dinsdag 22 december 2009

Seksparking

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.


Een paar jaar geleden zat ik in de auto op weg naar Den Haag vanuit Amsterdam via de A44. Onderweg kreeg ik ter hoogte van Abbenes een belangrijk telefoontje. Als alles in orde was zouden we een project van een paar miljoen kunnen binnenhalen .Omdat ik het een en ander moest noteren, ging ik van de snelweg af en reed de carpool van Abbenes op. Ik had wat documenten uit mijn tas gehaald en ze op het dashboard gelegd. Ik zag wel behoorlijk wat auto's maar was veel te druk met wat ik aan het doen was.

Op een gegeven moment tikte er iemand op mijn raam. Het was een jong grietje. Ik veronderstelde dat ze wou schuilen want ik merkte dat het inmiddels hard gaan regenen was. Haar dunne jurkje plakte haar tegen het lijf zodat het doorzichtig was geworden en ik zag dat ze er niets onderaan had. Ze was eerder aan de magere kant, met een hoekig bekken en haast onbestaande tieten. Maar desondanks en ondanks haar uitgelopen mascara, het goedkope jurkje en de sluike haren die in natte slierten tegen haar wangen plakten, maakte ze onbestemde gevoelens bij me los. Ze zag er kwetsbaar uit. Hulpeloos zelfs.

“Kom maar binnen”, nodigde ik haar uit het portier van mijn wagen voor haar openzwaaiend. Ze kwam naast me zitten, uitlekkend tegen mijn dure zetels. Had ik logisch nagedacht, dan had ik me afgevraagd waarom ze niet in haar eigen auto schuilde.
“Ik ben kletsnat”, zei ze.
“Ja dat merk ik”, antwoordde ik. Je kon haar jurkje inderdaad wel uitwringen.
“Jij ook?”, vroeg ze ineens tot mijn verbijstering.
“Wat bedoel je?”. Ik begreep er niets meer van.
“O”, zei ze nuchter. “Jij bent er eentje die van spelletjes houdt. “.Die hulpeloosheid was een illusie geweest. Zij had dat niet gespeeld. Waarschijnlijk was ik het die haar zo had willen zien. Die gedachte schoot door me heen terwijl ik haar hoorde zeggen ““Je gaat me toch niet vertellen dat je toevallig op een seksparking bent beland hoop ik?”

Dat was wel degelijk het geval. En dat zei ik haar ook. Blijkbaar kende ze me beter dan ikzelf. Ze hield immers totaal geen rekening met wat ik gezegd had. “Wil je mijn poes zien?”. Ze wachtte niet op een antwoord, maar had haar jurkje reeds opgeschort. Ondanks mezelf keek ik gefascineerd naar die naakte kaalgeschoren kut en de gezwollen schaamlippen. Ik slikte. Lang onderdrukte gevoelens vochten zich naar de oppervlakte.
“Laat je mij de jouwe ook zien?”, ging ze verder.
Ik herhaalde dat ik hier niet voor gestopt was. Omdat die opmerking van haar afliep als de regen van mijn ramen, voegde ik er aan toe dat ik getrouwd was.
Ze keek me aan alsof ik een blondje was. “De parking is afgeladen met getrouwde vrouwen. Dat ben ik overigens ook. Het met een andere vrouw doen is niet echt je man bedriegen vind je niet?”
Mijn mond was droog. Ik durfde niets zeggen. Want als ik mijn mond zou opendoen vreesde ik dat ik mijn opwinding niet zou kunnen verbergen.
Ze liet me echter niet ontsnappen. “Weet je wat?”, zei ze. “Je trekt je jurk omhoog en schuift je slipje opzij. Als je geen natte kut hebt laat ik je gaan. Anders mag ik met je doen wat ik wil.”.
Niets verplichtte me te doen wat ze vroeg. Toch kon ik niet anders dan haar gehoorzamen. Het was een bizarre ervaring. Het was alsof ik naar een vreemde vrouw keek terwijl ik mijn billen van de zetel lichtte om mijn jurk tot boven mijn dijen te trekken en vervolgens mijn slipje tot op mijn knieën afstroopte. Ik bloosde fel. Natuurlijk was ik zeiknat.

“Mij nam je niet in de maling”, zei ze terwijl ze haar hand op mijn dij legde, die ik automatisch samenkneep. Ik liet haar in de waan dat ik was gekomen om te seksen. Ik had gedacht dat mijn aangetrokken voelen tot vrouwen een afgesloten hoofdstuk uit mijn leven was sinds ik getrouwd was. Wellicht was het mijn noodlot of mijn onderbewustzijn dat me op deze parking had doen belanden en met deze vrouw. Ze was niet het type waar ik vroeger op was gevallen. Ik viel voor weelderige vrouwen met zware tieten. Op dit ogenblik echter volstond het dat zij de vrouw was die me had herinnerd aan die vroegere zelf, die hield van mannen maar geilde op vrouwen. Of was het andersom? Op dit ogenblik was zij de belichaming van dé vrouw.

“Het is zolang geleden”, hijgde ik terwijl zij haar lichaam naar me toedraaide en me haar mond gaf. Ik was verbaasd over de intensiteit waarmee ik haar zoende alsof ik de jaren van mijn huwelijk goed moest maken en de afstand naar mijn verleden overbruggen. Ze had een klauw op een van mijn borsten gelegd en kneedde die stevig door de stof van jurk en bh heen.

Ik duwde de hand weg en draaide mijn mond weg. “Wil je hard to get spelen?”, vroeg ze, een harde trek om de mond. Neen dit was geen aangename vrouw. Ik zou haar ongraag tot vijand hebben. “Neen”, repliceerde ik. Het klonk verdedigend al was dat niet zo bedoeld. “Ik wil mijn jurk uittrekken.” Ze leunde achterover in haar zetel en keek toe hoe ik mijn schoenen los trapte, mijn slipje helemaal afstroopte, mijn jurk over mijn hoofd trok en mijn bh loshaakte. “Mmmm. Je hebt zware tieten”, zei ze genietend. “Met grote tepelhoven. Net zoals ik het graag heb.” Onder haar woorden gingen mijn spenen overeind staan en kregen mijn tepelhoven kippenvel. “En wat een lekker kutje”, voegde ze eraan toe nadat haar blikken zich naar mijn dijen hadden verplaatst, die ik verder van elkaar deed en mijn schaamlippen met twee vingers verder open pulkte zodat ze regelrecht in mijn poes kon kijken. “Je hebt een echt sekslijf.”

“Nu jij”, zei ik schor. Ze trok haar kletsnat kleedje uit dat ze vervolgens op de achterbank dumpte. Zoals ik daarstraks had al geraden, had ze een schraal bovenlichaam. Niet alleen was haar bekken scherp, haar ribben waren bovendien duidelijk afgetekend onder de twee muggenbeetjes die haar borsten moester verbeelden. Mijn gedachten waren blijkbaar op mijn gezicht af te lezen. “Ik heb niet veel hé?” schudde ze haar tietjes. Ze had het al lachend gezegd, al trachtte ze op die manier haar vrouwelijke tekortkomingen te relativeren. “Neen”, antwoordde ik geheel naar waarheid. Ik had er aan toe willen voegen dat ik haar toch een erg geil lijf vond hebben. Ze gaf me echter de kans niet en taterde voort. “Mijn man zegt dat ik nét een jongen ben als hij me achterlangs in mijn aars neukt.” Wat praatte ze ordinair!
“Ik fantaseer niet dat jij een jongen bent. Kom hier lekker ding.” Ik klapte de stoel zo ver mogelijk achterover. Zij kwam op me liggen, een been tussen de mijne, druk uitoefenend op mijn natte poes, terwijl zij haar eigen poesje tegen mijn dij aanreed. Het was heel anders dan een gespierd mannenlijf op me en een penis in me te voelen, maar dit voelde zoveel lekkerder aan juist omdat me emotioneel volledig in verwarring bracht. Het was of mijn zelfbeheersing nooit had bestaan. En ik opnieuw dat zestienjarig bakvisje was dat zich voor het eerst door een ander meisje liet zoenen. Mijn handen gingen strelend over haar schouders, rug, de afzonderlijke schakels van haar ruggengraat volgend met mijn vingers, en de jongensachtige kont. “Het is zo lang geleden,” zuchtte ik voor de tweede maal terwijl ik haar diep in de ogen keek. Ik las er echter geen begrip voor wat ze onbedoeld bij me had losgemaakt en voor de verloren gegane herinnering die ze opnieuw tot leven had gebracht . Ze was niet erg gevoelig. Als persoon interesseerde ik haar niet. Ik was ‘slechts’ een sekslijf voor haar. Maar door mij te begeren, betekende zij voor mij veel meer dan ze ooit zou beseffen. Ondanks haar oppervlakkig karakter was ik haar daarvoor onzeglijk dankbaar.

De regen was inmiddels gestopt. Door de voorruit scheen de zon op ons. “Lieve god”, bedacht ik me ineens. “Hier lig ik midden op de dag op een openbare parking naakt met een onbekende vrouw te seksen. Straks worden we nog betrapt.” Dat was geen gedachte die me schrik aanjoeg. Ik werd er alleen maar hitsiger van. En gleed het eerste kootje van mijn middelvinger in haar poeperd. Hadden ze nog wat meer om naar te gluren!

Het grietje had gekreund toen ik mijn vinger in haar kontje duwde. Met draaiende bewegingen masseerde ik de vinger voorbij haar kringspier. Haar anus maakte samentrekkende bewegingen zodat mijn vinger verder in haar aars werd gezogen. Ondertussen wreven, kronkelden en zoenden we, of beter gezegd, dweilden we elkaar tong met open mond af. Mijn kut schreeuwde om bevrijding.

“Lik me”, hijgde ik. “Lik mijn natte poes.” Zo goed en zo kwaad als het kon, knielde ze tussen mijn dijen. Ze kuste de binnenkant van mijn dij, stukjes huid tussen de lippen zuigend. Ik was heel gevoelig daar. Hoe wist ze dat terwijl ze me slechts een kwartiertje kende. Van kennismaking tot neuken op nauwelijks drie maal vijf minuten tijd. Ik was ontsteld over mijzelf. Haar wang was koel tegen mijn brandend hete geslacht. Zij draaide haar gezicht en keek tegen mijn poes aan. De gevoel van haar adem maakte me uitzinnig van geilheid. Ik duwde mijn bekken naar voren zodat mijn schaamlippen tegen haar mond geperst werden. Door de druk opende mijn kutje zich als een vochtige bloem. Ze zoog mijn hele poes in haar mond. Ik was erg nat. Voor mijn geestesoog zag ik hoe haar mondholte en haar neusgaten zich vulden met de geur en de smaak van mijn liefdessappen. Net als mijn man werd ze daar erg hitsig van. Het was niet langer zuigen maar kauwen op mijn kut dat ze deed. Die ruwe behandeling blies het inwendige vuur dat me verteerde nog verder aan. Zeiknat was ik en toch stond ik in brand. Haar mond had zich inmiddels losgemaakt van mijn poes. Van onder haar korte wimpers keek ze me in de ogen terwijl ze het huidplooitje waarin mijn klit woonde met twee vingers achteruit trok zodat mijn kittelaar tevoorschijn kwam. Mijn klit was fors ontwikkeld, net een klein jongenspiemeltje. De eerste lik die ze er over gaf deed een oncontroleerbare onderhuidse rilling door mijn bekken gaan. Toen ze er op ging zuigen begon ik luid te kreunen. Ik was opgewondener geweest dat ik dacht want na nauwelijks een minuutje voelde ik mijn orgasme opwellen. “Ik ga zo komen”, kreunde ik. Ik hield haar ogen vast met de mijne. Zij had haar mond terug getrokken. Alsof ze wist wat er ging gebeuren had ze haar tong uitgestoken, de tip tegen mijn kutje, want toen ik in de seconde daarop kwam, ejaculeerde ik een straal stroperig geil. Mijn climax was van een zeldzame intensiteit. Al de uitgestelde orgasmen van al die jaren dat ik niet met een vrouw had gevreeën ontlaadden zich in mijn kut.

De hevigheid maakte dat ik een ogenblik het bewustzijn verloor. Toen ik de ogen bijkwam en de ogen opsloeg zag ik tegelijk bewondering en ontzag. “Je was geweldig”, zei ze. “En hoe je spoot toen je kwam….” “Het was zo lang geleden”, zuchtte ik. Ik voelde me immens bevredigd, zowel lichamelijk als mentaal, alsof mijn orgasme een last van me had afgenomen. Huwelijk of geen huwelijk. Het zou niet bij deze ene keer blijven. Seks met een vrouw was tenslotte geen bedrog. Neen toch?

“Nu jij”, zei ik net als ik daarstraks had gedaan toen ik haar vroeg om haar kleren uit te trekken. “Kom naast me liggen.” Ze klapte haar stoel ook naar omlaag. “Vinger je voor me”, zei ik. Mijn wangen waren verhit en bloosden tot in mijn bloedrode tepels. Ze sperde haar dijen zo wijd als lichamelijk mogelijk was. Verder en ze zou scheuren. Ze schoof een vinger in haar kut. Een hevige schok voer door haar. Aan haar gezicht zag ik hoe verrast ze was. Dat smalle bleke gezicht was op zich niet bijzonder knap of zelfs opmerkelijk. Maar de gierige wellust die ze zich nu op aftekende en die het voor mijn ogen hertekende, gaf haar die zeldzame uitstraling, waaraan zelfs de knapste man laat staan de knapste vrouw geen weerstand had kunnen bieden. Zoals ze er op dit ogenblik uitzag, had ze iedereen kunnen krijgen. “Wat ben je mooi”, zei ik, een krop in de keel. “Mooi? Ik? neen”, antwoordde ze. “Toch wel. Als je geil bent”, verduidelijkte ik. “Ja. Dan”, wist ze. Haar vinger werd vlugger. En dan trager. Tot ze hem terug trok.

“Kom”, fluisterde ze. Ik schoof naar de rand van mijn zetel, strekte mijn arm uit en loodste een vinger in haar kut. Die zich meteen samentrok als een wurgtouw. Ze was broeierig warm van binnen. Ze ontspande zich en bracht dan zelf een vinger in. Die naast en langs de mijne, de knokkel tegen die van mij raspend, te voelen, was een nieuwe ervaring. We vingerden haar gelijktijdig, de wanden van haar kut aftastend, stotend, draaiend, duwend. De duim van haar vrij hand vibreerde als een trileitje over de bolletje van haar klit. We zeiden niets. Dat was overbodig. Alles wat ik van haar wou weten, las ik af op haar gezicht, dat het stijgende genot weerspiegelde in al zijn gedaante. “Ik kom”, kermde ze. Haar rug kromde zich als een boog van geitenhoorns. Tijdens het orgasme pulseerde haar kut zo hevig dat mijn vinger en haar vinger haast doormidden werden geknepen. De rust keerde slechts langzaam weer. Het plezier had pure heroïne in haar aders geïnjecteerd. Ze straalde. De onverschillige huid van haar gezicht was jongeren en soepeler geworden. Zoals elke vrouw na het orgasme was ze mooi.

Vijf minuutjes bleef ze liggen en liet ze mij nagenieten van haar naakte lijf. Zonder te spreken kwam ze dan overeind en griste ze het natte hoopje van de achterbank. Ze was roekeloze verdorvenheid want ze nam zelfs niet de moeite om het jurkje aan te trekken. Naakt, op haar schoenen na, wiegelde ze in de onverminderde regen naar haar wagen, die slechts enkele meters van de mijne vandaag geparkeerd bleek, alsof ze iedereen wou uitdagen daar een opmerking over te maken. Ze kroop achter haar stuur, gaf gas en reed weg.

Ik had zelfs de kans niet gekregen om haar naam te vragen. Dat was best. Want als anonieme vrouw was ze voor mij de verzinnebeelding van dé vrouw. Hoewel ik al drie jaar getrouwd was, voelde het onnatuurlijk aan toen mijn man me die nacht penetreerde. Op dat ogenblik kwam mijn huwelijk me als een vergissing voor. Een gelukkige vergissing, maar daarom niet minder een vergissing. Geluk was misschien niet wat ik nodig had. Misschien was ik gemaakt om in verwarring te leven. De vertrouwde verwarring die enkel andere vrouwen bij me los konden maken. Durfde ik die uitdaging aan?

Iedere keer als ik langs Abbenes rij denk ik aan mijn ervaring. Ik ben zelfs een paar keer van de snelweg afgegaan, de carpool op maar tot nog toe uiteindelijk gedraaid en verder gereden. Ik ben nog steeds getrouwd. Gelukkig getrouwd. Maar zal ik aan de verleiding kunnen blijven weerstand bieden? Of zal ik me sterk tonen? En er aan toegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten