dinsdag 22 december 2009

Motorslet

Af en toe schrijf ik ook uit vrouwelijk perspectief. En toch ben “ik” niet het hoofdpersonage. Dat is Loïs. Zij bestaat echt, al heet ze anders. Loïs is een hartstochtelijke vrouw. Zij laat zich niet controleren. Af en toe kruipt zij onweerstaanbaar in mijn pen. Af en toe kruip ik in haar vel.

Waarover ik het ga hebben, is inmiddels al ongeveer vijftien jaar geleden. Ik was halverwege de twintig en had reeds ontdekt dat ik naast mannen ook van vrouwen hield. Ik bevond me tussen twee relaties is. Lekker vrij besliste ik er op mijn eentje een paar weken op uit te trekken. Ik koos voor Kroatië. De burgeroorlog in Joegoslavië was net voorbij dus het was er spotgoedkoop. Dat klinkt egoïstisch en dat was het ook. Of toch niet helemaal. Want ik steunde op die manier toch de economie terwijl velen onterecht niet naar het land wilden. Bovendien had je er naaktstranden en waar ik naartoe ging kon je ook paardrijden, één van mijn passies naast ontwerpen, dansen, lezen … en dat andere.

Ik spoorde naar Rijeka, dat vroeger Fiume had geheten en bij Italië hoorde, en nam daar de bus naar het eiland Krk. De camping waar ik logeerde bevond zich tussen Jurandvor en Baska, dus niet aan de kust maar op wandelafstand. Ik verdeelde mijn tijd tussen paardrijden in de ochtend, als het nog niet te heet was, dansen in de avond, en zonnen en zwemmen in de namiddag. Ik koos niet systematisch voor het naaktstrand, enkel de eerste paar dagen tot de witte vlekken van mijn slipje en bh verdwenen waren en ik een egaal bruine teint had. Daarna liet ik me leiden door mijn grillen.

Zowel camping als naaktstrand waren klein, zodat me al de tweede dag al duidelijk werd dat de meid die drie handdoeken van me vandaag lag ’s nachts een paar tentjes verder sliep. Ze was prachtig, met lange benen, bruin sluik haar tot op de billen, groene ogen en grote borsten, zo zwaar als de mijne.

Omdat ze zo knap was, bleef ze me ook opvallen nadat ik – en zij – het normale strand vaker was gaan opzoeken. Wat me ook opviel was, dat ze de talrijke mannen, die met haar aan trachtten te pappen weg sloeg als vervelende vliegen. Viel ze op vrouwen? Daarom wimpelde ik de mannen eveneens af, alhoewel ik enkele keren zwaar in de verleiding kwam, omdat ik hoopte dat ze het zou merken. Het was een manier om een signaal naar haar uit te zenden.

We groetten elkaar met wuivende hand telkens we elkaar kruisten. Tot een gesprekje kwam het pas toen we aan de kassa aanschoven in het winkeltje van de camping. Ze bleek Beate te heten. Ze was een Duitse uit Berlijn en maakte met de terreinmoto een reis door Europa., drukke banen vermijdend. Ze was hier een weekje gestopt om wat te rusten en zou over een enkele dagen alweer vertrekken, langs de kust en zo naar Griekenland en het Turkse deel van Europa. Morgen zou ze een ritje maken in het binnenland en de bergen. “Geen zin om mee te gaan?”, vroeg ze uitnodigend. “Of heb je enkel zin in luieren?”. Ik trachtte niet te geestdriftig te klinken toen ik ja zei. “Zorg dat je beschermde kledij aandoet”, zei ze. “Niet enkel voor de wind als we snelheid maken, maar ook tegen het stof en de opspattende steentjes.” Een extra helm kon ze me lenen, ik had zelf rijlaarzen, leren kruisloze chaps, een spijkerbroek, een windjack en een zonnebril. Dat moest volstaan.

Het was vroeg toen ze aan mijn tentje aantikte. Ze droeg een hoge laarzen, een leren broek en motorjack dat ze echter niet volledig tot boven had dicht geritst zodat ik een heel stuk van haar borsten te zien kreeg. Alhoewel ik haar al helemaal naakt had gezien, wond de gedacht dat ze onder dat pak niets droeg me om een en andere onverklaarbare reden veel meer op dan haar blote lijf dat had gedaan op het naaktstrand.

Ik ging achterop de moto zitten, stak mijn armen onder haar oksels door en legde mijn handen over haar borsten. Spijtig genoeg had ze het jack dicht geritst want ik had dolgraag mijn vingers in de opening gegleden en de naakte huid van haar tieten gevoeld.

Ze trapte de motor in gang en weg waren we. Het landschap was door maar prachtig. Ze nam me naar omhoog, de bergen in. Na een half uurtje stopte ze op een plek waar me een adembenemend uitzicht hadden over de baai. Ze nam haar helm af en schudde haar haren los. Het was een enorm erotisch gebaar. Het vlinderde in mijn tepels en in mijn onderbuik. Ik deed mijn helm ook uit. Ze draaide haar gezicht over haar schouder naar me toe en zei “Mooi hé”. Ik knikte. En toen zoende ze me met een ontstellende vanzelfsprekendheid. Het was geen geile zoen in de zin dat ze me enkel met haar lippen zoende. Maar misschien daarom voelde ik rillingen van gelukzaligheid door mijn ruggengraat. Haar mond was warm en begripvol. “Mooi hé”, herhaalde ze toen ze de kus verbrak. Ik knikte opnieuw. Mijn ogen traanden van ontroering. We keken over de baai, het strand en de zee uit zonder verder een woord te wisselen. Ik voelde me op dit ogenblik enorm gelukkig en innig met haar.

Vijf minuutjes later vertrokken we weer, bergafwaarts, maar via een andere route. Ik had de armen opnieuw om haar heen geslagen en drukte me stevig tegen haar rug aan. De vertrouwelijkheid van de kus had me zelfvertrouwen gegeven. Daarom gingen mijn vingers naar boven, trokken ze de rits een eind naar beneden en gleden ze naar binnen. De aanraking van haar huid, koel en glad, deed me duizelen. Haar borsten waren vol, de tepels stijf, niet door de wind, maar van opwinding. Mijn kut zinderde van geilheid én van de vibraties van zadel en motor. Als ik me liet gaan, zou ik op de moto klaarkomen.

Ik hield het twintig minuten uit. Toen vroeg ik haar te stoppen zogezegd om ergens in de struiken te gaan plassen. Dat was echter niet wat ik deed. Zodra ik uit haar zicht was trok ik mijn kleren volledig uit. De jeans, mijn slip en het windjack stopte ik in mijn rugzakje, de laarzen trok ik opnieuw aan, net als de chaps zodat mijn bovenlijf, mijn billen en mijn natte poes bloot waren. Zo kwam ik te voorschijn,de helm onder mijn arm. Ze floot bewonderend en lachte dan “Schatje ik hoop enkel dat we niemand tegenkomen onderweg.” De helm bond ik achteraan vast en ik ging met mijn kut op het zadel zitten, mijn tieten tegen haar leren rug, mijn handen over haar tieten.

Wat het met opzet dat ze hobbelige paadjes koos? Hoe dan ook, na amper tien minuten had ik een waarlijk sen-sa-tio-neel orgasme. Ik was zeker dat het zadel zeiknat was met mijn sappen. Mijn climax deed mijn hitsigheid echter niet afnemen. Integendeel. Ik had er verschrikkelijk behoefte aan, zowel fysiek als emotioneel, om met die vrouw, waar ik mijn armen om heen had, te vrijen. Ik wenste dat ze spoedig zou stoppen.

Dat deed ze pas een half uurtje later toen mijn ongeduld haast pijnlijk was geworden, in een met pijnbomen bebost dal, waar een stroompje doorheen liep. Ze liet me eerst afstappen, stapte dan zelf van de moto af die ze vastzette.
“Ik heb zin in je”, zei ik eenvoudig. Ik stond zelf verbaasd over de hartstocht in mijn stem.
Tot mijn verbazing antwoordde zij zakelijk “Draai je eens om schatje.”
Ik begreep niet waarom maar deed wat me vroeg. Ik zou trouwens alles gedaan hebben wat ze vroeg. Ik voelde hoe ze achter me kwam staan. Ze lachte. Het was een frisse parelende lach. “Schatje. Je zou jezelf eens moeten zien. Je schouders, je rug en je billen zitten onder het stof.” Bij die woorden gaf ze een harde pets op mijn kont. Ik kreunde; Ik draaide mijn gezicht over mijn schouder naar haar toe. “Wil je vrijen?”
“Straks schatje”, zei ze ontspannen. Eerst het stof van je afspoelen. Daar in het stroompje.
“Is dat niet wat fris?”, vroeg ik rillerig alsof ik het koude water reeds op mijn huid voelde. Ik deed mijn laarzen en mijn chaps uit zodat ik helemaal naakt was en liep haar gehoorzaam achterna. Het water was inderdaad ijskoud toen ik mijn tenen er voorzichtig instak en meteen terug trok. “Wees toch niet zo kouwelijk”, zei ze.
Ik stapte het beekje in en ging op mijn hurken zitten. Het was erg ondiep en kwam net tegen de onderkant van mijn billen. Zij kwam op haar knieën achter me zitten. “Doe jij je kleren niet uit?”
“Ben je gek? Het water is ijskoud.” Ze lachte hardop en begon toen mijn billen en mijn rug te wassen door er water tegen aan te kletsen. Het was koud maar deed mijn huid heerlijk tintelen zodat ik nu zelf ook mijn borsten en benen ging wassen.

Toen ik uiteindelijk recht stond en uit het water kwam leefde mijn lichaam in al mijn poriën. Ik stapte uit het schaduwrijke plekje waar ik had gebaad en strekte me uit op een zonovergoten stuk mosbodem. De zonnestralen waren heerlijk op mijn blote lijf als gretige handen die me betastten. Ik deed mijn benen wagenwijd van elkaar en spreidde mijn schaamlippen met mijn vingers. Haar ogen boorden zich in mijn kut. Ik rilde hevig want haar blikken waren zo intens dat het aanvoelde alsof ik fysiek gepenetreerd werd.

Ze had haar leren pak nog steeds aan en keek vanuit de hoogte op me neer. Ik kromde mijn rug zodat mijn zware tieten, die naast mijn rode haren mijn trots waren, naar voren staken. “Kleed je uit”, zei ik zwoel. “Ik wil je naakt zien.”
“Waarom dan? Je hebt me immers al naakt gezien schatje.” Ze lachte spottend. Ik had er niet eerder bij stilgestaan, maar die spot deed me beseffen dat ze iemand was die er nood aan had te domineren. Dat vond ik allesbehalve erg. Ik wilde immers heel erg graag door haar geregeerd worden. Ik wilde me met hart en ziel, met huid en haar en kut aan haar willekeur uitleveren. Er was slechts een seconde voorbij gegaan sinds ze haar opmerking had gemaakt. “Ik wil je nú naakt zien”, zei ik.

“Zoals je wil schatje”, antwoordde ze zeemzoet. Totnogtoe had ze Engels met me gesproken, maar nu sprak ze Duits, een taal die ik zelf niet spreek, maar wel begrijp, en verschrikkelijk sensueel vind, tenminste als ze door een vrouw wordt gesproken. Dat “Schätzchen” prikkelde me haast even scherp als de zoetste streling. Haar mondhoeken waren echter nog steeds ironisch opgetrokken toen ze de rits naar omlaag trok en jaar jack uitdeed. Haar borsten waren erg zwaar en de tepelhoven heel groot alsof de dieprode bloeddruppels van haar tepels waren uitgelopen over de gladde huid. Vervolgens deed ze haar laarzen uit en tenslotte ritste ze haar broek los. O lieve god! Ook daar had ze dus helemaal niets onder aan gehad. “Je draagt er niets onderaan.”, sprak ik mijn gedachten luidop uit, mijn stem schor van opwinding. “Nooit”, antwoordde ze.
De idee dat ze heel Europa had doorkruist, naak onder dat leren pak, bracht me tot aan de rand van seksuele waanzin. Er ging een reeks oncontroleerbare schokjes door mijn bekken. Ik realiseerde me plots dat ik op het punt stond spontaan klaar te komen. En waarom niet? Het zou haar het onloochenbare bewijs van mijn onvoorwaardelijke capitulatie geven.

Had ze overal op haar reis meisjes voor een dergelijk ritje op de moto uitgenodigd en er seks mee gehad, zo vroeg ik me af. Ze las wat ik dacht want ze zei. “Overal waar ik stop.” De gedachte aan die lange reeks vrouwen, naakt en met de benen wijd zoals ik, haalde de trekker over. Met pulserende kut kwam ik hemelbestormend klaar Een rood waas trok voor mijn ogen.

“Wow”, zei ze met meer dan een tikje bewondering toen het voorbij was en ik de ogen weer had geopend. “Jij bent echt wel een opgewonden standje Schätzlein.” Ze knielde naast me en raakte mijn geslacht met een vinger aan. Mijn klit was nog overgevoelig na dat felle orgasme en ik reageerde met een pijnkreetje. “Oh”. Mijn kut zei voorlopig neen. Mijn ogen en mijn wil daarentegen... Ze wachtte wat tot ik ja knikte en boog haar gezicht toen voorover. De anticipatie van haar aanraking volstond reeds om me te doen rillen. Ik was totaal de hare. Het was een geweldig gevoel van overgave. Ze zoende mijn buik, mijn navel doorprikkend met de natte tip van haar tong. Met een hand kamde ze haar haren voor haar gezicht, en bewoog haar hoofd daarna omlaag zodat de haren over mijn buik, dijen en geslacht streelden. De aanraking was zijdezacht en bouwde de spanning tussen mijn dijen langzaam op. Ik kneep mijn borsten en stijve tepels tussen mijn vingers en de muis van mijn duim. Haar hoofd hield stil. Eerst voelde ik haar adem tegen mijn geslacht, dat helemaal open voor haar was. Ze ademde tegen mijn klit, tegen mijn gezwollen schaamlippen en blies een pijltje lucht in de opening van mijn vagina. Ik kreunde extatisch.

Al wist ik dat we ons op een rustig plekje bevonden en was de mogelijkheid bijna onbestaande, toch droeg de kans betrapt te worden enorm bij tot mijn genot. Op een bepaald ogenblik meende ik zelfs twee gebruinde tieners te zien die hun harde penissen aftrokken terwijl ze naar ons keken, maar ongetwijfeld speelde mijn verhitte fantasie me parten, want toen ik een ogenblik later die richting uitkeek, waren ze er niet langer.

En niet enkel zij, heel de wereld verdween en werd slechts een witte achtergrond tegen haar hoofd en tegen haar billen die de hoogte in staken, toen ze mijn kut zoende. Door de sluier van haar haren heen trachtte ik in haar groene ogen te kijken. Ik wilde haar aankijken alsof ik me wilde vergewissen dat het geen droom was en dat ik me niet in mijn tent lag te vingeren. Ik was doorzichtig voor haar. Met een hand streek ze haar haren immers langs haar wang en achter een oor. Ze keek me diep in de ogen, liet haar tong uit haar mond glijden op een verschrikkelijk erotische manier, geil en sensueel tegelijk en gaf dan een lange lik door de sleuf van mijn geslacht. Het bos geurde niet langer naar pijnappels, maar naar seks, zweet en kut. Mijn kut. Mijn natte kut. Beate opende de kaken wijd en zoog mijn hele poes in haar mond. Ik voelde hoe mijn sappen uit het sponzige weefsel werden gezogen. De punt van haar tong boorde zich inmiddels in de opening van mijn kut en neukte me plagend. Verborgen door haar gezicht drong een lange slanke vinger langzaam in mijn poepgaatje. Ik verloor bijna het bewustzijn toen de knokkel voorbij mijn kringspier drong, zo geil was de sensatie. Haar tong en die onzichtbare vinger neukten me simultaan in mijn kut en mijn kont. Vurig op mijn schaamlippen sabbelend verplaatste haar mond zich naar boven, naar het plooitje waar mijn klit schuilging. Ik bracht een arm naar omlaag en liet een vinger over het bolletje vibreren. Zij zoog de vinger in haar mondholte. Daarna nam ze het plooitje behendig tussen wijs- en middelvinger en melkte mijn klit. Ik hapte naar adem. Het genot was ei zo na ondraaglijk. Terwijl ze nog steeds een vinger in mijn aars had, dreef ze haar duim in mijn kut. Ze kneep beide vingers samen, het dunne membraan tussen mijn kont en mijn kut ertussen fijnwrijvend. Dat stopte ze. Ze kromde haar vinger in mijn anus lichtjes en krabde met de scherpe nagel in de darmwand. Ik was in de seksuele hemel. Vergeten waren vriendschappen, het genot van muziek, het intellectuele plezier van een boek of een goed gesprek. Enkel het lichamelijk genot bestond nog. Ik keek omhoog in de zon, die heet was en elke seconde heter werd door het schouwspel van die twee naakte vrouwen op een stukje mos in een bosje op een eiland op die kleine blauwe planeet in het onmetelijke heelal, dat nu helemaal aangezogen werd naar mijn kut, die nu mijn hele universum was. Ik had geen andere ambitie meer dan klaarkomen.

Maar niet alleen. “Ik … wil … je … poes … likken” bracht ik moeizaam uit, hijgend bij elke lettergreep. Ze ging niet meteen op mijn wens in - dat lag namelijk niet in haar aard besloten – maar schoof een eind naar omhoog en plette dan een van haar tieten tegen mijn geslacht, de stijve tepel in het neukgaatje duwend. Ik zwijmelde. En meer nog toen ze met de tepel mijn klit stimuleerde. Ik trachtte wanhopig mijn ademhaling onder controle te krijgen. Het onwillekeurige samentrekken van mijn dijspieren vertelde me dan mijn derde orgasme vlakbij was. “Je kut”, was het enige wat ik nog kon zeggen.

Beate ging nu toch op handen en voeten over me heen zitten, haar magnifieke kont en kut vlak boven mijn gezicht. De geur van haar geslacht was overheersend en benevelender dan de koppigste wijn. Het vergde het uiterste van mijn zelfbeheersing om niet in die malse vrucht te bijten. Ik gaf mijn handen de vorm van haar billen. Mijn hoofd optillend van het kussen van mos, zoende ik haar kut. De scherpe vlezige smaak prikte in mijn neusgaten. Ze was drijfnat. Ik gaf klapjes tegen een van de billen tot zij en mijn hand gloeiden. Beate kreunde. Inwendig jubelde ik. Ook ik was bedreven in het liefdesspel en wist hoe ik genot kon verschaffen. Ik begon haar snel te likken, als een jong katje een schotel melk. Ik moest hard slikken om haar geil bij te houden. Het leek alsof ze vloeibaar werd onder mijn lippen en mond; Ik deed op mijn beurt een vinger in haar anus en liet de knokkel draaiende en neukende bewegingen maken in de nauwe poeperd. Langs haar kont keek ik naar de blauwe lucht. Opnieuw gaf de vrees en de hoop betrapt te worden mijn fantasie vleugels. In mijn verbeelding veranderde de cirkel van bomen die op ons neer keken, in een haag van stijf opgerichte penissen. Aangevuurd zocht en vond ik haar klit. Ik tikte tegen het druppeltje kwikzilver. Uit Beates keel welde een diep grom op. Ze was bloedgeil. Om haar opwinding een uitlaatklep te geven, ging ze vermoed op mijn kut zuigen. Neen, het was niet zuigen, het was kauwen dat ze deed. Die ruwe behandeling kon me niet deren en droeg op dit stadium enkel bij tot mijn hitsigheid. Ik was haar anus bezeten gaan vingeren, en liet mijn tong als een zweep uithalen naar haar klit. Opeens was het zover. Ze verstijfde even in een stilleven en kwam dan. Zowel haar kut als haar kont pulseerden hevig. Mijn vinger werd dieper in de krampende aars gezogen. Mijn eigen climax brak een seconde later door. Mijn kut hijgde fel tegen haar lippen. Het orgasme joeg onversneden heroïne in mijn aders. Ik had het gevoel van instant geluk, dat geen enkele emotionele oorzaak had, maar een zuiver fysieke bron had. Dat maakte het geluk puur.

Beate kwam langzaam en op wankele benen overeind. Iedereen die haar op dat ogenblik had kunnen zien, zou geweten hebben dat ze net was klaargekomen. De zongebruinde huid van haar gezicht kon een diepe blos niet verbergen. De ogen schitterden. Aan de manier waarop ze mij bekeek zag ik dat ik haar spiegelbeeld was. Ik was me verschrikkelijk bewust van mijn lijf. Ik was dolgraag nog een beetje blijven soezen, de zon op mijn naakte huid, en misschien in de vroege namiddag nog een potje vrijen.

“Tijd om te gaan schatje”, zei Beate echter. Ze was opnieuw overgeschakeld naar het Engels om duidelijk te maken dat het hoofdstuk afgesloten was. Ik keek naar haar terwijl ze zich aankleedde. Toen ze haar jack dicht ritste over haar zware borsten kreeg ik een krop van emotie in mijn keel alsof ik een bang voorgevoel kreeg dat ik haar voor het eerst en voor het laatst naakt had gezien.

Pas toen ze op de moto zat en de helm opzetten, het vizier een ondoorzichtige glazen wand, zodat ze iets kreeg van een robot, trok ik mijn kleren aan. Mijn string liet ik uit en hing ik aan een takje als een merkteken dat we hier waren geweest. Welk verhaal zouden voorbijgangers erbij fantaseren?

Ik ging achterop zitten. We vertrokken. Toen ik de rits van haar jack een eindje naar beneden wou trekken om mijn handen op haar blote borsten te leggen, weerde ze me echter af met één hand. Het maakte dat ik me afgewezen voelde en alhoewel de ruwe stof van mijn spijkerbroek stimuleerde mijn poes hoogst bevredigend, leek het me op de terugrit een gestolen plezier dat zij niet met me deelde.

“Zie ik je vanavond?”, vroeg ik toen ze me aan mijn tentje had afgezet. Het enige wat ze deed was mysterieus lachen. Ik had gehoopt dat ik de nacht zou mogen doorbrengen in haar armen, maar toen ik later op de avond, het lange wachten moe, mijn trots opzij had gezet en naar haar tentje ging, was ze er niet. Haar moto trouwens ook niet. Ik was droevig toen ik insliep, al vermaande ik mezelf “Loïs Loïs. Waarom is dit zo belangrijk voor je. Het is toch niet meer dan een avontuurtje. En bovendien. Je ziet haar morgen wel.” De ochtend er op was haar tentje echter verdwenen. En zij ook. Ik was er kapot van. En toch had ik het moeten weten. Ik kon haar niets meer geven. Ze had me gehad. De volgende verovering wenkte.

Die nacht gaf ik me aan twee jonge mannen. Maar hoe dikwijls ik ook klaarkwam terwijl ze me om beurten en soms ook tegelijk neukten, toch kon dat de gedachte aan Beate niet verdringen. Ik kon haar niet vergeten. En nog steeds niet. Hoewel tal van minnaars vervaagd zijn en ik me nauwelijks nog herinner hoe ze eruit zagen, staat het beeld van haar die naakt uit haar leren pak stapte me vijftien jaar later nog steeds voor de ogen alsof het gisteren was. Ik kan haar onmogelijk vergeten. Beate. Mijn Duitse motorslet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten