dinsdag 14 juli 2009

Dilemma

Mijn lerares Frans is een stuk. Iedereen met ogen in zijn kop had dat allang opgemerkt, maar mij daagde het pas toen ik op een dag achter haar de trap opging en tegen haar naakte benen aankeek. Sinds dat ogenblik bekeek ik haar helemaal anders. Om het even in welke outfit ze voor de klas stond, mijn verbeelding gomde die moeiteloos weg zodat ik haar naakt voor me zag. Zou ze werkelijk de grote tepelhoven hebben die ik haar toedichtte? En was haar poesje inderdaad geschoren op dat fijne penseelstreepje na dat mijn verbeelding op haar schilderde of was het getooid met een lieflijk kwastje? Ik luisterde ook niet langer naar wat ze zei maar hoe ze het zei. Ik rekte haar intonatie in mijn trommelvliezen om te simuleren hoe ze zou klinken als ik haar neukte.

Want inderdaad, wat ik voor haar voelde was geen hopeloze en puberse aanbidding. O neen. En het bevredigde me al evenmin me ’s nachts in slaap te masturberen bij de idee van haar naakte en kronkelende lijf onder me. Ik wilde haar niet enkel in gedachte maar in vlees en bloed. En waarom zou ik haar trouwens niet kunnen krijgen? Ik zat in het laatste jaar en zij was pas enkele jaren afgestudeerd. We scheelden dus misschien zes jaar. Zij stond pas achter de lessenaar, ik zou spoedig van achter de schoolbanken komen.

Het probleem was om haar buiten de klas te treffen, niet langer van leerling tot lerares, maar van man tot vrouw. Ze frequenteerde niet dezelfde feestjes als ik. Dat kon ik best begrijpen, want haar gezag zou een flinke deuk krijgen moest ze zich voor de ogen van haar studenten bezatten of – erger nog – laten versieren. Ik wist dus verrek niet hoe ik het aan moest pakken.

Stilaan werd het een obsessie. Ik kan me immers geen andere oorzaak indenken voor de bui van waanzin die me, de dag dat ze ons als taak een vrij opstel gaf, een fantasie deed neerpennen over mijn juf die me strafte met het rietje. In details was ik weliswaar niet getreden, maar nauwelijks had ik de taak ingeleverd of ik sloeg me al voor het hoofd voor de dwaasheid die me overvallen had. Het was echter te laat voor berouw.

Ik verwachtte elk ogenblik op het matje geroepen te worden en telde gespannen de dagen als de kralen van een rozenkrans. Tot de week erop iedereen de taak terugkreeg met de waardering erop. Uitgezonderd ik. Behalve de met rood gemerkte fouten had ze bovenaan mijn blad geschreven. “Blijf straks na”. Ik was erbij!

“Zo”, zei ze toen we aan het eind van een schier eindeloze dag alleen in het klaslokaal achter gebleven. “Je begrijpt toch dat ik je hiervoor moet straffen?”, zei ze met een kopie van mijn opdracht wuivend. “Als ik het goed gelezen heb, is dat echter net wat je wil: door me gestraft worden. Maar misschien kan ik je een andere straf geven dat degene die jij je wenst. Wat zou je er van denken als ik je van school zou sturen?”. Mijn mond was kurkdroog. In mijn laatste jaar! “Of toch maar met het rietje?”. “Ja”, knikte ik, eerder opgelucht over de afgewentelde ramp dan blij nu mijn fantasie werkelijkheid leek te worden. Of speelde ze met me?

“Ik kan er niet bij wat je er aan vindt. Maar goed: het is jouw fantasie natuurlijk. Op handen en voeten graag”. Ik deed wat me gezegd werd, me nog steeds niet goed realiserend wat er gebeurde. Ze ging wijdbeens op mijn rug zitten, haar voeten stevig op de grond geplaatst. Ik schrok toen ze een hevige mep op het zitvlak van mijn broek gaf. “Neen. Dit is niet goed”, hoorde ik haar zeggen. “De stof is te dik. Hier voel je niks van”. Bij die woorden gingen haar handen onder mijn buik om mijn broeksriem los te maken. Eer ik het besefte trok ze mijn jeans en mijn slip een eind omlaag zodat ik de kille lucht op mijn blote bips voelde. “Pets! Pets!”, klonk het luid op mijn naakte vlees. “Een rietje heb ik niet, maar met de zo gaat het ook”, zei ze. Pets! Pets! Ze sloeg hard. Maar hoe pijnlijk het ook was, toch werd ik er aardig geil van zeker toen een hand opnieuw onder mijn middel doorging en me stevig bij mijn pik greep. “Hoe is het mogelijk? Hij wordt hier warempel opgewonden van.”, hoorde ik haar stem. Petspetspets ging het nog harder, bij elkaar slag een licht rukje aan mijn lul gevend, die nog verder aanzwol.

“Zo dat volstaat. Je straf zit erop. Je mag opstaan”, kwam ze overeind, een paar passen achteruit zettend zodat ze ten voeten uit in mijn blikveld verscheen. Ze hijgde van de inspanning en haar wangen bloosden al evenzeer als mijn billen. Ik stond op mijn beurt recht, zodat mijn broek afzakte tot op mijn schoenen terwijl mijn lul van tussen de slippen van mijn hem een beschuldigende vinger naar haar uitstak" Ze keek me aan en begon dan te lachen. “Je zou jezelf eens moeten zien. Half aangekleed. Of is het half uitgekleed?” Was dat als een uitnodiging beschouwd? Hoe dan ook, ik schopte mijn schoenen uit, trok de broekspijpen en mijn sokken van mijn voeten en knoopte tenslotte mijn hemd helemaal los., mezelf een klassieke pose gevend door mijn ene been te buigen lichtjes te buigen, de knie naar buiten gedraaid, de grond slechts rakend met mijn tenen, terwijl mijn andere voet stevig op de vloer stond geplant.

“Kijk nou toch eens aan”, zei ze. “Ik dacht dat ik je taak moest waarderen. Maar blijkbaar wens je dat ik je lijf beoordeel. Nu ja, mij goed. Zal ik je tonen wat ik van je vind?” Ik knikte zenuwachtig. “En weet je hoe?”. Ik schudde van neen. Het antwoord kwam in de vorm van haar rok en bloes die ze losmaakte, ze voor mijn voeten gooiend. Een hoogst origineel puntensysteem warempel. Ik vroeg me af hoeveel kledingstukken ik waard was. Te weinig dacht ik sip, toen ze in haar slip en bh voor me bleef staan.. “Zo. Ben je blij met je score?”, plaagde ze me. Of denk je dat je knapper bent dan dit? Ik schudde overdreven van ja. Ze lachte. Ik kan je jammer genoeg alleen maar gelijk geven. “Je bent best een knappe gozer”. “Mijn eerlijkheid zal nog eens mijn ondergang worden,” zuchtte ze sip terwijl ze haar bh loshaakte en tenslotte haar slipje over haar benen omlaag stroopte.

Mijn fantasie had me bedrogen. Ze had kleine tepelhoven en haar poesje was volledig gladgeschoren. Toch was ik allesbehalve ontgoocheld. Ze was adembenemend mooi vanaf de appelvormige hoog geplaatste borsten tot de gelakte tenen. Ik had me haar lichaam zonovergoten voorgesteld, maar ook dat had ik verkeerd ingeschat. De drie witte driehoeken op haar bovenlichaam en tussen haar dijen waren wellicht niet zo esthetisch, ze vestigden echter perfect de aandacht op haar tieten en kut.

“Zo. Jou heb ik beoordeeld. Nu je taak nog”, zei ze schamper. “Ik vrees dat de waardering daar negatiever zal uitvallen. Tenzij …je me kan overtuigen.”. Ze zette een stap achteruit en ging tegen haar lessenaar aanleunen, de voeten een eindje uit elkaar. Haar pupillen waren verwijd, de mond licht geopend, de glanzende lippen wenkend naar de mijne.

Hoe graag ik ook die mond proefde, toch stelde ik dat plezier uit. Ik ging door de knieën en schoof naar haar toe, mijn handen op haar gladde heupen leggend. Het was alsof de textuur van haar huid wortels plantte in mijn vingers en zich vertakte tot in het merg van mijn erectie. Ik plaatste mijn duimen op haar buitenste schaamlippen en trok die van elkaar, het roze vruchtvlees onthullend. Het fruit van haar kut beroesde mijn zinnen. Ik blies zachtjes in de opening, wat haar deed rillen. Mijn tong voelde zich aangemoedigd en gaf een langzame haal door die geile sleuf, aarzelend bij de dauwdruppel van haar klit om die dan zacht aan te tikken. “Oui lèche moi”, klonk het plots in het Frans. Steeds de lerares. Het deed me verlangen dat ik aandachtiger was geweest tijdens de les, al vermoedde ik dat wat ze kreunde weinig te maken had met “Mon nom est Jean” of “Antoinette est mon amie”. “Ooo, je suis toute mouillée”, vervolgde ze. Ik ging hartstochtelijk over haar klit likken. Dat druppeltje leek echter nooit op te lossen, maar naarmate ik vuriger op haar zoog en aan haar likte werd het daarentegen harder en ondoorzichtiger. En toch was ze kletsnat, mijn wangen vochtig van het geil dat men van de kin druppelde. “Mmmmm. Décidément tu sais utiliser ta bouche, mais est-ce que tu sais quoi faire avec ta queue?”. Dat Frans klonk toch zo erotischer dan het Nederlands. Daar gaf ik me de volle rekenschap van toe ze me een paar tellen hetzelfde herhaalde, maar dan in mijn eigen taal. “Hé jochie”, greep ze me ruw bij de haren, mijn hoofd achteruit duwend zodat ik haar in de ogen keek. “Heb je me niet begrepen? Ik zei dat je duidelijk wist wat je moet doen met je mond, maar vroeg je of je ook weet wat je met je pik moet aanvangen.”

Ik kwam overeind of beter gezegd, ik liet me bij mijn haren omhoogtrekken. “Je wangen zijn zeiknat”, zei ze niet bepaald fijnzinnig, terwijl ze me aanstaarde. “Je vind je waarschijnlijk een hele bink dat je me zo nat hebt gemaakt hé?” Ik zei niets terug, maar maakte aanstalten haar gesar in een zoen te smoren. Ze draaide zich echter behendig om, me haar kontje toestekend en het tegen mijn stijve lul geslacht aanwrijvend. “Baise-moi!”, kreunde ze wellustig; Dat kon slechts éen ding betekenen.

Ik nam mijn pik beet en gaf er een zachte tik mee tegen haar billen, die trilden als geile gelei. Met een ruk keerde ze me haar gezicht toe van over een blote schouder. “Vergeet je plaats niet jij! Ik ben het die hier de straffen uitdeelt.” Ik zweeg verstandig en spleet haar kontje met mijn lul, de botte kop tegen de opening van haar kut drukkend. Met een klap van haar tak sloeg ze me echter weg als een vervelende horzel. “Wat wil je nou?”, reageerde ik geërgerd. “Jou schatje. Jou wil ik. Maar wacht toch nog even.” Dat deed ik. Even later zag ik een vinger van tussen haar billen verschijnen, die echter meteen weer verdween in haar kutje. “Mmmm”, zuchtte ze, haar andere arm als een slanke aal op haar rug leggend. Ze zetten haar voeten ietsje verder uit elkaar en drong dan haar gekromde middenvinger in haar anus. Wat was ze geraffineerd. "Qu’est-ce que tu attends? Waar wacht je nog op?”, vroeg ze ongeduldig, één en al wispelturigheid. Ik greep mijn pik opnieuw en penetreerde haar langs de vinger in haar kut. Door het dunne vlies dat hemel van de hel van haar kont scheidde, voelde ik de knokkel van haar middelvinger over mijn eikel en mijn pik raspen, mijn schacht ontvlezend. De sensatie was onbeschrijflijk. “Vas-y tigre. Jusqu’au bout. Mais doucement”, moedigde ze me aan tot ik tot aan mijn ballen in haar stak. Ze was in klam zweet uitgebroken en hijgde moeizaam. “Merde que c’est bon. Que tu est chaud mon ange. Je te sens jusque dans mes tripes. Viens. Baise-moi.” Ik neukte haar traag, zo lang mogelijk het gevreesde orgasme uitstellend, dat weliswaar het hoogtepunt van ook het eind van het genot zou betekenen. Telkens ik in haar drong, duwde ik ook haar vinger naar binnen en bewoog de vinger in haar kontje ritmisch mee. “ We spraken zonder woorden, met gehijg en gekreun en met het zachte kletsen van mijn ballen tegen haar billen. Tot zij de betovering doorbrak. “Ik wil je niet alleen maar voelen, ik wil je ook zien.”

Ik trok me lang genoeg terug zodat ze zich kon omdraaien in mijn armen. Ze drukte haar dij stevig tegen mijn lul aan, die glom van haar sappen en trilde als een pijl, en plette haar mond tegen de mijne. Ze zoende allesbehalve teder, grote happen nemend uit mijn mond, alsof ze uitgehongerd was naar de smaak van mijn tong. Haar vingers waren al even rusteloos, krassend over mijn schouderbladen, mijn rug en mijn billen, er haar nagels diep indrukkend alsof ze mijn vlees wou penetreren. Ons verenigd bekken maakte dansende en stotende bewegingen, anticiperend op de penetratie. Mijn mond was gevoelloos van het harde kauwen, toen de hare zich er eindelijk van losmaakte. Ze staarde me langdurig aan. “Zie ik er net zo vreemd uit als jij?”, lispelde ze schor terwijl haar hand tussen onze lichamen in ging en naar mijn opgericht geslacht tastte. Als om haar eigen vraag te beantwoorden, begon haar gezicht te veranderen vanaf het ogenblik dat haar vuist zich om mijn pik sloot om langzaam te verkrampen in een parodie van zichzelf toen ze mijn van bloed en lust gezwollen lid in haar kut dreef, die ze als een wurgkoord aantrok rond mijn eikel. “Neuk me”, stamelde ze, er zelf haar Frans bij vergetend. Ze tilde een been op en legde de vouw van haar knie in de plooi van mijn elleboog zodat ik mijn hand op haar bil kon plaatsen, mijn vingertoppen in haar naad en langs de openstaande randen van haar kut schurend terwijl ik haar nam, diep en intens, alsof mijn pik een doorzenuwde hand was waarmee ik haar binnenste streelde en verkende.

Haar gezicht was volstrekt onherkenbaar voor me geworden, terwijl ik het toch zelf was die haar gelaatstrekken door haar te neuken trek voor trek hertekende tot een grijnzend masker van zweet. En ik twijfelde er geen ogenblik aan dat mijn gezicht een mannelijk spiegelbeeld was van het hare. Ze trachtte het genot te verbijten door haar scherpe tanden hard in haar onderlip te zetten, zo hard dat er een klein druppelde bloed opwelde. Met een snelle uithaal van mijn tong likte ik het bloed op, dat metalig en zout proefde. Haar tong kwam nu ook als een wellustige slang uit haar mond gegleden en eerst tegen het tipje van de mijne en het spatje bloed aantikkend, liet ze die dan op een ongelooflijk erotische manier onder en over mijn tong likken, een elektrische ontlading door me heen sturend, die zich voortplantte tot in mijn eikel en me ei zo na deed klaarkomen. Ook zij had hevig gerild. “Neem me asjeblief hard nu.. Ik ben er bijna”. Ze liet haar bovenlichaam achterover kantelen, zodat ze met haar rug op de lessenaar kwam te liggen, haar benen over de rand bengelend als los touw. Ik nam haar bij de heupen, knoopte haar benen stevig vast rond mijn middel en stootte ongenadig toe. Haar borsten trilden onder de schok en een microseconde later opende haar mond zich in een vertraagde gil alsof ik haar pijn had gedaan. Ik bleef echter op haar inheien. Want zelfs indien ik mezelf had willen beheersen, kon ik het niet langer. Ik had alle controle over mijn bekken verloren dat stuurloos en a-ritmisch toestootte in een schamele imitatie van techniek. Ik ga zo komen, dacht ik in paniek, bang haar op het allerlaatste nippertje in de steek te laten, tot haar rug zich tot mijn opluchting ineens kromde en ze nauwelijks verstaanbaar “Ik kom” kreunde. Haar kut pulseerde en krampte rond mijn lul, die ze leegknoop als een tube tandpasta. Mijn climax was fabelachtig en ik genoot van elke seconde, maar nog meer genoot ik van haar orgasme. De wetenschap dat ik het was die haar in deze draaikolk van plezier had gestort, bracht me in een roes van gelukzaligheid en hoogmoed.

Het was met tegenzin dat ik daarom mijn verslappende pik terug trok en zag hoe ze tot zichzelf kwam. Het was alsof het orgasme haar van een kortstondige bui van waanzin had bevrijd, want ze zwaaide haar benen op de rand van de lessenaar en begon zich nuchter aan te kleden, me geen blik meer gunnend. Ze reageerde ook niet toen ik nog steeds naakt achter haar kwam staan en mijn handen knedend over haar borsten te leggen. Het enige wat ze deed was me mijn taak over haar schouder aan te reiken, met in rood erop geschreven “Onvoldoende”. Ik liet haar los en keek haar onbegrijpend aan, terwijl zij zich had omgedraaid en mijn blik schaamteloos ontmoette. “Ik dacht .. “, stotterde ik verbouwereerd. Haar gezicht spleet in een sarcastische grijns. “Je weet inmiddels hoe je punten kan ophalen”, kwam ze naar me toe gestapt en gaf enkele forse halen aan mijn lul.

Ik wist inderdaad hoe. En punten ophalen deed ik dus inderdaad op regelmatige basis. Het in streng rood gemerkte “Rudi. Nablijven” was voortaan geen reden meer tot zenuwachtigheid maar tot anticipatie. Juf bracht me dat jaar heel wat bij op seksueel vlak en ze spijkerde ook mijn Frans bij, al was de woordenschat die ze me bijbracht niet meteen geschikt om pakweg een stokbrood te kopen of een glas wijn te bestellen. Zo vaak kwam ze klaar tijdens die sessies, dat ik me verzekerd voelde van een uitstekende waardering Frans. Tot mijn verbijstering liet ze me niet enkel voor haar vak zakken, maar zorgde ze er ook voor dat ik mijn hele jaar moest overdoen. Hoe graag ik haar spelletjes ook had meegespeeld, nu was ze toch behoorlijk over de schreef gegaan. Woedend fietste ik naar haar huis en woedend stapte ik voorbij haar naar binnen, toen ze de deur voor me had opengedaan en na me terug dicht deed. “Ik ben je spelletjes beu”, tierde ik. “Verrek. Je weet toch dat ik volgend jaar naar Leiden ging studeren?”
“Dat heb je helemaal aan jezelf te wijten. Je neukt immers zo lekker”, zei ze onverstoord, haar bloes losknopend en haar bh afleggend zodat haar tepels me in de ogen staarden.
“En bovendien. Wist je niet dat ik de lekkerste leerling steeds een jaar laat overdoen?.
Ze stapte uit haar schoenen en uit haar rok.
“Minstens een jaar”.
Ze stroopte haar slip over haar benen, de snee van haar kut als een gladde wonde in haar buik. “En dat is nou dus je dilemma”, zei ze terwijl ze een koele hand tegen mijn kruis en de groeiende bobbel in mijn broek legde.
Dat was dus inderdaad mijn dilemma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten