dinsdag 14 juli 2009

Gezocht: secretaresse (m/v)

“Saskia. Vanmiddag ben ik er niet. Ik heb een date”, grijnsde ik van oor tot oor tegen mijn secretaresse. “O?”, zei ze onverschillig. “Wat toevallig. Ik ook” Meteen kwam ze overeind en hing haar handtas over haar schouder. We stapten samen in de lift. Zij keek verveeld voor zich uit, ik keek allesbehalve verveeld naar haar. Ze werkte al een paar maanden voor me, maar ik was nog lang niet uitgekeken op haar. Slank, asblond, langbenig en rondborstig was ze de vleesgeworden verzoeking voor een directeur.

Pas toen ik in de metro vlak tegenover haar ging zitten, scheen zij zich opnieuw bewust van mijn aanwezigheid. “Woont U niet de andere kant uit?”, vroeg ze. “O ja, nu begrijp ik het. Uw date woont deze kant op.” Toen sloeg ze de blikken neer en verdiepte zich in één of ander tijdschrift. Dat gaf me de gelegenheid haar ongestoord te begluren. Door regelmatig haar benen te kruisen en te ontkruisen , en zich een keertje voorover te buigen om een vuiltje van haar schoen te vegen zodat mijn ogen als geile knikkers in haar halsuitsnijding rolden, bezorgde ze me een erectie waar je een baksteen op stuk kon slaan.

We stegen af aan dezelfde halte. “Hier moeten we afscheid nemen. Ik zie U morgen wel”, zei ze, een vluchtige zoen tegen mijn wang drukkend, en toen sloeg ze een hoek om. Weifelend bleef ik even staan en zette dan mijn weg voort tot ik aan een groot appartementsgebouw was aanbeland. Ik stapte binnen in de inkomhal. Verder raakte ik niet. Dus bleef ik ongeduldig wachten, af ten toe de tijd controlerend op mijn polshorloge. Ik verloor er haast mijn stijve bij.

Het duurde wel tien minuten eer ze relaxed kwam aanslenteren. Ze had een glimlach rond de ogen toen ze me zag. “Laat ze U in de kou staan mijnheer? Misschien heeft ze de deurtelefoon niet gehoord? Zal ik u dan maar binnenlaten?” Voor de tweede maal die dag stapten we samen in de lift en we stapten ook samen uit. Bij haar appartement aangekomen, deed ze open en draaide zich in het deurgat naar me om. "Nou succes met uw date". En prompt gooide ze de deur voor mijn verbouwereerde ogen in het slot. Ik hoorde haar gieren aan de andere zijde.

Nijdig belde ik aan. Pas na een twintigtal seconden ging de deur weer open. Saskia stond spiernaakt voor me. "O daar ben je eindelijk”, zei ze met een ongeduldig pruillipje. “Ik wacht al uren op je. We hebben niet de hele namiddag weet je”. Meteen greep ze me bij mijn stropdas en trok me daarmee voorwaarts, terwijl zij achterwaarts naar de slaapkamer manoeuvreerde, waar ze zich langruit op het bed liet vallen.

Ze strekte haar armen achter zich en rekte zich weelderig uit. Ik keek op haar neer. Ze volgde mijn ogen met haar slanke handen langs haar schouders, borsten, buik, bekken, dijen en benen en opnieuw omhoog over middenrif en tieten naar haar hals en gezicht. “Je bent mooi”, zei ik, mijn stem verstikt van verlangen. “Ja. Ik weet het”, lachte ze met de eerlijkheid van de jeugd. “En ik wil volop van mijn jonge lijf genieten voor ik oud wordt …. zoals jij”. Ze proestte bij die woorden. Ik was me inmiddels gaan uitkleden en ze keek me kritisch aan van tussen haar zijden wimpers. “Kijk toch niet zo sip schatje. Je mag er nog best wezen voor een man van jouw leeftijd”. Opnieuw gegiechel. “Alhoewel. Je mocht best wat aan je spieren doen. Aan die van je buik bijvoorbeeld. Je vrouw houdt je duidelijk niet in conditie voor me. “Toen ik naakt voor haar stond, hadden haar sarcastische opmerkingen een meer dan behoorlijk deuk in mijn zelfvertrouwen en mijn erectie gegeven. “Wind ik je niet langer op schatje?”, vroeg ze terwijl ze naar mijn pik keek, die inderdaad halverwege tussen mijn buikwand en mijn balzak twijfelde.

Ik liet me naast haar vallen, trok haar tegen me aan en smoorde haar ironie in een langgerekte kus, die Saskia hartstochtelijk beantwoordde. Ze zoende verschrikkelijk graag en lekker, af en toe mijn onderlip uitrekkend tussen de hare, dan weer vurig op mijn mond kauwend, mijn tong diep naar binnen zuigend of die in mijn mondholte achterna zittend met de hare. Ik vlinderde mijn vingertoppen langs de wervels van haar ruggengraat gaan en gleed ze dan in haar bilnaad, zachtjes met mijn nagels langs de randen van haar schaamlippen krassend terwijl ik tegelijkertijd mijn harde pik tegen haar dij aandrong. Ze huiverde in mijn armen. Haar mond maakte zich los van de mijne. Ze gleed haar hand tussen onze lichamen en tastte naar mijn lul. “Mmm”, zuchtte ze. “Ik wil hem in me”. Ik drong meteen in haar. Haar kut sloot zich als een warme vuist rond me en stroopte het vel van mijn schacht toen ik tot aan mijn ballen in haar ging. “O ja neuk me toe. Neem me”. Het kostte me mijn uiterste zelfbeheersing om me terug te trekken. “Wat doe je toch baby?”, jammerde ze als een kind waarvan het snoepgoed wordt afgenomen.

“Ssst schatje”, drukte ik een vinger tegen haar lippen en zoende haar onderaan haar hals. Dat deed haar rillen. Ik boog mijn hoofd voorover en trok een spoor van kussen tussen haar borsten door, die ze met beide handen tegen mijn wangen aan masseerde, haar vingers genietend door mijn haren woelend. Ik keek haar een ogenblik strak in de ogen en likte dan onder één van haar borsten, die omhoog duwend met mijn gezicht, stukje huid en vlees in mijn mond zuigend terwijl ik knedende bewegingen maakte met een hand, mijn duimnagel tegen haar harde tepel aan. Mijn vrije hand lag als een klauw over haar andere borst, de speen uitrekkend en rollend tussen wijs- en middenvinger. Saskia bewoog rusteloos over het laken. Ze had haar dijen rond mijn bovenbeen geklemd en schuurde er haar poesje tegen aan.

Ondertussen zoende en likte ik verder langs haar middenrif, buik en navel, de omtrekken van haar ribben aftastend met mijn vingers. De geur van haar geslacht zoog mijn lippen aan. Ze deed haar benen van elkaar en kruiste ze in mijn nek, mijn wangen gevangen in de warmte van haar dijen, haar hielen groeven ondiepe putjes in mijn onderrug. Ik wrikte mijn vuist als een kleine krik onder kont, en masseerde mijn opgerichte middenvinger voorbij haar kringspier terwijl ik mijn duim over haar schaamlippen liet vibreren. Ik trok de vlezige vleugels van haar kut van elkaar en ademde de koppige geur in, die me regelrecht naar het hoofd steeg. Ik moest me bedwingen om niet in die sappige kut te bijten, zo geil werd ik van die reuk. Ze kreunde luid toen ik mijn tong door haar bilnaad en de sleuf van haar geslacht haalde en een speels tikje tegen haar klit gaf.

Ze had zich half opgericht op haar ellebogen en keek recht in de ogen waarmee ik haar aanstaarde. Haar mond was lichtjes opengevallen en haar gezicht had een verschrikte blik gekregen, alsof het genot haar beangstigde. Eén van haar handen had steun gezocht bij haar linkerborst, terwijl de ander ankerloos over haar lichaam zwierf. Ik nam de hand in mijn vrije hand en zoog de middelste vinger diep in mijn mond, alsof ik de penis van een jonge knaap aan het pijpen was. Nu gleed ik mijn lippen van die slanke vinger af en drukte een teder kusje op de tip, om dan het kootje tegen de huls van haar klit te drukken. Er ging een onderhuidse trilling door haar heen, die nog aanzwol toen ik de vinger samen met mijn duim diep in haar kut drukte. Ze begon zich meteen te vingeren. Aanvankelijk aarzelend pikte mijn tong het tempo op, telkens haar vinger langs mijn duim naar binnen ging, een tik tegen haar klit gevend. Door de sluier van mijn wimpers loerend, observeerde ik hoe haar mond zich bij elke lik opensperde in een geluidloze grijns, observeerde ik hoe het plezier dat knappe snoet van haar transformeerde in een afzichtelijk masker. “Ik ga zo komen”, perste haar adem zich langs het scharlaken lidteken van haar mond een seconde voor de spier van haar kut begon te pulseren, haar vinger en mijn duim in de trechter van haar orgasme zuigend.

Ze had de ogen gesloten. Ik keek toe hoe haar gelaatstrekken door de ondraaglijke pijn van haar climax nog verder vertekend werden en dan naarmate de weeën van het genot langzaam wegstierven terugkeerden naar regelmaat en ontspanning. Saskia sloeg de ogen op, haar blik nog troebel. “Dat was zalig”, zei ze, haar tong dik van dronkenschap. Ze leek ontroerend kwetsbaar en jong, maar het ogenblik erop twijfelde ik of ik dat wel juist had gezien, want haar stem kreeg weer de spottende ondertoon, die ze meestal met me – of was het tegen me – gebruikte. “Denk je dat we tijd hebben voor nog ééntje?”

Met een armgebaar toonde ze wat ze van me wilde. Ik wentelde mijn hoofd van tussen haar dijen vandaan en draaide me op mijn rug. Saskia kwam wijdbeens over me knielen en nam mijn pik in haar lang niet onschuldige handen. “Is je lul altijd nog lang en dik geweest of is ie gegroeid met het ouder worden”, zei ze grof. Zonder op het antwoord te wachten dat nooit zou komen liet ze zich over mijn opgericht geslacht zakken. Ze was lichtjes achterover gaan leunen en haar ogen pendelden tussen mijn gezicht en het obscene zicht van mijn pik die in haar drong. Haar dure kapsel was hopeloos geruïneerd en plakte in natte slierten tegen haar wangen en schouders. Het zweet liep tappelings tussen haar tieten en deed mijn ballen glimmen. Weg parfum, weg aftershave. Onze lijven stonken naar seks en we wentelden ons in die geur als de perverse zwijnen die we waren.

Ze had zich in beweging gezet en neukte me gelijkmatig. Telkens ze neerkwam kreunden de veren van het bed met ons mee. Ze keek niet langer naar me, maar staarde met zichtbaar genoegen voor zich uit. “Lekker. Lekker”, fluisterde ze, haar vingers onophoudelijk over haar borsten en onzichtbare ribben strelend, alsof ze een rozenkrans van geilheid bad. “Lekker. Lekker”. Waar keek ze toch naar, vroeg ik me af, mijn hoofd achteroverkantelend om te zien wat zij zag. En wat ik zag was de onderste bovenste weerspiegeling van haar naakt en kronkelende lijf in de spiegel aan de muur achter het bed. Ik liet mijn hoofd weer zakken. “Mag ik meekijken?” vroeg ik. “Waarom. Jij ziet toch alles wat ik in de spiegel zie. Een amorele secretaresse die zich via haar baas naar een promotie neukt”. “Doe ..je ..het ..en-kel daar-om?”. Het kwam er hortend uit door het geweld waarmee ze zich op me liet neerkomen. “Wat ..dacht ..je .. dan?”, klonk het even haperend, elk woord en elke lettergreep onderbroken door het smakken van haar billen tegen mijn ballen. “Je ..bent ..oud ..ge.. noeg .. om .. mijn..va..der ..te ..zijn”.

Bij die woorden lachte ze schril, twijfel zaaiend of ze het nu meende of niet, en liet zich dan van me afglijden. Ze ging op handen en voeten naast me zitten, op me neerkijkend. “Kom op. Neuk me zolang je me iets te bieden hebt. Ik heb zin in een grote promotie”. Ik kwam achter haar knielen, terwijl ze me over een blote schouder aankeek, een van haar billen van de andere wegtrekkend, mijn pik wenkend met de kropschaduw van haar kut. Haar kont was eigenlijk iets te groot, maar leken me nu perfect om de stijgende wrevel die ze bij me opwekte, bot te vieren. Ik nam haar onzacht beet, mijn vingers diep in het malse vlees duwend en penetreerde haar.

Ze had haar hoofd naar voren gedraaid en keek in de spiegel gebiologeerd naar het schudden van haar tieten. “Je neukt lekker als je boos bent”, zuchtte ze. O. Deed ze het daarom! Jij sluwe sloerie, dacht ik terwijl ik hard en diep in haar stootte. Haar weerspannige kut trachtte mijn pik vast te houden telkens ik me terugtrok en bood weerstand wanneer ik opnieuw in haar wou dringen. Een tijd lang was er niets te horen behalve zuchten en steunen, maar dan begon ze opnieuw. “Eigenlijk ben ik een dom blondje”, kreunde ze, “dat ik me door jou laat neuken. Want wat kan jij me bieden? Ik zou me veel beter laten naaien door jouw baas. Misschien zit ik dan binnenkort op jouw plaats en wordt jij mijn secretaresse.” Ze begon onbedaarlijk te gieren en hoe woest ik ook in haar tekeer ging, die lach leek door mijn inspanningen alleen maar aan te zwellen, steeds harder en harder, mijn poriën en mijn trommelvliezen verzadigend met cynisch geluid zodat ik pas merkte dat haar lach overgegaan was in de schreeuw van het orgasme toen die reeds aan het wegsterven was. Verrek! Ik was zelf niet eens gekomen. Ik voelde me bestolen.

Witheet van woede keek ik op haar neer, zoals ze daar op haar rug lag, naakt en schaamteloos in haar overwinning, me met tuitende lippen, sensuele heupbewegingen en strelende handen ophitsend om me boven haar te masturberen als een pukkelpuber boven een Playboy –centerfold tot ik me gefrustreerd op haar leegspoot, mijn sperma tepels van zaad op haar tieten.

Een week later.
“Rudi. Vanmiddag ben ik er niet. Ik heb een date”, grijnsde Saskia van oor tot oor tegen me. “Ja baas”, zuchtte ik terwijl ze van achter mijn vroegere bureau te voorschijn kwam. Bewonderend keek ik naar haar deinend achterwerk dat bij het getik van haar naaldhakken door de deuropening verdween. Ik onderdrukte echter mijn opkomende wellust. Saskia was te hoog voor me gegrepen. Wat had ik haar te bieden. Per slot van rekening was ik niet meer dan haar secretaris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten