dinsdag 22 december 2009

Cojones

Zoals elke derde vrijdag van de maand gingen mijn broer Rik en ik een borrel – of meerdere – drinken in bar Cojones. Dat we elkaar vroeger troffen dan onze gewoonte was, had een zeer goede reden: de barmeid, met wie we allebei op verschillende tijdstippen wat hadden gehad, had namelijk eerst naar mijn broer en dan naar mij gebeld met de mysterieuze boodschap dat er een verrassing op ons zat te wachten. Mits we ons haastten.

Waarin die verrassing dan wel bestond werd duidelijk toen we bij het binnen komen zagen dat de twee blonde jonge meiden die aan een tafeltje zaten tweelingen waren … net als wij. Waar de tijd bij mijn broer en ik wat verschillen had aangebracht in rimpeltjes en lidtekens, leken de twee meisjes in hun jeugd nog als twee druppels water op elkaar, een indruk die trouwens nog versterkt waren doordat ze gelijk gekleed waren. In tegenstelling tot wij.

Rik en ik keken naar de meiden, dan naar elkaar, gaven toen een knipoog naar barmeid Suzy en namen tenslotte plaats aan het tafeltje van de jongedames.
“Heb jullie er bezwaar tegen dat we bij jullie komen zitten”, vroeg Rik pas toen we al naast ze zaten.
“Jasses”, antwoordde de ene met een sarcastische trek rond de mond. “Je bent oud genoeg om mijn vader te zijn.”
“En jij ook”, voegde haar zus er aan toe terwijl ze mij aankeek.
“Had ik je moeder zwanger gemaakt, ik zou het nog wel weten me dunkt”, gaf ik haar lik op stuk.
Waarop zij. “En omdat je mijn moeder niet hebt kunnen krijgen, wil je mij nu versieren?”
Haar zus gooide de spot nog over een andere boeg. “Jullie zijn er trouwens vroeg bij”. Het was inderdaad acht. “Misschien omdat ouwe knarren als jullie waarschijnlijk al om negen in hun bed moeten liggen.”
“Om negen uur in bed liggen, is niet hetzelfde als om negen uur gaan slapen”, kaatste Rik de bal terug terwijl hij haar met zijn ogen uitkleedde. Ze kleurde ondanks zichzelf rood.
“Om naar bed te gaan hoeven we trouwens niet tot negen te wachten”, voegde ik eraan toe, haar zuster aankijkend, wier kleren ik op mijn beurt weg dacht.. Zij trotseerde mijn blikken echter zonder blozen.
“Nou ja, “ zei die. “Langer dan een uurtje houden jullie het toch niet met ons uit. En ben je toch om negen in slaap”. En ze gierde het uit om haar eigen grapje. Nog nahikkend van het lachen zei ze. “Anderzijds. Jonge knappe kerels zijn er nog niet in zicht. Zo bekorten we het wachten een beetje.”
“Een heel klein beetje dan”, vulde haar zus aan, die meteen ook de slappe lach kreeg.
‘Dit wordt niks’, dacht ik bij mezelf toen ik aan het oplichten van mijn broers gezicht zag dat hij een geniale inval had. “Suzy”, wenkt hij de barmeid dichterbij. “Jij hebt me gehad neen?” Suzy knikte ja boven haar gul uitgesneden décolleté, alsof Rik een doornormale vraag had gesteld. “Kan jij dan aan deze twee jonge meiden eens vertellen hoe ik ben in bed?”, ging hij verder. Suzy schraapte de keel maar werd onmiddellijk door mijn broer onderbroken. “Je hoeft het niet hardop te zeggen hoor. Ik heb namelijk het volste vertrouwen in je oordeel.”

Suzy ging dus achter de twee jonge vrouwen en tegen over ons staan en boog dan voorover tot haar gezicht zich ter hoogte van dat van de twee zussen kwam zodat ik een nog ruimere inkijk in haar halsuitsnijding kreeg. Beide vrouwen negen het hoofd naar haar mond toe om niets te missen van wat ze hen een minuutje lang influisterde. De ene zus ging al snel nog vuriger blozen dan zo-even terwijl ik me al sterk moest vergissen zag ik de tepels van de andere niet stijf worden door haar zomertopje heen.

“En doe nu hetzelfde voor mij”, verzocht ik nadat Suzy was uitgepraat. Ze mat me even veel tijd toe als mijn broer. Toen ze ook met mij klaar was, bleef het even stil.

“En?”, vroegen mijn broer en ik uit een mond.
De tweelingen keken elkaar even in de mond, en ze waren reeds overeind gekomen.
“Komen jullie nog?”, klonk het ongeduldig toen we niet meteen hun voorbeeld volgden.
“Dank je”, gaf ik Suzy een zacht tikje op de bips terwijl mijn broer de meiden reeds naar de uitgang volgde. “Graag gedaan. Ik hou wat tegoed van je”, zei ze glimlachend en zond tegelijk een veelzeggende blik naar mijn kruis. Ik west wel dat ze het grappend bedoelde, toch nam ik me voor haar binnenkort eens uitgebreid te verwennen. In bed wel te verstaan. En samen met mijn broer.

We namen mijn auto aangezien ik het dichtst bij woonde. “Zouden we ons niet eens aan elkaar voorstellen”, vroeg ik in de achteruitkijkspiegel. “Ik ben Moniek”, zei de rechtse, “en ik Anouk” de linkse, “Of is het omgekeerd”. En weer lachten ze.

We waren er snel. Ik liet de meiden uitstappen en gaf mijn broer de huissleutel. Terwijl hij ze binnen liet, parkeerde ik de wagen en ging toen langs de binnentrap naar boven, naar de leefkamer. “En heb je onze gasten wat te drinken aangeboden?”, vroeg ik. “Ja”, antwoordde hij, “maar ze hebben beleefd neen gezegd”.

“Wie van ons beiden wil jij”, vroeg Moniek – of was het Anouk? – me in de ogen kijkend.
“Wat geeft het?”, haalde ik de schouders op. “Voor mij zien jullie er net eender uit”.
“Dat duurt niet lang meer”, lachte ze en trok gelijktijdig met haar zus haar topje over het hoofd. Zoals ik daarstraks aan de stijve tepels had geraden, droegen ze niets er onder. Ze hadden jonge stevige borsten, niet zo zwaar als die van Suzy, maar niettemin erg opwindend. Terwijl ik naar die twee paar boezems keek, hadden zij hun rokje al los gemaakt en trokken ze hun slipje over de heupen naar omlaag. Toen snapte ik wat ze daarjuist had bedoeld. De ene zus had immers een zwart tulpje getatoeëerd links van haar poesje, en de andere – degene die mij had gevraagd wie ik wou – rechts van haar kaalgeschoren spleetje. “Dan heeft Anouk zo beslist nadat ik een geintje had uitgehaald met haar lief.”, lachte Moniek.

Ze waren prachtig zoals ze daar naast elkaar stonden, elkaars perfecte spiegelbeeld, op dat ene frivole detail na. Ik haastte me samen met Rik uit mijn kleren tot we alle vier naakt waren. Moniek stapte naar mij toe en duwde haar pols tegen mijn geslacht aan. “Over de lengte van je lul heeft Suzy in elk geval niet gelogen”, zei ze. “En over zijn strakke kontje al evenmin”, grinnikte Anouk die achter me was komen staan en een harde pets tegen mijn billen gaf. Alhoewel ik het niet zag, knielde ze want even later voelde ik hoe ze met haar tanden een harde knauw in mijn achterste gaf. “Au” kreet ik pijnlijk, maar toen ze even later mijn billenhelften van elkaar trok en haar hete adem rechtstreeks in mijn anus blies was het van plezier dat ik kermde. Mijn genot steeg nog toen ook Moniek knielde en haar lippen rond mijn eikel stulpte terwijl Anouls hand tussen mijn benen door ging en in mijn ballen kneep.

Rik die zich terecht wat verwaarloos voelde, kwam wat dichter bij ons staan. Monieks vingers sloten zich meteen als een vuist rond zijn stijve lul en begon hem stevig af te trekken. Achter me was Anouk overeind gekomen. Ze plette haar tieten tegen mijn schouderbladen, stak haar armen onder mijn oksels door en kneep onzacht in mijn tepels. “Pijpt mijn zusje lekker?” wou ze weten. Haar adem was al even heet tegen mijn wang als daarstraks in mijn kontgaatje. “Mmmm ja heerlijk”, zuchtte ik. “Jij ook?”. “Ja”, fluisterde ze zwoel, haar tong in mijn oorschelp. “Minstens zo goed en waarschijnlijk nog beter. Maar nu wil ik wat anders. Nu wil ik je lul in me. Nu wil ik neuken.”

“Het spijt me schatje” zei ik terwijl ik Monieks mond met beide handen tegen haar slapen van mijn geslacht afschoof. “Ik heb mijn pik even ergens anders voor nodig. Om je zus te naaien.” Moniek stoorde zich niet aan mijn vulgariteit en morde evenmin want nog voor ik me in de armen van Anouk had omgedraaid had zij Riks penis in haar onverzadigbare mond gezogen.

Anouk gaf me haar hete lippen voor een hartstochtelijke zoen. In onze kauwende mondholte vond haar tong de mijne. Ze likte er over en zoog er op, haar buik hongerig tegen mijn opgerichte lid aanwrijvend terwijl ik genoot van de druk van haar borsten en de weelde van haar jonge lichaam onder mijn strelende handen. Na een voor mij veel te korte zoen, maakte haar mond zich van de mijne los. Haar ogen schitterden. “Draag me naar bed tijger”, hijgde ze. Ik floot bewonderend in mezelf. Dit grietjes was uitzonderlijk heet. Ik prees me gelukkig en vroeg me tegelijk af of ik met haar en haar geile zus niet te veel hooi op mijn vork nam. Maar ik liet mijn twijfel niet merken en plaatste mijn handen vol op haar billen. Zij maakte een sprongetje en verstrengelde haar dijen rond mijn middel. En liet zich dan zakken over mijn opgericht lid. De vreugde en de pijn van het binnen dringen deden haar gezicht verkrampen.

Ze bewoog niet maar vergenoegde zich ermee zich aan me vast te klampen en te genieten van mijn pik in haar binnenste terwijl in de schreden naar de openstaande deur richtte en voetje voor voetje de treden naar de slaapkamer beklom. Zij fluisterde me heel de tijd geile onzin in en dat ze niet kon wachten door me genaaid te worden. Bij de kromming van de trap aangekomen liet ik haar daarom met haar rug tegen de muur aanleunen en begon dan hard in haar te stoten. Haar lustkreetjes vulden het huis en lokten nu ook Moniek en Rik naar boven. Ik hoorde hoe ze de trap kwamen opgestommeld en even halt hielden toen ze bij ons waren aanbeland. “God”, kreunde ze hitsig. “Kijk eens hoe hij in mijn zusje te keer gaat. Ik wil ook neuken. Snel. Kom”. En ze renden letterlijk naar de slaapkamer.

Ik hield op met stoten en droeg haar verder naar boven. In het deurgat en over haar schouder zag ik Moniek op het bed zitten, schrijlings over mijn broer, de rug naar hem toe. Het enige wat ik bijgevolg van hem zag waren de zolen van zijn voeten, zijn harige benen, zijn ballen en zijn pik die obsceen in haar jonge poesje van Moniek stak. Zij bereed hem alsof ze het eind van de wereld voor wou blijven.

“Verrek”, sabbelde ik op Anouks oorlelletje. “Dat zusje van je bezorgt mijn broer het ritje van zijn leven. ”Oooo. Ik wil kijken”, jammerde ze terwijl ze het hoofd trachtte te draaien. Ik stapte naar het bed toe, zette voorzichtig een knie dan een andere op de matras. Anouk liet loste de greep van haar handen rond mijn nek en liet het bovenlichaam achterover kantelen. Eenmaal ze neer lag begon ik haar met vernieuwd enthousiasme te naaien. Bij elke stoot schommelden haar borsten op de meest onvoorstelbaar wulpse wijze. Daar Moniek iets verder op het bed zag, kon ik uit een ooghoek ook het wildere dansen van haar tieten begluren. Niet voor lang echter, want ze stapte van mijn broer af, om zich meteen weer op zijn glibberige paal vast te spietsen, ditmaal met het gezicht naar hem toe echter. Dat ze dat deed opdat ik de aandacht bij haar zus zou houden geloofde ik niet echt, eerder dat ze het deed om op zijn gezicht af te lezen wat haar poesje met zijn lul aanrichtte.. Ik zag inderdaad dat hij afwisselend naar haar tieten en het obscene spel van kut&pik staarde. Met de pure macht van haar kut had ze geen flard heel gelaten van de berekende en koele zakenman die mijn broer was en hem herleid tot zijn rauwste essentie.

Inmiddels had ik zelf zin gekregen in afwisseling, hoe lekker het ook was om Anouk te neuken. Ik trok me terug ondanks haar jammerend protest en ging recht op de matras staan, de voeten aan weerzijden van Rik middel zodat hij niet langer op Monieks magnifieke tieten uitkeek maar op mijn kont en zij op mijn stijve lul. Ze keek me geil aan en kreunde. “Ik kan jullie beiden wel aan.” En zonder verder verwijl ging ze me met holle zuigwangen mondneuken.

Anouk mokte niet lang dat ik haar in de steek gelaten had en troostte zich met mijn broer. Ze ging namelijk pardoes op zijn gezicht zitten zoals ik kon afleiden uit het bevel “Lik mijn poesje.” Ze begon spoedig te kirren van genot. “Ooooooh. Hij zuigt mijn hele pruim in zijn mond. O ja. Asjeblief. Sabbel op mijn schaamlippen. Dat doe je heerlijk. Mmmmmm. Mjaa duw je tong diep in mijn neukgaatje. En je vinger in mijn poeperd. O zalig. Ik ben doornat. Ik ga zo komen. Ik ga je hele gezicht in de zeik zetten. O god. O lieve god.”

Haar zus richtte inmiddels haar gezicht omhoog en keek me recht aan. Woorden waren overbodig. Ik wist dat ze door mij geneukt wou worden. “Komaan schatje. Nu is het mijn beurt om je te naaien.” Ze liet mijn piemel uit haar mond floepen en gaf er dan nog een haastig likje over met haar tong. Die aanraking deed me van top tot teen rillen. “Ga op je zij liggen”, bracht ik moeizaam uit terwijl ik een vroegtijdige ejaculatie de kop indrukte.

Moniek deed gehoorzaam wat ik haar opgedragen had. “Ik ook. Ik ook.” echode Anouk de woorden van haar zus en spoedig lagen de tweelingen op hun zij op het bed, elkaar aankijken. Enkel nog in geilheid waren ze elkaars spiegelbeeld, uiterlijk niet meer echter. Anouks haren kleefden haar tegen de verwitte wangen en haar gezicht was koortsig, terwijl de lust Monieks gelaatstrekken onherkenbaar en onherstelbaar had verminkt.

Ik ging achter Moniek liggen, dicht tegen haar rug aan, terwijl ze een been optrok. Rik vleide zich tegen Anouk aan, die het voorbeeld van haar zus volgde. “Haast je”, jammerde het meisje. “Ik kan niet meer wachten. Ik ben er zo. Schuif die neuklat in me.”

“O ja. Doe het. Ik wil kijken”, kreunde Moniek extatisch. Ze kreunde nog dieper toen ze toekeek hoe Riks lange dikke lul in het nauwe spleetje van haar zus drong. Ook ik keek over haar schouders gehypnotiseerd toe. Rik begon haar niet ogenblikkelijk te neuken. Hij wachtte voorlopig. Waarop bleek zodra Anouk klaaglijk jammerde. “Ik wil ook kijken. Toe Rudi. Pe-ne-treer die hete zus van me.”. Ik haakte mijn arm in de vouw van Monieks knie en trok haar been meer naar achter terwijl zij haar schaamlippen met gespreide vingers nog verder spreidde zodat er werkelijk niet meer te raden viel. Volgens mij was Moniek inderdaad de heetste van de twee. Ik zag hoe Riks en Anouks ogen aangezogen werden door haar opengesperde kut en drong dan in haar. Ik deed het opzettelijk heel langzaam opdat ze niets zouden missen van het spektakelstuk. Anouk kronkelde van pure wellust aan Riks penis die tot het gevest in haar stak, nog steeds zonder te bewegen echter.

Toen ik tot mijn ballen in Moniek zat, begon ik haar echter zonder verdere waarschuwing hard te neuken. Na slechts een korte aarzeling pikte Rik in, moeiteloos het snelle ritme overnemend dat ik aangaf. De hitsige tieten van de grietjes schommelden telkens onze ballen luid tegen hun billen aankletsten. Ik had de indruk naar mezelf te kijken in een spiegel terwijl ik mijn broers lul in en uit Anouks spleetje zag schuiven. Zij bracht enkel nog verwarde en onverstaanbare kreten uit, net als Moniek overigens tot ik haar klit ging stimuleren met mijn vingertoppen. “O ja. Speel met mijn knopje. Oooooo ik ga komen.”. Ze draaide haar ontredderde gezicht over haar schouder naar me toe en gaf me haar mond. Ik proefde de intensiteit van haar orgasme op mijn lippen terwijl ik de verschrikkelijke weeën van haar kut voelde pulseren rond mijn pik en ik op de achtergrond hoorde hoe ook Anouk kwam

Ze werd slechts langzaam kalmer in mijn armen om pas wanneer ze helemaal verstild was haar mond van de mijne los te maken en van mijn geslacht af te schuiven. Anouk had reeds hetzelfde gedaan bij mijn broer en was om haar buik gerold om stilletjes na te genieten. Moniek daarentegen wentelde zich op de rug en lag schaamteloos naakt te wezen.

Ze keek me brutaal aan en zei kil “Kan ik je douche gebruiken?”
Anouk, die ingedommeld leek, werd ineens wakker. Ze draaide zich op haar zij en vroeg “Wil jij al weg? Meen je dat?”. Het was duidelijk dat ze botergeil was en dat ze niet te intentie had om ons te verlaten voor ze zichzelf en ons suf te neuken.
Moniek antwoordde zakelijk. “Maar schatje toch. Weet je hoe laat het is? Negen al. Het was leuk het wachten wat korter te doen lijken met deze oude knarren, maar stilaan wachten de echte mannen op ons: jonge mannen, potente mannen”. Bij die woorden keek ze minachtend naar mijn pik alsof die er slap bij hing in plaats van nog steeds fier recht op te staan.

Pas toen begreep Anouk dat haar zus haar in de maling nam. Ze herstelde zich echter naadloos. “Volgens mij is het nog te vroeg. En komen die jonge kerels pas om tien. Of misschien zelfs om elf." ”Denk je heus?”, vroeg Moniek, bedenkelijk lachend.

Maar reeds was ze gestopt met komedie spelen, had ze op handen en voeten plaatsgenomen en was ze Rik gaan pijpen, die zich op zijn rug had gedraaid. Haar zus ging naast haar zitten. Spoedig waren ze allebei en met volle overgave de lul van mijn broer aan het kussen en likken. Ik keek tegen twee anonieme kontjes aan, die de hoogte in staken en uitnodigend wiegelden. Ik knielde achter de linker, nam haar stevig bij de billen en dreef mijn lul in de omhelzing van haar kut. Was het Moniek of Anouk die ik neukte? Ik wist het niet. Ik wist zelfs niet meer of ik Rudi of Rik was. Ik wist enkel dat ik neukte. En dat ik leefde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten