dinsdag 22 december 2009

Madonna met kind

Voor me uit stapte een blond meisje, met sluik haar dat haar tot op de schouderbladen viel. Ze droeg een donkere gestreepte doorkijkbloesje over een zwarte bh. Toen ze zich even lichtjes voor over boog, schoof het heuplange hemdje een eind omhoog zodat ik een stuk blote huid en tatoeëring te zien kreeg. Liep die tatoeage nog verder door naar omlaag, naar haar bilnaad vroeg ik me af, terwijl zij haar bovenlichaam rechtte en doorliep. Een vlaag wilde hartstocht overviel me. Ik fantaseerde hoe ik een straaltje zweet en dat patroon achterna zou likken tot in haar bilspleet en dan fervent op haar donkere anus zou zuigen.

Was ze mooi? Ik versnelde de pas tot ik op gelijke hoogte met haar kwam. Ja. Ze was mooi. Vanuit een ooghoek nam ik haar in detail op. Ze had een kleine piercingdiamantje net boven de mondhoek; haar vinger- en teennagels waren lichtblauw gelakt; de blote voeten staken in diepblauwe open schoenen met korte hakjes, en ze droeg een donkerblauwe jeans, die op haar billen gestikt leek, zo gegoten zat hij haar, terwijl bleke banen op de broekspijpen haar benen nog langer deden lijken.

We waren bij een roltrap aangekomen, die echter stuk was. Ze keek om zich heen, op zoek naar een paar behulpzame handen. Ze duwde inderdaad een kinderkoets voor zich uit. Ik vroeg “Zal ik je helpen?”, nam de koets vast aan het hoofdeind en ging haar voor, de lange trap op.

Ik keek haar aan langs mijn gestrekte arm. Ook haar ogen waren blauw, merkte ik. Ze was inderdaad betoverend mooi, op een jonge meisjesachtige manier. Ik twijfelde er aan of ze over dertig jaar, wanneer ze zo oud zou zijn als ik, vijftig jaar, nog langer mooi zou zijn. Maar dat was onbelangrijk. Nu was ze twintig. En over dertig jaar zou ik er waarschijnlijk niet meer zijn om een oordeel over haar te vellen. Haar schoonheid was nu van tel.

Ze besefte wel dat ik naar keek met verlangende ogen, maar ze zat aan me vast de lengte van de klim. Ze trotseerde mijn blik, en sloeg de ogen slechts kort neer naar de koets als om te zeggen: “Ik ben met iemand.” Daardoor liet mijn begeerte zich echter niet afschrikken.
Eindelijk voor haar en te snel voor mij waren we boven aan gekomen. Ik zette de koets met de wielen op de begane grond en keek neer op het kindje.
“Het is een mooie baby”, zei ik terwijl ik haar in de ogen keek, want wat ik eigenlijk wou zeggen was “Jij bent mooi.”
Ze begreep mij best, want in haar ogen las ik “Het is niet een man als jij die mij zo een mooie baby zou schenken.”
Daarom zei ik “Hij lijkt op jou”.
Daarom antwoordde zij : “Neen hij lijkt op zijn vader”.
En zette de kinderkoets weer in beweging om te tonen dat ze geen zin had om het gesprek verder te zetten.

Ik bleef echter naast haar oplopen.
“Volg jij me?”, zei ze na een vijftal minuten stil naast elkaar wandelen.
“Neen ik ben op weg naar mijn huis. Dat is nog honderd meter verder”.
Dat stilde haar wantrouwen. Daarom antwoordde ze ook niet geërgerd toen ik haar vroeg “En jij? Moet jij nog een eind lopen?” “Ja”, zei ze. “Nog een kilometertje of wat. Ik wou de baby wat gezonde lucht laten halen. Maar raak nu zelf uit de adem”. Ze lachte kort om haar malligheid. Hes was de lach van iemand die het leven liefhad.

“Kan ik je wat te drinken aanbieden”, stelde ik voor. We waren inderdaad bij mijn voordeur aanbeland.
“Ik ben getrouwd”, zei ze, het gezicht terug één argwaan.
“Ik ook.”, repliceerde ik.
“Oké”, zei ze. Ze had me verkeerd begrepen. Dacht dat ik met mijn woorden bedoelde dat ik niets met haar wilde, dat ik enkel een behulpzame man was. Terwijl ik had willen zeggen “Jij bent getrouwd. Ik ook. En dan?” Maar ik liet het misverstand bestaan.

Ik opende de deur en hielp haar de koets over de drempel tillen. Dan ging ik haar voor naar de leefkamer. Die was sober en de muren kaal, op één groot blauw kader na, dat de achterste wand domineerde. Ze parkeerde de koets en ging er naar kijken, terwijl ik naar de keuken ging om wat koele drankjes voor ons te mixen. Haar houding liet me vermoeden dat ik niets moest proberen, maar ik had zin in flirten met dit mooie meisjes dat haar leven en dat van haar kind nog voor zich had.

Met twee glazen in mijn hand kwam ik naast haar staan en keek, naar wat een abstract schilderij leek te zijn, maar in realiteit een kleurbewerkte en sterk uitvergrote foto was. “Het heet Blauwe Venus”, zei ik, als om conversatie te maken. Vanuit mijn ooghoek zag ik echter hoe die titel maakte dat ze het kader ineens met andere ogen ging bekijken. Toen het tot haar doordrong wat die close-up, wat dat chaotische labyrint, wat die warreling van lijnen en plooitjes voorstelde, zag ik haar tot mijn genoegen tot in de haarwortels blozen.
Ze draaide haar gezicht naar me toe als wou ze bevestiging zoeken. “Het is inderdaad een kut”, zei ik nadrukkelijk, de sterke smaak van dat woord in mijn mond proevend.
Haar gelaatsuitdrukking veranderde. Ik zag een zoen twijfelen in haar ogen.

En toen schreeuwde de baby. ‘Was het zijn vader in hem die protesteerde tegen mijn aanwezigheid?’ speculeerde ik.
“Hij heeft honger”, zei zij aards. “Reik je mij de baby even aan?”. Het moment van geilheid was vervluchtigd, dacht ik weemoedig.
Ze was moeder nu. Terwijl ik het kind optilde, dat nog steeds schreide, knoopte zij de bovenste knopen van haar bloes los, alsof het de normaalste zaak ter wereld was en omdat het de normaalste zaak ter wereld was. Een moeder die haar kind voedt. Ze trok een schouderbandje omlaag tot halverwege de bovenarm en tilde dan een van haar borsten, de rechter, uit de cup van haar bh. Ze nam haar kindje van me over en gaf het de borst, één en al aandacht voor de baby, de zachte hoofdhuid, waar de adertjes doorheen schemerden, aaiend. Hij zoog gretig met smakkende geluidjes. Het was een vertederend zicht en toch voelde ik intense gevoelens van afgunst voor die baby, die aan die volle jonge borst mocht zuigen en met zijn mollige handjes straffeloos in dat malse vlees kon knijpen.

Verzadigd hield de baby op met zuigen. “Leg je hem terug”, verzocht ze. Nu het voorbij was, voelde ik me rijk en blij dat ze me bij dit huiselijk tafereeltje had betrokken. Ik nam de baby over, die niet langer blèrde, Terwijl ik hem voorzichtig in het mobiele wiegje neer vleide, zag ik tot mijn immense verbazing dat ze haar borst niet terug stopte, maar de bloes daarentegen helemaal open knoopte en haar bh los haakte. Haar borsten waren angstaanjagend opwindend. Ze wiebelden lichtjes toen ze haar schoenen uit trapte, en de strakke spijkerbroek samen met haar slip over haar heupen en benen naar omlaag trok. Ze had een volmaakt lijf, met een kaalgeschoren poesje, op een dun streepje gouden haar na, dat ophield waar de inkeping in het gladde vlees begon.

“Hij is nu wel een uurtje stil”, zei ze. Dat moest volstaan als uitleg.
Ze was inderdaad moeder. Ze was inderdaad getrouwd. Maar ze was nú geil. Ze wou nú neuken. In dat uurtje dat haar leven stilstond.

Ik kleedde me voor haar uit en was in een mum van tijd naakt. Mijn pik stond pal overeind tegen mijn buikwand, mijn ballen hingen zwaar tussen mijn dijen. Zij was het die de leeftijdskloof overbrugde, door een stap naar me toe te zetten, haar jonge slanke lijf tegen mijn oude knoken aan te duwen, haar buik opdringerig tegen mijn stijve pik, en een hete mond tegen de mijne te plakken. Mijn vingers streelden genietend en met zacht krassende nagels over haar schouders, rug, graat en wervels, en billen. We hadden eerst passioneel gezoend, met de honger van de eerste aanraking, maar nu kusten we met roekeloze geilheid, met open mond en tongen die hitsig over elkaar kronkelden als neukende naakte lijven.

Toen ik haar billen zachtjes van elkaar trok als de helften van een perzik en met mijn vingertippen de randen van haar schaamlippen raakten, beet ze van pure geilheid in mijn tong. Mijn pijn vertelde haar opwinding.

Ik bracht mijn rechterarm naar voren tussen onze lichamen in en ging ermee tussen haar dijen. Mijn linkerhand legde ik tegen haar wang. Ze zoog de duim in haar mond; er aan lurkend als de baby daarstraks aan haar tepel. Nu drong mijn andere duim in haar kut, nat en nauw. Haar ogen openden wijd en ze zoog mijn vinger nog verder in haar mond. Mijne ene duim maakte neukende bewegingen in haar kutje, dat ritmisch samentrok, de andere in haar mond. Haar bleekblauwe vingernagels verfden zich rood toen ze van hartstocht diep in mijn billen drongen. Ik trok mijn duim terug. Ik opende haar lippen met de mijne. Binnensmonds zocht mijn tong de hare. Ze zoende echter niet terug, maar kwijlde letterlijk in mijn mond van geilheid. Dat had ik nog niet veel ervaren. Het was ongelooflijk opwindend. Ik slikte haar speeksel door en maakte mijn mond los van de hare.

“Waar staat je bed?”, fluisterde ze hijgerig. Ze hield de dialoog beperkt tot het alleressentieelste. Wat hadden we elkaar ook uit te leggen? Volstond het niet te weten dat we wilden neuken? Ja! Met een zijwaartse knik van mijn gezicht, wees ik haar dat mijn bed zich op het gelijkvloers bevond. “Neem je de kinderwagen mee? Voor het geval hij me nodig zou hebben.”

Het was een ongekend gevoel. Spiernaakt en met een stijve lul, duwde ik een kinderkoets voor me uit, terwijl de moeder van het kind zich op mijn bed neer vleide om zich door mij te laten naaien, die niet de vader was. Voor ik naast haar ging liggen, wierp ik een laatste blik op het kind. De ogen waren gesloten. Hij sliep. Hij was nog te jong om zich later te kunnen herinneren wat hij niet zag, om later te verklikken wat hij niet hoorde.

“Wees stil”, zei ze, voor ze boven op me rolde. “De baby slaapt”. Het was zalig de druk van haar borsten te voelen, geplet tussen onze lichamen. Ze zoende me met lippen en tong, rasperig als die van een jong katje, Haar sluike haren lagen op mijn huid en streelden haar warme mond achterna. Hun aanraking was zijdezacht. Ze nam één van mijn tepels tussen haar lippen, de andere tussen twee vingers, rekte mijn kleine knopjes op, om er dan met haar tanden in te bijten en met haar nagels in te knijpen. Ik kreunde luid. Ze keek me verwijtend aan van onder haar wimpers, van achter het doorzichtige gordijn van haar haren. Haar tong ging in mijn navel, die ze tegelijkertijd uit mijn buik trachtte te zuigen, alsof ze mijn geboorteknoop los wilde maken. Haar hand was al lager, tussen mijn dijen, die ik verder van elkaar had gedaan, om haar makkelijker toegang te geven. Zij tastte naar mijn ballen, die koortsachtig zaad aan het aanmaken waren. Mijn huid rimpelde onder de aanraking. Haar hand sloot zich rond de basis van mijn lul. Zachtjes trok ze die af. Haar mond zoende de binnenkant van mijn dij. Haar wang was zacht tegen mijn huid. Ze zoog één van mijn ballen in haar mond, er eerst op zuigend, maar na een tijd begon ze hard te kauwen. Deed ze het erom? Ik kon met moeite een luid kreun onderdrukken, vooral toen ze een slanke vinger in mijn bilspleet gleed en ik de spitse nagel aan mijn kontgaatje voelde morrelen, die dan onverbiddelijk tot voorbij de knokkel in mijn anus drong. Ik werd gék want ze begon ook op mijn penis te zuigen, de lippen gesloten onder de richel van mijn eikel. Het genot was niet te harden. Ik zette mijn vingers diep in de matras als in haar billen, en beet mijn tanden hard samen. Maar ik wist dat het niets uit zou halen: het plezier zocht zich onweerstaanbaar een uitweg via mijn stembanden, moest zich uiten via een schreeuw. Die het kind onvermijdelijk zou wekken.

“Ik wil je likken”, fluisterde ik, want ik wist dat ik mijn lustkreet enkel in haar kut zou kunnen smoren.
“Ik wil je likken”, fluisterde ik zo stil als mogelijk was opdat ze me nog steeds kon verstaan. Zij kwam op handen en voeten over me heen zitten. Mijn medeplichtige bed piepte niet. Ze had een magnifieke kont, die ik met ongeduldige handen spleet zodat ik tegen de gezwollen schaamlippen en haar poepgaatje aankeek. Haar kut ademde een penetrante geur van vrouwelijkheid, die sterk bijdroeg tot mijn seksuele opwinding. Mijn handen stevig op haar billen, zette ik mijn mond tegen het middelpunt van haar kont en zoog vurig op de anus. Haar mond schoof over mijn lul, een hand sloot zich om mijn ballen, die ze onzacht kneedde. Ze was zo hitsig dat ze de tederheid ver voorbij was. Ze zoog ook niet langer op mijn penis, maar neukte die met de kut van haar mond., de lippen stevig gesloten rond mijn schacht. Ik was op haar schaamlippen gaan sabbelen, die ik spreidde met mijn tong om die dan in de opening van haar kut te duwen. Mijn duim had ik tegen haar anus gezet en drukte ik langzaam naar binnen, tot voorbij haar kringspier, die zich opende en dan weer sloot, en de duim verder naar binnen zoog in haar darmwanden. Van pure opwinding beet ze in mijn lul. En ging verder. Met mijn duim in haar anus gaf ik het tempo aan waarop ik wou dat zij mij mondneukte. Of was het omgekeerd? En volgde ik haar ritme?

Kijkt ze af en toe naar haar zoontje door het gordijn van haar haren terwijl ze mijn lul mondneukt en mijn van sperma verzadigde ballen kneedt, vroeg ik me af. Haar mond was erg bedreven. Wat ze deed, deed ze ontzettend goed. Gek van verlangen zoog ik haar hele kut in mijn mond. Ze was zeiknat. Ik moest hard en snel slikken om haar sappen bij te houden, die ook mijn wang en mijn kin kleverige maakten. Ik verzadigde mijn mond en mijn neusgaten met de klank van haar geur. Het was erg opwindend, maar het verlangen moest neuken.

“Ik wil neuken”, ademde ik stil tegen haar hijgende schaamlippen. Zij bleef op handen en voeten zitten terwijl ik onder haar vandaag kwam en achter haar knielde. Het was lekker een vrouw in dit standje te nemen, de illusie van onderworpenheid. Met puur lichamelijk plezier verzadigde ik mijn ogen met haar blote schouders, de insnijding van haar bezwete rug, het patroon van haar tatoeëring, die inderdaad doorliep tot haar bilspleet, naar de opbolling van haar kont en naar haar schaamlippen. Mijn hand onderaan haar rug, een duimnagel tegen de karteling van haar anus, dreef ik mijn penis in een vloeiende beweging tot aan mijn ballen in haar kut. Ik neukte haar met diepe stoten, zoals haar dat toekwam. Dat heerlijke jong meisje, dat durfde toegeven aan een vlaag van geilheid en zich aan me had gegeven. Zich aan me gaf. Maar zich niet passief liet nemen. Aanvankelijk maakte haar kut melkende bewegingen rond mijn lul. Daarna ging ze met achterwaarts bekken tegen mijn stoten in, zodat zij zich evenzeer vast reeg aan mijn pik als dat ik in haar drong. Mijn duim had ik inmiddels voorbij haar kringspier gemasseerd. Hij zat helemaal in haar kont, de gladde onderkant naar boven. Het bezorgde me een hels genot telkens ik mijn eikel door het dunne vlies tussen kont&kut over de verdikking van mijn duimknokkel voelde schuiven.

Over haar hoofd heen keek ik naar de wieg. Ik zag enkel de kruin van de slapende baby. Ineens kreeg ik onweerstaanbare dwang mijn zaad te laten kiemen in haar buik. Ik ging met mijn bovenlichaam tegen haar rug aanliggen, stak een arm onder haar oksel door, en prangde haar zwaaiende tieten tegen haar lijf. Ik kuste het zachte dons onderaan haar nek, likte het zweet van haar schouders, liet mijn tong de omtrek van haar oorschelp beschrijven terwijl ik haar hard bleef neuken en hijgde dan heet tegen haar wang “Ik wil je gezicht zien als je komt.”

Ik trok me uit haar terug en gaf haar de tijd op haar rug te gaan liggen en haar benen wijd te doen voor me. Een vrouw die haar benen voor me opent, daar kom ik niet van bij. Ook nu niet. Ik was te ongeduldig in haar te zijn om haar tepels en klit met mijn eikel te plagen, maar ging meteen op haar liggen, steunend op de ellebogen. Ik gunde haar wel het plezier mijn gezwollen lid in een kleine hand te nemen en me zelf in haar kut te loodsen. Een uitgestrekte arm tussen haar tieten liet ze een vingertip over haar klit vibreren terwijl ik haar naaide. Ik maakte met mijn pik en mijn bekken draaiende bewegingen in haar onderlijf en genoot van het genot dat zich aftekende op haar gezicht, en van het geile schommelen van haar volle borsten, met heerlijk grote tepelhoven. Zij glimlachte kort omdat ze aan me zag hoeveel plezier ik uit haar puurde. Ze wist dat ze me een herinnering schonk die mij wat me restte van mijn leven bij zou blijven. Zou ik haar bij blijven? Of was ik slechts een geile bui?

Zij legde haar handen op mijn billen en streelde ze. Hoe wist ze dat ik daar waanzinnig van werd. Mijn bekken ging ongecontroleerd stoten in haar kut, een teken dat mijn orgasme heel dichtbij kwam. Ik wist dat ik fenomenaal zou klaarkomen. Maar nog wist ik dat moment uit te stellen. Tot zij geluidloos schreeuwde : “Ik ga komen”.

Ik boog mijn hoofd en ging hartstochtelijk op haar rechterborst en tepel zuigen terwijl zij schokkend begon klaar te komen. En het was verbonden met de navelstreng van mijn pik dat ik, op het zelfde ogenblik dat ik mijn sperma diep in haar schoot ejaculeerde, een straaltje melk in mijn mond voelde gutsen. Het maakte me uitzinnig. Ik bleef aan haar tepel lurken tot de weeën van haar orgasme uitgestorven waren en mijn penis in haar verslapt was. Ik legde mijn wang tegen haar borst en genoot van haar ademhaling die stiller werd. Ze woelde met slanke vingers door mijn grijze haren. Ik richtte mijn gezicht op en keek haar aan.

Ze glimlachte. “Mijn baby”, zei ze teder. Ik zoog een laatste keer op haar tepel terwijl zij mijn haren en hoofd streelde, en proefde haar moedermelk. Ik kwam een tweede maal klaar, maar dan mentaal.

En toen blèrde de baby.
Die wou dat ze opstapte.
Voordat het te laat was.
Voordat ik haar niet meer liet gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten