gezicht naar me toe. “Mens toch, waarom zou ik. Je bent hartstikke mooi”.

Pas toen ik de woorden zie, voelde ik dat ik ze meende. En het was ook gemeend dat ik haar deze keer op de mond zoende.

Ze hijgde wild na in mijn nek toen we ons van elkaar losmaakten.

“Breng me naar huis”, fluisterde ze in mijn oor, haar borsten al even zwaar tegen mijn lichaam als haar adem tegen mijn wangen. Terug in de auto legde ze haar linkerhand in de binnenkant van mijn dij, tegen mijn gezwollen geslacht aan, terwijl ze met haar rechterhand de stof van haar jurk stevig tussen haar benen duwde.

Eenmaal bij haar thuis aangekomen waren woorden overbodig. Ik ging haar zelf voor op de wenteltrap naar haar slaapkamer. Ze volgde me op de voet, glipte voor me naar binnen om zich snel maar methodisch voor mijn ogen uit te kleden. Toen ze naakt was, merkte ik niet eens meer hoe lelijk haar gezicht was. Het was het gezicht van haar lichaam, het gezicht van het lichaam dat ik begeerde. Truus had zich op het bed laten vallen en keek met onverholen nieuwsgierigheid toe hoe ik op mijn beurt stripte. Ik liet me graag aan haar zien en was fier op mijn harde pik, die kaarsrecht tegen mijn buikwand aanstond. Ze kreunde toen ik een vinger langs mijn schacht omhoog streelde naar de paarse uitstulping van mijn eikel.

Ze strekte een hand naar me uit, verstrengelde haar vingers in de mijne en trok me naar zich toe en tegen zich aan. We zoenden hartstochtelijk, levend met onze monden, maar heel de tijd bewust van de lome belofte van haar borsten en van mijn pik tussen onze lichamen in.

Met zachte druk van haar heupen en borsten duwde Truus me op mijn rug en kwam ze over me zitten, haar poesje tegen de onderkant van mijn ribbenkast aanwrijvend. Ze pinde me bij de polsen vast tegen de matras en leunde voorover zodat haar borsten vlak voor mijn gezicht wiegelden.

“Jij valt op mijn borsten hé”, vroeg ze streng.

Ik antwoordde niet maar hapte wanhopig naar die rijpe vruchten die net buiten het bereik van mijn mond, mijn lippen, mijn tanden en mijn tong wiegden.

“Is dat alles wat ik voor je ben? Een stel tieten?”, ging ze door.

Ik schudde mijn hoofd ontkennend.

“Als je dat maar weet. Ik ben duizend procent vrouw”.

Met elke tel die voorbijging gaf ik me er rekenschap van dat Truus zoveel meer was achter dat onverschillige gezicht, dat mij niet langer onverschillig liet, maar dat ik wanhopig trachtte te peilen.

Truus had inmiddels een arm naar achter gestoken en nam mijn pik beet. Haar gezicht veranderde voor mijn ogen in een masker van wrede wellust. Ze richtte mijn pik schuin opwaarts en schoof haar billen dan achterwaarts zodat haar kut over mijn schacht heen gleed en terwijl ik in haar binnendrong zag ik haar gezicht nogmaals veranderen in oneindige schakeringen en gradaties van geilte. Ze had haar handen plat op mijn borst geplaatst en kraste met haar nagels in mijn huid en over mijn stijve tepels terwijl ze zich traag en genietend over mijn lul liet gaan.

“Ik wil je al een eeuwigheid neuken”, zuchtte ze. “Maar ik wou dat jij me wilde. En dat jij zegt dat je me wil. Wil je me?”

“Ja. En hoe”.

Ze lachte bevrijd en nam me bij de handen die ze op haar borsten plaatsten, de duimen tegen haar opstaande spenen. Ik rechtte mijn bovenlichaam en begroef mijn hoofd tussen de weelde van haar tieten, mijn handen verplaatsend naar de glans van haar schouders, de kloof van haar rug, de ronding van haar billen. Truus bleef lachen terwijl ze van tussen haar wimpers toekeek hoe ik verlekkerd op haar borsten zoog en terwijl we neukten als uitgelaten tieners die voor het eerst en samen ontdekken hoeveel plezier ze uit elkanders en hun eigen lijf kunnen puren.

We waren elk een eindje achteruit gaan leunen zodat we naar dat obscene en daarom zo prachtige schouwspel konden kijken van mijn pik die in en uit haar kut schoof en hoe het genot ons gezicht vertekende en hertekende. Ze had de vingers van één hand verstrengeld met de mijne en liet ze samen met mij over haar klit vlinderen. En plots kwam ze. Het orgasme vervolledigde de transformatie van dat gezicht, waarvan ik niet langer begreep dat ik het ooit ondankbaar en banaal had kunnen vinden. Slechts enkele seconden hield haar climax aan en toch had dat volstaan om haar wezenlijk te veranderen. Bevredigd liet ze zich op haar rug rollen.

“Kom op me”, beval ze toen ze zag dat ik nog hard was en meteen vouwde ze haar borsten in de kom van haar handen tot een geul.

Op gestrekte armen nam ik bovenop haar plaats en gleed mijn pik in de kloof tussen haar tieten, die ze tegen mijn stotende schacht kneedde. Ik gromde dierlijk en keek haar met gebogen hoofd heel de tijd in de ogen, ook en vooral in de flits van mijn ejaculatie. Na die nacht, die lange nacht van liefde en lust, van zaad, zweet en seks, na het ontwaken uit die eindeloze nacht van verandering, had Truus het niet langer nodig haar lichaam te verbergen achter haar gezicht. Die nacht was ze vrouw geworden. En vrouw bleef ze ook in het daglicht. En eindelijk zagen de mannen haar zoals ze was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten