donderdag 30 juli 2009

De omleiding

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.


Ik ben een vrouw die weet wat ze wil. En gelukkig genoeg heb ik een lijf waardoor ik bijna altijd ook krijg wat en wie ik wil. Al ga ik soms via een omweg te werk.

Onlangs is Tommy, de broer van mijn man, uit Nigeria overgekomen voor een maandje. Het was voor het eerst dat hij in Nederland was. Vanzelfsprekend logeerde hij bij ons in de gastenkamer. Het waren boeiende en ook vermoeiende weken want Ken(nedy )– mijn man – en ik zorgden dat er elke avond wel wat te doen was voor Tommy. Af en toe nodigden we ook ongebonden meiden uit of een bevriend stel zoals Liesbet en Pieter. Alhoewel zij het voor haar echtgenoot probeerde te verbergen, had ik meteen in de smiezen dat ze lichamelijk op Tommy viel. Dat kon ik best begrijpen. Niet dat Pieter geen knappe kerel was. Daar niet van. Maar Tommy was een jongere versie van Kennedy: lang, gespierd, atletisch, brede schouders, gewelfde borstkas en kaalgeschoren kruin. Kortom: een lekker speeltje voor in bed.

Ik vroeg Tommy mee naar de keuken met als smoes dat hij wat schotels met hapjes moest helpen aandragen en fluisterde hem toe:
“Heb je Liesbet naar je zien kijken. Ze verslond je met haar ogen. Volgens mij geilt ze op je.” “Verrek Loïs, jou ontgaat ook werkelijk niets. Ik heb het gemerkt ja. Maar ze is getrouwd.”
“Jij toch niet?”
Tommy bekeek me met een vreemde blik, alsof mijn opmerking hem aan het denken zette of ik wel zo trouw was aan zijn broer. Dat was ik wel degelijk. Op mijn eigen manier.
Na een korte stilte grinnikte Tommy medeplichtig en meer dan een tikje bewonderend. “Nou Loïs. Dat had ik niet in je gezien. Me voorstellen om een getrouwde vriendin van je te versieren.”
“Dan ken je me slecht. Maar daar gaat het nou niet om. Jij bent misschien verbaasd over mij, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje ontgoocheld in jou. Ik had niet gedacht dat jij de man was die een avontuurtje en wat spanning uit de weg ging”.
Mannen! De schatje zijn zo voorspelbaar en laten zich zo makkelijk bespelen. Die prikkeling van zijn mannelijke ijdelheid werkte immers onmiddellijk.
“Ik? Een avontuurtje uit de weg gaan? Kom nou. Ik wou jou niet voor het hoofd stoten. Dat is alles” Aan mijn sceptische gelaatsuitdrukking kon hij aflezen dat ik van die achteraf verklaring geen snars geloofde; hij deed echter alsof hij het niet opmerkte en praatte door: “Bovendien kan ik haar toch moeilijk verleiden waar haar man bij zit.”
“Volgens mij kan jij haar alles wat zij wil weten vertellen met je ogen. Ik zorg daarna wel dat je haar alleen kan treffen. Zorg jij dan dat je morgenvroeg hier in huis blijft. De rest moet je zelf klaren.”
Bij het afscheid nemen, een uurtje of wat later, vroeg ik Liesbet, die net als ik free lancer was, of ze de dag er op niet wou komen ontbijten omdat ik haar mening over enkele ontwerpen wou. Ik denk niet dat ze mijn opzet vermoedde, ook niet toen ze de dag erop naast mij ook Tommy aantrof aan het ontbijt. Ken was al weg, containers gaan lossen in de haven.

Nauwelijks was ze gaan zitten of ik stond recht. “Het is een beetje vervelend Liesbet, maar ik besef ineens dat ik nog wat dringende boodschappen moet doen., die ik echt niet kan uitstellen. Ik hoop dat je het niet erg vindt. Tommy houdt je zolang wel gezelschap.” Bij die laatste zin gaf ik Liesbet een vette knipoog over Tommy’s schouder heen. En vertrok.

Ik gaf Tommy een krap gemeten uurtje om haar te versieren, en keerde dan terug. In de ontbijthoek trof ik hen niet langer aan, evenmin in de veranda of de tuin. Ik deed mijn schoenen uit en stapte op kousenvoeten naar de gastenkamer, die net als alle andere vertrekken op het gelijkvloers lag. Door de gesloten deur heen, meende ik gekreun te horen. Voorzichtig deed ik ze open. Zoals ik gehoopt en gegokt had waren ze inderdaad aan het neuken. Liesbet lag op haar rug, de asblonde haren in een krans rond haar gezicht, Tommy boven op haar. Hij ging met lange diepe halen in haar. Het zweet van de inspanning verleende zijn lijf een prachtige glans. Verrukt keek ik naar zijn strakke billen en naar het onderhuids bewegen van zijn spieren terwijl hij haar nam. Zij had haar nagels diep in zijn schouders gezet. Hij gromde. Zij kreunde. Ik ook.

Pas toen werden ze zich bewust van mijn aanwezigheid. Tommy stopte met bewegen. Liesbet bracht hijgerig uit: “Loïs jij zalig kreng. Was dit waar je op aanstuurde?”. Ik lachte geheimzinnig. “Bijna”, zei ik en trok mijn zomerjurk over mijn hoofd. Tommy draaide zijn hoofd opzij zodra hij het geritsel van het kledingstuk hoorde. Zijn mond viel letterlijk open toen ik zonder enige schaamte mijn bh loshaakte en mijn slip over mijn brede heupen naar omlaag stroopte. “Loïs wat doe je in hemelsnaam?”, zei hij terwijl nu ook zijn ogen uit hun kassen vielen. Ik gooide mijn slipje weg en plaatste de handen in mijn zij zodat niets van mijn naakte lijf hem verborgen bleef. “Dat zie je toch”, antwoordde ik wellustig. En om zijn verwarring nog te doen stijgen, voegde ik er aan toe: “Overigens hoor jij helemaal niet naar me te kijken. Per slot van rekening ben ik de vrouw van je broer.” Instinctmatig draaide hij zijn gezicht van me weg, alsof hij me ongewild in mijn blootje had betrapt terwijl ik me in werkelijkheid heel bewust voor hem had uitgekleed. Hij was nog niet aan zijn laatste verrassing toe.

Ik lachte om zijn jonge naïviteit en gaf hem een flinke pets op zijn lekkere kont, wat hem onwillekeurig deed kreunen. “Neuk me jij lekker dier”, zei Liesbet, de stem schor van opwinding. Tommy zette zich opnieuw in beweging. Ik gaf hem echter de kans niet mijn aanwezigheid te vergeten of te negeren, want nadat ik slechts een paar tellen passief had toegekeken kroop ik al op het bed en ging met wijd gespreide knieën schrijlings over zijn en haar onderbenen zitten. Telkens hij in haar ging duwde ik hard op zijn billen. Het was hem aan te horen dat hij er heel erg opgewonden van werd. Ik ook overigens. Ik had dolgraag zijn rug gestreeld of gegeseld met mijn haren, mijn lippen snakten er naar het zoute zweet van zijn rug te drinken, ik hunkerde ernaar zijn anus te likken, op zijn harde ballen te zuigen of een vinger in zijn poeperd te doen. Maar die ultieme verzoeking bespaarde ik hem en ook mezelf. Via Liesbet kom ik hem echter wel bezitten.

“Komaan Liesbet. Berij hem”, hijgde ik hitsig. Ik stapte meteen van het bed af zodat hij zich terug kon trekken en zich op zijn rug uitstrekken op de plek waar daarnet Liesbet nog had gelegen. Met onverholen begeerte staarde ik naar zijn stijve paal, die glansde en glom van Liesbeths sappen. Hij had een grandioze pik, bijna zo lang als die van Ken, maar dikker, en met een diepzwarte eikel die er eenvoudigweg om smeekte afgezogen te worden. In een reflex openden mijn lippen zich en beschreef mijn tong een cirkel. Ik zuchtte zwaar. En bedwong me. Inmiddels had Liesbet haar sappige billen op zijn bovenbenen gevleid en strekte haar slanke hand uit naar zijn lul. Zou ik? Ja, dat kon nog net. “Laat mij”, zei ik en voor zij of hij iets had kunnen tegenwerpen, had ik mijn hand om zijn geslacht gesloten, de onderkant van mijn vuist rustend op zijn zware ballen. Het verschafte me onbeschrijflijk genot zijn gezwollen lid in mijn hand te voelen, zijn kracht te voelen pulseren. “Je hebt een mieterse pik Tommy”, zei ik terwijl ik hem diep in de ogen keek. Een seconde lang zag ik een smeekbede om hem in mijn mond te nemen, maar ik deed alsof ik het niet gezien had, en keerde mijn gezicht opnieuw naar Liesbet toe, terwijl ik zijn penis de hoogte in richtte als een lans van plezier. Ik herkende mijn eigen stem niet toen ik zei “Neuk hem.”

Liesbet tilde haar billen van zijn dijen, schoof een stukje naar voren en liet zich dan langzaam over hem zakken. Ik kreunde luid alsof ik het was die gepenetreerd werd. Zo voelde het ook aan. Naarmate hij centimeter na centimeter in haar verdween, duwde ik een vinger naar binnen in mijn eigen kutje. Ik was zo geil als boter. Toen hij helemaal in haar zat, ging ik achter hem zitten, zodat ik naar Liesbet kon kijken en mezelf buiten het bereik van zijn blikken naar hemel en vurige hel vingeren. Ik nam hem bij zijn hoofd en legde dat op het kussen van mijn knieën. De vingers van mijn ene hand liet ik door zijn afwezige haar woelen terwijl ik met de andere mijn poesje en mijn klit streelde. En intussen keek ik dus naar Liesbet als naar mijn spiegelbeeld en als was ik het die Tommy bereed. Liesbet was fenomenaal. De veertig reeds voorbij, had ze nog steeds een fantastisch lijf met zware borsten die slingerden op het woeste tempo waarin ze hem neukte, zware borsten waaraan ik me zat had willen eten en heerlijk grote tepelhoven. Ze gaf het hem goed en hard, kermend telkens haar billen tegen zijn ballen kletsten, afwisselend naar hem, naar mij en naar het in en uit van zijn pik in haar kut kijkend. Ze neukte met overgave als moest het verraad aan haar huwelijk en haar man de moeite lonen. Haar blonde haren plakten in slordige slierten tegen haar verhitte wangen. Het zweet druppelde haar van de kin en liep tappelings door de geul tussen haar tieten. Ze was niet langer mooi, maar de afzichtelijke kramp die haar gezicht vertekende maakte haar veel meer dan mooi. Ze was niet ver meer van haar orgasme. Haar bewegingen werden immers onbeheerster als had ze haar bekken niet langer onder controle. Haar vingers werden sneller op haar klit, net als de mijne want ik wilde samen met haar komen en door dat gelijktijdige orgasme de illusie koesteren dat Tommy het was, mijn jongere man, die me deed climaxen.

“Maak me gek”, jammerde Liesbet tegen Tommy. En dan “Ik ga zo komen.” Bij die woorden liet ze hem uit haar glippen, nam zijn penis stevig beet en gaf met de eikel kleine klapjes tegen haar klit. Tommy hield het niet meer. In een machteloze kreun van genot ejaculeerde hij witheet schuim tegen haar schaamlippen en buik te ejaculeren. Liesbet, die de schokkende en spuitende pik in bedwang hield, dreef hem opnieuw in zich en kwam dan zelf, de ogen weggedraaid in de kassen. Haar lustkreet ging onmerkbaar over in de mijne, want ook ik kwam klaar.

Een seconde of tien vergat ik mezelf. Toen ik weer tot mezelf kwam, zag ik dat Liesbet van Tommy’s verslappende lul was afgeschoven en zich in haar volle lengte op hem uitstrekte, hem met kussen overdekkend. “Lekker ding lekker ding”, herhaalde ze smachtend. De tijd van een vrijpartij was ze verliefd. Ik trok mijn knieën van onder Tommy’s hoofd weg en stapte van het bed af. Ik geloof niet dat hij het merkte zozeer ging hij in haar op. Ook Liesbet keek niet naar me om toen ik mijn slipje en jurk van de vloer griste en de deur blootvoets achter me dicht trok.

Het was ongeveer twintig dagen later dat ik Pieter tegen het lijf liep. Ik had hem altijd een aantrekkelijke man gevonden. Niet zo mannelijk knap als Kennedy, maar anders en daarom dus aantrekkelijk. En hij zat altijd zo goed in het pak. Alsof hij met een gestropte das was geboren. Zou hij nooit eens een slippertje maken, vroeg ik me af telkens ik hem zag. Het zou toch niet aan vrouwen ontbreken die interesse hadden! Zelf was ik enkele keren met hem beginnen flirten, maar hij was daar – helaas – nooit op ingegaan. Was het omdat ik getrouwd was? Dat kon ik niet geloven. Misschien omdat hij zelf getrouwd was. Dat leek me waarschijnlijker.

Die dag had ik knalrode pumps met hak aan, die mijn benen nog langer deden lijken en een eenvoudige diep uitgesneden jurk, die de aandacht vestigde op mijn taille en op mijn boezem, zonder vulgair te zijn. Mijn rode haren dansten in een warreling van krullen tegen mijn wangen en schouders. Ik onderdrukte een lichte schuldgevoel en beende enthousiast op hem af, terwijl ik een brede glimlach op mijn gezicht tekende. “Hai Pieter”, riep ik van op een afstandje en bood hem mijn koele wang voor een kus, toen ik bij hem was aangekomen. Hij rook lekker naar after shave en dure sigaren.

“Hai Loïs”, zei hij. Een grijns spleet zijn gezicht van oor tot oor. Het was die jongensachtige grijns die hem zo onweerstaanbaar maakte, besefte ik ineens. “Wat brengt jou hier in de buurt? Hoe lang is het alweer geleden dat ik je nog heb gezien?”
“Drie weken”, antwoordde ik. “Toen Tommy bij ons was, je weet wel de broer van mijn man. Intussen is hij opnieuw afgereisd.” Hij knikte uit beleefdheid. “Liesbet vond hem heel erg aardig.”, voegde ik er schijnbaar in een nagedachte aan toe.
Zijn gelaatsuitdrukking werd opeens een stuk geïnteresseerder. “O. Daar heb ik nauwelijks iets van gemerkt. Een leuke jongeman. Dat zal best. Maar Liesbet heeft nauwelijks een woord met hem gewisseld. Eén ontmoeting is trouwens wat kort om een echte impressie op te doen”.
“Eén ontmoeting?”, vroeg ik en keerde toen mijn gezicht weg alsof ik mijn mond onopzettelijk had voorbij gepraat.
“Wat bedoel je Loïs?”. Nu klonk zijn stem jaloers.
“Niets. Ik bedoel helemaal niets. Ik had enkel de indruk dat ze elkaar nog wel gezien hadden daarna. Ofwel heb ik Tommy verkeerd begrepen. Het is ook helemaal niet belangrijk.”
“Natuurlijk niet”, haalde hij de schouders op. “Straks ga je me nog verdenken van jaloersheid. En daar is totaal geen reden toe.” Die laatste zin klonk echter als een onuitgesproken vraag.
“Hé Pieter, laat ons het over iets anders hebben.” Opnieuw keek ik weg.
“Nu begin je me wel ongerust te maken Loïs. Wil je me soms iets verzwijgen?”
“Ik wil helemaal niet verzwijgen en ik hoef ook helemaal niets te verzwijgen”, zei ik. “Maar los daarvan, zou je het zo erg vinden moest Liesbet een slippertje maken?”
“Heeft ze dat dan?” Ondanks het feit dat ik niets had verteld, zag ik aan zijn gezicht dat de overtuiging post had gevat.
“Dat heb ik toch niet gezegd”, repliceerde ik. “Wat ik vroeg is of je dat zo vreselijk zou vinden. Zij heeft jouw slippertjes toch ook altijd vergeven?”
“Waar heb je het in godsnaam over. Welke slippertjes?”
“Ga jij me nou vertellen dat een knapperd als jij nog nooit een avontuurtje heeft gehad.”
“Toch niet, dus om het mij met gelijke munt betaald te zetten heeft Liesbet het niet gedaan.” Ik voelde me niet geroepen om tegen te spreken of hem bij te treden dat Liesbet “het” gedaan had.
“Zou jij dat dan doen? Het haar met gelijke munt terug betalen. In de veronderstelling dus dat ze vreemd was gegaan.”
“Het siert je dat je haar verdediging opneemt Loïs. Ik verzeker je dat dat niet nodig is.” Arme man. Hij was allang vergeten dat ik het zaadje van wantrouwen had geplant.
“Zou jij dat dan doen?”, herhaalde ik mijn vraag. En liet dan voor het eerst voorzichtig in mijn kaarten kijken. “Ik heb jou overigens altijd een erg aantrekkelijke man gevonden.”
Hij bekeek me aandachtig. “Ben jij nou niet hetzelfde aan het doen als wat Liesbet gedaan heeft? Jij bent immers ook getrouwd.”
“Wie zegt jou dat Kennedy nog nooit een slippertje gemaakt heeft. Misschien wil ik hém wel met gelijke munt terug betalen”
“Heeft ie dat dan? Een slippertje gemaakt?”, vroeg hij. Hij kon er geen touw meer aan vastknopen. Arme man. Lieve man. Lekkere man. Man die ik wou hebben.
“Waarschijnlijk wel. Hij weet heus wel dat hij aantrekkingskracht uitoefent op vrouwen. Op ongetrouwde én op getrouwde vrouwen. Vrouwen die weten wat en wie ze willen. En die daarvoor gaan. Vrijgevochten vrouwen. Vrouwen zoals ik. Maar ben jij een vrijgevochten man?”
Hij kon nog slechts een kant uit. “Vanzelfsprekend ben ik dat.”
“Waarom ben jij dan nog nooit op mijn geflirt ingegaan? Of vind je me soms geen begerenswaarde vrouw.”
“Er is geen man die jou niet zou willen, dat weet je wel.”
“Wat heeft jou dan belet?”
“Misschien trachtte ik je ongeduldig te maken”, probeerde hij. Ik deed alsof ik hem geloofde.
“Je kan iemand ook te lang laten wachten”, zei ik. “Ik rij nu naar huis. Overigens, ik ben alleen. Ken is naar een conferentie.”
Ik stapte weg. “Wat zal Liesbet zeggen als ik pas over een paar uur thuiskom”, hoorde ik twijfelend achter me. Liesbet zou niets zeggen. Dat wist ik wel zeker.
Ik nestelde me achter het stuur, trok de portier weg en reed weg, zonder in de achteruitkijkspiegel te kijken of hij me al dan niet volgde.

Thuis aangekomen liet ik de voordeur wel open staan en draalde in de inkomhal. Tot een paar sterke mannenarmen zich om mijn middel sloten. “Ik heb Liesbet een sms’je gestuurd”, klonk het in mijn oor. “God, je maakt me gek Loïs”. “Ik nam zijn handen en legde die over mijn borsten. “Ik zal je nog veel gekker maken”, fluisterde ik hees terwijl ik mijn handen over de zijne plaatste en hem hielp mijn borsten te kneden, stevig zoals ik het graag had. Ik was kletsnat. Door de dunnen stof van mijn jurk heen voelde ik de druk van zijn gezwollen geslacht. Ik wreef mijn billen wellustig tegen zijn penis aan. Een vlaag van hartstocht overviel me. “Mmmmm”, zuchtte ik terwijl ik me omdraaide in zijn armen en hem mijn mond gaf. Hij zoende goed en wist perfect wat hij met zijn tong moest doen.

Ademloos maakte ik me los uit zijn omarming. Nog steeds in de inkomhal, trok ik mijn jurk over mijn hoofd zodat ik enkel nog in witte slip en bh voor hem stond. Hoogbenig in mijn pumps stapte ik weg. “Kom”, zei ik met smachtende blik over mijn schouder. De bobbel van zijn stijve pik stond duidelijk afgetekend in zijn kostuumpantalon. Hij volgde me naar de slaapkamer. Ik ging met mijn rug naar het waterbed toe staan, haakte mijn bh los en stroopte dan mijn broekje af. Vervolgens plaatste ik de handen in mijn zij. Pieter keek me zoals Tommy dat net geen drie weken te voren had gedaan. “Je bent prachtig”, zei hij vol ontzag en opwinding. Inwendig juichte ik.

Ik ging zitten, mijn bips op de rand van het bed. Pieter trapte zijn schoenen uit, en trok zijn sokken uit. Vervolgens ontdeed hij zich van zijn jasje, maakte de strop van zijn das los en deed hij zijn hemd uit. Hij had een mooi bovenlichaam, glad geschoren, gebruind en zonde een spoortje vet. “Kom”, zei ik nogmaals toen hij zijn broeksriem los had gegespt. Hij kwam voor me staan. Ik ritste zijn gulp open en trok zijn broek naar omlaag. Hij droeg een boxerslip waarin de omtrek van zijn pik zichtbaar was. Ik zoende hem door het katoen heen. Hij zuchtte zwaar. Ik kon niet langer wachten en deed zijn slip uit. Zijn ballen waren haarloos, zijn opgerichte penis besneden. Hij was niet bijzonder groot. Dat hoefde ook niet. Het was niettemin immers een mieterse pik. Ik richtte mijn blikken omhoog, naar de zijne, en hield angstvallig zijn gelaatsuitdrukking waarnemend terwijl ik met het plat van mijn tong een lange natte haal over de volledige lengte van zijn schacht gaf. Tot mijn immense vreugde zag ik slechts één vrouw in zijn ogen. Mezelf.

Ik liet me achteroverkantelen op mijn rug en schoof naar het hoofdeinde van het bed. “Kom”, zei ik voor de derde maal terwijl ik hem wenkte. Ik deed mijn dijen van elkaar en met gelakte vingernagel maakte ik een diepe kerf in mijn onderbuik, die ik vervolgens open pulkte zodat niets maar dan ook niets voor hem verborgen bleef.. Er ging een preorgastische huivering door mijn ruggengraat toen hij naar mijn kutje keek.

“God Loïs, jij heb werkelijk geen enkel schaamtegevoel”, zei hij met een tikje bewondering én een spoor afkeuring.
“In bed niet neen”, antwoordde ik terwijl ik met mijn handen langs de contouren van mijn borsten en mijn leest streelde. Hij volgde mijn handen met zijn ogen. “Kom”, vroeg ik een laatste maal.

Hij kwam naast me liggen en nam me in zijn armen. Ik opende zijn mond met de mijne en zoende hem hartstochtelijk en vol heimwee naar al de nachten die we nooit samen hadden gehad. Ik genoot van de smaak van zijn tong en van de druk van mijn tieten en zijn stijve pik tussen onze lijven in. Met krassende vingernagels ging ik over de huid van zijn rug en zijn billen, waar ik wat steviger doordrukte. Hij was gestopt met kussen en had me opnieuw op mijn rug gedraaid. Hij propte enkele kussens onder mijn schouders en hoofd zodat mijn bovenlichaam wat hoger kwam te liggen en ik langs het hellend vlak van mijn lijf naar beneden keek. Pieter zoende de geul tussen mijn tieten, die ik tegen zijn wangen en hoofd aan kneedde. Mijn tepels deden pijn van verlangen. Ze smeekten er om gezogen te worden. Ik plukte er aan om ze een beetje opluchting te geven terwijl Pieter mijn borsten mijn zijn gezicht omhoog duwde en de huid er onder likte. Net toen ik op het punt stond te gaan bedelen zoog hij dan eindelijk toch mijn tepels en mijn tepelhoven in zijn mond. Zijn mond was gulzig als wou hij zich zat vreten aan mijn vlees. Ik kreunde wellustig. Ik ben namelijk heel erg gevoelig aan mijn tieten en ben er dol op als met ze gespeeld wordt. Pieter had een tijdje gelikt aan mijn tepels en deelde er nu met zijn tong een reeks heel snelle tikken tegen uit. Het was zalig. Zijn aanrakingen maakten dat ik me heel erg bewust werd van mijn lichaam. Het was alsof ik zijn tong in elke individuele porie voelde.

“Ik ben kletsnat”, zei ik terwijl ik zijn ogen zocht. Die woorden maakten haalden blijkbaar een trekker bij hem over want hij liet mijn borsten in de steek, trok met zijn tong een nat spoor naar mijn navel, die hij vluchtig kuste en tongneukte, om dan de gevoelige binnenzijde van mijn dijen te gaan zoenen. Het raspende gevoel van zijn stoppelige wangen tegen mijn poesje was hoogst aangenaam. Hij verplaatste zijn aandacht naar mijn kutje; voor wat een eeuwigheid leek ademde hij er enkel tegen aan. De prikkeling was prettig en tegelijk ondraaglijk, omdat mijn kutje ernaar hunkerde om echt gestreeld te worden. Ik moest me bedwingen om niet zelf een vinger in me te doen, zo onhoudbaar was de marteling. Tot hij eindelijk mijn schaamlippen van elkaar deed met twee vingers en met zijn tong een lange haal door de sleuf van mijn geslacht gaf. Ik schokte hevig. Pieter duwde nu ook een kussen onder mijn billen zodat hij overal bij kon. Ik deed mijn dijen nog verder van elkaar om hem nog verder behulpzaam te zijn. Ik was totaal open en onbeschermd. De tip van Pieters tong morrelde te kortstondig aan mijn anus en likte dan in een beweging van aan mijn sterretje tot bovenaan mijn poesje.

Mijn kontgaatje jeukte prettig. “Doe een vinger in mijn poeperd asjeblief”, zei ik, nooit verlegen te vragen wat ik wilde wanneer het om mijn genot ging. Hij duwde het topje van zijn vinger voorzichtig naar binnen, wat me een heerlijk prikkelend gevoel bezorgde, en masseerde de vinger dan voorbij de weerstand van mijn kringspier, tot hij over de hele lengte in me zat. Van binnen in oefende hij zachte druk uit tegen mijn darmwand. Zijn duim wreef inmiddels over mijn schaamlippen, die zich vol gezogen hadden met lust en bloed, om vervolgens verwoed op ze te gaan sabbelen. Ik voelde me vloeibaar worden. Het was alsof ik me oploste in het waterbed waarop ik lag. Pieter had zijn vinger ondertussen uit mijn kontje getrokken. De verdikking van de knokkel, die voorbij mijn sluitspier schoof, bezorgde me immens plezier en het gemis daarna maakte me nog geiler. Hij plaatste zijn mond op mijn kut; trachtte mijn neukgaatje naar buiten te zuigen en duwde er dan de punt van zijn dubbele gevouwen tong in. Ik dreef in mijn eigen nat. Vanuit mijn kutje gingen er stroomstoten naar mijn tenen, mijn vingers en naar de individuele uiteinden van mijn haren.

Ik wist dat Pieter me een fantastisch orgasme zou bezorgen. Een onverklaarbare gedachtenassociatie projecteerde vanuit het niets ineens het beeld van Liesbet, die wild aan het copuleren was met Tommy, op mijn netvlies. Ik lachte. Wisten ze dat zij het instrument waren waarmee ik mijn droom had laten uitkomen. Ik lachte opnieuw, vanuit mijn buik, vanuit mijn kut, vanuit mijn meest wrede en zelfzuchtig binnenste. Pieter keek me aan tussen zijn oogwimpers. “Waarom lach je”, vroeg hij. “Omdat ik je eindelijk in mijn bed gekregen heb”, antwoordde ik terwijl ik Liesbet uit mijn gedachten verbande.

Pieter deed twee vingers in mijn spleetje en ging me diep vingeren. Mijn vaginaspieren trokken zich onwillekeurig samen. Hij nam de bovenkant van mijn kutje, daar waar mijn schaamlippen samen kwamen, tussen zijn lippen, en dus ook het kapje van mijn klit. Ik sidderde toen hij op me zoog. Mijn vingers kromden zich tot klauwen, om zich pas opnieuw te ontspannen toe hij stopte. Met twee vingers trok hij nu het kapje naar achteren zodat mijn klit naar buiten stulpte. Hij gaf er een lik over. Ik kreunde. Er schoot een kramp in mijn tenen terwijl ik mijn nagels diep in het bed zette. Ik snakte naar adem toen hij de vingers samen duwde en mijn klit met de huidplooi fijn waarin die schuilging aftrok als was het een penis. Ik had nog slechts één gedachte.

“Neuk me Pieter”, bracht ik moeizaam uit. Ik draaide me om., trok mijn knieën in onder mijn lichaam wat mijn kontje de hoogte in deed gaan en strekte mijn armen, zodat ik op handen en voeten zat. Mijn tieten hingen zwaar door tussen de pijlers van mijn armen. Het leek alsof hun gewicht zich concentreerde in mijn tepels, die aanvoelden als loden kogeltjes die mijn borsten nog verder naar beneden trokken. Ik hield ervan om in die positie genomen te worden door een man, vooral als het die van een andere vrouw is. Het nadeel is dat ik mijn minnaar niet kon zien terwijl hij me nam, maakte ik ongedaan door mijn gezicht over mijn schouders te draaien. De nekpijn die ik daar de dag er op aan zou overhouden, nam ik er graag bij.

Pieter schoof op mijn knieën tegen me aan, plooide zijn pik door en dreef hem in me. De penetratie deed me in overvloedig zweet uitbreken. Pieter klemde mijn billen stevig tussen de bankschroef van zijn handen en begon me te neuken. Het was heerlijk hem in mijn vel te voelen. Hij zette zijn duimnagels tegen mijn sterretje. Mmmmm lekker was dat “Doe een duim in mijn kontje”, bedelde ik. Toen hij een duim naar binnen had gemasseerd was mijn geluk volledig. Ik was trouwens zo verschrikkelijk opgewonden geraakt van wat zijn tong en vingers zo-even met mijn kut&klit hadden uitgespookt, dat mijn climax snel dichterbij kwam. Hij was me nauwelijks twee minuten aan het naaien toen ik hijgde “Ik ga zo komen schatje. Mmmmmmm. OoooooooooO.” Ondanks de verzengende intensiteit van het orgasme, trachtte ik elke individuele sensatie in mijn geheugen te griften. Zuivere heroïne raasde door mijn bloed. Mijn hartslag pulseerde in mijn kutje.

Totaal bevredigd liet ik me op mijn buik vallen, vervuld van een gelukzalige loomheid. Ik draaide me om op mijn rug en keek naar Pieter. Die zat nog steeds op mijn knieën. Zijn penis was immens gezwollen. Hij begon zich onmiddellijk te masturberen nu ik naar hem keek en terwijl hij naar mijn naakte lijf keek. “Kom hier met die lekkere lul van je”, zei ik hees en tuitte mijn lippen.

Bij het begin van deze bekentenis heb ik jullie gezegd dat ik bijna altijd krijg wat ik wil al ga ik soms via een omweg te werk. Zoals met Pieter. Die uitgeput en niets vermoedend naast me ligt te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten