donderdag 30 juli 2009

Chinese wolken

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.


Ik ging haast nooit naar lesbische kroegen. Maar vanavond had ik trek in seks. En dit leek me de makkelijkste manier. Ik was zeker succes te hebben. Want ik wist van mezelf dat ik mooi was. Mijn bruinrode haren, lange benen en zware borsten oefenden een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Zowel op mannen als op vrouwen. Maar vanavond had ik zin in een vrouw. Vanavond moest het trouwens gebeuren. Ik had het namelijk te lang uitgesteld. En morgen zou het te laat zijn.

Ik was vroeg op pad. Ik had immers geen andere keuze. Maar vroeg bleek te vroeg. Want de bar was leeg toen ik binnenkwam. Op de barmeid na. Met haar kortgeschoren kop, strakke spijkerbroek, mouwloos T-shirt, nauwelijkse borsten en de over de biceps getatoeëerde armband, zag ze er erg mannelijk uit. In alles het tegengestelde van mij, trok ze me aan als een magneet ijzervijlsel.

Ze maakte de toonbank verder schoon met een vochtige doek en kwam dan naar me toe.
- Wat mag het zijn?”
- Corona graag. Met een schijfje citroen.
- Jou heb ik hier nooit eerder gezien. Ben je van buiten de stad?
- Neen hoor.
Ze hield duidelijk niet van overbodige praatjes, want haar volgende vraag was
- Ben je hier om te verleiden? Of om verleid te worden?
Ik lachte parelend.
- Om verleid te worden
En ik keek haar aan.
- Hé schatje. Ik ben zeker dat jij heel lekker en heet bent. Maar de boel sluit hier normaal pas om halfzes in de ochtend. Dus tenzij je geduld kan oefenen…
Ik schudde met spijtig gezicht neen.
- Zo lang kan ik helaas niet wachten. Een andere keer misschien.
- Daar hou ik je aan schatje.
Ze boog zich over de toonbank en gaf me haar tong. Ik likte er wellustig over heen en zoog ze in mijn mond. Pure losbandigheid.
- Mmm. Lekker. Hé. Daar heb je Meiying.
Ik draaide mijn hoofd om naar de nieuw aangekomene. Het was een Chinees halfbloedje. Ze droeg haar haren hoog op haar hoofd gestapeld in een torentjekapsel. De hoge jukbeenderen waren fel rouge aangezet en de grote mond rood geverfd. Als de meeste Aziatische vrouwen had ze een wreed en zinnelijk uiterlijk. Ze had donkere beenwarmers aan, die een aanlokkelijk stuk dij lieten zien tussen de bovenrand en het korte rokje. De zwarte slobbertrui met rolkraag liet me raden naar de omvang van haar boezem. Maar ik vermoedde dat ze miniborstjes had..
- Hai Babs, zei ze. En gaf de barmeid een tongzoen alsof dat de normaalste zaak ter wereld was. En jij bent?
- Loïs, antwoordde ik. En gaf haar ook mijn mond.
- Jij verliest ook geen tijd, lachte ze zwoel toen onze lippen zich van elkaar hadden los gemaakt.
- Hé. Ik ben hier niet om een babbeltje te slaan, zei ik driest.
- Ben jij altijd zo gehaast? Later op de avond kom je misschien nog knappere meiden tegen.
- Later op de avond wil ik in bed liggen.
- Met mij?
- Met jou.
- Je bent oud genoeg om mijn tante te zijn, zei ze wreed. Maar het toeval wil dat ik die heel geil vind. En ze grijnsde van oor tot oor.
- Zullen we dan maar, stelde ik voor
- We zullen.
- Hé, protesteerde Babs. Laat mijn klanten volgende keer wel de tijd om een drankje te verbruiken voor je ze ontvoert, wil je?
- Misschien komen we na afloop nog iets drinken. Maar ik wist van niet..

Ik stapte buiten met mijn verovering. Of zij met de hare. Want het was niet duidelijk of ik haar gescoord had of zij mij. Tijd om de machtsverhoudingen af te toetsen. Meiying vroeg me meteen:
- Jouw plaats of de mijne?
- Liefst de jouwe
- Ben je getrouwd of wat? Moet je soms voor middernacht thuis zijn bij je hus en je kids?, insinueerde ze ironisch.
Ik lachte haar opmerking weg zonder er op te antwoorden.
- Of ben je bang dat ik te weten zou komen waar je woont?, ging ze verder
- Hé, zei ik geërgerd. Wil je nog neuken of wat?
- Je hebt gelijk schat. Ik wil verder niets van je weten. Ik wil seks met je. Hé. We zijn er.
“Er”, bleek haar autootje te zijn, een Volkswagen Kever, die ik totaal niet bij haar vond passen. We reden naar de buitenwijken, zonder zelfs te proberen de stilte te vullen met koetjes en kalfjes. Straks ging mijn zin nog over. Maar dan keek ik uit een ooghoek naar haar. Ze was toch wel heel erg knap. En ik vermoedde heet in bed. Onmiddellijk sloegen de vlinder hun vleugels weer uit in mijn buik. Wat gaf het dat ik haar niet erg aardig vond.

We stopten voor een wolkenhoog torengebouw. Ze liet ons binnen, stapte met me naar de lift en drukte de knop van de hoogste verdieping in. “Voer je me naar de hemel?”, trachtte ik het ijs te doen smelten. “Of naar de hel”, zei zij. We waren aangekomen. Haar appartement was ruim. En het zicht fenomenaal De volledige voorkant bestond immers van vloer tot plafond uit glas, inbegrepen in de slaapkamer. Het kingsize waterbed was verzonken in de vloer en bevond zich vlakbij het raam. Dit moest haast zijn als neukte je aan de rand van een afgrond, bedacht ik bij mezelf terwijl ik in de duizelingwekkende diepte keek.

- Kleed je uit”, zei Meiying autoritair. “Misschien bedenk ik me nog als je me niet bevalt”.
- Ik denk het niet”, antwoordde ik.
- Zo zeker van je charmes?
- Toch wel ja.
Ik had die avond een pak aangetrokken, inclusief stropdas en breedgerande hoed, niet omdat de outfit me masculiener deed lijken, maar om duidelijk te maken dat zelfs een kostuum mijn vrouwelijkheid niet kon onderdrukken.

Meiying stond nu met haar rug naar het raam en bekeek me terwijl ik uit de kleren ging. Alhoewel we ver boven de nabije flatgebouwen uittorenden, en iemand me redelijkerwijs kon zien, gaf die panoramische glazen wand me de indruk dat ik me voor de hele wereld uitkleedde. Dat beantwoordde aan het exhibitionistische trekje in mijn karakter. Ik beken ook grif dat, als ik me masturbeer, ik dat meestal voor de camera doe. Of voor de spiegel. Ik word namelijk opgewonden van mijn eigen blote lijf. Noem me maar narcistisch.

Ik begon met de hoed af te nemen en mijn wilde rossige manen, die ik er opgestoken onder had gedragen los te schudden. Meiying reageerde geestdriftig. “Oh wow”, zei ze. En dan wereldwijs. “Heb je lang gestudeerd op dat effect?”

Ik liet me niet van de wijs brengen en beeldde me in dat ik door muziek begeleid werd terwijl ik jasje, das en vervolgens broek uitdeed, tot in nog enkel in hagelwitte hemdslippen voor haar stond. Ik wist dat ik er in die tenue erg sexy uitzag, en dat het contrast met dat witte hemd mijn gebruinde lange benen extra in de verf zette.

Tot mijn vreugde zag ik dat Meiying opgewonden was. Haar felrood geverfde lippen waren lichtjes van elkaar geweken en haar stem klonk schor toen ze me toebeet. ‘Ruk je hemd van je lijf”. Alhoewel het een erg duur hemd was, aarzelde ik geen seconde en scheurde het van mijn lijf, zodat de knopen alle lichtjes uitsprongen. Ik droeg een verleidelijke bh van Marlies Dekkers, de ene cup de kleur van mijn haar, de andere zwart. De handen naar achter brengend, haakte ik het sensuele niemendalletje los en liet het langs mijn blote armen naar de vloer dwarrelen.

Meiying loerde gretig naar mijn zware tieten, waar ik bijzonder trots op was. Mijn spenen werden lekker stijf onder haar blikken en ik kreeg kippenvel over mijn grote tepelhoven. “En? Bedenk je je?”,vroeg ik.

Zij antwoordde niet rechtstreeks, maar zei grof. “Doe je broekje uit. Ik wil je kut zien”. Zonder daarom in bondagetoestanden te vervallen, werd ik graag lichtjes gedomineerd in seks. Gehoorzaam stroopte ik mijn zwartrode slipje over mijn heupen en benen naar omlaag. Mijn waar-ik-me-allesbehalve-voor-schaamlippen leken wel te pruilen want ze stulpten wat uit. Meiying staarde nieuwsgierig en zei dan, weerom vulgair. “Hebben al veel vrouwen aan je kut gezogen Loïs?”

“Straks nog eentje meer”, antwoordde ik, onverstoord door haar toon. “Nu jij”. En herhaalde dan haar woorden van daarstraks. “Misschien bedenk ik me nog. Als je me niet bevalt.”

“Ik laat je niet gaan”, zei ze en trok haar slobbertrui over haar hoofd. Eronder was ze naakt. Ze had inderdaad kleine borsten met agressieve tepels. Vervolgens deed ze haar rok en slipje uit. Haar kut was gladgeschoren, maar op haar venusheuvel had ze met Chinese inkt een zwart penseelstreepje getekend, dat eindigde waar de kerf van haar geslacht begon. Haar beenwarmers hield ze aan. Die staken fel af tegen de kleur van oud ivoor van haar huid.

“Kom op bed”, zei ze en liet zich zelf vallen. Ik kwam naast haar liggen. Het was geweldig naakt te zijn en haar naakte compacte lijf tegen mijn weelderiger lichaam te voelen, te voelen hoe haar spenen in het vlees van mijn borsten prikten, hoe haar hongerige kut tegen mijn dij opreed en de mijne tegen die van haar, haar vingernagels over mijn schouderbladen en rug te voelen krassen, de textuur van haar huid en de verbazingwekkende zachtheid van haar billen te voelen, haar mond op mijn mond, haar lippen op mijn lippen, en haar tong tegen mijn tong te voelen. Al mijn zintuigen waren ontwaakt. Vlak naast onze gezichten blauwde de lucht zodat ik de indruk had dat we niet op een bed krols lagen te kronkelen, maar dat we op een wolk ver boven de mensheid dreven.

Meiying zoende zich tussen mijn borsten, die ik tegen haar wangen aan masseerde, mijn tepels geklemd tussen wijs- en middelvinger, over mijn buik en door mijn navel naar omlaag. De aanraking van haar lippen en tong was magisch, alsof ze pretpunten ontdekte waarvan ik het bestaan nooit had vermoed. Ik voelde mijn bekken en mijn onderlichaam vervloeien in het waterbed en spreidde mijn dijen al afwachtend, Ik spreidde mijn dijen al afwachtend, toen Meiying me van onder haar wimpers aankeek en vroeg “Hou je van speeltjes?”. En of ik dat deed. Van dong tot dildo. Ik had ze allemaal. Om mezelf te verwennen of me te vergoeden voor het gemis van een mannenpik. Te gaan sexshoppen en daarna uitproberen was een van mijn geliefkoosde tijdverdrijven. Liefst met een gelijkgestemde vriendin. Had ik die in Meiying gevonden?

“Ik ben verliefd op speeltjes”, zuchtte ik. “Doe je ogen dicht”, zei Meiying. Wat deed ze ineens meisjesachtig. Maar ik deed wel wat ze me opdroeg en sloot mijn oogleden. Ik rilde toen ze eerst haar tong in een lange haal door de sleuf van mijn kut liet gaan. Dan voelde ik hoe ze van het bed af stapte en hoorden even later een kast open scharnieren. Een tel later was ze weer terug bij me. “Open je ogen”, zei ze. Ze zat op haar blote knieën, de handen achter haar rug. “Kies jij”, zei ze. Haar ogen schitterden, haar wangen bloosden. Wat had ze voor me in petto? Ik tikte haar rechterarm aan. Ze bracht echter de andere arm naar voren en liet me zien wat ik niet gekozen had: een dubbele dong en een dildo met voorbindharnas. Jammer! En dan wat ik wel gekozen had: een plexiglazen streng met genotsparels. Ik kreunde hitsig bij het vooruitzicht.

Meiying likte met jonge tong over de parels alsof het evenveel eikels waren en duwde de streng dan een seconde lang in haar vagijn. En haalde hem opnieuw tevoorschijn, glanzend en glimmend van haar mond- en kutsappen.

“Doe hem in mijn kontje”, fluisterde ik zwoel terwijl ik me half op mijn zij draaide. Meiying vleide zich naast me neer, haar gezicht ter hoogte van mijn bekken. Ik drapeerde een been als een boa over haar schouder en duwde mijn poesje naar voren. Meiying likte het aarzelend om dan verrassend een tikje tegen mijn clitoris te geven. Ik voelde me ontzettend goed in mijn vel en ik wist dat ik vanavond in haar armen een fantastisch orgasme ging beleven. Of meerdere. Met een voorzichtige hand bracht ze de streng bij me in, eerst het kleinste balletje en dan het volgende, steeds dikker, tot een hele in mijn anus was verdwenen. De sensatie was prettig en kittelachtig Meiying begon me opnieuw te likken. Telkens de tip van haar tong mijn klit raakte, trok ze een balletje naar buiten. Het gevoel dat elk balletje veroorzaakte wanneer het voorbij mijn kringspier gleed was onbehoorlijk lekker. Doorgaans kon ik mijn genot redelijk goed in de hand houden. Vanavond liet mijn zelfbeheersing me echter als een lafaard in de steek. “Ik ga zo komen”, jammerde ik een halve minuut en een vijftal parels later. Meiying ging mijn kittelaar aan versneld tempo likken terwijl ze me van tussen mijn logge borsten in de ogen keek. Ik kneep hard in mijn tieten om de pijn van het orgasme te overbluffen. Helpen deed dat alles behalve. ”Kom klaar”, site Meiying van tussen opeen geklemde tanden. Ik liet me gaan. “Ooooo jaaaaaa. Ik ben er.” Hoe dikwijls ik ook al gekomen was, en hoezeer ik ook wist hoe fijn het was, toch wende ik er nooit aan. En werd ik ondergedompeld in het plezier als een drenkelinge die vreest dat zij nooit meer aan de oppervlakte zal komen. Toen mijn orgasme doorbrak, trok Meiying de resterende streng lustparels in één ruk voorbij mijn sluitspier. “Oooo”, gilde ik. De sensatie verduizendvoudigde mijn climax. Wenend van geluk en met pulserende kut kwam ik over Meiyings gezicht klaar in een doornat orgasme.

Hijgerig lag ik op mijn rug bij te komen. Telkens ik echter meende dat mijn climax uitgeblust was, werd bij bekken geteisterd door een hevige naschok alsof het egoïstische orgasme me niet wou laten gaan. Zou het dan nooit stoppen? Pas na een hele poos kwam ik tot bedaren. En kreeg ik terug aandacht voor de wereld om me heen. Meiying lag naast me. “Gatverdekke, je hebt mijn hele gezicht in de zeik gezet”, zei ze terwijl ze mijn sappen met de rug van haar hand van haar wangen wiste. Vooraleer ik zo dom was me te verontschuldigen voor mijn overvloedig orgasme, voegde ze echter aan toe. “Heerlijk! Ik hou van een vrouw die weet hoe ze moet klaarkomen”. Ik glimlachte, nam haar hand en zoende die. “Het is lang geleden dat ik nog zo heftig ben klaargekomen.” De jaren lijken van je afgevallen”, merkte zij op. “Je huid is jonger geworden. Kon je jezelf maar zien.” Maar ik zag mezelf. In haar ogen. En ik voelde me gloeien van binnen uit. Ik was gekomen. Ik wist mezelf begeerlijk en mooi.

Mijn orgasme had mijn zin echter niet doen overgaan. Integendeel. Ik had zin in meer. Ik was nog steeds hitsig. En ondeugend. “Mag ik nog een speeltje kiezen?”, vroeg ik met mijn hoofd naar de toys wenkend. “Welke verkies je?”, zei ze met pretlichtjes in de ogen. Ik wees naar het harnas met binnen- en buitenwaarts gerichte kunstpik. “Ga jij mij neuken?”, zei ze stilletjes. Ik knikte. Ernstig. Ik loodste de kleinere binnenwaarts gerichte pik in mijn schede. Dat deed me rillen, want mijn kutje was nog hypergevoelig van het gewelddadige komen. Ik gordde het harnas verder om.

Meiying trok inmiddels de pin die haar haren bijeen hield boven haar hoofd eruit en ging dan op het inktzwarte kussen van haar haren liggen. Ze kaderden haar fijn besneden gezicht perfect. Haar wangen waren verhit. Het deed haar kwetsbaarder lijken. Ze was een prentje. Ik daarentegen zag er met die voorgebonden lul waarschijnlijk uit als een perverse she-male. En zo voelde ik me ook.

Meiying had haar Chinese dijen iets van elkaar gedaan. Ze kreunde van anticipatie. Ik kwam als een man boven op haar liggen, steunend op gestrekte armen. Zij bracht een hand tussen onze lichamen in, en zette de kop van de lul tegen de opening van haar seks terwijl ik met mijn bekken doordrukte. De kunstpik was niet overdreven groot zodat ik vrij makkelijk in haar ging. Aan de zachte rilling van het binnenwaarts gerichte stuk kon ik in mijn eigen kut voelde hoe de geoefende spier van de hare zich samenspande rond de schacht. Ik zette mij in beweging als de man die ik tijdelijk was. Meiyings frêle handen streelden mijn schouders, mijn rug, mijn flanken en tenslotte ook mijn wijdse billen.. Ik heb in dit bestaan nooit iets anders dan een naakte en begeerde vrouw willen zijn, maar op dit eigenste ogenblik wenste ik dat ik een pik van vlees, bloed en jeukend zaad had gehad, dat ik de levende textuur van haar kut had kunnen voelen en hoe haar plezier zich aan mijn vlees in haar meedeelde. Ik had haar niet enkel willen zien maar vooral willen voelen genieten. De binnenwaarts gerichte pik in mij was gaf slechts een vage echo het plezier dat zich op haar gezicht aftekende en dat haar gezicht vertekende. Ik gaf haar het beste van mezelf. Het zweet van de inspanning zette zich in dikke zilte druppels af op mijn bovenlip
“Oooo.”, kermde ze toen ik heel erg diep in haar drong. “Dat doe je precies goed.” Dat deed ik daadwerkelijk. Ik was al vaak geneukt door bedreven mannelijke minnaars en wist inmiddels goed hoe ik een vrouw met een penis kon plezieren. Dan eens ging ik diep en traag, aan mijn bekken een draaiende beweging gevend als ik helemaal in haar zat, waardoor het knopje dat aan de kunstpik was bevestigd verrukkelijke wrijving gaf aan haar kittelaar. Nu weer neukte ik haar hard en goed en bracht haar tietjes aan het vibreren op haar bovenlichaam. Ik gaf haar de kans niet aan het tempo te wennen en het ritme over te nemen, diep met ondiep, traag met hard en vinnig afwisselend. Meiying genoot zienbaar en hoorbaar, zangerig Chinees gekreun doorspekkend met oerdegelijke Hollandse aanmoediging; “O ja. Neuk me. Naai me. Fok me.” Ze draaide haar hoofd alle richtingen uit en zette de klauwen van haar vingers vruchteloos in het waterbed. Haar rug kromde zich opstandig als wilde ze me afwerpen, maar ze riep daarentegen dat ik haar dieper moest nemen en dat ze me helemaal, met huid en met haar in zich wou. Ze beet zich de lippen kapot van lust en geilheid, en haar kin verspilde rood bloed op het porselein van haar boezem.

“Ik ga zo komen”, zei ze met bedeesde stem als schaamde ze zich ervoor. Maar toen ze daadwerkelijk kwam, gilde ze. Haar schreeuw van genot perste haar oogleden dicht. En alhoewel ik wist dat ik zelf op deze manier niet zou komen, bezorgde het spastische krampen van haar kut me door de binnenwaarts gerichte penis toch onbehoorlijk veel genot. Ik hield stil terwijl ze climaxte, als een vis spartelend aan de haak van mijn kunstrubberen lul. Pas toen de intensiteit van haar orgasme begon te verslappen, loste zij de greep van haar dijen en trok ik me terug.

Ik ging naast haar liggen en keek met ontzag hoe naschokken door haar tengere lijf gingen. Langzaam werd haar ademhaling langzamer. Eindelijk opende ze de ogen. “Wow”, zuchtte ze hijgerig. “Wat heb jij me lekker klaar gemaakt.”

Ik glimlachte. ‘Wat ben jij lekker’, dacht ik. “Meiying”, probeerde ik voor het eerste de smaak van haar naam uit op mijn lippen. “Wat betekent dat eigenlijk?” “Beeldschone bloem”, antwoordde ze. Voor ik echter vleierig maar naar waarheid kon zeggen dat ze inderdaad een beeldschone bloem was, ging haar hand echter naar haar dijen, deed ze de bloembladen van haar kut open bloeien met twee sierlijke vingers en toonde me haar vurig bloemhart van vervoering. “Je hebt een prachtige kut Meiying”, zuchtte ik terwijl ik haar het roze binnenste en de parel van haar klit staarde, en dan haar ogen met de mijne naar de zwarte dong gidste, die zwart lag te wezen op het witte waterbed. Zalig zou het zijn haar kut en de mijne verbonden te weten door de navelstreng van die tweekoppige neukstaaf.

Ze begreep mijn bedoeling. Maar zei. “Hé schatje. Straks. Niet meteen. Ik ben pas gekomen. Mijn kutje is nog te gevoelig”. En dan. “Vinger je voor me.”. Ik vertelde het reeds. Ik masturbeer me graag als iemand toekijkt. Ikzelf. Maar nog liever een ander. Ik werd nog hitsiger dan ik al was bij de gedachte me voor de webcam van Meiyings oog te vingeren.”

Ik legde het harnas af en knielde voor Meiying. Mijn lippen weken licht van elkaar zodat hun glans nog beter tot uiting kwam en liet mijn handen traag en met zichtbare wellust over mijn schouders en mijn blote borsten strelen. Ik rilde van mijn eigen aanraking. Mijn tepelhoven verrimpelden ogenblikkelijk tot kippenvlees. Ik nam mijn tepels beet tussen duim- en wijsvinger; rolde ze ertussen en rekte ze dan uit tot het pijn ging doen. Ik liet mijn tintelende tepels voor wat ze waren, trok mijn borsten samen tot een diepe canyon en tilde ze dan omhoog, naar mijn gezicht en mijn uitgestoken tong, die ik over de spenen likte. Het gevoel van mijn rasperige tong over mijn eigen tepels bracht me in vervoering. Ik liet mijn borsten los en aaide mijn vingers met gekruiste armen over de blote glans van mijn schouders, naar mijn ellebogen en voorarmen. Mijn vingers gleden over en van elkaar weg op mijn buik, naar mijn dijen. Toen mijn vingertippen de gekartelde randen van mijn kut raakte, trok ik mijn benen onder mijn bips vandaan en strekte me uit op mijn rug, de dijen wijd. Ik was naakt en open voor haar. Ik stak een hand onder mijn billen, die ik even optilde, en duwde het opgerichte kootje van mijn middelvinger in mijn anus. “Mmmm”, zuchtte ik wulps en kreet verrast toen wijs- en middelvinger van mijn andere hand in mijn kutje drongen. Ik rekte de sponzige binnenwanden op en liet de duim tegelijk trillende bewegingen maken over mijn klithulsje.

Meiying was op haar zij komen liggen en keek met grote ogen toe hoe ik mezelf plezierde. Ik haalde mijn vingers uit me kut en stak ze haar toe, glinsterend van mijn sappen. Ze likte ze met zichtbaar welbehagen af en zoog ze toen diep in haar mond als pijpte ze een penis. Niet voor lang echter. Ze liet ze van tussen haar lippen ontsnappen en bracht ze zelf naar mijn dijen. Ik deed ze opnieuw in mijn kutje, dat ik er hard rond samenkneep terwijl ik me vingerneukte. Het ruwe gevoel van die stotende knokkels in mijn vagina prikkelde me sterk. Ik haalde mij andere hand van onder mijn kont vandaan en liet de gespreide vingertippen in ijltempo over mijn klit vibreren. Ik was gaan kreunen, opzettelijk luider dan ik gewoonlijk deed, en merkte tot mijn genoeg dat Meiyings blos dieper werd en dat haar hand nu naar haar eigen dijen ging. Ze plooide een knie en richtte die omhoog zodat ik haar kutje duidelijk te zien kreeg. Ze hijgde kort toen de vinger in haar ging. Verrukt zag ik hoe ze zich op haar beurt begon te masturberen. Ik vertraagde mijn bewegingen want ik wilde samen met haar komen, terwijl zij naar mij keek en ik naar haar als naar mijn bewasemde spiegelbeeld in mijn badkamer.

Er gingen spontane schokjes door mijn bekken, die elkaar steeds korter opvolgden. Vanuit het oog van mijn kut gingen bliksemschichten door de geleider van mijn ruggenmerg naar mijn hersens. Ik stond op het punt te komen. Tot Meiying stopte. En ik, die mijn bewegingen synchroon op de hare had afgestemd, in een automatische reflex dus ook.

Het was Meiying ditmaal die mijn ogen naar de dong loodste, die als een obsessie op het bed lag. Ik vergat ogenblikkelijk dat ik een tel eerder niets liever had gehad dan samen met haar al masturberend klaar te komen. En wenste nu enkel die dong met de eikelgrote verdikking in mij. En in haar. We gingen met gekruiste benen en opgerichte knieën voor elkaar zitten. Zij nam het ene uiteinde vast en schoof het een flink stuk in zich. Daarna deed ze hetzelfde bij mij. Steunend op gestrekte armen en gespreide handpalmen leunde ik lichtjes achterover, terwijl zij de dong tussen onze lichamen in over en weer, in een uit liet gaan. Onderwijl keken we elkaar beurtelings naar de kut of straal in het gezicht. We baadden in het zweet, wat aan onze lichamen een haast onaardse glans verleende als gepolijste beeldhouwwerken. Hoe hoger het kwik van onze opwinding steeg, hoe vaker we elkanders ogen opzochten. We spraken allang niet meer, hijgden enkel nog, maar dat gehijg vertelde meer dan duizend woorden vermochten. Meiying haalde de dong uit haar kut en wreef de dikke kop over haar clitoris terwijl ik hem aan mijn kant overnam en me er nog steeds mee neukte. Ik wou enkel dat ik nog iets in mijn kontje had. Zoniet was mijn geluk volledig.

Meiying had heel de tijd ernstig gekeken, al vereiste het genot haar volledige concentratie. Maar opeens brak haar glimlach door als de zon door de wolken. “Ik ga komen”, lachte ze, pure blijdschap. Alsof haar woorden mij bevrijdden, liet ik me gaan. Mijn kut pulseerde hevig tijdens mijn orgasme, en beet in erotische razernij de dildo-eikel die nog steeds in me stak bijna van de stam, terwijl ik toekeek hoe Meiying met betraande wangen lachend klaarkwam.

Ik was op en voelde mijn benen niet meer, zo intens was mijn climax geweest. Alsof die opstoot van vreugde alle suiker in mijn lijf in een flits had verteerd. Hoe graag ik echter ook in haar armen was ingeslapen, dat plezier kon ik mezelf helaas niet gunnen. Zomeravondlicht was inmiddels immers in nachtdonker overgegaan. Met tegenzin stond ik dus recht en zocht haar douchecel, waar ik de koppige geur van seks, zweet en kut uit mijn poriën spoelde.

“Ik moet er vandoor”, zei ik, terwijl ik met heimwee naar haar naakte en jonge lijf keek.
“Blijf nou toch! Ik wil morgen wakker worden met je worden en de dag met je in vrijen”. Haar hunkering deed mijn vastberadenheid wankelen.
Twijfelend schudde ik van neen. Zij pruilde gekwetst. “Wil je niet bij me blijven?”
“Ik kan niet”.
Ze graaide naar haar polshorloge en keek naar de wijzers. “Het is pas halftwaalf”.
“Net daarom.”
“Wil je niet?” herhaalde zij
“Ik kan niet”, herhaalde ik.
Om me te verleiden liet zij haar hand naar haar dijen glijden. Het deed me pijn haar te ontgoochelen. En met nog meer pijn zag ik hoe ontgoocheling veranderde in boosheid.
“Ga dan maar”, wees ze naar de deur. “Genoeg vrouwen die met mij willen vrijen. Die naast mij willen inslapen. Die naast mij willen ontwaken.”
Ik was één van die vrouwen. Hoe kon ik haar vertellen dat mijn echtgenoot vannacht terugkeerde uit zakenreis. En dat hij verwachtte dat ik hem op de luchthaven kwam oppikken.

Daarstraks had de lift me naar de hemel gevoerd, nu inderdaad naar de hel.
Ik hield van mijn man, hield ik mezelf voor terwijl ik een taxi belde om me naar de vlieghaven te brengen. Er was geen tijd meer om eerst naar huis te keren en daar mijn wagen te nemen. Ik zou wel een uitvlucht verzinnen. En voor het opmerkelijk feit dat ik een pak droeg. Wat ik – zij het met veel spijt – alvast deed was de das en de hoed in een publieke vuilnisbak werpen en het hemd enkele knopen losmaken om een décolleté-effect op mijn borsten te verkrijgen. Met mijn schoudertasborstel gaf ik mijn haren wat meer volume ‘Zo Loïs. Zo zie je er al een stuk vertrouwder en vrouwelijker uit’, moedigde ik mezelf aan.
Ik hield van mijn man, hield ik mezelf voor toen de taxi even later voorreed en ik instapte. De chauffeur loerde naar me in de achteruitkijkspiegel. Ik wist dat hij me verlangde. Iedereen verlangde naar me. Maar vroeg iemand zich af waarnaar ik verlangde?
Ik hield van mijn man, hield ik mezelf voor toen ik hem in de immense aankomsthal herkende en op hem afbeende, een en al glimlach.
Hij gaf me een zoen, die naar man en naar tabak proefde.
- Hé schat. Jij in pak?
- Dat heb ik voor jou gekocht. Als een verrassing
- Van een verrassing gesproken
- Waarom? Staat het me niet dan?
- Ja juist wel. Eigenaardig genoeg. En bovendien. Je ziet er stralend uit. Je gloeit helemaal. Zo blij me te zien.
Hoe kon ik hem opbiechten dat ik straalde omdat ik pas een uur geleden was klaar gekomen. Niet een keer, maar twee keer. En in de armen van een vrouw.
Ik glimlachte.
- Ik kan niet wachten om thuis te zijn

Ik wist waaraan hij dacht.
Ik hield van mijn man, hield ik mezelf voor toen ie me thuis uitkleedde en toen ie me penetreerde.
Ik hield van mijn man, hield ik mezelf toen hij in me kwam.
Maar het was aan Meiying dat ik dacht toen hij insliep, zijn borst tegen mijn rug, zijn arm om mijn borsten. En ik droomde dat het in haar armen was dat ik zou ontwaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten