dinsdag 22 december 2009

Blind vertrouwen

“Hey mooie meid”, zei ik in een opwelling. Het voorwerp – of respectvoller gezegd het onderwerp - van mijn complimentje, was een blondine (wat anders) met sluik lang haar. In dit zomers weer droeg ze open schoenen met een kurken platformzool. Ze droeg verder een spijkerbroek en een asymmetrisch topje dat één gebruinde schouder bloot liet. Zij liet haar hond uit, een zwarte labrador.

Van achter gezien had ik haar jong geschat, met een sappig kontje in haar jeans, maar langzij zag ik dat ze een vroege dertiger was. Niet oud dus, dat allerminst, maar ouder dan de leeftijd van die billen.
“Hey mooie meid”, zei ik dus in een opwelling. Ze bleef staan en draaide haar gezicht in de richting van mijn stem. Met niets ziende ogen staarde ze me aan. Ze was blind. Ik had dat natuurlijk kunnen raden aan de labrador en aan de manier waarop ze achter haar hond aanliep. Hij was het die haar gidste, niet zij die zij hem uitliet.

Dat deed niets af aan het feit dat zij mooi was, heel erg mooi zelfs. Mijn woorden bleven gelden. “Hey mooie meid”.
“Ja. Dat ben ik. “ Haar stem klonk zelfverzekerd, met een hees timbre. “Maar jij. Ben jij mooi? Dat wou ik graag weten voor ik ‘Hey mooie man’ antwoord”, stelde ze me een wedervraag.
“Een echte god”, zei ik lachend. Aan de ironie in mijn stem kon ze horen dat ik jokte. “Ik maak je alles wijs wat ik wil.”
“Dat dacht jij.”
“Hé”, trok ze de aandacht van een voorbijgangster die met driftig tikkende naaldhakken voorbij stapte. “Kan u me zeggen of deze man, die me hier midden op straat tracht op te pikken, een knapperd is.” De vrouw negeerde mijn bedelende blikken. “Hij loont totaal niet de moeite. Met jouw looks kan je veel mooiere mannen aan de haak slaan.” En ze stapte verder.
“Zie je wel”, lachte het meisje, vrolijk dat ze me haar intelligentie had getoond. Ik lachte met haar mee. “Betrapt”, zei ik.
En vroeg dan “Waar ga jij naartoe?”
“Zie je dat dan niet?”, repliceerde ze. En lachte opnieuw. Een klaterende gelukkige lach. Die blij was omdat ze mij te snel af was.
“Jawel. Ik ben immers niet blind.” Het betekende niets. Maar klonk wel gevat.
“Dat weet ik zo niet”, klonk het terug. “Misschien ben je wel ziende blind”.
Een fantastische sparringpartner voor verbale spelletjes. Ik hield van vrouwen die ad rem zijn. Toch besliste ik om het over een andere boog te gooien. Een eerlijke boeg.

“Je bent een aantrekkelijk meid. Eentje die niet op haar mond gevallen is bovendien. Dat apprecieer ik. Heb je geen zin om iets met me te gaan drinken?”
“Ja”, lachte ze. “Ga je me proberen te verleiden?”
“Tuurlijk”. Ik lachte op mijn beurt.

Toen we neerzaten en we ons drankje besteld hadden, viel er een kleine stilte. Mijn ogen hadden haar veel te vertellen. Ondanks mezelf zocht ik oogcontact. Maar daar had ik nu niets aan. Ze bracht zelf redding.
“Mag ik je iets vragen?”
“Ja hoor. Ga je gang.”
“Mag ik je gezicht aanraken? Mijn vingers zijn mijn ogen.”
Ik stak mijn hoofd naar haar toe. Haar vingertoppen voelden lichtjes eeltig aan. Waarschijnlijk van brailleboeken te lezen en op een brailleklavier te werken. Ze waren in elk geval ongenadiger dan de scherpste ogen en ontdekten mijn kleinste foutjes.
“Je hebt een terugwijkende kin”
“Was jij je haren wel vaak genoeg? Ze voelen een beetje vettig aan.”
“En die stoppels op je wang. Scheer jij je niet elke morgen?”.
“Met stoppels toon ik mijn ruige mannelijke kant”, grapte ik.
“O? Twijfel jij dan aan je mannelijkheid?”. Scherp. Scherp.
Ik nam haar hand bij de mijne en drukte er een zachte zoen op.
“Je veroorlooft je wel vrijheden.” Maar ze trok haar hand toch niet meteen terug.

Ik veranderde opnieuw van onderwerp. Haar schoudertas, die ze op de tafel had gelegd, stond open. Ik zag een I-pod.
“Luister je graag naar muziek.”
“Muziek is mijn leven”. Er klonk een streepje droefheid in haar stem omwille van het feit dat ze niet kon zien, maar tegelijkertijd blijdschap dat ze daardoor met des te meer van muziek kon genieten. Toch was ze niet aan het luisteren geweest toen ik haar voorbij was gestapt. Misschien moest ze haar aandacht erbij houden. Om niet ergens tegen aan te botsen. En leidde muziek haar te zeer af.
“Waar luister je op dit ogenblik naar?”
“Oh onder andere naar The Style Council: ‘My ever changing moods’.”
“Is dat zo? Ben jij onderhevig aan wisselende stemmingen.”
“Ik ben een vrouw”, zei ze éénvoudig alsof dat verklaring en rechtvaardiging was .” En jij?”
“En ik? Of ik wispelturig ben?”
“Neen dommerik. Waar luister jij naar? Of luister je niet vaak naar muziek?”
“Niet vaak”, gaf ik naar waarheid toe. Haar gezicht betrok. Dat begreep zij blijkbaar niet. Dat iemand niet zo dikwijls als mogelijk naar muziek wou luisteren..
“Maar ik denk wel aan een liedje nu . A Million Miles van The Wedding Present :I could walk a million miles today. You’re not like anyone I’ve ever met.”
“Ja en daar bedoel jij mij natuurlijk mee. Vleier. Denk je daar ver mee te komen? Ik krijg wel vaker complimentjes hoor.”
“Jamaar je hebt me onderbroken”. En ik zong haar die regels opnieuw voor en dan ook degene die daar op volgde “I could walk a million miles today. You’re not like anyone I’ve ever met.. Well at least not yet”.
Ze lachte. “Touché”.
Opnieuw viel er een stilte. Haar gezicht stond ernstig. En toen “Heb je zin om me te zoenen?” Ik was verbaasd. Maar reageerde toch onmiddellijk.
“Ja. Al van toen ik je zag”
“Je hebt smalle lippen”. Ze zei het kritisch Ze had inderdaad met haar vingers de contouren van mijn mond verkend. Ik voelde de aanraking nog steeds. Maar uit haar woorden leidde ik af da ik haar verkeerd begrepen had. Ik had er een uitnodiging in gezien om te zoenen.

“Maar ik wil wel door je gezoend worden ja”, zei ze dan toch. Ze hield het hoofd lichtjes scheef en opende haar lippen. Ik raakte haar lippen teder met de mijne aan en kuste haar dan. Ze zoende begerig en nieuwsgierig. Ik had de ogen gesloten. Even bevond ik me in haar universum. En opende ze pas toen ze haar mond weer van me losmaakte.
“Je rookt”, zei ze. Dat was niet wat ik gehoopt had te horen.
“Ja”
“Je tong proefde lichtjes naar tabak.”
“Ja?”
“Ik hou wel van die bittere smaak bij een man. Ik hou van een man die man is. Met stoppels.” Ze lachte om die spontane toevoeging. En vroeg dan. “Heb jij een hond?”
Ze sprong wel van de hak op de tak. Ik zag niet welke richting ze uitwilde. Vooral niet na die kus van daarnet. Die me op een volgende kus had doen hopen. En een volgende.
“Neen”.
“Vind je erg als mijn hond bij me blijft?”
“Bij je blijft? Hoezo?”
“Bij jou in de slaapkamer. Als je met me naar bed gaat.”
Ik stotterde. Zij lachte. Zij hield van lachen. Dat was duidelijk.
“Ik heb beslist me door je te laten verleiden. Word je afgeschrikt door vrouwen die het initiatief nemen?”
“Ik verover een vrouw liever.”
“O ja. Je had gedacht van het rustig aan te doen. Een eerste zoen vandaag. Een tweede afspraakje…”
“Dat had ik wel in gedachten oorspronkelijk ja. Maar goed. Zullen we opstappen dan?”
“Hoezo opstappen?
“Ja. Jij wou toch met me naar bed. Of heb ik je verkeerd verstaan?”
“Neen. Wat ik gezegd heb is dat ik beslist heb me door je te laten verleiden. Dat moet je wel nog doen. Me veroveren”. Ze was vrouw tot in haar tegenstrijdigheden.
“Ik verleid je graag. En neem daar met plezier de tijd voor”
Ze lachte. “Ik neem je immers in de maling. Natuurlijk stappen we nu op. Ik heb zin in seks.” Seks! Het klonk zo direct.
“Ik heb zin in jou”, zei ik.
Daar liet ze het bij. Al zag ik haar denken. “Jaja, jij hebt zin in seks met mij”.

Ik woonde nier ver af en liet haar binnen met mijn huissleutel. De slaapkamer lag op het gelijkvloers.
“Liggen Diva”, zei ze. De hij was dus een zij. “Je hoeft je geen zorgen te maken”, zei ze. “Zij blijft altijd rustig. En is er altijd bij als ik neuk.” Seks! Neuken! Trachtte ze me te schokken?

Ik hoopte maar dat de hond inderdaad rustig was en het liefdesspel niet zou onderbreken. Ik moest immers onweerstaanbaar terugdenken aan die keer toen ik mijn Kroatische ex-vriendin aan het neuken was in haar zomerhutje op het eiland Krk, ik boven op, en ik ineens de natte tong van de hond op mijn billen voelde. Wat een afknapper.

Of het een goed idee was, wist ik niet zeker, want bepaald romantisch was het niet, maar om de zenuwachtigheid, die ik voelde, wat weg te nemen vertelde ik haar de anekdote toch. Ze kon er om lachen. “Lekker kinky toch?”. En zei dan “Kleed me uit”.

Ze had haar armen reeds de hoogte in gestoken zodat ik haar topje makkelijk uit kon trekken. Ze droeg een zwarte bh, die ik met nerveuze handen losmaakte. Haar borsten was volmaakt, zwaar en met grote tepelhoven. Zo mooi had ik ze nooit kunnen dromen. Ik moest even een brok opwinding weg slikken.
“Je bent zo stil”
“Ik ben sprakeloos van je schoonheid”
“Ik wil je niet sprakeloos. Ik wil kijken met jouw woorden.”
“Je borsten zijn fantastisch.”
“Zeg maar tieten hoor. Ik hoor het je denken.”
“Je hebt prachttieten”, zei ik.
Was het door wat ik zei dat ze kippenvel gekregen had over haar tepelhoven? Ik zoende ze, zachtjes op een tepel zuigend, en dan op de andere. Ze rilde.
Ik ging door mijn knieën en knoopte haar spijkerbroek los om die dan over haar heupen, breed en vrouwelijk, en haar benen, lang en vrouwelijk, af te stropen. Ze was al uit haar schoenen gestapt. Ik zag dat ze lange slanke tenen had. Gelakt. Goudbrons.

Ze droeg een zwarte string. Ik stak twee vingers onder het smalle stukje stof en trok het opzij. Haar geslacht was geschoren. De inkeping was glad als bij een jong meisje. Met gespreide vingers deed ik haar schaamlippen van elkaar. “Wat doe je?”, hijgde ze toen ik zachtjes tegen haar geslacht ademde. “Kijk je in mijn kut?”. “Ja”, antwoordde ik schor. “Je hebt een heerlijke kut.“
“Laat mij je penis voelen”.

Ik kwam overeind en omhelsde haar. Het was zalige de druk van haar volle borsten tegen mijn lijf te voelen. We zoenden. Met gesloten en met open mond, tongend, likkend. Ik nam een van haar handen en duwde die tegen mijn gulp aan. Ik zat met een enorme erectie. “Doe je broek uit. Snel”, zei ze met gulzige mond, die haast verslikte in mijn tong, terwijl zij mijn jasje reeds had uitgedaan en mijn hemd losknoopte. Ik ritste mijn gulp open. Haar hand drukte tegen mijn slip, tegen de bobbel van mijn lul. Ik trok mijn broekje snel over mijn billen een eind naar omlaag tot halverwege mijn dijen. Ze duwde haar pols tegen mijn eikel aan. We waren gestopt met zoenen. Haar gezicht had een hongerige uitdrukking gekregen. “Hij is stijf”. Ze nam hem nu in de hand, die ze over langs de hele lengte van mijn schacht liet glijden, als wou ze hem op die manier in kaart brengen.

Zij strekte zich uit op het bed terwijl ik de rest van mijn kleren uitdeed en in een hoek gooide, bij de snuffelneus van de hond vandaan. Ik kwam naast haar liggen en keek op haar neer.
“Wil je me alles vertellen wat je met me gaat doen?”, vroeg ze alsof het om een spelletje telefoonseks ging. “En zeggen wat je voelt?”. Maar zij was het in praktijk die mij leidde met haar vragen en wensen.
“Je tieten zijn fantastisch. Lekker groot en zwaar. Daar geil ik op.”
“Zoen ze! Ja?”

Ik boog mijn hoofd en zoende tussen haar borsten door. Zij masseerde ze tegen mijn wangen aan. De zachte huid voelde heerlijk tegen mijn stoppelige kaken. Ik zoog kleine stukjes mals vlees in mijn mond, genietend van de smaak, duwde haar borsten omhoog met mijn gezicht, zoende de onderkant, en likte dan mijn langs de ronding omhoog naar de tepel, die stijf was van opwinding, in een imitatie van mijn penis, die ook stijf was. Ik opende mijn kaken zo wijd mogelijk over haar borst en zoog er op, de tepels binnensmonds likkend. Ik had een hand over haar andere borst gelegd. Ze plaatste haar hand over de mijne en toonde me hoe ze graag gekneed werd.

Die ene hand nog steeds op haar borst verplaatste ik mijn mond naar haar buik. Ik zoende die. Haar ademhaling was versneld: zij hijgde. Ze spreidde haar benen in anticipatie, nog voor mijn hand naar omlaag ging, Nu wel. Ik legde ze op haar dij, bovenaan, maar voorlopig zonder haar kutje aan te raken. Maar zelfs zonder dat voelde ik haar hitte in mijn vingertoppen. Ik ging haar navel neuken met mijn tong. Ze zuchtte.
“Ga je me een eerste keer klaarmaken met je tong? Of met je vingers?”, vroeg zij.
“Beide”.
“Doe het dan! Mijn poes is kletsnat.”. Wat lekker ordinair klonk ze.
Mijn hoofd ging naar beneden, haar wens achterna. Ik zoende de gevoelige huid aan de binnenzijde van haar ene dij, mijn gespreide vingers op de andere. Haar kut ademde tegen mijn wang. Ik draaide mijn gezicht zodat ik er recht tegen aankeek. “Mmm. Wat een lekker kutje”. Mijn duim wreef over de gezwollen schaamlippen. Er kwam een sterke geur van hete vrouw vrij. Ik beroesde mij daaraan en deed dan, nog steeds met mijn duim, haar schaamlippen van elkaar. Het rozige binnenweefsel van haar kut glom. Ze was inderdaad erg nat. Haar kutje open sperrend, likte ik de binnenkant. Ze kermde wellustig, vooral toen ik mijn tong in en uit de ingang van haar kutje liet gaan. Ik zag kleine schokjes onderhuids door haar bekken gaan. Ze was niet ver meer van haar climax, zo héét was ze. Ik zoog vurig op haar kut en duwde tegelijk mijn tong verder naar binnen. Ik gleed een vinger in haar bilnaad. Ik krabde aan het kleine poepgaatje, en duwde het voorste kootje naar binnen.

“Enkel vooraan in mijn kontje. Dat kriebelt prettig. Maar niet helemaal naar binnen. Asjeblief.” Daar hield ik rekening, al was ik zeker dat ze het plezierig zou gevonden hebben moest ik haar kringspier kunnen prikkelen door er de knokkel van mijn vingers continu voorbij te schuiven. Niet dus.

Ik sabbelde fervent op haar schaamlippen. Die waren sponzig, en verzadigd van lust en bloed. Ik rekte ze op door ze tussen mijn lippen te nemen, en knelde ze dan tussen duim- en wijsvinger, ze tegelijk uitrekkend en wrijvend. Ik maakt een vinger vrij en dreef die met draaiende bewegingen in haar kut, die neukend. Ik maakte de andere hand ook vrij en liet mijn duim over haar klit vibreren. Ik voelde dat kleine bolletje onder het dunne vliesje van de huls. “Ik ga zo komen”, kreunde zij. Ik zette mijn lippen opnieuw aan har kut, bovenaan en zoog ze met klit en al in mijn mond. Haar rug kromde zich. Ze plaatste twee handen op mijn hoofd, mijn gezicht in haar schoot duwend. Met de druk van haar dijen perste ze mijn gezicht nog dieper in haar kut, zodat ik haast geen adem meer kon halen. Ze kwam. Heel overvloedig. Een straal geil vocht spoot in mijn mond, Haar kut pulseerde hevig. Ik richtte mijn ogen omhoog, naar haar gezicht, dat haast nog mooier was tijdens haar orgasme.

Ze verstilde langzaam. Ik kwam tegen haar aanliggen, terwijl ik toekeek hoe haar ademhaling tot rust kwam. Zachtjes streelde ik haar buik. Af en toe ging er nog een klein schokje door haar heen. “Je was geweldig”, zei ik bewonderend. “En je ben zo mooi nu. Je gezicht bloost zo prachtig. Je huid is jaren jonger geworden.” Zij legde een hand tegen mijn wang. Mijn stoppels waren kleverig van haar sappen. “Ben ik zo overvloedig gekomen?”, wou ze weten. Er klonk geen schaamte door in haar stem, enkel nieuwsgierigheid. “Ja”, zei ik heerlijk, terwijl het verlangen jeukte in mijn eikel en pik, die tegen het gebinte van haar heup drukten. “Je hebt in mijn keel gespoten.” Die gedachte wond haar op. “Kus me. Ik wil mijn kut proeven.” Toen ze haar mond opende zag ik inderdaad de speekseldraden van mijn sperma tegen het verhemelte glinsteren.
Ik zoende haar voorzichtig, zij mij wild.

Ik nam haar bij de hand, en verplaatste die van mijn wangen naar mijn penis. “Ik wil in je zijn. Ik wilde je neuken”, fluisterde ik, een tong in haar oor.

“Neen”, hijgde zij. Wou ze eerst nog wat voorspel?
“Wil je eerst nog wat zoenen en strelen?”, stelde ik voor.
“Neen. Je begrijpt me verkeerd. Ik wil je pik wel degelijk in me. Maar ik wil jou neuken.”
Ik kreunde verrukt terwijl ik op mijn rug rolde. Ik word dolgraag bereden door een vrouw omdat ik dan naar haar gezicht, het slingeren van haar tieten en het geile in en uit van mijn lul in haar kut kon gadeslaan.

Zij ging schrijlings over me heen zitten, tot mijn ontgoocheling echter met haar rug naar me toe.
“Waarom draai je me je rug toe”, kloeg ik. “Ik wil je zien, je bekijken”.
Maar ze draaide zich niet om, ook haar gezicht niet toen ze antwoordde.
“Ik zie jou ook niet. Kijk zoals ik kijk. Met je hele lijf en niet alleen met je ogen. Doe ze dicht.”

Dat deed ik voorlopig niet. Ze hand mijn penis beet genomen en tastte mijn schacht over de volledige lengte af met haar gesloten hand. Dan liet ze zich over me zakken. Ze kneep haar kut samen. Voor een dertiger was ze nog erg strak. Het was alsof het vel van mijn lul afgestroopt werd tot op mijn ballen en hij één en al rauwe eikel was. Vooralsnog beweeg ze niet.. Ik voelde hoe de wanden van haar kut met melkende bewegingen mijn penis aftastten. Uit de manier waarop haar ene elleboog geplooid was kon ik aflezen dat ze met één van haar borsten speelde, terwijl de hand van haar andere arm zich tussen haar dijen bevond. Streelde ze haar klit? Neen! Wat ze deed was naar mijn ballen graaien, er hard in knijpend, om ze dan opwaarts tegen haar schaamlippen en mijn schacht die in haar stak te kneden. Dan pas ging ze me neuken. Aanvankelijk rustig. Ik genoot van de sensatie terwijl ik tegen de blinde muur van haar rug aankeek.

En sloot toen toch de ogen. En probeerde te kijken zoals zij keek. Met mijn andere zintuigen. Ze had haar tempo versneld en neukte me rechtaan rechttoe. Ik luisterde naar het kletsen van haar zware tieten tegen haar bovenlichaam vlak nadat haar billen dat tegen mijn ballen deden. Ik hoorde ook hoe ze zich met een hand harde petsen op de kont gaf als om zich aan te moedigen. Het was een ander geluid. In mijn verbeelding bloosden en gloeiden haar gerijpte billen, als werd de huid van binnenin verlicht. Vervolgens concentreerde ik me op de geur van seks en van zweet. Met mijn geestesogen zag ik hoe een dun straaltje zweet door het gootje van haar ruggengraat in haar bilspleet sijpelde. De cadans was inmiddels naar een hogere versnelling geschakeld. Al mijn zintuigen werden uitgeschakeld buiten dat ene. Mijn blikveld vernauwde zicht tot haar kut die mijn lul neukte, steeds vlugger, op en neer op en neer op en neer in een zichzelf steeds sneller herhalend ritme. Ze was erg ervaren. Lang zou ik dit verschroeiend tempo niet uithouden. En reeds voelde ik mijn orgasme ongeduldig worden in het krampen van mijn tenen. Ik wilde niets liever dan klaarkomen, anderzijds wilde ik niet vóór haar komen, wilde ik ná en liefst mét haar climaxen. Opgelucht hoorde ik haar kreunen “Ik ga komen.”

Tot mijn verbazing schoof ze echter van me af. Ik opende de ogen niet op tijd om te zien hoe ze zich opnieuw als me vast spietste, tot mijn niet geringe vreugde, ditmaal met het mooie gelaat naar me toe. Meteen strekte ze zich ook boven op me uit, zodat ik de druk van haar jonge borsten tegen mijn grijzende verweerde bast voelde, haar gezicht zich vlakbij het mijne bevond, en ik haar adem kon ruiken. “Ik wil je gezicht voelen als je komt”, fluisterde ze, terwijl ze haar hand reeds tegen een wang legde, de duim tegen mijn onderlip. Ondertussen bleef ze met haar bekken achterwaarts tegen mijn dikke lange lul in stoten. Ik had mijn handen op haar billen, de buitenste randen van haar uitstaande gezwollen schaamlippen strelend. Ik schreeuwde al nog voor ik het echt voelde komen. “Ik kom klaar.” Toen kwam ik ook daadwerkelijk. Vóór haar. Daarom was het in een mengeling van vreugde en wroeging dat ik diep in haar kut ejaculeerde.

“Je bent mooi als je komt”, zuchtte ze. Ze bleef haar kut met haar bekken over mijn langzaam verslappende penis schuiven en kwam dan op haar beurt. Haar ogen schenen te branden me een inwendig vuur terwijl ze met krampende kut kwam. Zij trachtte de controle over haar ademhaling te herwinnen: ik streelde haar schouders en rug. Haar zweet, dat snel afkoelde, voelde klam onder mijn vingers.

Naast het bed geeuwde de hond hoorbaar.
“Je hebt gelijk”, zei ze terwijl ze haar gezicht over de rand van het bed stak. “Het is tijd om te gaan”.

Ik had graag gehad dat ze vannacht met me was ingeslapen en dat ik ’s morgens samen met haar wakker zou worden en de dag in zou vrijen. Maar dat mocht jammer genoeg niet zijn.

Ze kwam van het bed af. Ik stond verbaasd over het gemak waarmee ze haar kleren bij elkaar raapte en die ook aantrok. Ik dronk haar kut, haar blote benen en haar borsten een laatste keer gretig in met mijn ogen, terwijl mijn geslacht heimweeïg hard werd.
Ze nam niet eens afscheid van me en trok de deur reeds achter zich dicht.
Haar geur meenemend
Mij achterlatend met de herinnering.
Aan die blinde vrouw die zoveel meer zag dan ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten