dinsdag 22 december 2009

In het zadel

Die zondag was ik aan het wandelen in de buurt van de Welriekende dreef. Ik was een kort stukje langs de Sint-Jansbergdreef gestapt, daarna de Brusselsesteenweg ingeslapen om dan de Koedalstraat, die daar een boswegeltje was, te nemen. Ik was nog niet ver toen ik langs een zijpad een amazone zag aankomen. Het was inderdaad vlakbij het Zoniënwoud en daarenboven ook de buurt van de paardenstallen. Ze bereed een prachtige zwarte hengst met witte sokken. Zelf zag ze een stijlvol uit in haar strakke witte rijbroek, glimmend zwarte laarzen, kort rood jakje en met zwart fluweel bedekte helm. Ze zweefde ergens tussen de vijftig en zestig in want ze had kort gekapt asgrijs haar dat haar tot halverwege de wangen viel.

Toen ze bij me was aangekomen, ging ik wat opzij staan zodat ze voorbij kon. Ze hield echter halt. Een vrouw te paard. Een man te voet. “Waar gaat u naartoe?”, vroeg ze vanuit de hoogte. Vermoedelijk wou ze slechts wat conversatie maken. Daarom was ik verbaasd toen ik in een opwelling antwoordde “Waar u naartoe gaat.” Haar lach was parelend en veel jonger dan haar leeftijd. “Oké, spring maar achter op”, zei ze. Ze deed haar voet uit de stijgbeugel zodat ik er de mijne in kon zetten en me in het zadel kon hijsen.

Ik zette mijn handen in haar zij. Met een por van hiel en de druk van haar dijen zette ze het paard in beweging. We praatten niet terwijl we reden. Ik genoot van de ochtend en als ik naar beneden keek naar het dansen van haar billen in het zadel. Lang duurde het ritje overigens niet. We volgden de Koedalstraat tot die van weg straat werd en in de Sint-Hubertusdreef uitmondde. Ik vermoedde waar we naartoe gingen.

Dat ik gelijk had bleek toen we de poort van de Country Riding Club binnen reden. “Wacht je op me in de bar?”, vroeg ze me toen we allebei waren afgestegen. “Ik ga mijn paard even stallen.”Het was warm genoeg om aan het terras te gaan zitten. Wat ik dan ook deed. Bovendien kon ik op die manier ook de mooie jonge meiden bekijken die in de zandpiste dressuur aan het oefenen waren.

Ik wachtte met bestellen tot mijn amazone terug was. Ze kwam tegenover me zitten. De helm had ze niet meer bij, haar rijzweepje echter wel, dat ze op het tafelblad legde. “Zullen we wat eten”, stelde ze voor na zichzelf als Marie-Françoise te hebben voorgesteld. We namen allebei de zalmschotel. Zij dronk wijn, ik water. Of het echt verstandig was om tegen een dame over een andere vrouw te beginnen betwijfel ik, maar om conversatie te maken vertelde ik haar hoe dol Sonja, mijn Kroatische ex-vriendin, op paarden was geweest en hoe mijn interesse daardoor opnieuw was gewekt. En daardoor kwam ik op mijn Schotse grootvader, die stalgast was geweest in Groenendaal, en mijn broer en ik in de zomer meenam naar de Wellington-hippodroom in Oostende. Het was jaren geleden dat ik daaraan nog had gedacht.

Zij luisterde geïnteresseerd en kon zelf ook boeiend vertellen. Over zichzelf. Over haar interesses. Het was opmerkelijk hoe goed ik het met deze vrouw kon vinden. Er was immers niet enkel de leeftijdskloof van minstens vijfentwintig jaar, we kwam bovendien uit totaal andere milieus: zij uit de meer dan gegoede Franstalige burgerij, ik uit een Vlaams arbeidersgezin. Zonder het toeval zouden we elkaar nooit ontmoet hebben.

Het was na meer dan twee uur praten dat zij haar hand over de mijne legde, haar hoofd vooroverboog zodat ik naast de sterke paardengeur ook een vleug van haar parfum opving, en fluisterde “Gaan we nu neuken?” Alhoewel zij een oudere vrouw was, die meer dan het dubbel van mijn leeftijd had, klonk er in haar stem niet de minste twijfel door dat ik haar zou afwijzen. Ze was overigens al overeind gekomen zonder het antwoord af te wachten en liet mij afrekenen. Per slot van rekening was ik de man en zij een dame van de oude stempel.

Ik volgde haar naar het grinten parkeerterrein. Ik floot toen ik haar wagen zag. Het was een zwarte Lamborghini Murciélago, een echt juweeltje. Mevrouw of mevrouw haar man – want of ze getrouwd was had ze in het midden gelaten - was zeer gefortuneerd, zoveel was duidelijk. Ze liet me het portier voor haar openhouden en dan instappen. En reeds waren we vertrokken. Tijd om echte snelheid te maken hadden we echter niet, want na amper een kilometer maakte ze een scherpe bocht, de Sparrenlaan in en stopte de auto in een doodlopend stukje van die straat. Hoeveel keren was ik niet voorbij dit huis gekomen zonder te bevroeden dat zij hier woonde. Ik vond het een van de prachtigste panden van mijn gemeente, deze klassieke villa met okergele gevel en die aan de achterkant uitgaf op de velden.

Ze gooide me haar sleutels toe zodat ik de deur voor haar kon openen. Ik wierp een snelle blik om me heen naar sporen van mannelijke aanwezigheid. Het ontging haar niet. Ze lach een monkellachje “Bang om betrapt te worden door een jaloerse echtgenoot terwijl je zijn vrouw aan het naaien bent in het echtelijk bed? Maak je geen zorgen. Ik ben gescheiden. Gelukkig gescheiden. En mijn zoon is allang het huis uit.”
“Ik ben anders wel jong genoeg om je zoon te zijn”, liet ik me instinctief ontvallen. Tot mijn opluchting vatte ze dat niet op als een nauwelijks verholen kritiek op haar leeftijd. Ze keek me ironisch aan en zei dan “Koester je soms incestueuze fantasieën?”

Alsof ze wist dat ik daar beter geen antwoord op kon geven draaide ze zich om en ging me voor naar de slaapkamer op het eerste verdiep, haar rijzweepje nog steeds in de hand.. Ze deed de ramen wijd open zodat we een fenomenaal zicht hadden op de akkers. Ik kwam achter haar staan, gleed mijn handen in de opening van het jakje en legde ze over haar borsten. “Pik je regelmatig jonge mannen op?”, vroeg ik mijn wang tegen de hare terwijl ik haar tieten kneedde en mijn geslacht tegen haar rijbroek aanwreef. Zij plaatste haar handen over de mijne en toonde me hoe ze graag gestreeld werd: stevig! Ze zei een tijdje niets om tenslotte toch te antwoorden terwijl ze zich in mijn armen omdraaide en me aankeek: “Neen. Het is een gril. Het was niet wat ik in gedachten had toen ik je aansprak, als dat soms is wat je denkt in je jeugdige eigenwaan. Ik had gewoonweg zin in een praatje. En pas veel later in seks.” En om te tonen dat het onderwerp daarmee afgesloten was gaf ze mij haar mond. Ze zoende geroutineerd eerder dan hartstochtelijk. Met de ervaring van haar jaren wist ze perfect hoe ze mijn mond en mijn pik gék kon maken met haar dubbel geplooide tong. Toen ze haar mond na een minuut van de mijne losmaakte, de ogen vlammend, een blos op de wangen, maakte ik aanstalen het jakje over haar schouder te trekken. Tot mijn verbazing weerde ze me af. “Kleed je uit”, zei ze, de stem schor van opwinding.

Ik kleed een vrouw liefst zelf uit en kan enorm genieten van het ogenblik dat ik haar bh losmaak en voor het eerst haar blote borsten zie. Maar goed als zij dat liever niet had en wou dat ik mezelf en niet haar uitkleedde, legde ik me daar bij neer. Ik nam wat afstand zodat ze beter toe kon kijken en deed mijn kleren uit: schoenen, kousen, jasje, hemd, broek en tenslotte slip. Voor ik die laatste uittrok draaide ik me eerst om haar de gelegenheid te geven mijn strakke kontje te bewonderen. Uit het broekje stappend, keerde ik me opnieuw naar haar toe. Nu ik helemaal naakt voor haar stond, bekeek ze me prijzend van kop tot pik. Hij was slechts half stijf geweest maar nu liet ik hem voor haar ogen helemaal overeind komen; Ze keek er gefascineerd naar en met onverholen begeerte naar want ik was behoorlijk zwaar geschapen. “Mmmm”, kreunde ze terwijl ze met haar rijzweep een tikje tegen de eikel gaf.

Ik wilde naar haar toe stappen en een nieuwe poging doen om haar uit te kleden, maar ze hield me een tweede keer tegen met het zweepje dat ze dan achter haar op de vensterbank legde waar ze tegenaan ging leunen “Help je om mijn laarzen trekken wil je?” Ze zette de ene voet op mijn schouders, zich daar tegen afzetten, terwijl ik hard aan de laars trok. Ik viel haast achterover toen hij loskwam. Daarna volgde de andere.

Ik probeerde geen derde keer maar ging overeind staan, een eindje bij haar vandaan en keek toe hoe ze stripte. Ze maakte er geen opvoering van. Dat was ook niet nodig. Ze deed eerst haar jakje uit, waaronder ze een hagelwitte bloes droeg, en dan haar broek. Het effect van de witte slippen van de bloes tegen haar gespierde bruine dijen was bestudeerd. Ze stroopte vervolgens haar slip af, maar haar poes kreeg ik nog niet te zien. Dat gebeurde pas toen ze de bloes knoop na knoop opende en over haar schouders gleed. Ik kreeg nauwelijks de tijd een glimp op haar kutje te werpen want reeds haakte ze de fraaie bh los en gingen mijn ogen automatisch naar haar blote borsten. Die waren erg zwaar, waar ik verzot op ben in bed, alhoewel de tepelhoven te klein waren naar mijn smaak. Ondanks haar ouderdom hingen ze slechts lichtjes door. Haar schaamlippen puilden wat uit, wat me ook normaal leek bij een vrouw van haar leeftijd. Dat was anders opwindend dan de nauw aansluitende schaamlippen van de jonge meiden die ik totnogtoe geneukt had. Mijn penis werd nog langer en dikker.

Een ironisch trekje rimpelde een mondhoek. “Je vindt jezelf een hele hengst niet?” De arm strekkend trok ze met de tip van het zweepje, dat ze inmiddels weer had opgepikt, een lijn van mijn ballen over de lengte van mijn schacht tot in de eikel. Ik grinnikte zelfverzekerd. Ik zou haar inderdaad tonen dat ik een hengst was. Haar reactie was echter niet wat ik verwacht had. In plaats van zich tegen me aan te vleien, wees ze met het zweepje naar het bed en zei op bevelende toon: “Ga op het bed zitten. Op handen en voeten. Met je kont naar me toe.”

In die houding zou ik inderdaad iets van een paard weg hebben. En hoe dikwijls had ik toen ik een kleine uk was geen paardje gereden op de rug van mijn vader. Was dat wat zij van plan was? Niet meteen zo bleek. Ik vermoedde dat ze aan het voeteinde van het bed geknield was. Opeens voelde ik immers haar warme adem op mijn bips. “Wat een lekker kontje”, zuchtte ze en zette er meteen haar tanden hard in. “Au”, kreet ik hardop maar het was van lustpijn. Ze trok mijn billenhelften van elkaar als de partjes van een sinaasappel en likte met lange tong door de naad, vanaf mijn zaaddikke ballen tot de anus waar ze haar lippen tegen aan zette en dan hete lucht regelrecht in mijn aars blies. Ik kreunde geil. Ze begon vurig op mijn poeperd te zuigen alsof ze mijn kringspier naar buiten wou zuigen. Haar mond maakte zich los op het zelfde ogenblik dat haar hand zich rond mijn pik sloot, helemaal bovenaan, net onder de verdikking van de eikel.

Ze liet haar hand als een ring over de volledige lengte van mijn schacht glijden tot aan de wortel van mijn lul. “Een waarachtige paardenlul”, fluisterde ze. Ik weet niet of het sarcastisch of bewonderend klonk. In elk geval klauterde ze op het bed en besteeg me. Ze trok me hard bij de haren zodat mijn hoofd in mijn nek kantelde en begon tegelijkertijd mijn billen ongenadig met het zweepje te geselen tot de huid in vuur en vlam stond. “Een echte hengst ja”, lachte ze. Maar paarden kunnen ook steigeren. En dat was wat ik deed zodat ze uit het zadel van mijn rug getild werd en zelf op haar rug naast me kwam te liggen. Ik deed haar dijen van elkaar met een knie en drong meteen in haar. Ze slaakte een hoog gilletje van verrassing en loste haar greep op het zweepje, een zeker teken van haar overgave: “Neuk me”.

Tederheid in bed kan geweldig zijn. Maar soms moet seks een gevecht zijn tussen de man, die de vrouw laat voelen dat hij de man is, en de vrouw, die wil dat de man haar toont dat hij die man is. “Kom op. Neuk me. Neuk me suf”, herhaalde ze met aandrang toen ik niet meteen deed wat ze van me verwachtte. En dat was de reden dat ik stil hield. Op dit ogenblik had ik de leiding.

Ik kwam met mijn volle gewicht op haar liggen, zonder te bewegen voorlopig, gewoon genietend van het gevoel van mijn penis in haar, en van haar borsten die geplet werden tussen onze lijven, en kuste haar, haar lippen openend met de mijne. Ditmaal zat er wel hartstocht in de manier waarop te me terug zoende. Of was het ongeduld. Haar handen gingen knedend en krassend over mijn schouders, rug en billen. Haar kut spande en ontspande zich ritmisch rond mijn pik als wou ze hem aftasten en hem in haar geheugen griften.

Het was erg fijn. Toch werden we allebei stilaan ongeduldig. Het genot zocht een hoger niveau op. Zelf gaf ik er niet zomaar aan toe. Ik trok integendeel mijn penis grotendeels uit haar terug, tot enkel mijn eikel nog in de opening van haar vagina stak. Haar blik keek vertwijfeld. Ze duwde op mijn billen en manoeuvreerde met haar bekken om me opnieuw in haar te loodsen. Ik liet dat echter niet toe en ging haar tong uitdagen met de mijne. En dat op het ogenblik dat ze het niet meer verwachtte drong ik met een felle stoot diep in haar. Ze gilde van zuivere wellust. “Neuk me”, moedigde ze me aan. Aanvankelijk nam ik haar met een reeks korte vinnige stoten, die haar telkens naar adem deden happen, me half oprichtend op mijn ellebogen zodat ik haar tieten kon zien schudden telkens mijn pik naar binnen ging. O ja ze hield ervan. Ze was tenslotte een vrouw. Pas na een tijdje vertraagde ik en bracht ik meer techniek in het spel. Met rollend bekken ging ik trage draaiende bewegingen in haar kut maken, mijn buik druk zettend op haar klit.

Door de inspanning was ik in overdadig zweet uitgebroken, dat me van de kin op haar gezicht en hals druppelde. Zelf zweette ze ook hard. Het deed haar huid mooier glanzen dan de duurste olie. Ik was jong en voelde me onvermoeibaar. Ik had zo dus nog een hele tijd kunnen doorgaan, maar na een tiental minuten strekte ik me weer in mijn volle lengte op haar uit, nam haar bij een schouder en maakte dan een soepele heuprol waardoor zij boven op kwam te liggen. Die afwisseling kon ze sterk op prijs stellen. “Je neukt erg goed”, zei ze terwijl ze me heel zacht op de lippen zoende. Haar mond smaakte naar zweet, zout en zilt. Zonder me uit zich te laten ontsnappen ging ze schrijlings over me zitten, haar billen op het kussen van mijn ballen en dijen.

Genietend bekeek ik haar naakte lijf terwijl ze daar zo op me zat.
“Je bent erg mooi”, fluisterde ik.
“Voor een oude vrouw..”, voegde ze er grappend aan toe, maar haar blik werd ernstig toen ze zag dat ik het meende.
“Lekker ding”, zei ze en hees zich tot in de nok van mijn pik om dan hard tegen mijn opstaande geslacht in te rammen. Haar billen maakten een kletsend geluid tegen haar bovenlichaam en meteen daarop haar billen tegen mijn balzak die rijp was van zaad. Ze gaf het mij zoals ik het haar daarstraks gegeven had: goed en hard. Dit bleef mijn favoriete standje omdat ik kon kijken naar haar gezicht, en de manier waarop het door het genot getekend en hertekend werd, naar het dansen van haar tieten en naar het obscene in – en uit schuiven van mijn pik en haar kut. Een tijdje liet ik me passief door haar neuken en toen ging ik tegen haar instoten. Als reactie ging zij loeiend hard op me rammen om het tegen de matras te nagelen terwijl ik haar bekken probeerde te splijten met de wig van mijn pik. Het was verschrikkelijk elkaar zo de loef proberen af te steken en te domineren. Alhoewel de ramen openstonden was het enige geluid het kletsen van vlees op naakt vlees.

Ze bracht het tot een abrupt einde door van me af te stappen. Ze ging op knieën en ellebogen naast me zitten, en trok met een hand een bil opzij. “Neuk me achterlangs”, fluisterschreeuwde ze. Haar ogen waren bloeddoorlopen van geilheid. Ik schoof tegen haar aan, nam mijn penis en wreef hem tegen haar gezwollen schaamlippen. Ze kreunde wellustig. Ze bracht een arm onder haar lichaam om haar klit te stimuleren en naar mijn ballen te graaien. Ik duwde mijn eikel plagerig tegen haar kontgaatje. “Neen,” protesteerde ze met bangelijke stem. “Niet in mijn poeperd. Je bent te groot.” Ik gaf met mijn lul een paar klapjes tegen haar billen tot ze zichtbaar gloeiden. Van anticipatie zetten haar vingers zich als klauwen vast in de lakens. En dan penetreerde ik haar. “Ooooooh!”, klonk het. Mijn ogen gekruist in het brandpunt van haar anus, begon ik haar te neuken. Zo vertrouwelijk wij daarstraks waren geweest toen we elkaar over de tafel heen hadden aangekeken, zo onpersoonlijk was het nu we elkaar niet konden aankijken. Dit was seks om de seks. Zuivere onversneden seks. “Van wie was dat paar anonieme billen waartussen mijn pik in en uit ging”, zo vroeg ik me af. Ze konden aan om het even welke meid toebehoren die ik al geneukt had behalve het feit dat ze door de vele uren paardrijden gespierder waren.

“Ik ga zo komen”, bracht ze me weer bij de werkelijkheid en bij zichzelf. Haar stem gaf haar opnieuw een naam: Marie-Françoise, vijftig+, schatrijk én heet. “Ooo jaaaa”, kermde ze. Haar kut krampte fel rond mijn lul.

Pas toen haar orgasme in intensiteit was afgenomen liet ze zich op haar buik neerploffen om zich meteen op de rug om te draaien. Ze bracht een hand tussen haar dijen en ogenblikkelijk ging een nieuw reeks schokken door haar lijf. Ik bekeek haar met ontzet. Door haar climax leken de jaren van haar te zijn afgevallen. De huid was jongere en soepeler, haar wangen bloosden fel, de haren hadden meer glans.

Ik strekte me naast haar uit. Zij kwam tegen me aanliggen, haar hoofd in de vouw van mijn oksel. “Dat was geweldig”, zuchtte ze. Haar hand ging naar omlaag, naar mijn nog steeds gezwollen penis. Haar vingers sloten er zich omheen en gingen hem zachtjes melken. Mijn ademhaling ging gejaagder. Ze richtte haar gezicht naar me op en keek me intens aan. Haar bewegingen werden dwingender. De pupillen van haar ogen werden zaaddruppels. Inmiddels was ze me heel hard aan het aftrekken. “Stop!“, bracht ik moeizaam uit. Het zweet brak me in dikke druppels uit op het voorhoofd. “Stop asjeblief. Straks kom ik klaar.” “En dan?”, zei ze terwijl ze haar inspanningen verdubbelde “Je bent jong. Je kan zo meteen nog een keertje”. “Ik kom”, siste ik van tussen opeen geklemde tanden. Ze richtte mijn pik de hoogte in en gaf er een laatste haal aan. Mijn orgasme was zo hevig dat ik mijn zaad heel hoog de lucht in spoot. Het regende heet neer op mijn buik en borst.

Slechts langzaam kreeg ik mijn ademhaling onder controle. Zij zoende mijn borst en likte het sperma op. Het was een liefderijk gebaar. Haar tong was rasperig als die van een jong katje. Ik liet mijn vingers door haar haren woelen. “Kus me”, zei ik. Een was een vreemde gewaarwording de smaak van mijn zaad op haar lippen te proeven. Ze maakte zich los en ging op haar knieën zitten. Ik bekeek haar langdurig. Het effect van haar orgasme was uitgewerkt. Ze zag er terug vijftig+ uit. Maar was daarom niet minder begeerlijk. Ze bekeek mij op haar beurt. En lachte dan. Het was een lach van pure levensvreugde. Die haar borsten deed schudden. Alhoewel mijn penis verslapt was, voelde ik een hevige prikkeling in mijn liezen.

“Je bent een bijzonder vrouw”, zei ik. Dat had niet de uitwerking die ik verhoopte. Ze fronste namelijk de wenkbrauwen.”O en dat besef je pas wanneer je mijn tieten ziet schudden?”
“Ja. Neen. Ik bedoel. Daarstraks hadden we een heerlijk gesprek. En daarna was er de vanzelfsprekendheid waarmee je zei dat we zouden neuken. En dan het neuken zelf. Je bent lekker geil en schaamteloos. En ja je lach en de manier waarop je borsten daarnet schudden. Het deed je zo jeugdig lijken.”

Ze lachte opnieuw zodat haar borsten weer schudden. “Ja ja. Het zal je niet lukken je er uit te lullen jongeman. Je hebt me niet eerder gezegd dat ik bijzonder was. Pas toen je mijn tieten zag schudden.”
Ik wilde antwoorden maar ze lachte nogmaals. Het was allemaal niet ernstig bedoeld. Ze nam me in de maling.
“Ach verrek”, antwoordde ik. “Kom hier. Maak me gek met je borsten.” Ze kwam over me heen zitten, mijn polsen met haar handen tegen de matras pinnend. Haar borsten hingen vlak boven mijn gezicht, maar net buiten het bereik van mijn mond en lippen. Ik had me natuurlijk makkelijk kunnen bevrijden, maar ik gunde haar graag de illusie van de controle en hield er trouwens wel van geplaagd te worden. Het vruchteloze happen naar die prachttieten die ze uitdagend liet wiegelen scherpte mijn ongeduld om terug hard te zijn. Net op het ogenblik dat ik me wou ontworstelen aan haar greep, liet zij me los. Ik nam haar borsten in mijn handen, hun kwetsbaar gewicht en textuur proevend. Ondanks haar leeftijd was de huid soepel op de paar kraaienpootjes in de zongebruinde halsuitsnijding na. Ik liet mijn vingers naar boven en naar binnen glijden, naar de aanhechtingspunten van haar borsten, daar waar ze overgingen in haar bovenlichaam, daar waar ze hun ontstaan vonden. Mijn nagels krasten aan het raakpunt. Zij zuchtte genietend. Haar borsten hingen tegen elkaar alsof ze elkaar zoenden. Ik scheidde ze en duwde er dan mijn gezicht tussen. Ze kneedde ze stevig tegen mijn wangen aan. Ik zoende een eindje omlaag, draaide mijn gezicht en begon het zachte weelderige vlees met mondjesmaat tussen mijn lippen te zuigen. Mijn penis begon eindelijk te reageren. Ik volgde de ronding van haar rechterborst met mijn tong, tot aan de tepel, die ik zachtjes aantikte. Haar recht in de ogen kijkend zei ik ordinair “Ik krijg een stijve.” Haar gelaatsuitdrukking veranderde onmiddellijk. Haar blik kreeg iets loerend en begerig over zich. Ze draaide haar hoofd met haar schouders en nek mee en keek naar mijn lul, die ik langs mij dij voelde omhoog kruipen terwijl hij zich uit rekte, tot als een immens uitroepteken tegen mijn buikwand aanlag, de eikel gezwollen en draden van geil spinnend.

Marie-Françoise draaide haar gezicht weer naar me toe, terwijl haar hand zich tegelijkertijd om mijn schacht sloot. “Je hebt een mieterse lul”, zei ze hees. Vlak daarop veranderde ze van positie. Ze ging namelijk in een zes en een negen over me heen zitten zodat ik tegen haar magnifieke kont en de gekartelde schaamlippen aankeek en zij op mijn stijve lul. Ze schoof er haar mond meteen overheen, tot net voorbij de eikel, en kneep hard in mijn ballen. Ik stelde me er daarentegen voorlopig tevreden mee mij ogen te feesten aan dat wonderlandschap van billen en dijen, van schaamlippen, van kut&anus. “Wlik mijn poes”, mompelde ze ongedurig, haar stem gesmoord door mijn eikel waarop ze vurig gaan zuigen was. Ik legde mijn handen boven op haar billen, tilde mijn hoofd naar haar op en begon op de sterk ontwikkelde schaamlippen te sabbelen, die ik nog verder oprekte tussen mijn lippen. Haar kut smaakte vlezig. Ik bracht een hand naar omlaag. Met twee vingers pinde ik de vleugels van haar schaamlippen vast en likte het rozige vruchtvlees van haar kut. Ik duwde mijn tong in en uit het neukgaatje. Zij gleed haar mond steeds verder over mijn lul tot de eikel helemaal achterin zat. De spontane kokhalsbewegingen die haar keel maakte, bezorgde mij de heerlijkste sensaties. Ze schoof haar lippen er tijdelijk van af, richtte hem de hoogte in om hem te mondneuken. Ik zocht en vond haar klit. Ik stimuleerde het bolletje met een vinger en deed een duim in haar vagina waarmee ik druk uitoefende op de wand van haar kut en hem daarna draaiende bewegingen te laten beschrijven. De nagel van mijn andere duim plaatste ik tegen haar anus. Ik kriebelde aan de poeperd. Aan de vurigheid waarmee ze op mijn lul ging zuigen, merkte ik dat ze daardoor geprikkeld werd. Ik liet haar kut daarom tijdelijk voor wat ze was, trok de randen van haar anus met beide duim en stak mijn tong in de opening. Ze maakte persende en zuigende bewegingen met haar kringspier. Ik duwde duim en wijsvinger van dezelfde hand respectievelijk in haar anus en kut, door de vingers samen te knijpen wreef ik het dunne vlies tussen haar aars en haar vagina. Ik trok de duim terug en verving hem door de wijsvinger waarmee ik haar kontje snel ging neuken terwijl ik haar kut opnieuw begon te zoenen en likken, en ik haar klit prikkelde. Ze maakte snel sappen aan en ik moest hard slikken om haar bij te houden. Het maakte mij erg heet dat zij drijfnat was. Zij liet mijn penis uit haar mond ontsnappen om aan haar geilheid lucht te kunnen geven. “Oooooo heerlijk is dat wat je met me doet. Ik ga je hele gezicht in de zeik zetten.” Haar afkomst weerhield haar er in alle geval niet van om te vuilbekken. Dat droeg nog verder bij tot mijn opwinding. Hitsig beet ik in haar malse pruim. Het sap sijpelde uit het sponzige weefsel en druppelde me langs mondhoeken en kin. “Je bent drijfnat”, hijgde ik verhit tegen haar kut om er onmiddellijk weer in te bijten. Zij zetten haar tanden in mijn eikel en beet er zacht in terwijl ze tezelfdertijd mijn lul onzacht vuistte met haar hand.

Ongetwijfeld konden we op deze manier allebei een lichamelijk zeer bevredigend orgasme bereiken, maar dat volstond allang niet meer voor mij. “Ik wil neuken”, zei ik.

Ze kwam meteen van me af, wentelde zich op de rug en deed haar benen wijd voor me. Ik ging boven op haar liggen, nam mijn penis beet en loodste hem in een vloeiende beweging in haar kut. Dit was niet langer neuken. Dit was dierlijk copuleren. Haar gezicht was vertrokken in een afgrijselijk masker van wellust en ik was zeker dat ik haar spiegelbeeld was. Zij had haar nagels diep in mijn billen, ik mijn pik diep in haar kut. Ze sloeg haar benen om mijn middel en met de druk van haar gespierde dijen leidde ze me nog dieper in haar zoals ze daarstraks met die dijen ook haar hengst had geleid. We zweetten nog overdadiger dan tevoren. In de kamer hing een dronken makende geur van seks, sperma, zweet en kut. We hielden geen rekening meer met het genot van de ander, waren puur gericht op de eigen climax, en het was ongetwijfeld daarom dat we simultaan klaarkwamen in een maalstroom van zaad en pulserende kut.

Ik rolde van haar af. Hoe schaamteloos we ook hadden geneukt, toch was de intimiteit pas nu het grootst, nu het voorbij was, nu we niet langer op maar naast elkaar lagen, en elkaar slechts raakten aan de heup, langzaam tot rust komend. Uit een ooghoek keek ik naar het rijzen en dalen van haar borsten, en luisterde ik naar haar ademhaling. Ik voelde me erg comfortabel met haar. Ik moest haar niet meer verleiden. Er viel niets meer te bewijzen: we hadden geneukt. En seks was de grote gelijkmaker. We bleven een tijdje stil naast elkaar liggen. Het was niet zozeer dat we niets meer te vertellen hadden, en na de waanzin opnieuw vreemden voor elkaar geworden waren, zoals we zo dikwijls was overkomen. Dat was het niet. Het was dat we niet hoefden te praten. Ik strekte mijn arm uit naar de hare, die op haar buik lag en verstrengelde mijn vingers me de hare. Ze kneep zachtjes in mijn hand, en draaide zich dan op haar zij, steunend op een elleboog.
“Je bent een echte hengst”, zei ze.
“En jij dan”, zuchtte ik “Waar ben jij mijn hele leven lang gebleven?”
Ze lachte. “Je hele leven? Ik ben er al veel langer dan jouw hele leven.”
Ik legde een hand tegen haar wang. Haar grijze haren vielen over mijn vingers. Ik keek haar diep in de ogen, alsof ik daar het antwoord hoopte te vinden op de vraag die ik nog niet gesteld had.
“En nu?”, vroeg ik tenslotte.
“En nu?”, vroeg zij terug.

1 opmerking:

  1. Prachtig opwindend, vooral de locatie die ik heel goed ken is een mooie plek voor een wilde neukpartij.

    BeantwoordenVerwijderen