dinsdag 14 juli 2009

Trading Places


Ik stond in de vrieskou te ijsberen terwijl ik op de bus naar mijn geboortegemeente wachtte, toen ik haar op het schuilhokje zag afstevenen. Haar haren waren vuilgeel, ze droeg halfhoge laarzen en had een kwakkelende onelegante gang. Ze had haar lippen sterk opéén geperst zodat je al wist hoe ze uit zou zien wanneer ze tandeloos was. Ze rookte en zoog met holle wangen op de sigaret, alsof het een penis was. Alhoewel ik haar niet ouder dan dertig schatte, zag haar gezicht er afgeleefd en verlopen uit, en had het zelfs iets hoerig over zich. Het joeg een vlaag van pure seksuele aantrekkingskracht door me heen.

“Heb je soms een sigaret voor me?”, sprak ik haar aan met de oudste en meest versleten versierzin ter wereld. Ze haalde een pakje Poolse sigaretten uit de zak van haar gewatteerde jak en gaf een tikje tegen de onderkant zodat een sigaret half naar buiten schoof. Ik nam ze aan en stak ze in de mond.
“Heb je ook vuur?”
“Neen”, antwoordde ze met een rokerig Oost-Europees accent. “Ik heb zelf vuur geleend. Maar je mag ze met de mijne aansteken”. Ze haalde haar sigaret echter niet uit de mond zoals ik had gedacht. Ik boog mijn hoofd lichtjes naar voren en duwde het uiteinde van mijn sigaret tegen de smeulende tip van de hare. Lichamelijk contact kon je dit niet noemen en toch was het alsof er een vonk oversprong. Terwijl ik vuur zoog, keek ik haar in het verlengde van onze sigaretten aan. Haar ogen lachten en schenen te zeggen “Ik ben niet het makkie waarvoor jij me neemt, kereltje”.

“Dank je” zei ik, rook en bevroren adem uitblazend, terwijl ik op mijn volgende zin zon. “Ga je naar Overijse?”.
“Ja”
“Waarheen precies als ik zo nieuwsgierig mag zijn?”
“De Delhaize”.
“Winkelen?”
“Neen. Om preciezer te zijn moet ik in de villawijk tegenover de Delhaize zijn. Ik ga poetsen. Bij rijke lui”. Ze gooide haar sigaret op de grond en gaf met de hak van haar laars een harde trap op het peukje, alsof ze op die manier haar verbittering wou uitdrukken.
“En jij waar ga jij naartoe?”, vroeg ze op haar beurt.
“Ook naar de Delhaize.”
“Winkelen?”
“Neen. Om preciezer te zijn moet ik in de villawijk tegenover de Delhaize zijn. Ik ga bij mijn ouders op bezoek.”
“Misschien zijn dat wel de mensen bij wie ik ga poetsen”, vroeg ze spottend terwijl zij nu bij mij vuur kwam bedelen. Ze rook naar nicotine en goedkoop parfum. Ik voelde een erectie komen opzetten.
“Dat denk ik niet. Mijn ouders zijn niet zo rijk dat ze een poetsvrouw kunnen betalen.”
“Je bedoelt dat je moeder thuis de poetsvrouw is”, zei ze agressief.
Ik bloosde bevestigend.
“En ze doet ook de was zie ik”, ging ze meedogenloos verder, een neerwaartse blik werpend op de plastiek zak met sokken en hemden die ik bij me had.
Opnieuw bloosde ik.
“En poetst ze ook bij jou thuis?”
Ik werd rood tot in mijn haarwortels.
“Ja dus.”
“Neen toch niet”. Ondanks de kou zweette ik.
“Je bedoelt dat het zo een rommelhok bij je is, dat je beschaamd bent om je moeder te laten poetsen.” Ze zag dwars door me heen.
“Wil ik soms bij je komen poetsen? Ik kan het geld goed gebruiken”
“Geef me een paar dagen”, zei ik hulpeloos.
“Om het ergste puin om te ruimen zeker?” Zag ik misprijzen in haar blik?
Toch sprak ik met haar af, te beschaamd om neen te zeggen.

Een week later stond ze aan de deur van mijn éénkamerflat. “Er valt nog flink wat te doen”, zei ze nadat ze een oppervlakkige blik had geworpen. “Geef me twee uur. Dan mag je terugkomen.” Ik betaalde haar vooruit want ik had geenszins de intentie haar nog onder de ogen te komen en een vuilniszak kritiek op mijn chaotische levensstijl over me heen te krijgen gekieperd.

Ik maakte er dus vier uur van. Toen ik terug kwam, was ze echter nog steeds daar. Ze lag languit op mijn uitgeklapte sofa die ook als bed dienst deed en keek DVD op Tv, een sigaretje rokend, de asbak naast haar. “Nou, jij hebt behoorlijk lang op je laten wachten”, zei ze. “Ik herken het niet meer”, antwoordde ik naast de vraag.
“Ik hoop dat ik het volgende keer nog herken.”
“Volgende keer?”
“Natuurlijk. Anders verloedert het hier weer. Binnen een maand mag je me weer verwachten”. Mij restte niets anders dan instemmen.
“Nu dat geregeld is, wil ik nog graag de film uitkijken”, zei ze. “Tenminste als dat goed voor je is?”
“O, soms vraag je toch om toestemming?”, repliceerde ik.
Ze lachte een hese lach. “Ik weet het. Ik ben een bazige vrouw. Maar volgens mij hou jij daar wel van.” Daar had ze volledig gelijk in. Daarom ging ik er ook niet verder op in.
“Voor mij is het oké als je verder kijkt hoor. Als jij er geen bezwaar tegen hebt dat ik mee kijk”.
Met haar vlakke hand klopte ze op het plekje naast haar. Ik nam de asbak en plaatste die aan mijn rechterhand terwijl ik naast haar kwam liggen, ook een sigaretje opstekend.

We keken stilzwijgend. De film was nog niet ver gevorderd. Het was een luchtige komedie, Trading Places, met Dan Aykroyd, Eddie Murphy en vooral Jamie Lee Curtis in de hoofdrollen. Net waren we bij de scène aanbeland waarin Jamie Lee haar topje uittrekt en haar zware borsten laat zien toen zij over mijn lichaam heen kwam leunen om haar sigarettenpeukje uit te doven. Ik voelde de zachte druk van haar borsten tegen mijn borst en rook opnieuw die combinatie van tabak, goedkoop parfum met een vleug schoonmaakproduct er tussendoor.

Terwijl ze zich weer van me afwentelde, kruisten onze blikken zich. Ze trok zich niet verder terug, maar hield mijn ogen vast, de kin opgericht, de lippen iets van elkaar geweken. Ik was nooit goed geweest in het begrijpen van signalen, maar ik nam het risico en kuste haar. Haar lippen openden zich verder en beantwoordden mijn zoen. Haar mond was warm en had de bittere smaak van zware tabak. Mijn bovenlichaam draaiend kwam ik overeind uit mijn liggende houding en wentelde ik haar op haar rug. Ik maakte me los van haar mond en ging schrijlings over haar middel zitten, met haastvingers haar bloes losknopend, die ik daarna over haar schouders naar omlaag trok. Ze haakte zelf haar fantasieloze bh los en gooide die van zich af in een negatie van haar zorgvuldigheid.

Haar bovenlichaam was onnatuurlijk bleek en had de kleur van krijt. “Ze zijn niet zo groot als die van Jamie Lee”, zei ze sarcastisch toen ze me zag staren. Ik antwoordde niet, maar boog me voorover en zoog de kleine tieten helemaal in mijn mond, eerst de ene, dan de andere. Haar tepels waren stug tegen de rasp van mijn tong en tintelden tot in mijn eikel. Haar vingers woelden of verkrampten in mijn haar, naarmate ik zacht of harder op haar spenen zoog. Gehaast om naakt te zijn, kwam ik weer overeind. Terwijl ik mijn hemd losmaakte liet ik mijn blikken over haar gezicht, dat me opgewonden en toch kritisch bezag, langs haar tepels, nat van mijn mond, over de tepelhoven, die rode zuigplekken leken op haar borsten, naar haar blote buik glijden. Daar stopte haar lichaam voorlopig, aan de rand van haar spijkerbroek. Ik was mijn eigen broek beginnen losmaken terwijl zij de hare samen met haar slip over haar heupen naar omlaag duwde. Eenmaal ik naakt was, trok ik haar broek aan de pijpen verder uit en stroopte tenslotte haar verfomfaaide slipje af. Ik keek naar dat schamele lijf, dat meer uit hoeken dat uit rondingen bestond, en toch zoveel bij me losmaakte. Haar vingers volgden mijn oogbewegingen en verstrengelden zich uiteindelijk op haar dijen, een kijkgat vormend op haar geslacht. “Dit lijf is het enige wat ik heb om te overleven”, hoorde ik een stem zeggen, maar het was zij niet die dit zei, het was het hoertje gespeeld door Jamie Lee.

Ik boog mijn hoofd naar haar bekken. De duimen op de buitenste rand van haar schaamlippen, pulkte ik haar kut open en ademde zacht in het kleine gaatje. Ze rilde koortsig. Haar door mijn wimpers aankijkend, haalde ik mijn tong door de sleuf van haar kut, bovenaan tegen haar klit aantikkend. Ze kreunde kort en pulkte onrustig aan haar tepels, die strak overeind stonden en gaatjes prikten in de lucht. Terwijl ik haar bleef likken, legde ze haar dijen over mijn schouders. De zachte huid voelde warm aan tegen de stoppels van mijn wangen. Van geilheid aanzag mijn bekken de plooien in het laken voor de vouwen van haar geslacht en begon het traagstotende bewegingen te maken. Haar kut proefde steeds zilter naarmate ze zich oploste en vloeibaar werd onder mijn tong. Met lange armen duwde ze mijn hoofd dieper in zich. Het was als hield ze me onder water en alsof ik verdronk, zo nat was ze. Toen kwam ze. Haar orgasme rolde in woeste golven over me en duwde me nog verder naar beneden. Het laatste wat ik hoorde voor ik het bewustzijn verloor was het ruisen van de zee in mijn oren.

Langzaam kwam ik bij toen de omhelzing van haar benen zich los maakte. Ik kwam op mijn zij naast haar liggen, steunend op een elleboog en keek toe hoe het zweet verkilde op haar huid en het onderhuidse trillen van haar dijen verstilde. Ik aarzelde om haar aan te raken, maar de kwetsbaarheid van het ogenblik hield me terug. Zij sloeg de ogen op, draaide haar hoofd en keek me op haar beurt aan, de lippen lichtjes geopend als voor een kus. Ik helde voorover en net voordat mijn mond de hare sloot, fluisterde ze “Neem me”.

Op gestrekte armen nam ik plaats boven op haar. Een verscheen een koortsige schittering in haar fletse ogen toen ze mijn geslacht beet nam en me in zich leidde. Ik drong meteen over de hele lengte van mijn pik in haar door en pauzeerde dan. Zij legde haar handen in de holte van mijn rug en drukte de kootjes van haar vingertoppen in de schakels van mijn ruggengraat. Ik zette me in beweging. Ze bleek niet de vrouw om zich passief te laten neuken want ze reageerde met heel haar lichaam op de penetratie. Met zwervende handen, wervende ogen, vergende lippen, maar bovenal met de lokspier van haar geslacht reageerde ze. Het was zoveel meer dan banaal gejeuk en gewrijf van kut&lul. Neen, haar kut was overal en raakte me overal en maakte het genot tot heroïne. Het was geen wonder dat ik vrij snel piekte. “Ik ga zo komen” kreunde ik, ontgoocheld in weerwil van de hunkering naar het orgasme. De macho in me vreesde dat hij haar teleurstelde door eerst te komen. Maar ik hoefde helemaal niet bang te zijn haar te ontgoochelen. “Kom in me”, fluisterde ze, haar stem hees van opwinding. Ik lachte bevrijd nu ik sperma en plezier niet langer hoefde te verdringen en ejaculeerde. De climax sloot me niet op in mezelf, maar opende me totaal voor haar en ik zag dat zij haast meer genoot van mijn genot dan ikzelf.

Leeg en gelukkig wentelde ik me van haar af. We staken beiden een sigaretje op en lagen als voorheen naast elkaar, als was er niets tussen ons gebeurd. De DVD was terug gestart en was opnieuw aanbeland bij de scène waarin Jamie Lee Curtis haar topje voor de spiegel uittrekt en haar waarlijk fabelachtige tieten toonde. Ondanks mezelf reageerde mijn pik en begon deze met schokkerige bewegingen tegen mijn dij omhoog te kruipen. Zij wipte van het bed en ging voor de tv staan, de voeten uit elkaar, de handen op haar heupen. Haar lichaam was schraal en haar borsten schamel. Maar ze was écht.

Mijn pik kwam verder overeind. “Neuk me”, zei ik schor. Het was niet langer een kwestie van lust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten