dinsdag 22 december 2009

Licht en schaduw

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.

Ik ben een kind van het licht. Waar ik kom heerst vreugde. Mijn lach en mijn vrolijke kijk slepen anderen mee. Mensen zoeken mijn gezelschap op. Misschien is het omdat ik een kind van het licht ben, dat ik af en toe nood heb af te dalen in de duisternis, me te laten verloederen, mezelf te verlagen. Misschien is het die afdaling naar de hel, die me in staat stelt vrolijk te zijn omdat ik in één uitspatting mijn donkere kant zo dronken voer dat hij voor lange tijd inslaapt. En me met rust laat. Tot de volgende keer.

Meestal slaapt de obsessie dus, maar éénmaal wakker laat ze zich niet bedwingen. In het begin probeerde ik dat. Nu niet langer. Ik ben tot het besef gekomen dat het beter is er aan toe te geven. Het was weer zover. Omdat ik mezelf beangstig als de bui me overvalt, bang voor wat ik ga doen, vroeg ik aan Anne, een van mijn beste vriendinnen, en een van de weinigen die deze kant van me kent, of ze me niet wou vergezellen. Dan voelde ik me een stuk veiliger. Ze stelde me niet teleur. Bij mij was het een kwestie van dwangmatig gedrag, bij haar was het pure perversiteit.

We vreeën eerst loom, en sliepen dan enkele uren, naakt en bezweet in mijn grote bed. Rond halfeen in de ochtend werden we wakker, douchten we en namen dan de tijd om ons op te tutten. Anne deed paarse pumps aan, die de kleur hadden van haar jurkje, dat de kleur had van haar aangestifte mond. Anne was een Surinaamse. Ze had haar haar onvrouwelijk gemillimeterd, en toch zagen weinig vrouwen er vrouwelijke uit dan zij. Zij had een geweldig lichaam, dat ze voornamelijk in bed fit hield. Het smolt als pure chocolade en toch was het stevig. Het mooiste aan haar vond ik echter haar uitgesproken negers lippenprofiel. Het jurkje dat ze droeg was een niemendalletje. Opgehouden aan spaghettibandjes, stopte het vlak onder haar billen, en bovenaan was het diep ingesneden, zodat er weinig aan de verbeelding werd overlaten.

Ik koos voor een avondkleed, dat totaal onaangepast was aan de occasie. Het had een halssluiting en liet niets van mijn borsten zien, maar had daarentegen een blote rug. Het was groen, de kleur van mijn ogen, en stak af tegen mijn vuurrode haren, die daardoor volledig tot hun recht kwamen, en die ik hoog opgestapeld op mijn hoofd had vastgepind.

Het was halfdrie toen we vertrokken en een half uurtje laten kwamen we aan. De kroeg die ik had uitgepikt, lag in een verlopen buurt. De gevelverf bladerde af, de vensters waren vuil. Ik was flink zenuwachtig toen ik de deur openduwde en naar binnen stapte, gevolgd door Anne. We gingen aan de bar zitten. De barman, een vijftiger, vroeg ons niet wat we wilden drinken. Wat hij vroeg was “Verloren gereden dames?” Want het was duidelijk dat we hier even weinig thuishoorden als een prinses in een hoerenkast. “Neen hoor”, antwoordde ik, “Ik ben – sorry wij zijn – precies waar we willen zijn.” Hij haalde de schouders niet begrijpend op en schonk ons wat we vroegen. Hoe kon hij vermoeden dat hij me later die nacht zou neuken.

Ik draaide mijn gezicht over mijn schouder en bekeek de andere aanwezigen. Het waren vier jonge mannen, die biljart speelden. Ze rookten alle vier. En er hing een geur van tabak en verschaald bier rond ze. Eentje ervan was onmiskenbaar een Marokkaan, met de typische crew cut: opzij haast kaal en enkel op de kruin een lange streep donder haar. Een tweede was een onbestemd type, met een vale gelaatskleur, een zelfgerolde sigaret in de mondhoek en een bezweet okseltruitje. De twee anderen waren zwart, wat normaal was in deze buurt. Eentje ervan speelde met ontbloot bovenlijf. Zijn huid glom en hij was lekker gespierd. De gedachte aan zijn penis, die me zou penetreren, deed me rillen van anticipatie.

In de hoek stond een jukebox. Ik stak er wat munten in, en koos een nummer uit, een slow. Anne en ik begonnen traag te dansen, in elkaars armen. Dat trok de aandacht van de mannen, die er net als de barman van uit waren gegaan dat we hier per vergissing waren beland en niet zouden blijven, en nog meer toen we met open mond gingen zoenen. Onbeschaamd likte ik Annes tong, terwijl ik een dij tussen haar benen duwde. De jongemannen waren gestopt met spelen. De keu die ze vasthielden, deed me denken aan hun pik, die zonder enige twijfel stijf was geworden. Een van mijnhanden ging naar omlaag, naar haar kont. Ik trok haar jurkje omhoog, tot boven haar heupen en stroopte haar string dan een eind naar omlaag. Anne stond met haar rug naar de mannen toe, ik keek ze aan en zag ze naar haar blote billen staren, die ik van elkaar trok zodat ze haar schaamlippen konden zien schemeren. Ik verplaatste mijn hand naar voren. Ze hapte naar adem in de seconde dat ik mijn duim in haar kletsnatte poes dreef.

De mannen leken gehypnotiseerd door het tafereeltje, dat van twee bloedmooie vrouwen die voor hun ongelovige ogen tongden en vingerden. De enige die niet bevroor, was de onbestemde kerel. Hij kwam achter Anne staan. Hij trok de spaghettibandjes simultaan over haar schouders. Anne droeg geen bh. Ze had zware tieten met grote tepelhoven. Ik kwijlde van wellust bij het zicht, en zag mijn eigen naakte begeert weerspiegeld in de ogen van de man, die zijn ruwe handen nu over haar borsten plaatste en die begon te kneden. Ik maakte me van Anne los en kwam naast hem staan. Zijn gulp los ritsend, haalde ik zijn penis tevoorschijn. Hij was niet zo groot als ik had gewenst, maar toch werd ik geil van de aanblik. Terwijl ik hem snel begon af te trekken, zag ik uit een ooghoek hoe de barman vanachter de toog te voorschijn kwam, de deur in het slot deed en de gordijnen dicht trok. De man in mijn handen had natuurlijk veel liever Anne geneukt, toch genoot hij sterk wat ik met hem deed. Nieuwsgierig keek ik toe hoe het plezier zijn gelaatstrekken vervormde. Hij plooide haast doormidden toen hij zich na nauwelijks enkele minuten leegspoot, vuile zaadvegen makend op Annes dure jurkje. Sperma heeft geen respect.

De andere mannen waren nog steeds bewegingloos, op de waard na, die zich inmiddels had uitgekleed en zichzelf streelde, alsof hij te oud was om te geloven dat hij de kans zou krijgen ons te neuken. Daar vergiste hij zich in.

Toch was het niet voor hem dat ik knielde op de minder dan frisse vloer, maar voor de twee zwarten. Zij waren niet zo lam dat ze niet begrepen wat ik van ze verwachtte. Gelijktijdig trokken ze hun broek uit, en een van beiden ook zijn T-shirt, zodat ze naakt voor me stonden. Ze hadden mooie grote pikken. Iemand moest hen echter dringend bijbrengen dat ze hun ballen moesten scheren, want die waren te harig om er op te zuigen. Ik nam de penissen, elk in een hand, en boog ze naar elkaar toe zodat de paarszwarte eikels raakten. Er verscheen een verbaasd blik op hun gezicht. Het was duidelijk een nieuwe sensatie voor ze. Ik trok ze een tijdje af en zoog ze dan beurtelings in mijn mond. Ik hou van de smaak en de textuur van een mannenlul, en van de muskusachtige geur, die mijn neusgaten deed prikken vanuit mijn mondholte.

Al pijpte ik met overgave, toch ontging het me niet dat Anne haar kleedje uittrok. Zij ging op haar rug op de biljarttafel liggen, terwijl haar benen over de rand hingen. De stoere Marokkaan kleedde zich uit. Hij had een besneden pik, eerder dik dan lang. Hij ging tussen haar benen staan en penetreerde haar met een kort grom. Hij naaide haar stevig, precies zoals ik zou willen dat hij het mij deed, en haar tieten schommelden verleidelijk bij elke stoot.

Ik kon niet langer wachten. Ik wilde ook een pik in me. Ik kwam overeind staan en trok mijn kleed uit. In afwachting masturbeerden de mannen zich. Ik keek gefascineerd toe hoe vier handen - want ook de kerel die al gekomen was, melkte zijn lul - vier penissen streelden, drie ervan stijl, eentje slap.

Ik ging tegen de biljarttafel staan en boog mijn bovenlichaam voorover, mijn ellebogen op het groene tapijt. “Jij als eerste”, zei ik schor van onder mijn oksel tegen de barman. Hij keek opzij, alsof hij nog steeds niet kon geloven dan een schoonheid als ik door hem wilde genaaid worden. “Ja jij”, herhaalde ik. “Jij de vijftiger”. Hij kwam achter me staan en legde zijn handen op mijn billen, die hij vervolgens spleet. Ik kreunde hard toen zijn penis in me drong. Hij was een bedreven minnaar, zo bleek, want de draaiende bewegingen die zijn bekken zijn pik in mijn kut deed maken, maakten mij uitzinnig. Hij verhoogde mijn genot nog door met een duimnagel krassende bewegingen te laten maken aan mijn anus, om hem dan langzaam naar binnen te duwen. Ik was lek.

“Laat mij nou”, klonk een stem zeurderig achter me. Meteen trok de barman zijn penis terug. Enkele seconden lang voelde ik een vreselijk gemis. Toen werd ik opnieuw gepenetreerd. Door een andere penis. Die was langer, maar minder geoefend. Toch genoot ik van het gevoel hard genomen te worden. De mannen wisselden elkaar nu om de paar minuten af, alsof ze afgesplitste delen van een zelfde persoonlijkheid waren. Een van de beide zwarten was bij Anne gaan staan en deelde haar met de Marokkaan, terwijl zij haar klit stimuleerde met gestrekte arm.

Het was ongemeen lekker. Geneukt te worden door twee mannen en toe te kijken hoe Anne geneukt werd door twee andere onbekenden. De vijfde man had zijn penis ondertussen bijna overeind gekregen. Zijn arm moest pijnlijk zijn geworden, met zoveel verbetenheid ging zijn hand op en neer.

Hoe geil het ook was, toch was het tijd voor wat anders. Ik draaide mijn hoofd over mijn bezwete schouder naar de barman, die me op dat ogenblik aan het naaien was en zei, de stem beverig door zijn stotende pik: “Ga op de biljart liggen.” Hij trok zich terug en ging op zijn rug op het laken liggen. Ik ging schrijlings over hem heen zitten, richtte zijn penis de hoogte in en liet me over hem zakken. Hij had een vreemde glimlach op zijn gezicht gekregen. Waarschijnlijk was ik de mooiste vrouw die hem ooit geneukt had. Ik gaf het hem goed en hard, en gaf mezelf kleine klapjes op mijn billen, telkens ik die hard deed neerkomen op zijn ballen. Het gloeiende gevoel in mijn achterwerk wond me nog verder op. Zijn ogen keken in de mijne en daalden dan af over mijn borsten, die slingerden, en dan naar zijn pik die in mijn kut stak. Vanuit de hoogte keek ik neer op Anne, die nog steeds op haar rug half over de biljart lag. Wat was ze toch een geweldig stuk.

Het was echter naar mij dat de Marokkaan, die haar nam, keek, vooral naar mijn tieten dan, die nog zwaarder waren dan die van Anne. Ik was gevleid door zijn aandacht. Het was in haar kut dat zijn penis stak, maar hij fantaseerde dat ik het was die hij neukte. Zijn ogen boorden in de mijne; ik kon voelen dat hij een dominant, haast agressief karakter had. Het was moeilijk te weerstaan aan zijn wilskracht, waarmee hij de andere man, de man die ik bereed, trachtte te verdringen uit mijn gedachten. Uiteindelijk gaf ik toe, niet omdat hij dat wilde, maar omdat ik het zelf wou. Voorlopig was het alleen hij en ik. Een grijns spleet zijn gezicht, uit blijdschap dat hij gewonnen had. Ik liet hem in zijn mannelijke waan. “Ja”, hijgde ik. “Neuk me. Naai me. Fok me.” De barman onder me dacht dat ik hem aanvuurde en begon opwaarts tegen me in te stoten. Ook de Marokkaan was heel fel gaan rammen. Anne slaakte een reeks gilletjes, elke gil een toon hoger dan de vorige. Het was alsof ik zijn pik in mij voelde tekeer gaan, en mijn bekken steeds verder spleet als een enorme wig.

Er stonden nu drie mannen naast hem, ongeduldig om hem af te lossen. Ze keken allemaal naar mij, naar het inmiddels waanzinnige slingeren van mijn tieten. De naakte begeerte van die mannen, het zicht van die stijve pikken die hunkeren om in mijn kut te zijn, ontketenden me. Ik had een vinger op mijn knopje en regelde daarmee het volume van mijn plezier. Een van de zwarten vroeg als daarstraks. “Kom laat mij nou”. In tegenstelling tot de barman stond de Marokkaan zijn plaats echter niet af. “Neen. Ik ben er zo”, bracht hij moeizaam uit. Meteen trok hij zijn penis terug, gaf enkele halen aan zijn lul en spoot zich dan in lange stralen wit sperma leek op Annes buik. Zij jammerde van geilheid terwijl hij haar klit masseerde met een druppel zaad. De brutale kracht van zijn ejaculatie maakte mij zo heet dat ik mij met een enorme dreun liet neerkomen op de barman. Een ogenblik had ik de illusie dat ik zijn ballen hoorde breken, toen voelde ik zijn sperma in mijn kut gutsen.

De Marokkaan was inmiddels tussen Annes benen vandaag gekomen. De intensiteit in zijn ogen was weg: wat ik enkele minuten geleden voor karakter had aanzien, was in feite enkel geilheid geweest, en zijn harde penis had slechts de duur van een erectie de rol van ruggengraat kunnen spelen. Anne, die zelf nog niet gekomen was, kwam op wankele benen van de biljart af, de huid schilferig van het opdrogend sperma. Ze ging net als ik zo-even staan, de kont achteruit, de armen gestrekt, de gespreide vingers op het rand van het tafelblad. “Naai me in mijn kont”, zei ze tegen een van de twee zwarten. Die ging achter haar staan, bevochtigde zijn vingers en daarmee zijn eikel. Aan de manier waarop hij in druk zweet uitbrak en aan de krampachtige gelaatsuitdrukking, kon ik aflezen dat hij zijn penis in haar loodste en voorbij de weerstand van haar kringspier trachtte te persen. Ook Annes gezicht was vertrokken. Het kreeg iets dierlijk over zich. En toen ontspande haar en zijn gezicht zich. Hij was voorbij de sluitspier en gleed nu makkelijker naar binnen. Ik zat nog steeds op de tafel. Zij keek me aan en liet haar tong dan een cirkel beschrijven rond de omtrek van haar mond. “Lik me”, spraken haar lippen zonder een woord uit te brengen. Ik kwam van de tafel af, de binnenkant van mijn dijen kleverig van mijn geil en lekkend sperma, knielde tussen haar benen en begon gretig van haar te eten. De schaamlippen waren gezwollen en de sterke geur van vrouwelijkheid hitste me zo sterk op dat ik moeite moest doen niet in die malse hete poes te bijten. Mijn lippen vonden de huidplooi waar haar schaamlippen samen kwamen en zogen de klit naar buiten. Die was sterk ontwikkeld, net een miniatuurpenis. Eerder die avond had ik haar op die manier ook tot een bevredigend orgasme gebracht en ik wist dat ze het ook nu niet lang meer zou uithouden. Een van mijn handen ging tussen haar benen door, naar de balzak van de jonge zwarte. Ik masseerde die terwijl hij haar nam. De ballen waren dik met ongeduldig zaad. Plots verstijfde hij. Veel uithoudingsvermogen had hij niet. Of was het allemaal teveel voor zijn bevattingsvermogen? “Ik kom”, hijgde hij. Zijn stem klonk zowel blij als ontgoocheld dat hij voor zijn beurt kwam. Ik kneep ritmisch in zijn ballen, alsof ik het was, in plaats van het orgasme, dat zijn zaad in Annes anus pompte. Intussen liet ik mijn tong tegen haar klit vibreren. Ik zag onderhuidse trillingen door haar bekken gaan. En opeens spoot er een dunne kleverig geil in mijn mond. Anne ejaculeerde hevig. Als de man die ze niet was.

Ze draaide zich om en ging op de biljarttafel liggen, de enige plek waar ze kon liggen. Ze was zeer bevredigd en ook uitgeput door de kracht van haar orgasme, zodat ze geen seconde langer op haar benen had kunnen blijven staan. Voorzichtig en met een vinger raakte ze haar clitoris aan, maar zelfs die vederlichte aanraking volstond om haar een reeks sterke postorgastische schokken te bezorgen.

Zelf was ik nog altijd niet gekomen. Niet dat ik daar zo naar snakte. De ontlading was haast minder opwindend dan de mentale kick die ik kreeg van de hele belevenis. Er waren nog twee mannen hard genoeg om me te neuken, de man die als eerste was gekomen en de tweede zwarte. Ik zag hen zien dat ik naar hen en naar hun stijve pikken keek, ik zag hen denken dat ik aan een sandwich dacht. Dat deed ik ook, een seconde lang, maar toen sloeg ik de gedachte weg als een vervelende vlieg.

Ik strekte me uit op mijn kleed, dat ik op de vuile vloer had gegooid, en dat maakt dat ik toch een beetje zacht lag. Met een knipoog wenkte ik de jonge zwarte. De andere man keek ongelukkig. Hij was weliswaar al gekomen, en hoe, maar hij had nog steeds niet geneukt. Het voelde aan als een afwijzing en dat terwijl twee mannen mij in mijn kut hadden genaaid, eentje daarvan Anne ook in haar kont had geneukt, eentje haar in haar kut had genomen, en een andere op het punt stond mij in mijn kut te naaien. De zwarte deed mijn benen uit elkaar met zijn knieën en penetreerde me. Het was de derde penis die ik in me had die nacht en ook deze voelde weer verschillend aan, knoestiger, alsof de huid van zijn penis niet glad was. Hij liet een duim rondjes draaien over mijn klit, die inmiddels oververhit was.

De andere man stond er wat verloren op toe te kijken. Zijn blik verhelderde echter toen ik mijn borsten samentrok tot een smalle geul. Hij kwam schrijlings over mijn middel zitten en schoof zijn penis tussen mijn tieten. Hij was veel dikker dan een uurtje geleden. Ik weet dat mannen zeer sterk opgewonden raken van mijn borsten; waar ik ook zeer trots op ben, en zag dat het feit dat ik me daartussen door hem liet neuken, hem zeer sterk prikkelde. Ik tilde mijn hoofd bovendien lichtjes van de grond. Telkens hij stootte likte ik over zijn eikel, die zo paars was aangelopen dat het leek alsof al zijn bloed naar die punt werd aangezogen. Hij kantelde zijn hoofd in zijn nek en begon te ejaculeren. Zijn hete zaad spatte tegen mijn kin en hals. Alhoewel hij daarstraks al overdadig was gekomen, spoot hij nu nog guller. Bevredigd kwam hij van me af.

Ik zag aan de jonge zwarte, dat hij gelukkig was terug tegen mij aan te kijken in plaats van tegen de rug van zijn kennis. Hij strekte zich volledig op me uit. Het was fantastisch de druk van zijn naakte gespierde lijf op het mijne te voelen. Ik zette mijn nagels diep in die strakke kont. Zijn gezicht bevond zich vlak bij het mijne. Anne was de enige die ik gezoend had vannacht, maar nu opende ik mijn mond voor een kus. Terwijl ik me door hem passief liet neuken, was mijn tong en waren het mijn lippen die het initiatief namen. Ik zoog zijn tong in mijn mond en likte er over heen met de mijne. We stopten pas met zoenen toen het plezier in aantocht was. Hij bekeek me intens. Ik wist dat mijn gezicht het spiegelbeeld was van het zijne. Ik glimlachte lief. Hij ook. Ik likte een druppel zout zweet van zijn bovenlip, voor mij een gebaar van overgave en vertrouwen. Wellicht was hij een boefje, maar ik wist me veilig in zijn armen op dit ogenblik. Ik kruiste mijn benen in zijn rug zodat hij nog dieper in me kon gaan. Ik concentreerde me op de druk van zijn lijf op het mijne, op de zalige manier waarop mijn borsten geplet werden door zijn gewicht, op het prikken van zijn kleine tepels in de gevoelige huid van mijn tepelhoven, en vooral op het gevoel van zijn penis in mij. “Kom samen met me”, fluisterde ik. Ik gleed het voorste kootje van een vinger in zijn poeperd. Het maakte hem verschrikkelijk geil. Ik duwde de vinger helemaal naar binnen en gaf op de manier het tempo aan waarop ik wilde dat hij me nam. Hij vond het niet erg zich door me te laten leiden. We waren medeplichtigen. Ik voelde hoe het genot zich concentreerde in mijn klit, tot die het niet meer kon bevatten en dan uiteenspatte in een enorme vuurbal, die niet enkel mij maar ook hem verschroeide. Mijn kut was een kolk van genot, waarin hij ejaculeerde.

En toen was het voorbij. Zelfs voordat hij van me afrolde, was de magie verbroken. Ik raapte mijn kleed op van de grond en kleedde me aan. Anne volgde mijn voorbeeld. De mannen keken toe, nog steeds naakt, terwijl ze een sigaretje rookten. Ik ontgrendelde de deur en stapte naar buiten, het zonlicht in. Het enige spoor van onze aanwezigheid dat we achterlieten, was ons slipje. Ongetwijfeld zouden de kerels pochen over de twee bloedmooie vrouwen die zich murw laten neuken hadden. Niemand zou hen geloven. En na enige tijd zouden ze het waarschijnlijk zelf niet meer geloven.

Mijn kleed was vuil en ik stonk naar zweet, sigaretten, verschaald bier en sperma, maar ik voelde me zuiverder dan wanneer ik een bad had genomen onder een waterval. Ik was herboren. Ik had me afgegeven met vijf anonieme mannen, mannen die ik nooit meer zou zien, en die ik normaal gezien ook geen blik zou gunnen. Het waren mannen zonder enige betekenis; Of neen. Die woorden neem ik terug. Hun betekenis lag in het feit dat ik mijn demonen op ze had kunnen projecteren door hen te neuken. Dat was nodig geweest opdat ik uit de groezelige berookte atmosfeer van de kroeg terug in het licht kon stappen, terug een kind van het licht kon worden. Ik spreidde mijn armen, richtte mijn gezicht naar de zon en lachte mijn lach van vreugde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten