dinsdag 14 juli 2009

Lolita

Jorinde was de dochter van mijn beste vriend. Ik kende haar van kleins af aan toen ze nog vlechtjes droeg en bij me op de schoot kwam zitten en had haar zien opgroeien tot de bekoorlijke jonge vrouw die ze geworden was. Ik had het altijd goed met haar kunnen vinden, als kind en als de jongvolwassene die nu met me in hetzelfde amateurtheatergezelschap speelde. We hadden beslist het deze zomer wat ambitieuzer aan te pakken en een theaterversie van Lolita op de planken te brengen. Alhoewel ik me tijdens de repetities volledig inleefde in mijn rol van oudere minnaar, was ik toch verbaasd toen ze me die avond bij het napraten achteraf opeens vroeg “Val jij soms op jonge meiden?” “Op de planken wel”, lachte ik haar opmerking weg.

Maar het was niet op de planken dat we tien minuten later vurig aan het tongzoenen waren bij de fietsenstalling. Hoe het gekomen was, weet ik niet, maar toen ik haar bij het afscheid nemen zoals steeds een vluchtige kus op haar wang wou geen, draaide ze haar hoofd zodat het haar geopende lippen waren die ik vond. Moeizaam maakte ik me van haar los. “Dit is verkeerd”, hijgde ik. Ze duwde haar dijbeen tegen mijn kruis aan en zei “Je stijve pik denkt er duidelijk anders over”. Ik had haar nog nooit vulgair horen praten en dat wond me op een vreemde manier op.
“Je vader zou hier niet mee kunnen lachen”, bracht ik moeizaam uit.
“Maar jij bent mijn vader niet”
“Mijn vrouw zou hier ook niet mee kunnen lachen”.
“Maar ik ben je vrouw niet”
“Juist. Dat is het net”.
“Jouw verlies”, repliceerde ze zorgeloos, alsof ze het slechts een opwelling van geweest. Ze klom op haar fiets en reeds was ze er vandoor, flink trappend en me over haar schouder nog een haastige “Doei” toe roepend.

Ik wandelde langzaam naar mijn wagen, helemaal in verwarring. Moest ik mezelf voor het hoofd slaan omdat ik dat buitenkansje had laten voorbij gaan of moest ik mezelf feliciteren voor mijn zelfbeheersing. Ik wachtte tot mijn erectie was weggeëbd en draaide dan de autosleutel om.

Nauwelijks buiten de dorpskom stond Jorinde te liften, de bekende duim wenken. Haar fiets lag achter haar in de berm. Ik stopte en draaide het raampje naar beneden. “Mijn ketting is stuk”, zei ze. Ik stapte uit en opende de koffer. Samen namen we haar fiets en laadden hem in.

Ik maakte geen opmerking over het feit dat er niets aan haar fiets scheelde.
Zij maakte geen opmerking toen we haar ouderlijk huis voorbij reden.
En evenmin toen we ook aan mijn woning niet stopten.

Ik reed naar een afgelegen bosweg en zette toen de motor af. De stilte werd enkel doorbroken door onze ademhaling. Zonder een woord te zeggen zochten we de achterbank op. “Mag ik op je schoot zitten als vroeger”, zei ze met een gespeeld kinderstemmetje. Haar blik was echter zuivere verdorvenheid. Ze wachtte mijn antwoord niet af, maar ritste mijn gulp los, trok mijn lul naar buiten, sjorde haar slip onder haar rok een stuk naar beneden, ging schrijlings over me heen zitten en prikte zich op me vast met een zucht van welbehagen. Ik was een illusie armer. Ik had gemeend haar te kennen, maar deze Jorinde bleek ik alvast helemaal niet te kennen. Ze zette er meteen de pas is en begon me hard te neuken. Haar kut was strak en schraapte het vel van mijn schacht. “Wacht toch. Niet zo snel. Ik wil je naakt”. Zij vergenoegde zich ermee schamper te lachen en begon dan nog harder op me in te beuken alsof de wereld op vergaan stond. Lang zou ik deze behandeling niet volhouden. Met zenuwachtige handen maakte ik haar rok los, daarna haar bloes en tot slot haar bh. Ze had overdadige borsten. “Je hebt prachtige tieten Jorinde”, zei ik met verstikte stem. “Noem me Lolita” gebood ze. “Lolita”, kreunde ik. Ze verstrengelde haar vingers in haar nek zodat haar tieten naar voren staken. Gulzig zoog ik me vast op één van die vleesmonden. De tepel zwol onmiddellijk aan tegen mijn tong. Ik liet mijn handen strelend langs haar rug en over haar billen gaan, de huid krassend met mijn vingernagels. Ze zuchtte van vervoering. “Ik ben zo lekker geil. Ik ga zo lekker komen”. Spoedig was het zover. Haar kut maakte krampachtige bewegingen rond mijn lul terwijl zij onderdrukt snikte.

Het duurde een tijdje eer ze tot zichzelf kwam en ze haar ogen, die ze gesloten had tijdens de climax, opnieuw opende. Haar gezicht en haar huid bloosden van genot. “Mmmm Rudi dat was geweldig. En je lul is nog steeds hard in mij. Zalig. Kom mee naar buiten”. Ze gleed van me af en duwde me uit het openstaande portier. “Kleed je uit”, zei ze ademloos terwijl ze aan mijn voeten knielde. De kille nachtlucht had een prikkelend effect op mijn lichaam. Ik voelde mij ongelooflijk mannelijk. “Je bent immens mooi in het maanlicht”, zuchtte Jorinde terwijl ze omhoogkeek tegen mijn gezicht, mijn lijf en tenslotte mijn erectie, die glom van de speekseldraden van haar kut. “Ik zou wel in je jullie bijten.” En dat deed ze ook. Ze stulpte haar lippen om mijn eikel en zoog vurig op me. De bedrevenheid waarmee ze me pijpte, maakte me duidelijk dat ik niet haar proefstuk was. Af en toe liet ze me uit haar mond glippen om langs de hele lengte van mijn schacht te likken. “Je smaakt naar mij. Je proeft naar mijn kut”, kreunde ze vulgair, ritmisch en hardhandig in mijn gezwollen ballen knijpend. In de stilte van de nacht klonken mijn kreten van plezier nog luider. “Ik hou het niet meer”.

Het was Jorindes stem die dit zei. “Ik wil nog een keer”. Ze kwam overeind, draaide zich om en ging met haar bovenlichaam op de motorkap liggen. Er ging een onwillekeurige rilling door haar heen toen haar tieten tegen het koele oppervlak plette. “Ik ben zo verschrikkelijk heet”, klonk het vreemd genoeg. Ze had haar voeten wijd uit elkaar gezet, bracht haar handen naar achter en trok haar billenhelften van elkaar. Ondanks haar jeugdige leeftijd had ze de magnifieke kont van een rijpere vrouw. Ik had wat graag mijn handen in dat malse lekkers gezet, maar ik was al even ongeduldig als zij. Dus stelde ik me er tevreden mee mijn handen op haar achterwerk te leggen en haar in één vloeiende beweging te penetreren. Ze wachtte niet, maar schoof meteen een eindje vooruit en dan weer achteruit, met volle kracht, zodat haar billen mijn ballen pletten. Ik betaalde haar met gelijke munt terug door hard terug te stoten. We neuken elkaar als passionele tegenstanders tot we beiden intens klaarkwamen.

Na afloop trokken we onze kleren aan zonder verder een woord te zeggen. Zonder een woord te zeggen ook stegen we in de auto. Zonder een woord te zeggen reden we naar haar ouderlijk huis. Nu het orgasme verschaald was, kwam de wroeging bij me opzetten. Stilzwijgend bracht ik de wagen tot stilstand en zette de motor uit. Jorinde maakte geen aanstalten om uit te stappen.

“Ik weet niet hoe ik je vader ooit weer onder de ogen kan komen”, bracht ik tenslotte uit, star voor me uit kijkend
“Waarom verbrod je het nou”, antwoordde ze met nauwelijks onderdrukte ergernis. “En trouwens: het is mijn vader die jou niet onder de ogen zou mogen durven komen”
Ik draaide mijn hoofd naar haar toe en keek haar niet begrijpend aan.”
“Jij arme naïeve man. Weet je dan niet dat terwijl wij doen alsof op de planken, mijn vader het met jouw vrouw doet?”
Ik verstarde.
Genadeloos ging ze echter verder. “En als jij dan thuiskomst, is het jouw vrouw die toneel speelt”
Ik wist instinctmatig dat ze het bij het rechte eind had.

Alles wat gezegd. We stapten gelijktijdig uit. Ze reikte me de hand en leidde me stilzwijgend en geruisloos de trappen op naar haar kamer. Maar daar lieten we alle duivels los. We scheurden elkaar de kleren van het lijf en stortten ons uitgehongerd op elkanders lichaam alsof we in geen jaren seks hadden gehad. We lieten ons totaal gaan en vulden de nacht met onze kreten. En wat moest gebeuren, gebeurde ook. Net toen ik Jorinde een stevige beur op zijn hondjes gaf, waarbij ik met genoegen mijn paars dooraderde lul telkens tussen die magnifieke ballonnen van genot zag schuiven, zwaaide de deur wijdopen voor de pyjamaverschijning van haar vader.


Jorinde draaide haar hoofd over haar klamme schouder naar me toe en riep “Maak me klaar asjeblief” en draaide haar gezicht dan weer naar haar vader toe. Ook ik keek mijn beste vriend recht in de ogen terwijl ik mijn pik keer op keer als een beitel in Jorindes kut dreef. Onder al dat zoete geweld begon het meisje onbedaarlijk te lachen en klaar te komen. “O paps ik kom”, riep ze door het dolle heen. Haar vader leek wel bevroren ook toen ik mijn pik terug trok en me onder zijn ogen in slierten witte cocaïne grommend leeg spoot over Jorindes rug en haren.

Langzaam en zonder een woord trok hij de deur terug dicht. Hij wist dat ik wist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten